Pieters was samen met Bouma de slechtste PSV'er. Marcelo was, hoe kan het ook anders, ook matig. Manolev was ook niet meer in zijn hok te vinden nadat Lens op rechts kwam te spelen en begon weer te vliegen. Diezelfde Lens blijf ik een dramatische voetballer vinden en ook Wijnaldum heeft weinig goed gedaan.quote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Pieters deed het prima vandaag, Bouma & Marcelo niet, Manolev viel niet zo op bij mij...
Rutten de faalhaas iddquote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede helft was gewoon niet goed.
Wat doet die kutcoach? Je hebt nog 40 seconden om te winnen, gaat die achterlijke coach wisselen. Denk dat zelfs mijn oma begrijpt dat je dát niet moet doen
Dat kloptquote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zag hem toch zeker 1 hele fijne voorzet geven (Manolev), wel opletten!
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Marcelo kon niet meer verder. Of Derijck dan de meest logische wissel is valt over te discussiëren, maar dat hij nog wisselde vond ik logisch.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Wijnaldum wel een geheime stemming organiseren onder de spelers.
Jonge, ik ben het er ook mee eens dat het domme wissels zijn maar dat doen ze allemaal, vaak is het tijdrekken of tijd winnen. Een wissel is dacht ik 30seconde extra tijd waard, daarom deed hij het plus Marcello liep niet lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.
Dan zet je gewoon nog een verdediger in de 93,5 min. Want een halve minuut is zwaar voor hem.quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Marcelo kon niet meer verder. Of Derijck dan de meest logische wissel is valt over te discussiëren, maar dat hij nog wisselde vond ik logisch.
De kritiek die hier geuit wordt is hier te gemakkelijk. Ik ben niet Ruttens grootste fan, maar hier kan hij niets meer goed doen terwijl er gewoon imo logische dingen gebeurde.quote:Op zondag 11 september 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jemig, jij blijft Rutten tot de laatste seconde steunen he? Marcelo hoort helemaal niet meer voor te komen in het spel de laatste paar minuten, dan moet je volledig op de aanval gaan om (terecht) 3 punten mee te nemen naar Eindhoven. Dat Rutten die wissel -met nog 40 seconden te gaan- pleegt, getuigt gewoon van een waardeloos tactisch denkend vermogen.
Ja, alleen werd die niet gespeeld.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef gniffie het volgende:
Er werd toch een extra minuut gegeven door die wissel, dan is het toch geen tijdverspilling
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.quote:Op zondag 11 september 2011 17:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De kritiek die hier geuit wordt is hier te gemakkelijk. Ik ben niet Ruttens grootste fan, maar hier kan hij niets meer goed doen terwijl er gewoon imo logische dingen gebeurde.
Jij moet eens leren lezen, opportunist.quote:Op zondag 11 september 2011 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zet je gewoon nog een verdediger in de 93,5 min. Want een halve minuut is zwaar voor hem.Tegen 10 man ook nog, zet dan een aanvallende wissel in.
Gewoon een domme, domme en domme wissel.
Met een geweldig resultaat.quote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat wél positief was, weer geen Engelaar
Je ziet meteen dat het middenveld sneller schakelt en vooruit durft te denken
Zouden we met Engelaar een beter resultaat hebben gehad? Zie liever Toivonen/Strootman/Wijnaldum een pass naar voren geven dan Engelaar.quote:Op zondag 11 september 2011 17:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik zei het. Die euforie van de laatste tijd slaat nergens op. Ik dacht dat we moeten wachten op Ajax, maar tegen VVV werd het al duidelijk.
[..]
Met een geweldig resultaat.
Daarmee stelde hij natuurlijk wél het punt veilig.quote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tweede helft was gewoon niet goed.
Wat doet die kutcoach? Je hebt nog 40 seconden om te winnen, gaat die achterlijke coach wisselen. Denk dat zelfs mijn oma begrijpt dat je dát niet moet doen
Terwijl je als PSV 'verplicht' bent er 3 mee te nemen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Daarmee stelde hij natuurlijk wél het punt veilig.
Haphap.quote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terwijl je als PSV 'verplicht' bent er 3 mee te nemen.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:29 schreef Frey het volgende:
Het was alleen maar om Johan Derksen te pesten, anders zou hij teveel goed hebben met de toto.
Dat zeg ik niet. Maar ik word moe van dat gekanker op Engelaar die in zijn eentje verantwoordelijk wordt gehouden voor een PSV dat al meer dan 2 jaar collectief faalt. Als de enige die tactisch iets moet inbrengen wordt het dan lastig voetballen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zouden we met Engelaar een beter resultaat hebben gehad? Zie liever Toivonen/Strootman/Wijnaldum een pass naar voren geven dan Engelaar.
Overigens ben ik het eens met wat je zegt over wachten op Ajax. Denk dat die wedstrijd ons duidelijk maakt waar wij staan. Overigens geldt hetzelfde voor Ajax.
De Regt komt anders van de flank van Mertens. Niet alleen die hoekschok gaat het dan om. De Regt had zich bezig moeten houden met Mertens en niet in de positie moeten komen van het scoren van een goal. Het is wat simpel gesteld, maar wanneer je gelijk speelt tegen VVV als PSV zijnde, is niemand een held.quote:Op zondag 11 september 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
Helaas![]()
Naja, ik was eigenlijk nog blij dat de 4-2 niet kwam.![]()
En Mertens blijft een held.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik wordt moe van dat gekanker op Engelaar die in zijn eentje verantwoordelijk wordt gehouden voor een PSV dat al meer dan 2 jaar collectief faalt. Als de enige die tactisch iets moet inbrengen wordt het dan lastig voetballen.
Verder heeft hij wel de mogelijkheid de nodige controle te brengen. Snelheid in het middenveld komt ook van de tegenstander uit die je eruit kan halen. Dat is juist waar een controlerende speler voor is. Controle van de tegenstander.
Nogmaals, ik zeg niet dat Engelaar ingebracht had moeten worden, alleen dat het niet nodig is om een sneer uit te delen naar hem. Zeker niet na een wanprestatie van PSV dat niet kon winnen van fokking VVV.
Dat heb ik ook niet gezegd. Heb vandaag al aangegeven dat Pieters ook dramatisch speelde.quote:[..]
De Regt komt anders van de flank van Mertens. De Regt had zich bezig moeten houden met Mertens en niet in de positie moeten komen van het scoren van een goal. Het is wat simpel gesteld, maar wanneer je gelijk speelt tegen VVV als PSV zijnde, is niemand een held.
En Mertens maakt leuke goals, maar ik moet het nog zien tegen de degelijke tegenstanders. Verder is veel scoren leuk, maar je hebt ook andere taken. Wanneer je alleen bezig bent met je eigen succes gaat dit ten koste van de mogelijkheid van anderen om hun taak goed uit te voeren.
Omdat Marcelo de nieuwe Alex isquote:Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Waarom stond Derijck er trouwens niet in?
Omdat:quote:Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Waarom stond Derijck er trouwens niet in?
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 11-09-2011 om 17:37:15#rutten vertelde net dat #marcelo speelde omdat die dat ook deed voor hamstringblessure. maw: #marcelo voorlopig 1e keus reageer retweet
Dat is het wel. Je had de stemming hier de weken hiervoor moeten proeven. Lens in de spits was zo geweldig dat er zelfs bepaalde figuren de noodzaak van een nieuwe spits niet meer zagen. We zouden alles en iedereen oprollen. Rutten begon dus gewoon met dezelfde voorhoede als de weken hiervoor en dat had gewoon goed uitgepakt wanneer je bij rust 0-4 voor staat waar alle kansen voor waren. Dan had Matavz gewoon vanaf minuut 60 erin gekomen, had wat kunnen wennen, alleen maar winnaars.quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.
Als ik aan het roer was, had ik het heel anders gedaan. Maar goed, dat ben ik
Ach, Man City, Anzi en Malaga hebben ook even nodig voordat het begint te lopen!quote:Op zondag 11 september 2011 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, alleen werd die niet gespeeld.
[..]
Die kritiek is niet te makkelijk. Met deze selectie hoor je gewoon van alles en iedereen te winnen. De individuele kracht is (volgens mij) lang niet zo goed geweest. Dat je begint met Lens in de spits terwijl je Matavz hebt is ook zoiets.
Als ik aan het roer was, had ik het heel anders gedaan. Maar goed, dat ben ik
Eerste helft was ook niet top.quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef Doublepain het volgende:
1ste helft top en de 2de helft slecht. Was een tijd dat het altijd andersom was.
Het afmaken niet, voor de rest domineerde PSV gewoon. Alleen ongelukkig de bal op de lat en Labyad 1 meter voor goal op de paal.quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eerste helft was ook niet top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |