korporaal? nee, soldaat eerste klasquote:Op woensdag 4 mei 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doe je wel eens om een punt duidelijk te maken.
Bijvoorbeeld om te zeggen dat iemand met zijn beperkte korporaalshersentjes een foutje maakt.
O mijn God. De veiligheid van dit land en het helpen van andere landen in crises ligt in de handen van types zoals jij?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben nog steeds luitentant, en het gaat goed. Lekker oefenen op Lauwersoog. Lekker leven zeg maar.
En nou maar afgeschoten worden voor iets waar je amper in gelooftquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben nog steeds luitentant, en het gaat goed. Lekker oefenen op Lauwersoog. Lekker leven zeg maar.
Mwah, als je niet in een konijnenpakkie rondloopt ben je volgens mij redelijk safe op Lauwersoog.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:07 schreef Vassili_Z het volgende:
En nou maar afgeschoten worden voor iets waar je amper in gelooft![]()
Ik ben StuCo geweest bij de 43e AfdVA. Lichting 84-6.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:42 schreef murp het volgende:
m-109 panzer houwitzer.... die zijn stoer!
Middelburg, daar heb ik ook nog de boel onveilig gemaakt door demo's te geven vanaf de watertoren vlakbij de kazerne, dat was in 1995. Ze zullen me daar nog wel kennen denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:10 schreef FiveseveN het volgende:
RRAAAHHHHH.... Lichting 69-5 van de niets ontziende, gewetenloze killers van de Administratieve Troepen. Kampen, Middelburg en Havelte waren the places to be..
Oudere stomp is nauwelijks denkbaar. Of zijn er meer?
en goed je wapenschoon houden he?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:41 schreef Heatseeker het volgende:
woei... a.s. maandag krijgen we ons wapen (Diemaco C7)![]()
wish me luck those 3 months![]()
Je nieuwe vriendin...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:41 schreef Heatseeker het volgende:
...en lekker rennen op t harskamp...quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:41 schreef Heatseeker het volgende:
En zorg ervoor dat je laag blijft wanneer er met scherp geschoten word. Tip van flipquote:
waar zit je ergens??quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:41 schreef Heatseeker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |