Pieters was samen met Bouma de slechtste PSV'er. Marcelo was, hoe kan het ook anders, ook matig. Manolev was ook niet meer in zijn hok te vinden nadat Lens op rechts kwam te spelen en begon weer te vliegen. Diezelfde Lens blijf ik een dramatische voetballer vinden en ook Wijnaldum heeft weinig goed gedaan.quote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Pieters deed het prima vandaag, Bouma & Marcelo niet, Manolev viel niet zo op bij mij...
Rutten de faalhaas iddquote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede helft was gewoon niet goed.
Wat doet die kutcoach? Je hebt nog 40 seconden om te winnen, gaat die achterlijke coach wisselen. Denk dat zelfs mijn oma begrijpt dat je dát niet moet doen
Dat kloptquote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zag hem toch zeker 1 hele fijne voorzet geven (Manolev), wel opletten!
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Marcelo kon niet meer verder. Of Derijck dan de meest logische wissel is valt over te discussiëren, maar dat hij nog wisselde vond ik logisch.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Wijnaldum wel een geheime stemming organiseren onder de spelers.
Jonge, ik ben het er ook mee eens dat het domme wissels zijn maar dat doen ze allemaal, vaak is het tijdrekken of tijd winnen. Een wissel is dacht ik 30seconde extra tijd waard, daarom deed hij het plus Marcello liep niet lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.
Dan zet je gewoon nog een verdediger in de 93,5 min. Want een halve minuut is zwaar voor hem.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Marcelo kon niet meer verder. Of Derijck dan de meest logische wissel is valt over te discussiëren, maar dat hij nog wisselde vond ik logisch.
De kritiek die hier geuit wordt is hier te gemakkelijk. Ik ben niet Ruttens grootste fan, maar hier kan hij niets meer goed doen terwijl er gewoon imo logische dingen gebeurde.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.
Ja, alleen werd die niet gespeeld.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef gniffie het volgende:
Er werd toch een extra minuut gegeven door die wissel, dan is het toch geen tijdverspilling
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De kritiek die hier geuit wordt is hier te gemakkelijk. Ik ben niet Ruttens grootste fan, maar hier kan hij niets meer goed doen terwijl er gewoon imo logische dingen gebeurde.
Jij moet eens leren lezen, opportunist.quote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zet je gewoon nog een verdediger in de 93,5 min. Want een halve minuut is zwaar voor hem.Tegen 10 man ook nog, zet dan een aanvallende wissel in.
Gewoon een domme, domme en domme wissel.
Met een geweldig resultaat.quote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat wél positief was, weer geen Engelaar
Je ziet meteen dat het middenveld sneller schakelt en vooruit durft te denken
Zouden we met Engelaar een beter resultaat hebben gehad? Zie liever Toivonen/Strootman/Wijnaldum een pass naar voren geven dan Engelaar.quote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zei het. Die euforie van de laatste tijd slaat nergens op. Ik dacht dat we moeten wachten op Ajax, maar tegen VVV werd het al duidelijk.
[..]
Met een geweldig resultaat.
Daarmee stelde hij natuurlijk wél het punt veilig.quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede helft was gewoon niet goed.
Wat doet die kutcoach? Je hebt nog 40 seconden om te winnen, gaat die achterlijke coach wisselen. Denk dat zelfs mijn oma begrijpt dat je dát niet moet doen
Terwijl je als PSV 'verplicht' bent er 3 mee te nemen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarmee stelde hij natuurlijk wél het punt veilig.
Haphap.quote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terwijl je als PSV 'verplicht' bent er 3 mee te nemen.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:29 schreef Frey het volgende:
Het was alleen maar om Johan Derksen te pesten, anders zou hij teveel goed hebben met de toto.
Dat zeg ik niet. Maar ik word moe van dat gekanker op Engelaar die in zijn eentje verantwoordelijk wordt gehouden voor een PSV dat al meer dan 2 jaar collectief faalt. Als de enige die tactisch iets moet inbrengen wordt het dan lastig voetballen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zouden we met Engelaar een beter resultaat hebben gehad? Zie liever Toivonen/Strootman/Wijnaldum een pass naar voren geven dan Engelaar.
Overigens ben ik het eens met wat je zegt over wachten op Ajax. Denk dat die wedstrijd ons duidelijk maakt waar wij staan. Overigens geldt hetzelfde voor Ajax.
De Regt komt anders van de flank van Mertens. Niet alleen die hoekschok gaat het dan om. De Regt had zich bezig moeten houden met Mertens en niet in de positie moeten komen van het scoren van een goal. Het is wat simpel gesteld, maar wanneer je gelijk speelt tegen VVV als PSV zijnde, is niemand een held.quote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
Helaas![]()
Naja, ik was eigenlijk nog blij dat de 4-2 niet kwam.![]()
En Mertens blijft een held.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik wordt moe van dat gekanker op Engelaar die in zijn eentje verantwoordelijk wordt gehouden voor een PSV dat al meer dan 2 jaar collectief faalt. Als de enige die tactisch iets moet inbrengen wordt het dan lastig voetballen.
Verder heeft hij wel de mogelijkheid de nodige controle te brengen. Snelheid in het middenveld komt ook van de tegenstander uit die je eruit kan halen. Dat is juist waar een controlerende speler voor is. Controle van de tegenstander.
Nogmaals, ik zeg niet dat Engelaar ingebracht had moeten worden, alleen dat het niet nodig is om een sneer uit te delen naar hem. Zeker niet na een wanprestatie van PSV dat niet kon winnen van fokking VVV.
Dat heb ik ook niet gezegd. Heb vandaag al aangegeven dat Pieters ook dramatisch speelde.quote:[..]
De Regt komt anders van de flank van Mertens. De Regt had zich bezig moeten houden met Mertens en niet in de positie moeten komen van het scoren van een goal. Het is wat simpel gesteld, maar wanneer je gelijk speelt tegen VVV als PSV zijnde, is niemand een held.
En Mertens maakt leuke goals, maar ik moet het nog zien tegen de degelijke tegenstanders. Verder is veel scoren leuk, maar je hebt ook andere taken. Wanneer je alleen bezig bent met je eigen succes gaat dit ten koste van de mogelijkheid van anderen om hun taak goed uit te voeren.
Omdat Marcelo de nieuwe Alex isquote:Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Waarom stond Derijck er trouwens niet in?
Omdat:quote:Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Waarom stond Derijck er trouwens niet in?
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 11-09-2011 om 17:37:15#rutten vertelde net dat #marcelo speelde omdat die dat ook deed voor hamstringblessure. maw: #marcelo voorlopig 1e keus reageer retweet
Dat is het wel. Je had de stemming hier de weken hiervoor moeten proeven. Lens in de spits was zo geweldig dat er zelfs bepaalde figuren de noodzaak van een nieuwe spits niet meer zagen. We zouden alles en iedereen oprollen. Rutten begon dus gewoon met dezelfde voorhoede als de weken hiervoor en dat had gewoon goed uitgepakt wanneer je bij rust 0-4 voor staat waar alle kansen voor waren. Dan had Matavz gewoon vanaf minuut 60 erin gekomen, had wat kunnen wennen, alleen maar winnaars.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.
Als ik aan het roer was, had ik het heel anders gedaan. Maar goed, dat ben ik
Ach, Man City, Anzi en Malaga hebben ook even nodig voordat het begint te lopen!quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, alleen werd die niet gespeeld.
[..]
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.
Als ik aan het roer was, had ik het heel anders gedaan. Maar goed, dat ben ik
Eerste helft was ook niet top.quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:
1ste helft top en de 2de helft slecht. Was een tijd dat het altijd andersom was.
Het afmaken niet, voor de rest domineerde PSV gewoon. Alleen ongelukkig de bal op de lat en Labyad 1 meter voor goal op de paal.quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eerste helft was ook niet top.
Cocu maakt gewoon deel uit van de 'falende' staf hoor.quote:
Heb het in het algemeen over Cocuquote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Cocu maakt gewoon deel uit van de 'falende' staf hoor.
Niet ieder goed renpaard is een goede ruiter.quote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Cocu maakt gewoon deel uit van de 'falende' staf hoor.
Zou Faber als coach nu niet al verder zijn?quote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het in het algemeen over Cocu
Als speler was hij geniaal en ik denk dat hij als coach ook aardig bezig gaat
Omgquote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Niet ieder goed renpaard is een goede ruiter.
beroep: Schoolmeesterquote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omg![]()
Wat een falende vergelijking.
Geen idee. Zo goed volg ik FC Eindhoven nietquote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou Faber als coach nu niet al verder zijn?
En waarom dan wel? Wat heeft Cocu gedaan tot op heden wat aantoont dat hij geweldige trainer is of kan worden?quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omg![]()
Nee, inderdaad, superlatieven komen te kort. Wat een man! Uitstekende prestatie. Als er dan geen nieuwe Mourinho in je schuilt weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 11 september 2011 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Het geduld hebben en niet te snel willen. Eerst leren bij NL elftal en bij PSV. Samen met de Boer veel ervaring opgedaan tijdens het WK, waarschijnlijk veel geleerd van van Marwijk en ook bij PSV.
Ik had het niet eens tegen jou, maar zo goed moet je hem ook weer niet vinden. Laat hem lekker gewoon nog 2 jaar assistent zijn. Veel beter voor hem.quote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, superlatieven komen te kort. Wat een man! Uitstekende prestatie. Als er dan geen nieuwe Mourinho in je schuilt weet ik het ook niet meer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf het bullshit vinden om te stellen dat een spits de sleutel voor het probleem is. Het is al zo vaak gezegd, maar geen spits is geen reden om niet te kunnen winnen van De Graafschap, NEC, bijna gelijk thuis tegen Willem II, etc. En ook tegen VVV moet je zonder aanval gewoon kunnen winnen. Verder heeft Lens prima wedstrijden in de spits gespeeld. Met wat tijd heeft hij die routine ook gewoon terug. Niet dat ik niet blij ben met Matavz, maar het manco zit hem niet bij het simpelweg afmaken van kansen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef Geo3kant het volgende:
Ohja, die knuppels die dachten dat er geen spits nodig was.. knuppels.
PSV moet gewoon beter afmaken, als je 0-3/0-4 staat in die eerste helft zegt niemand want over die verdediging want die had niet eens gebruikt hoeven worden.
Haalt niet weg dat het niet op niveau is, maar PSV heeft er een handje van om zichzelf onnodig in de problemen te brengen.
Het is vrij naar Co Adriaanse. Maar daar ben je waarschijnlijk te jong voor. Misschien zit je wel bij me in de klas?quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omg![]()
Fred is lekker bezigquote:PSV-aankopen Tim Matavz en Timothy Derijck waren om verschillende redenen gefrustreerd na het gelijkspel tegen VVV in Venlo (3-3). De verdediger moest na twee basisplaatsen op de bank plaats nemen, ten faveure van Marcelo. De Sloveense spits was logischerwijs niet blij met het resultaat
Zuipsite kondigde vorig seizoen al aan te gaan stoppen als supportergroep, staat verder los van resultaten.quote:
Gast wat lul je? Post eens quotes dan...quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Chase_Utley het volgende:
De Day_v's van deze wereld waren al bezig de platte kar te halen terwijl dit team duidelijk niet in evenwicht is.
Nee, het punt is wel goed, maar de vergelijking slaat nergens opquote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Wat heeft Cocu gedaan tot op heden wat aantoont dat hij geweldige trainer is of kan worden?
Oh ok.quote:Op zondag 11 september 2011 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zuipsite kondigde vorig seizoen al aan te gaan stoppen als supportergroep, staat verder los van resultaten.
Je vond in ieder geval dat PSV makkelijk van Ajax moet winnen. Vandaar die opmerking van je over het bij de ballen pakken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast wat lul je? Post eens quotes dan...
Newsflash, ook als betere ploeg kun je verliezen (of punten verspelen) heb je vandaag bij PSV toch wel gezien? (en afgelopen seizoen).quote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je vond in ieder geval dat PSV makkelijk van Ajax moet winnen. Vandaar die opmerking van je over het bij de ballen pakken.
Ajax speelt op dit moment beroerd maar ik vind ze nog altijd beter dan dit PSV.
Omdat Ajax drama was? Is toch logisch?quote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je vond in ieder geval dat PSV makkelijk van Ajax moet winnen. Vandaar die opmerking van je over het bij de ballen pakken.
Daarom vind ik get wel een beetje ironisch dat Ajax werd uitgelachen om puntverlies bij VVVquote:Op zondag 11 september 2011 19:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Newsflash, ook als betere ploeg kun je verliezen (of punten verspelen) heb je vandaag bij PSV toch wel gezien? (en afgelopen seizoen).
Maar nee, PSV moet nog wennen met alle spelertjes etc. Maargoed, vandaar de TT tis nog vruug.
Heeft niets met wennen te maken. Verdediging van PSV is kapot slecht. Alleen Derijck is goed en die staat wissel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Newsflash, ook als betere ploeg kun je verliezen (of punten verspelen) heb je vandaag bij PSV toch wel gezien? (en afgelopen seizoen).
Maar nee, PSV moet nog wennen met alle spelertjes etc. Maargoed, vandaar de TT tis nog vruug.
PSV speelt het merendeel van dit seizoen ook al dramatisch.quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat Ajax drama was? Is toch logisch?
Blijkbaar betekend het volgens jou dat ik PSV makkelijk kampioen zie worden.
Waarom mogen we niet uitlachen? Het was slecht van Ajax, net als nu van PSV.quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom vind ik get wel een beetje ironisch dat Ajax werd uitgelachen om puntverlies bij VVV. Maar wat ik bedoel is wat de structuur bij deze twee ploegen op dit moment in t voordeel slaat van Ajax. Maar die bouwen ook al een seizoen langer dan PSV.
VVV - PSV was ook een drama.quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat Ajax drama was? Is toch logisch?
Blijkbaar betekend het volgens jou dat ik PSV makkelijk kampioen zie worden.
Had niets me hem te maken. Je kan moeilijk keepen als je verdediging iedereen laat schieten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Jullie nieuwe keeper was ook drama vandaag.
en dan las ik gisteren omdat ik zei: vvv gaat stunten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Breekfast het volgende:
gek he, met een manolev, pieters en Marcelo voor je. Ow en Bouma natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Het heeft met haantjes gedrag te maken en elkaar uit de tent lokken te maken.quote:Op zondag 11 september 2011 19:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom vind ik get wel een beetje ironisch dat Ajax werd uitgelachen om puntverlies bij VVV. Maar wat ik bedoel is wat de structuur bij deze twee ploegen op dit moment in t voordeel slaat van Ajax. Maar die bouwen ook al een seizoen langer dan PSV.
Valt wel mee. Balen waren gewoon moeilijk te houden.quote:Op zondag 11 september 2011 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Trollen is altijd leuk, Weet ik veel van, DJ_Day_v. Doublepain.quote:Op zondag 11 september 2011 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het heeft met haantjes gedrag te maken en elkaar uit de tent lokken te maken.
Waarschijnlijk als we met zen alle in een kroeg zaten en het niet over voetbal ging zou het best goed gaan. Alleen het is makkelijke scoren en 'het hoort er een beetje bij' om elkaar te trollen.
Plus, het feit dat ajacieden vele.. vele.. topics van ons verzieken, dan krijgen ze ook getroll terug
de 1e goal van de Regt was niet schuld van Tyton maar slecht dekken van de verdedgigngquote:Op zondag 11 september 2011 19:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Valt wel mee. Balen waren gewoon moeilijk te houden.
Die keeper van Heracles, die was een drama!
Heeft er niks mee te maken. Die omhaal van VVV ging gewoon recht door het midden. Hij stond gewoon niet op te letten.quote:Op zondag 11 september 2011 19:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
gek he, met een manolev, pieters en Marcelo voor je. Ow en Bouma natuurlijk.
Ja, en die 3e ook, PSV gaf ze elke keer 2 meter ruimte bij corners, totaal geen dekkingquote:Op zondag 11 september 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 1e goal van de Regt was niet schuld van Tyton maar slecht dekken van de verdedgigng
Die was dan wel houdbaar maar het was ook geen grove blunder imo.quote:Op zondag 11 september 2011 19:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Die omhaal van VVV ging gewoon recht door het midden. Hij stond gewoon niet op te letten.
9/10 is troll, jij bent een van de weinige die altijd normaal wil discussiëren en niet praat met een lading zoals een Voice_over, die binnen de lijntjes blijft maar gewoon aan het zieken is.quote:Op zondag 11 september 2011 19:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal ook best wel zijn Geo. Maar ik vind het zelf jammer dat je gelijk weer als troll wordt betiteld als je de pijnpunten van PSV wil blootleggen.
Mwah had juist het idee dat enige doelpunt waarbij Tyton wat aan te rekenen viel juist de eerste was. Puur omdat hij, net als die Zweed, niet heerst in de lucht. Niet echt een fout, maar heers jij als keeper in de lucht dan boks je 'm weg, maar dat heeft hij niet.quote:Op zondag 11 september 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de 1e goal van de Regt was niet schuld van Tyton maar slecht dekken van de verdedgigng
zit wat in. Maar het meeste ligt 'm in de dekking. Tyton is een betere lijnkeeper dan ballenbokser in de luchtquote:Op zondag 11 september 2011 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah had juist het idee dat enige doelpunt waarbij Tyton wat aan te rekenen viel juist de eerste was. Puur omdat hij, net als die Zweed, niet heerst in de lucht. Niet echt een fout, maar heers jij als keeper in de lucht dan boks je 'm weg, maar dat heeft hij niet.
Are you serious?quote:Op zondag 11 september 2011 19:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah had juist het idee dat enige doelpunt waarbij Tyton wat aan te rekenen viel juist de eerste was. Puur omdat hij, net als die Zweed, niet heerst in de lucht. Niet echt een fout, maar heers jij als keeper in de lucht dan boks je 'm weg, maar dat heeft hij niet.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Are you serious?
Er stonden 8 PSV'ers voor ze neus, alsof ze aan het piknicken waren met zijn alle, en op 2 meter stond een groep van 4/5 VVV spelers die inkwamen lopen, en PSV'ers moesten eerst hun wijn nog op de grond zetten voor dat ze reageerde..
Dus nee, Tyton kon niet uitkomen.
Ik vond het geen overtreding alleen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
2:55
Als je echt onbevreesd bent als keeper kom je uit en neem je alles en iedereen mee. Vind het ook niet echt een fout hoor, maar als je het hebt over ballen waar hij iets aan had kunnen doen zou ik deze kiezen.
Overigens de aanleiding tot deze vrije trap is weer een typische Pieters overtreding. Totaal onnodig, zoals zo vaak. Als je iemand als schuldige aan moet wijzen bij dit tegendoelpunt is het Pieters wel.
Zulke wedstrijden zijn nooit saai.quote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
PSV-Ajax wordt een saaie wedstrijd,omdat iedereen té graag wil scoren in die wedstrijd. Allemaal ego actie’s en rare overtredingen. Zoals het bijten vorig jaar van Suarez bijvoorbeeld.
Ik denk een late (85-90+3) goal. Hopelijk van PSV.
Beide ploegen verdedigen matig dit seizoen tegen paar zeer goede offensieve krachten aan beide kanten dus ik zou niet weten waarom er niet paar doelpunten of iig veel kansen komen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef AnaalFaBtje het volgende:
PSV-Ajax wordt een saaie wedstrijd,omdat iedereen té graag wil scoren in die wedstrijd. Allemaal ego actie’s en rare overtredingen. Zoals het bijten vorig jaar van Suarez bijvoorbeeld.
Ik denk een late (85-90+3) goal. Hopelijk van PSV.
In ieder geval een overwinning voor PSV. Al kan het nog wel eens lastiger worden dan jij volgens mij verwachtquote:Op zondag 11 september 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat denken jullie van Donderdag tegen Legia?
4-0
Natuurlijk valt die Musa graag, maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk contact is terwijl dat op dat moment zó onnodig was. Hij gaat weg van het doel, totaal ongevaarlijk. Strootman is niet voor niets zo kwaad op de zoveelste onnodige overtreding van Pieters.quote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het geen overtreding alleen.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:19 schreef Buitendam het volgende:
Strootman verdiende vandaag wel weer een dikke plus, zeg. Die jongen groeit als Smegmanus zijn pik,bij een bagger topic,wanneer hij hem mag sluiten!
Omdat 2 debutanten enzo.quote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef Breekfast het volgende:
En waarom begon hij niet gewoon met Matavz in de basis?
Op Eredivisie Live had 'ie het over pokeren... Come on!quote:Op zondag 11 september 2011 20:40 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Omdat 2 debutanten enzo.
En omdat hij een randdebiel is die Zaky wisselt
moet fred ook eens doenquote:Trainer John van den Brom van Vitesse neemt maatregelen na het beschamende 4-0 verlies tegen AZ, zaterdagavond, zo meldt de Gelderlander. Hij verwacht maandag alle spelers op de training, terwijl de selectie normaal gesproken vrij heeft op de eerste dag van de week. Al voor rust kregen de Arnhemmers vier doelpunten om hun oren.
Ach kom op. Ben geen fan van Rutten, maar die spelers hebben het vandaag aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een waailap is die rutten ook.
wanneer wordt hij nou eens ontslagen
Dat dus. Zoiets gaat buiten een trainer om. Wat een eikels, eerste helft Venlo compleet overrompelt en dan die eerste 10 minuten...... nog nooit meegemaakt. WTF.quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach kom op. Ben geen fan van Rutten, maar die spelers hebben het vandaag aan zichzelf te danken.
Misschien was het een statementquote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja; die wissel in de 92ste minuut van Fred was wel treurig. Heel treurig zelfs.
Hij heeft zijn punt wel gemaakt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien was het een statement
quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien was het een statement
quote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij heeft zijn punt wel gemaakt.
HAHAHAHA SNAP JE UM. PUNT!!11 HAHAHAHAHA
Het grappige is, dat dit niet eens overdreven is.quote:Op zondag 11 september 2011 19:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Are you serious?
Er stonden 8 PSV'ers voor ze neus, alsof ze aan het piknicken waren met zijn alle, en op 2 meter stond een groep van 4/5 VVV spelers die inkwamen lopen, en PSV'ers moesten eerst hun wijn nog op de grond zetten voor dat ze reageerde..
Dus nee, Tyton kon niet uitkomen.
Een "waailap" ?quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een waailap is die rutten ook.
wanneer wordt hij nou eens ontslagen
Erg hequote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het grappige is, dat dit niet eens overdreven is.
Dan hadden we wel mogen winnen van VVV.quote:Op maandag 12 september 2011 09:46 schreef MMUFC het volgende:
Waar maken we ons druk om, we zijn nog steeds de beste club van Brabant!!!
Dat is een tactiek wat je nooit een seizoen vol kunt houden. Zonder een goede verdediging waarmee je kunt opbouwen kun je in mijn ogen onmogelijk kampioen worden. Ik zeg niet dat PSV die niet heeft, Fredje moet maar eens wat gaan proberen/schuiven met Derijck, Bouma en Marcelo, maar zoals het gister stond is het kansloos. Dan ga je er tegen Ajax af.quote:Op maandag 12 september 2011 01:36 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Met de verdediging van nu is de enige optie blijven aanvallen tot je erbij neervalt, zodat de verdedigers zo min mogelijk de bal krijgen en het aantal fouten beperkt blijft.
quote:11/9 'Preses Nantes deed of er niets aan de hand was'
Harry van Raaij was tussen 1996 en 2004 voorzitter van PSV. Hij was op 11 september 2001 in Nantes waar PSV die avond voor de Champions League moest spelen. Van Raaij deed er alles aan om de wedstrijd niet door te laten gaan, maar vond tot zijn woede geen enkel gehoor bij de UEFA en de Franse tegenstander. Een monoloog.
'Ik heb 11 september 2001 nog precies voor ogen. In het centrum van Nantes zaten we met een aantal journalisten in een restaurant naar de televisie te kijken. Toen gebeurde het. We zijn direct teruggekeerd naar ons hotel. Onze spelers waren diep onder de indruk van wat ze zagen.'
'Ik ben direct begonnen om contact te zoeken met de aanwezige UEFA-vertegenwoordiger. Met die man hadden we de avond ervoor nog gezellig een hapje gegeten. Ondertussen had ik ook overleg met mijn collega-voorzitter bij Nantes. Die man deed alsof er helemaal niets aan de hand was.'
Blijft voor een groot deel ook dramaqueenerij natuurlijk. Dat we daar zo makkelijk weggespeeld werden had feitelijk weinig te maken met 9/11.quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef Type-R het volgende:
Interessant stukje: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-aan-de-hand-was.htm
[..]
Inderdaar,kijk als je nou in Amerika moet spelenquote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Buitendam het volgende:
Ik begreep dat bij Studio Voetbal gister ook al niet. Alsof de rest van Nederland ook gewoon stopte met werken of zichzelf diezelfde/de volgende dag afmeldde voor het werk. Als het nu zo'n aanslag was in Nederland is het een ander verhaal, maar die voetballers zijn toch gewoon professionals?
Ik begrijp heel de link tussen 9/11 en een CL wedstrijd niet.
Terecht. Vrijheid van meningsuiting is okĂŠ maar hij kan zijn werkgever wel in de problemen brengen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Vond Sinouh ook en die kreeg een waarschuwing.![]()
Sinouh houdt zijn Twitter niet voor PSV, maar voor zijn eigen persoon. Daar hoeft PSV zich niet mee te bemoeien, of bemoeit jouw baas zich ook met jouw posts op Fok! buiten werktijd?quote:Op maandag 12 september 2011 17:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terecht. Vrijheid van meningsuiting is okĂŠ maar hij kan zijn werkgever wel in de problemen brengen.
quote:KhalidSinouh Khalid Sinouh
Zal te alle tijde mijn mening blijven geven....ongeacht of je er mee eens bent of niet!!!
In het huidige Noord-Korea misschien, maar als deze jongen zijn gal wil spuwen over een bepaalde zaak moet PSV gewoon z'n bek houden en de volledige verantwoordelijkheid bij die jongen leggen. Nu lijkt het net alsof PSV verantwoordelijk is voor alles wat zo'n jongen zegt. Het zijn de jaren 40 niet meer.quote:Op maandag 12 september 2011 18:04 schreef Type-R het volgende:
Als bekendheid wordt je automatisch associeert met je werkgever (of je het nou wilt of niet). Als je een afwijkende mening hebt dan de meerderheid, dan kan je in sommige gevallen dat beter voor jezelf houden.
Aangezien ik eigen baas ben....quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sinouh houdt zijn Twitter niet voor PSV, maar voor zijn eigen persoon. Daar hoeft PSV zich niet mee te bemoeien, of bemoeit jouw baas zich ook met jouw posts op Fok! buiten werktijd?
Helemaal niet. Hij is keeper van PSV, alles daaromheen is wat PSV aangaat, maar niet zijn politieke mening die hij erop nahoudt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Aangezien ik eigen baas ben....
Maar ik ben ook geen publiek bezit zoals een BNer dat wel is.
Verder heeft zijn werkgever er wel degelijk mee te maken.
Zo werkt het helaas niet. Maar toch een nobele utopie.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij is keeper van PSV, alles daaromheen is wat PSV aangaat, maar niet zijn politieke mening die hij erop nahoudt.
Bij mij werkt het zo wel. Wat hij moet doen is die bal houdt het doel houden, en wat hij van 9/11 vindt kan me werkelijk waar worst wezen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet. Maar toch een nobele utopie.
Rutten bash.quote:thijsslegers thijsslegers
Op weg naar @VITV. Ik probeer straks te duiden wat 'gebeten hond' #rutten verweten kan worden tijdens zwakke seizoenstart v #PSV
Wat voor jou persoonlijk werkt is niet relevant. Succes in het bedrijfslenen zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij mij werkt het zo wel. Wat hij moet doen is die bal houdt het doel houden, en wat hij van 9/11 vindt kan me werkelijk waar worst wezen.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat voor jou persoonlijk werkt is niet relevant. Succes in het bedrijfslenen zou ik zeggen.
Flauwekul. Laat Rutten met rust. Top-trainer....quote:
Wat is dit voor een slechte troll poging?quote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
Jullie hebben er weer 1 gekocht?
[ afbeelding ]
Ja, van de materiaalmanquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is dit voor een slechte troll poging?![]()
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een faalquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon 25+ miljoen investeren en nog steeds meerdere clubs op de ranglijst boven jequote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Onze huurling is jullie beste man, ken je plaats.
Niet weer gaan zeuren dat er hier getrolld wordt terwijl je zelf het net zo hard doet.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Precies dat zeg wat ja, PSV stond vorig seizoen, bijna de hele seizoen bovenaan. Zegt niks.quote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Gewoon 25+ miljoen investeren en nog steeds meerdere clubs op de ranglijst boven je
Maar zijn team staat wel onder Feyenoordquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Wel leuk dat al die Feyenoorders zo klagen over hem, toch stiekem elke keer weer naar hem kijken. Lijkt alsof ze hem terugwillen. Hij heeft zelfs meer gescoord voor het Nederlands Elftal dan alle Feyenoorders bij elkaar.![]()
Nee, niet echt.quote:Op maandag 12 september 2011 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar zijn team staat wel onder Feyenoord
u mad?
Ik mis Wijnaldum als kiespijn. Eindelijk geen kansloze dribbels meer waarbij de bal veel te laat wordt afgespeeld.quote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef Doublepain het volgende:
Wel leuk dat al die Feyenoorders zo klagen over hem, toch stiekem elke keer weer naar hem kijken. Lijkt alsof ze hem terugwillen. Hij heeft zelfs meer gescoord voor het Nederlands Elftal dan alle Feyenoorders bij elkaar.![]()
Deze plaats?quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Ahh PSV - Ajax, waar we gaan zien hoe goed/slecht de verdediging van PSV nu daadwerkelijk is. Ik persoonlijk ben er een beetje bang voor, want Ajax is in vorm. Alleen krijgen ze wel elke uit wedstrijd doelpunten tegen....quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit nog altijd met de verdediging in de maag, ik denk dat het zondag heel erg moeilijk gaat worden. Hoop snelheid voorin bij Ajax.
Isaksson kijkt ook niet blij naar de laatste jaren tegen Ajax sinds 2008:quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Tyton gewoon laten keepen dan, was een beetje zenuwachtig. Maar hem tegen Ajax niet laten keepen, zal pijnlijk zijn voor hem.
Als je Tyton nu niet laat keepen dan heb je dus in geen enkele keeper bij PSV vertrouwen. Zelfs Rutten is niet zo dom.quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Tyton gewoon laten keepen dan, was een beetje zenuwachtig. Maar hem tegen Ajax niet laten keepen, zal pijnlijk zijn voor hem.
Tyton zal zijn wedstrijd tegen Ajax (2-2) ook weer door willen zetten. Ben benieuwd wie fred kiest.quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Fred kiest altijd voor de veiligste opstelling.quote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyton zal zijn wedstrijd tegen Ajax (2-2) ook weer door willen zetten. Ben benieuwd wie fred kiest.
Ja Fredje is gek op neuftsfraliseren.quote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fred kiest altijd voor de veiligste opstelling.
Wat is veiliger na Zondag? Isaksson of Tyton?quote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fred kiest altijd voor de veiligste opstelling.
Tyton. Isaksson heb je nu al opgegeven door zijn eerste plek weg te nemen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is veiliger na Zondag? Isaksson of Tyton?
Tyton heeft wel bij zn debuut gelijk 3 doorgelaten. Lijkt me niet zo fijn.quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tyton. Isaksson heb je nu al opgegeven door zijn eerste plek weg te nemen.
Zal vaker gebeuren met die verdediging ervoor.quote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyton heeft wel bij zn debuut gelijk 3 doorgelaten. Lijkt me niet zo fijn.
Met derijck was het minderquote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zal vaker gebeuren met die verdediging ervoor.
Die tegenstander vond ik niet echt een graadmeter.quote:
Ik toch wel. VVV is een ploeg die je vooral thuis niet moet onderschatten. Redelijke spelers met Uchebo, Musa, Nwofor, Wildschut, Gentenaar, Meeuwis, Molhoekquote:Op maandag 12 september 2011 20:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die tegenstander vond ik niet echt een graadmeter.
Ik had het over het feit dat DeRijck meespeelde tegen ADO. Dat stelt dit jaar minder voor dan VVV. Helemaal aanvallend gezien.quote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik toch wel. VVV is een ploeg die je vooral thuis niet moet onderschatten. Redelijke spelers met Uchebo, Musa, Nwofor, Wildschut, Gentenaar, Meeuwis, Molhoek
Alsof Slegers zoiets weet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Toch duidelijke taal van Thijs. Rutten schijnt nog niet met Derijck gesproken te hebben over afgelopen zondag. Beetje vreemde gang van zaken....
Hoe kom jij aan je nick?quote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef knep het volgende:
Hmmm, hopelijk donderdag wat vertrouwen kweken voor zondag, beide wedstrijden zal ik vanaf de tribune aanschouwen.
Waarom zat er niemand in de zaal die deze vraag met 'Ja' beantwoordde? Waarom zat er niemand in de zaal die deze vraag van Rutten pareerde met de vraag waarom hij dan wel een fitte Isaksson zonder aantoonbare reden passeerde?quote:'Moet ik een fitte Marcelo dan direct passeren?'
13 september 2011 De Gelderlander
Fred Rutten lag zondag en maandag onder felle kritiek bij de fans en de media voor zijn keuze om Marcelo op te stellen en niet Timothy Derijck. De PSV coach verdedigde zijn keuze voor Marcelo nu die weer helemaal fit is. "Derijck heeft twee duels gespeeld, moet ik een weer fitte Marcelo dan direct passeren?", pareerde hij de opmerkingen.
Zo'n prutser als Marcelo zou je nog niet eens in de selectie willen hebben. Het is schrijnend dat Derijck julie beste centrale man is. Vind hem een leuke subtopper maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:33 schreef Buitendam het volgende:
Beetje goochelen met Derijck, Marcelo en Bouma vind ik prima. Matavz moet uiteraard gewoon in de basis.
Dat hoor ik vaker, maar ik begrijp niet waarom mensen deze mening erop nahouden. Toivonen speelt prima als spelmaker en Wijnaldum heeft tegen AZ en VVV een aantal 100% kansen gekregen + scoort zo hier en daar nog eens. Ik zie ze elkaar nooit in de weg lopen en daarachter vangt Strootman een heleboel op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:28 schreef Geo3kant het volgende:
en met Wijnaldum en Toivonen kun je niet samen spelen.
Het middenveld krijgt bij deze invulling een probleem tegen een dynamische tegenstander omdat Strootman verdedigend te zwak is om alles alleen op te lossen. Ajax heeft met Janssen t zelfde probleem.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar ik begrijp niet waarom mensen deze mening erop nahouden. Toivonen speelt prima als spelmaker en Wijnaldum heeft tegen AZ en VVV een aantal 100% kansen gekregen + scoort zo hier en daar nog eens. Ik zie ze elkaar nooit in de weg lopen en daarachter vangt Strootman een heleboel op.
Ook dit ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Derijck kan wel opbouwen itt Marcelo.
Ze, of moet ik zeggen Toivonen, lo(o)p(en)t voordurend in de weg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar ik begrijp niet waarom mensen deze mening erop nahouden. Toivonen speelt prima als spelmaker en Wijnaldum heeft tegen AZ en VVV een aantal 100% kansen gekregen + scoort zo hier en daar nog eens. Ik zie ze elkaar nooit in de weg lopen en daarachter vangt Strootman een heleboel op.
Ben ik het helemaal niet met je eens. Bijvoorbeeld tegen VVV zou je meer dan genoeg moeten hebben aan een doorschuivende verdediging en 1 defensief ingestelde middenvelder. Met een diepe verdediging en 2 controleurs (Strootman + Hutchinson) is tegen bijvoorbeeld Twente wel gerechtvaardigd, maar tegen teams als VVV moet je vanaf minuut 1 erop en erover.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
Ze, of moet ik zeggen Toivonen, lo(o)p(en)t voordurend in de weg.
Daarnaast heb je 2 spelers die gaten laten vallen en vooral een Toivonen zie ik niet mee verdedigen, daarom wil ook dat Hutchinson speelt. Strootman kan zowel verdedigend als aanvallend spelen, maar hij kan niet alles alleen op vangen.
Met de traagheid van jullie verdediging wil je juist niet dat er een verdediger doorschuift.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal niet met je eens. Bijvoorbeeld tegen VVV zou je meer dan genoeg moeten hebben aan een doorschuivende verdediging en 1 defensief ingestelde middenvelder. Met een diepe verdediging en 2 controleurs (Strootman + Hutchinson) is tegen bijvoorbeeld Twente wel gerechtvaardigd, maar tegen teams als VVV moet je vanaf minuut 1 erop en erover.
Oh, kut. Wacht even.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met de traagheid van jullie verdediging wil je juist niet dat er een verdediger doorschuift.
Ik denk dat je aan een Toivonen een enorm bittere pil hebt als je hem structureel wisselt, in welke minuut dan ook. En daarnaast heeft Wijnaldum 5 miljoen gekost, die moet gewoon elke wedstrijd spelen, anders heb je een kapitaalvernietiging van jewelste. Alleen tegen Ajax en Twente zou ik een beetje goochelen met een extra controleur, maar de rest van de wedstrijden moet je toch allemaal met 3 aanvallers, een fijne buitenspeler en een afmaker moeten kunnen beslissen. Dat ben je verplicht met deze uitgaven.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
En dan zeg ik in de 60e/65e minuut, niet later (zoals zijn trademark van 82/87) wisselen, dan Toivonen eruit, Wijnaldum erin. Toivonen blijft fit, Wijnaldum blijft tevreden en kan groeien.
Nou werkt dit niet elke wedstrijd, maar zo zie ik het graag.
Vorig jaar ook vaak genoeg, wedstrijden dat je denkt gooi Labyad er een keer in, of wie dan ook.. Maargoed daarna kregen we moeite met wedstrijden afmaken en dan blijf je achter de feiten aanlopen, 28 miljoen euro uitgegeven en weinig veranderd.
Voor die prijs al helemáál niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:53 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, dan komen we weer terug op het feit dat Wijnaldum niet gekocht had hoeven worden.
Daarom kun je je wmb beter richten op de verdediging. De aanval/het middenveld staat wel. We zitten nog altijd met een Manolev en Marcelo, Fredje moet daar eens mee gaan goochelen.quote:Dan haal je van mij apart Hutchinson eraf als je met 2-0 voor staat.
Met zo'n gammele verdediging waar je dus al problemen krijgt tegen deze clubjes, tja..
Knep was de naam van een vogel die alweer heel wat jaartjes geleden richting de eeuwige jachtvelden vertrokken is. Die maakte zo'n kneppend geluid met z'n snavel, vandaarquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je nick?
Ik ken namelijk iemand met de bijnaam 'de knep' die niet anders doet dan fietsen.
Als Hutchinson rechtsback staat, stáát er ook echt iemand. Als Manolev begint te rennen loopt hij heel het team voor de voeten en er ontstaat een gat rechtsachter. Geen opkomende back tegen Ajax, Hutchinson voor Manolev en Labyad/Lens het loopwerk laten verrichten. Daar zijn ze rechtsbuiten voor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:41 schreef Geo3kant het volgende:
Snelheid Manolev > Snelheid Hutch.
Hutch is geen rechtsback, en moet hem ook niet voor ge(mis)bruiken.
Ik ben een fan, onopvallende kracht, hoort op het middenveld.
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Rutten dit maar blijft toestaan...Soms gaat het een helft goed, maar dan gaat ie in de 2e helft toch gewoon weer een mislukte rechtsbuiten spelen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Manolev begint te rennen loopt hij heel het team voor de voeten en er ontstaat een gat rechtsachter.
Valt wel mee. Gewoon netjes van hem om niet voor eigen succes te gaan en Mertens laten schieten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ook dit ja.
[..]
Ze, of moet ik zeggen Toivonen, lo(o)p(en)t voordurend in de weg.
Daarnaast heb je 2 spelers die gaten laten vallen en vooral een Toivonen zie ik niet mee verdedigen, daarom wil ook dat Hutchinson speelt. Strootman kan zowel verdedigend als aanvallend spelen, maar hij kan niet alles alleen op vangen.
Jij kleine wijsneus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon netjes van hem om niet voor eigen succes te gaan en Mertens laten schieten.
Ban?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:08 schreef voice-over het volgende:
-edit- het is wel weer ff mooi geweest met je
Waarschijnlijk wel. Maar die vrouw heeft hij niet meer. Die is vreemd gegaan en vertrokken.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan.quote:PSV gaat het shirt van Georginio Wijnaldum, waarop zijn naam verkeerd stond gedrukt, laten veilen ten bate van KWF Kankerbestrijding. #psv
En vieze haren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Ben ik de enige die Cocu er daar uit vind zien als een (coke) verslaafde?Ingevallen kop, wauze blik in zijn ogen.
Blixembosch-West woonde hij toen. Diamantring dacht ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar die vrouw heeft hij niet meer. Die is vreemd gegaan en vertrokken.
Op het WK in Frankrijk werd de naam van Cocu anders gespeld door de Fransen. In het Frans is cocu namelijk een schimpende term voor een man die door zijn echtgenote bedrogen wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar die vrouw heeft hij niet meer. Die is vreemd gegaan en vertrokken.
twitter:ElfrinkRik twitterde op woensdag 14-09-2011 om 12:37:44Rutten houdt vermoedelijk vast aan #Marcelo bij #PSV morgen. #Marcelo is dadelijk bij de persconferentie van #PSV reageer retweet
Stukje verder, in de Amerikaanse wijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:49 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Blixembosch-West woonde hij toen. Diamantring dacht ik.
Kan niet zeggen dat ik verbaasd benquote:Op woensdag 14 september 2011 12:50 schreef Brigand het volgende:
Hmm..twitter:ElfrinkRik twitterde op woensdag 14-09-2011 om 12:37:44Rutten houdt vermoedelijk vast aan #Marcelo bij #PSV morgen. #Marcelo is dadelijk bij de persconferentie van #PSV reageer retweet
Zonder hem hadden we verloren van fucking VVVquote:Op woensdag 14 september 2011 13:20 schreef BraveDribbel het volgende:
Om heel eerlijk te zijn kan ik ook leven met een defensie bestaande uit dpieters, derijck, marcelo en manolev. Bouma is ook niet alles meer en maakte domme fouten afgelopen zondag.
Zonder hem kreeg je de 2-2 ook niet tegen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:49 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Zonder hem hadden we verloren van fucking VVV
Hij was ook persoonlijk verantwoordelijk voor de eerste twee tegengoals (toegegeven; de eerste helft speelde hij een heel behoorlijke pot, niets op aan te merken).quote:Op woensdag 14 september 2011 13:49 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Zonder hem hadden we verloren van fucking VVV
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Oké,mijn antwoord was vooral scorebord journalistiek,want ik heb je wedstrijd niet gezien,alleen de goals (via youtube. Ik had toen geen tijd.
Zo is het maar net, en zo is het.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Stijnda is een wijs heer,en dat is hij!
Tyton speelde sowieso al tegen de Polen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:34 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Maarja,dat betekent waarschijnlijk Tyton op doel tegen de Poleeuhh!!
Ja,al sinds 12 Jan. 2010quote:Op woensdag 14 september 2011 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tyton speelde sowieso al tegen de Polen.
Leef je onder een steen?
Hoe krijgen ze dit voor elkaar?quote:Doelman Andreas Isaksson is woensdag op de training bij PSV geblesseerd geraakt na een botsing met zijn collega Khalid Sinouh.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:00 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo![]()
Voor de winterstop, ligt Rutten er dus uit.
Die Sinouh hé, wat een held.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dit voor elkaar?
Sinouh lette niet op,zat op twitter,waardoor hij tegen issakson aankwam. toen dacht hij dat het de bal was,dus hij trapte. Maar toen was issakson nog niet geblesseerd,dus hij ging nog een keer trappen,nu is hij 2e (?) keeper.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:03 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dit voor elkaar?
Een of ander staff lid?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:02 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Zondag afscheid nemen van Dzudzsak dus. en van een of anders stafflid.
Ik las via twitter alleen: ''zondag afscheid dzudzsak en stafflid [link naar psv site]''.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:04 schreef Brigand het volgende:
[..]
Een of ander staff lid?Dat is Cees-Rein van den Hoogenband..
Nee, meestal alleen mensen die wat betekend hebben voor de club, of lang verbonden zijn geweest aan PSVquote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef Adames het volgende:
Wordt eigenlijk elke speler die weg gaat zo'n afscheid gegund?
Koop dan geen nieuwe verdediger als je hem niet in zetquote:Rutten: ik heb een verantwoordelijkheid naar de spelers
14 september 2011
Fred Rutten lijkt vast te houden aan een basisplaats voor Marcelo. Dat leidt het Eindhovens Dagblad af uit de reactie van de PSV coach op vragen over de ontstane discussie over Marcelo. "Ik heb een verantwoordelijkheid naar de spelers. Natuurlijk snap ik dat mensen een mening hebben, maar ik vaar mijn eigen koers ten aanzien van de groep," aldus Rutten.
tuurlijk heb je ook reserves nodig.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Koop dan geen nieuwe verdediger als je hem niet in zet![]()
Rutten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja tis na vorig seizoen volgens mij vooral dat iedereen graag Marcelo sowieso op de bank wil hebbenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
Toen Derijck kwam was iedereen er van overtuigd dat hij maximaal op de bank mocht zitten. Na een paar wedstrijden heeft iedereen door dat hij beter is dan Marcelo, behalve de trainer....
Die reacties doen me goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Marcelo heeft al bewezen te kunnen scoren tegen Legia. (Rutten-argumentje waarschijnlijk)
Dadelijk verliezen we met 1-2 ..quote:Op donderdag 15 september 2011 03:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die reacties doen me goed.
"He is de best defender in the polish league."
Denk niet dat ze gaan inhouden vanwege zondag hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:47 schreef KELDER het volgende:
Jeeej, zin in vanavond, eerste wedstrijd van t seizoen dat ik in stadion ben.
Verwacht trouwens zeer moeizame wedstrijd, waarbij in achterhoofd vast zondag al meespeelt.
Dát zou totaal kut zijnquote:Op donderdag 15 september 2011 07:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dadelijk verliezen we met 1-2 ..![]()
"Wow what did the dutch do with the best defender of our league.. he sucks now" lol.
Helft van de Poolse supporters zijn stoned. Bij elke coffeeshop die ik langs loop staat het vol met kerels met rood/wit/groene sjaaltjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de Markt over een paar uurtjes een goed slagveld is. Lekker toch, laat gaan man.
tvpquote:Op donderdag 15 september 2011 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Marcelo wordt een held. Mark my words... Gaat dit seizoen keihard doorbreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |