abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101822154

pi_101822174
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Pieters deed het prima vandaag, Bouma & Marcelo niet, Manolev viel niet zo op bij mij...
Pieters was samen met Bouma de slechtste PSV'er. Marcelo was, hoe kan het ook anders, ook matig. Manolev was ook niet meer in zijn hok te vinden nadat Lens op rechts kwam te spelen en begon weer te vliegen. Diezelfde Lens blijf ik een dramatische voetballer vinden en ook Wijnaldum heeft weinig goed gedaan.

Strootman en Matavz lichtpuntjes. Drie goals tegen in amper tien minuten lijkt me een kwestie van instelling. Plus de pech dat VVV van zulke wonderschone goals maakt in dat tijdsbestek. Dat doen ze nooit meer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_101822202
Hadden we Pieters maar verkocht voor 8 miljoen
pi_101822264
Tweede helft was gewoon niet goed.
Wat doet die kutcoach? Je hebt nog 40 seconden om te winnen, gaat die achterlijke coach wisselen. Denk dat zelfs mijn oma begrijpt dat je dát niet moet doen :N
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101822290
quote:
19s.gif Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doet die kutcoach? Je hebt nog 40 seconden om te winnen, gaat die achterlijke coach wisselen. Denk dat zelfs mijn oma begrijpt dat je dát niet moet doen :N
Rutten de faalhaas idd
pi_101822324
Overigens is Strootman hard op weg een geniale speler te worden. Zag vandaag een paar passes die me aan Cocu deden denken _O_
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 11 september 2011 @ 17:09:31 #7
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_101822326
- edit + note -

[ Bericht 80% gewijzigd door Happel op 11-09-2011 18:13:13 ]
pi_101822349
Marcelo kon niet meer verder. Of Derijck dan de meest logische wissel is valt over te discussiëren, maar dat hij nog wisselde vond ik logisch.
Ik typ straat.
pi_101822358
Pieters afrekenen op deze wedstrijd ;(

Vergis je niet in Musa
  zondag 11 september 2011 @ 17:11:29 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101822385
Het wordt tijd dat Rob van Gijzel Rutten op het matje roept.
2000 light years from home
pi_101822394
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Ik zag hem toch zeker 1 hele fijne voorzet geven (Manolev), wel opletten!
Dat klopt :)
Maar in verdedigend opzicht.
pi_101822399
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Marcelo kon niet meer verder. Of Derijck dan de meest logische wissel is valt over te discussiëren, maar dat hij nog wisselde vond ik logisch.
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101822401
Misschien kan Wijnaldum wel een geheime stemming organiseren onder de spelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 september 2011 @ 17:12:07 #14
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101822417
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Wijnaldum wel een geheime stemming organiseren onder de spelers.
:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 11 september 2011 @ 17:12:31 #15
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101822433
Wel al 5 verliespunten :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101822476
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101822487
quote:
19s.gif Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.
Jonge, ik ben het er ook mee eens dat het domme wissels zijn maar dat doen ze allemaal, vaak is het tijdrekken of tijd winnen. Een wissel is dacht ik 30seconde extra tijd waard, daarom deed hij het plus Marcello liep niet lekker.

Rutten deed weinig tot niks fout deze wedstrijd, je moet nu ook geen dingen zoeken als de spelers het verzuimen om die wedstrijd in de eerste helft al te beslissen.
pi_101822518
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Dan zet je gewoon nog een verdediger in de 93,5 min. Want een halve minuut is zwaar voor hem. :') Tegen 10 man ook nog, zet dan een aanvallende wissel in.

Gewoon een domme, domme en domme wissel. :{w
pi_101822541
quote:
19s.gif Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

De kritiek die hier geuit wordt is hier te gemakkelijk. Ik ben niet Ruttens grootste fan, maar hier kan hij niets meer goed doen terwijl er gewoon imo logische dingen gebeurde.
Ik typ straat.
  zondag 11 september 2011 @ 17:15:22 #20
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_101822547
Er werd toch een extra minuut gegeven door die wissel, dan is het toch geen tijdverspilling
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_101822647
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef gniffie het volgende:
Er werd toch een extra minuut gegeven door die wissel, dan is het toch geen tijdverspilling
Ja, alleen werd die niet gespeeld.

quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

De kritiek die hier geuit wordt is hier te gemakkelijk. Ik ben niet Ruttens grootste fan, maar hier kan hij niets meer goed doen terwijl er gewoon imo logische dingen gebeurde.
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.

Als ik aan het roer was, had ik het heel anders gedaan. Maar goed, dat ben ik :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101822729
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dan zet je gewoon nog een verdediger in de 93,5 min. Want een halve minuut is zwaar voor hem. :') Tegen 10 man ook nog, zet dan een aanvallende wissel in.

Gewoon een domme, domme en domme wissel. :{w
Jij moet eens leren lezen, opportunist.
Ik typ straat.
pi_101822776
Wat wél positief was, weer geen Engelaar *O*

Je ziet meteen dat het middenveld sneller schakelt en vooruit durft te denken ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 11 september 2011 @ 17:21:57 #24
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101822794
Helaas -O-
Naja, ik was eigenlijk nog blij dat de 4-2 niet kwam. :')

En Mertens blijft een held. _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101822849
Ik zei het. Die euforie van de laatste tijd slaat nergens op. Ik dacht dat we moeten wachten op Ajax, maar tegen VVV werd het al duidelijk.
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat wél positief was, weer geen Engelaar *O*

Je ziet meteen dat het middenveld sneller schakelt en vooruit durft te denken ^O^
Met een geweldig resultaat.
pi_101822904
PSV moet zich ook niet zo van de wap laten brengen, we missen ook een leider, die die mannekes op ze kloten geeft en zegt wij zijn de sterkere hier. Ja we komen achter op een gekke rare manier maar koppie erbij en blijven combineren.
pi_101822907
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zei het. Die euforie van de laatste tijd slaat nergens op. Ik dacht dat we moeten wachten op Ajax, maar tegen VVV werd het al duidelijk.

[..]

Met een geweldig resultaat.
Zouden we met Engelaar een beter resultaat hebben gehad? Zie liever Toivonen/Strootman/Wijnaldum een pass naar voren geven dan Engelaar.

Overigens ben ik het eens met wat je zegt over wachten op Ajax. Denk dat die wedstrijd ons duidelijk maakt waar wij staan. Overigens geldt hetzelfde voor Ajax.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 11 september 2011 @ 17:25:25 #28
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_101822925
quote:
19s.gif Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daarmee stelde hij natuurlijk wél het punt veilig.
Life is what you make it.
pi_101822938
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Daarmee stelde hij natuurlijk wél het punt veilig.
Terwijl je als PSV 'verplicht' bent er 3 mee te nemen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101822982
quote:
19s.gif Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Terwijl je als PSV 'verplicht' bent er 3 mee te nemen.
Haphap.
pi_101823011
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:27 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Haphap.
Sorry :@
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 11 september 2011 @ 17:29:49 #32
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101823080
Het was alleen maar om Johan Derksen te pesten, anders zou hij teveel goed hebben met de toto.
pi_101823118
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:29 schreef Frey het volgende:
Het was alleen maar om Johan Derksen te pesten, anders zou hij teveel goed hebben met de toto.
_O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101823134
quote:
19s.gif Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zouden we met Engelaar een beter resultaat hebben gehad? Zie liever Toivonen/Strootman/Wijnaldum een pass naar voren geven dan Engelaar.

Overigens ben ik het eens met wat je zegt over wachten op Ajax. Denk dat die wedstrijd ons duidelijk maakt waar wij staan. Overigens geldt hetzelfde voor Ajax.
Dat zeg ik niet. Maar ik word moe van dat gekanker op Engelaar die in zijn eentje verantwoordelijk wordt gehouden voor een PSV dat al meer dan 2 jaar collectief faalt. Als de enige die tactisch iets moet inbrengen wordt het dan lastig voetballen.
Verder heeft hij wel de mogelijkheid de nodige controle te brengen. Snelheid in het middenveld komt ook van de tegenstander uit die je eruit kan halen. Dat is juist waar een controlerende speler voor is. Controle van de tegenstander.
Nogmaals, ik zeg niet dat Engelaar ingebracht had moeten worden, alleen dat het niet nodig is om een sneer uit te delen naar hem. Zeker niet na een wanprestatie van PSV dat niet kon winnen van fokking VVV.

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
Helaas -O-
Naja, ik was eigenlijk nog blij dat de 4-2 niet kwam. :')

En Mertens blijft een held. _O_
De Regt komt anders van de flank van Mertens. Niet alleen die hoekschok gaat het dan om. De Regt had zich bezig moeten houden met Mertens en niet in de positie moeten komen van het scoren van een goal. Het is wat simpel gesteld, maar wanneer je gelijk speelt tegen VVV als PSV zijnde, is niemand een held.
En Mertens maakt leuke goals, maar ik moet het nog zien tegen de degelijke tegenstanders. Verder is veel scoren leuk, maar je hebt ook andere taken. Wanneer je alleen bezig bent met je eigen succes gaat dit ten koste van de mogelijkheid van anderen om hun taak goed uit te voeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xaobotnik op 11-09-2011 19:13:11 ]
pi_101823167
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar ik wordt moe van dat gekanker op Engelaar die in zijn eentje verantwoordelijk wordt gehouden voor een PSV dat al meer dan 2 jaar collectief faalt. Als de enige die tactisch iets moet inbrengen wordt het dan lastig voetballen.
Verder heeft hij wel de mogelijkheid de nodige controle te brengen. Snelheid in het middenveld komt ook van de tegenstander uit die je eruit kan halen. Dat is juist waar een controlerende speler voor is. Controle van de tegenstander.
Nogmaals, ik zeg niet dat Engelaar ingebracht had moeten worden, alleen dat het niet nodig is om een sneer uit te delen naar hem. Zeker niet na een wanprestatie van PSV dat niet kon winnen van fokking VVV.

quote:
[..]

De Regt komt anders van de flank van Mertens. De Regt had zich bezig moeten houden met Mertens en niet in de positie moeten komen van het scoren van een goal. Het is wat simpel gesteld, maar wanneer je gelijk speelt tegen VVV als PSV zijnde, is niemand een held.
En Mertens maakt leuke goals, maar ik moet het nog zien tegen de degelijke tegenstanders. Verder is veel scoren leuk, maar je hebt ook andere taken. Wanneer je alleen bezig bent met je eigen succes gaat dit ten koste van de mogelijkheid van anderen om hun taak goed uit te voeren.
Dat heb ik ook niet gezegd. Heb vandaag al aangegeven dat Pieters ook dramatisch speelde.
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 11 september 2011 @ 17:34:45 #36
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101823237
¤30 miljoen aan spelers en nog geen 10. :')
2000 light years from home
pi_101823255
Sowieso iets positiefs opmerken aan een niet-winst tegen VVV :|W
  zondag 11 september 2011 @ 17:39:50 #38
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101823430
Waarom stond Derijck er trouwens niet in?
pi_101823443
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Omdat Marcelo de nieuwe Alex is :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101823555
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Omdat:
thijsslegers twitterde op zondag 11-09-2011 om 17:37:15 #rutten vertelde net dat #marcelo speelde omdat die dat ook deed voor hamstringblessure. maw: #marcelo voorlopig 1e keus reageer retweet
pi_101823588
quote:
19s.gif Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.

Als ik aan het roer was, had ik het heel anders gedaan. Maar goed, dat ben ik :)
Dat is het wel. Je had de stemming hier de weken hiervoor moeten proeven. Lens in de spits was zo geweldig dat er zelfs bepaalde figuren de noodzaak van een nieuwe spits niet meer zagen. We zouden alles en iedereen oprollen. Rutten begon dus gewoon met dezelfde voorhoede als de weken hiervoor en dat had gewoon goed uitgepakt wanneer je bij rust 0-4 voor staat waar alle kansen voor waren. Dan had Matavz gewoon vanaf minuut 60 erin gekomen, had wat kunnen wennen, alleen maar winnaars.

Maar omdat je verzuimd hebt uit te lopen in de eerste helft, maar oppermachtig was gedurende die helft is er onderschatting in die koppies gekropen. Gesteund door die vroege aansluitingstreffer braken er tien minuten aan waarin alles wat VVV aanraakte in goud veranderde. De keuze om Marcelo op die nieuwe Nigeriaan te zetten zal een overweging zijn geweest op basis van wat ze van hem wisten en van mening waren dat Marcelo hem beter kon neutraliseren. Als pure mandekker komt hij denk ik beter tot zijn recht als een Derijck. Het doelpunt wat die spits maakt was een fout van Bouma, niet direct van Marcelo. Ben wel van mening dat Derijck in de basis hoort, zonder te zeggen dat het een geweldenaar is, want dat is hij verre van. Maar of dat nu voor Bouma of Marcelo is is mij om het even.
Ik typ straat.
pi_101823668
Ohja, die knuppels die dachten dat er geen spits nodig was :') .. knuppels.
PSV moet gewoon beter afmaken, als je 0-3/0-4 staat in die eerste helft zegt niemand want over die verdediging want die had niet eens gebruikt hoeven worden.

Haalt niet weg dat het niet op niveau is, maar PSV heeft er een handje van om zichzelf onnodig in de problemen te brengen.
pi_101823692
quote:
19s.gif Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, alleen werd die niet gespeeld.

[..]

Ach, Man City, Anzi en Malaga hebben ook even nodig voordat het begint te lopen!
pi_101823710
Die octocopter had boven De Koel moeten hangen, dán had je er wat aan gehad.
Ik typ straat.
pi_101823737
1ste helft top en de 2de helft slecht. Was een tijd dat het altijd andersom was.
pi_101823992
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:
1ste helft top en de 2de helft slecht. Was een tijd dat het altijd andersom was.
Eerste helft was ook niet top.
Ik typ straat.
pi_101824118
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Eerste helft was ook niet top.
Het afmaken niet, voor de rest domineerde PSV gewoon. Alleen ongelukkig de bal op de lat en Labyad 1 meter voor goal op de paal.
pi_101824123
pi_101824185
:')
  zondag 11 september 2011 @ 18:01:22 #50
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101824201
Topic kwijt :P?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')