Hierzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:11 schreef Tgr het volgende:
Kan iemand nog eens dat mooie sprookje vertellen over dat opgehaalde gemeenschapsgeld? Ik vond het een erg mooi en ontroerend verhaal, maar het was zo ingewikkeld dat ik het met mijn beperkte hersencapaciteit niet goed heb kunnen onthouden.
quote:Ik voel me wel een beetje in de maling genomen door de gemiddelde PSV-supporter die met dit verhaal komt. Iemand anders omschreef het op een andere website heel treffend:
“Stel: je bezit 1 euro. Je wilt daarvan een snoepje kopen van 1 euro, maar je moet ook een schuld afbetalen van 1 euro. Dan heb je dus geen geld voor dat snoepje. Vervolgens ben ik zo vriendelijk om je 1 euro te lenen, maar daar zeg ik wel bij: ‘Maar dat mag je niet uitgeven aan snoep, hoor!’ Dan denk jij: ‘Haha, maar dan gebruik ik JOUW euro wel om af te betalen, en dan heb ik m’n eigen euro vrij om snoep van te kopen!’”
ik ga er maar gewoon niet meer op in.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:21 schreef Buitendam het volgende:
Dus je mag tegenwoordig niet eens meer je eigen geld uitgeven? Belachelijk.
quote:Op donderdag 8 september 2011 18:28 schreef alf89 het volgende:
Ik zeg we bouwen een standbeeld van Brands en Sanders op de kosten van de gemeente
De factuur voor de gekleurde dakpannen ook al neem ik aan?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ene boer gelooft in God, de andere boer in Sanders. Mijn plan om SANDERS REDT op mijn dak aan te brengen ligt bij de gemeente.
Ha! Dat is op weg naar Gemert!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ene boer gelooft in God, de andere boer in Sanders. Mijn plan om SANDERS REDT op mijn dak aan te brengen ligt bij de gemeente.
Oh myquote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
De eerste reactie zegt al genoeg.
[..]
Maar wel heel treffend gezegd en is eigenlijk wel waar op het neerkomt. Maar goed de gemeente is akkoord gegaan en daarna mag PSV idd doen met het geld wat ze willen...quote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
De eerste reactie zegt al genoeg.
[..]
Als je het krijgt is het idd van jou...quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef StefannPSV het volgende:
Nogmaals, het is ons eigen geld. Het was ons grond en dat hebben we verkocht.
Het verkopen van die grond is eigenlijk puur symbolisch aangezien de gemeente Eindhoven er geen fuck mee kan zolang er een stadion op staat.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:55 schreef StefannPSV het volgende:
Nogmaals, het is ons eigen geld. Het was ons grond en dat hebben we verkocht.
Het zou ook eens niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah nieuw topic! Oh verrek, het gaat weer over geld.
Jongen so what?quote:
Maak me er ook niet zo druk om, het begint alleen vervelend te worden dat het nergens anders meer over gaatquote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jongen so what?
Wij kunnen lke week naar ons cluppie. tis er zowaar gezellig; je merkt dat er iets bloeit en groeit. Hier gebeuren gewoon mooie dingen in Eindhoven en de rest is bang en gaat zweten. Meer gezeik en wantrouwen en afgunst richting ons aub! We Like It!
Het was voor de gemeente ook een goede deal, ze halen er ook winst uit dus het is een win-win situatie. Lijkt me dat we dit al 20 keer hebben besproken en dat het niet meer zo'n boeiende discussie is...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Plus_Ultra het volgende:
Het probleem is dat alle PSV supporters er omheen draaien, geef gewoon toe dat je dankzij de gemeente lekker hebt kunnen shoppen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou maar weer wachten tot het gewoon weer over PSV en het voetbal gaat
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak me er ook niet zo druk om, het begint alleen vervelend te worden dat het nergens anders meer over gaat
Praat liever over hoe goed Strootman was tegen Finland, hoe Cocu Rutten in 2 wedstrijden doet vergeten enzovoort
Het is wel één van de redenen dat ik bijna niet meer in dit topic post. Het is een plaat zonder eindequote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog steeds over de gemeente lullenBij sommige zit het echt diep. Zoek een leven.
It's a conspiracy!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het is wel één van de redenen dat ik bijna niet meer in dit topic post. Het is een plaat zonder eindeIn plaats van over voetbal te lullen gaat het elke keer over het plan tussen de gemeente Eindhoven en PSV.
Ervaar je dat serieus als een probleem in je leven ja. Tjeezzz jij gaat het nog zwaar krijgen deze leventje.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef Plus_Ultra het volgende:
Het probleem is dat alle PSV supporters er omheen draaien,
Dat zal best, maar dat maakt dit topic er niet meer leuker op.quote:
Eens.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:40 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dat maakt dit topic er niet meer leuker op.
Of hoe ongezellig als er verloren word...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef BeamofLight het volgende:
Oneens.
check hoe gezellig het gaat worden hier als we zondag over een week winnen met Strootman, Wijnaldum, Mertens en Matavz
Dat is ook wel zo, maar dan krijg je ook weer dat geëmmer over de gemeente.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef BeamofLight het volgende:
Oneens.
check hoe gezellig het gaat worden hier als we zondag over een week winnen met Strootman, Wijnaldum, Mertens en Matavz
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Of hoe ongezellig als er verloren word...
Dat gezeik over de gemeente zul je altijd blijven houden, wen er maar aan.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:05 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar dan krijg je ook weer dat geëmmer over de gemeente.
[..]!!!!!
Jij hebt zeker een goed humeur als je club verliest?
Dit dusquote:Op donderdag 8 september 2011 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het is wel één van de redenen dat ik bijna niet meer in dit topic post. Het is een plaat zonder eindeIn plaats van over voetbal te lullen gaat het elke keer over het plan tussen de gemeente Eindhoven en PSV.
Oke.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ajax gaat nooit winnen uit bij psv
Mja, veel spelers. Daar weten ze bij jouw cluppie ook alles van.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik vind het juist geweldig allemaal, hoe meer nieuwe spelers erbij hoe beter. Die Brands en die andere mongool snappen er geen kloten van. Binnen 3 jaar is al het geld weer op, 100% zeker.
Dus PSV gaat ook nooit winnen bij Ajax of Twente?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Ajax gaat nooit winnen uit bij psv
1-5.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:52 schreef Doublepain het volgende:
ajax en verliezen is niet het goede woord. Ajax en vernederen komt dichterbij.
7-2 is de uitslag
Neequote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus PSV gaat ook nooit winnen bij Ajax of Twente?
Deze man heeft eens een keer gelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Nee ff serieus. Het is niet te voorspellen, dus je kunt er niet vanuit gaan dat PSV "ff" wint .
TRknop kwijt? VBL FB kwijt? Wil het je gerust nog eens DM'en.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer grijpen die selectief meelezende mods eens in? Of komt er een statement.
Lul je in het Feyenoord of Ajax topic er schuin langs dan editten ze te pas en te onpas. Hier zie je ze niet of althans; ze zijn slecht in het managen van de discussie.
Selectief 4 life.
Ben er wel een beetje klaar mee hier met die discussies over geld. Heb je het de ene mongool uitgelegd, komt de volgende weer. Etc. Etc. En aangezien er niemand ingrijpt gaat het maar door en door.
Sanders; is VBL mod niets voor jou?
Maar jullie uitleg is verkeerd. Het is niet te rechtvaardigen, klaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer grijpen die selectief meelezende mods eens in? Of komt er een statement.
Lul je in het Feyenoord of Ajax topic er schuin langs dan editten ze te pas en te onpas. Hier zie je ze niet of althans; ze zijn slecht in het managen van de discussie.
Selectief 4 life.
Ben er wel een beetje klaar mee hier met die discussies over geld. Heb je het de ene mongool uitgelegd, komt de volgende weer. Etc. Etc. En aangezien er niemand ingrijpt gaat het maar door en door.
Sanders; is VBL mod niets voor jou?
Graag.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar jullie uitleg is verkeerd. Het is niet te rechtvaardigen, klaar.
Same here.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in VBL FB postte nam je het commentaar niet eens serieus. Dus die TR's enzo geloof ik wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
TRknop kwijt? VBL FB kwijt? Wil het je gerust nog eens DM'en.
Kijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Idd klaar nu.
PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Nu weer over voetbal
En 1 week ban wie er weer over begintquote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Idd klaar nu.
PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Nu weer over voetbal
Daar voel ik ook wel iets voorquote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En 1 week ban wie er weer over begint
Nah ging er meer om dat je met een wijzende vinger in VBL FB kwam dat we beter moeten modden in verschillende clubtopics. Onmogelijk als daar nooit een TR wordt gemaakt en we kunnen echt niet ieder topic helemaal doorlezen.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk.
+1 heft -1 op = 0
Nu nog de handhaving.
-xxx-
QQ'en?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Mensen QQ'en gewoon te veel. Wat boeit het nou, het gaat over PSV, we gaan niet OT. Bij het Ajax topic gebeurt het ook, I don't care.
BBQ'en?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef Smoofie het volgende:
Mensen QQ'en gewoon te veel. Wat boeit het nou, het gaat over PSV, we gaan niet OT. Bij het Ajax topic gebeurt het ook, I don't care.
Jaloers op onze 2 sterrenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef Doublepain het volgende:
ben die ajacieden en feyenoorders wel gewend, ze posten hier vaker dan in hun eigen clubtopic.
preciesquote:Op donderdag 8 september 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaloers op onze 2 sterren
Feyenoord wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaloers op onze 2 sterren
Ik zie vaker ajacieden dan anderen het woord "ster" in de mond nemen...quote:
Zonder hen was dit dus nog maar topic 02 ipb 502?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef Doublepain het volgende:
ben die ajacieden en feyenoorders wel gewend, ze posten hier vaker dan in hun eigen clubtopic.
Als dat 2 ontzettende ontopic-topics waren..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef marsan het volgende:
[..]
Zonder hen was dit dus nog maar topic 02 ipb 502?
Nee, dat niet. Kan je nagaan hoe veel ze posten in het Ajax topicquote:Op donderdag 8 september 2011 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Komt omdat wij er 3 hebben,quote:Op donderdag 8 september 2011 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie vaker ajacieden dan anderen het woord "ster" in de mond nemen...
1614 vs 502.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Kan je nagaan hoe veel ze posten in het Ajax topic
Frustraties over zoveel jaren geen kampioenschap, pannenkoeken van trainers en de hele Cruijff-soap (wel en toch niet en toch weer wel en uiteindelijk weer niet en ten slotte toch wel) vult natuurlijk wel wat topicsquote:
En niet de slowchats vergeten. Wat ik nu doequote:Op donderdag 8 september 2011 22:55 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Frustraties over zoveel jaren geen kampioenschap, pannenkoeken van trainers en de hele Cruijff-soap (wel en toch niet en toch weer wel en uiteindelijk weer niet en ten slotte toch wel) vult natuurlijk wel wat topics.
Ajacieden zijn gewoon gezellig, kunnen wij niets aan doenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En niet de slowchats vergeten. Wat ik nu doe
Nee, ajacieden hebben altijd wat te mekkeren, en 6 jaar lang klagen over geen landstitel, financieel wanbeleid, enz doet idd een hoop stof opwaaien.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajacieden zijn gewoon gezellig, kunnen wij niets aan doen
quote:Gaat het hier nu alweer over?
ik ga vanaf NU elke keer dat het hierover gaat onderstaande post plaatsen:
Alsof je naar een uitwedstrijd van PSV gaat (in het buitenland) om 90 minuten voetbal te zien. Kom op BoWa.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd.. Dat nieuws dat PSV misschien in Timisora moet gaan spelen ipv Boekarest komt voor mij zeer klote uit.
Alles al geboekt
Nee ik heb geboekt voor de Roemeense hoertjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alsof je naar een uitwedstrijd van PSV gaat (in het buitenland) om 90 minuten voetbal te zien. Kom op BoWa.
Ga zelf niet, maar vind 't ook zwaar belachelijk, net zoals met t omwisselen van uit/thuis bij ried. Zo wordt t je als supporter niet makkelijker gemaakt om snel en goedkoop te boeken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Gvd.. Dat nieuws dat PSV misschien in Timisora moet gaan spelen ipv Boekarest komt voor mij zeer klote uit.
Alles al geboekt
Nee, ik ga er naar toe om cultuur te snuiven en me vol te gieten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alsof je naar een uitwedstrijd van PSV gaat (in het buitenland) om 90 minuten voetbal te zien. Kom op BoWa.
Zo klopt hij beter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, ik ga er naar toe om cultuur lijm te snuiven en me vol te gieten sprietsen.
Dat PSV er speelt is mooi meegenomen.
Aha. Okquote:
Je bent nooit meer Europees uit geweest? Je hebt een hele dag (soms zelfs meerdere dagen) om de stad te verkennen. Hoofdstraten, het centrum, kroegentocht houden en 's avonds sluit je af met een potje voetbal van je favoriete club.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zo klopt hij beter.
Maar gewoon ff voor mijn beeldvorming he. Ben jij zo iemand die net als in Lissabon op een plein gaat staan samen met 250 mongolen met een voetbal en blikken bier en dan "daar moet een piemel in"-liedjes gaat zingen?
Niggawut?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben helaas nog maar bij 2 Europese uitwedstrijden geweest. 1 Keer in Novosibirsk en 1 keer in Lissabon.
Hoi Tommie/Frank!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben helaas nog maar bij 2 Europese uitwedstrijden geweest. 1 Keer in Novosibirsk
tyton dus wel denk ik, want rutten stelt toch niet 2 debutanten op?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Wattafack? Op twitter staat: ''Matavz misschien niet in de basis tegen vvv''.
Nee mang..quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tyton dus wel denk ik, want rutten stelt toch niet 2 debutanten op?
vind je het gek?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Zal ik voor je zetten op twitter: ''Matavz misschien toch wel in de basis tegen vvv''quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef AnaalFaBtje het volgende:
quote:Een nieuw Philips Stadion? Met de gemeente Eindhoven is afgesproken dat #PSV nog minstens 10 tot 15 jaar blijft zitten.
De erfpachtconstructie tussen de gemeente Eindhoven en #PSV loopt 40 jaar. We vragen wethouder Depla om een reactie.
Reactie van directeur Tiny Sanders van #PSV op verhaal over nieuw stadion op mijn sms is duidelijk: ONZIN
#PSV kan sowieso niet weg uit Philips Stadion zonder toestemming gemeente Eindhoven. Artikel 12.7 van het erfpachtcontract.
Was te verwachtenquote:
contractbreuk plegen betekend dat die 5miljoen(?) dat over een paar jaar vrijkomt ook vervalt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
Net alsof PSV nog te vertrouwen is, echt alles maar dan ook alles in de media en twitter zijn door Sanders en Brands ontkent, 2 dagen later staat die speler gewoon op de stoep, en maar ontkennen.
Gewoon VI 'openslaan' of de krant in de ochtend en dan lees je wel of er wat gebeurd of niet.
Ik mag aannemen dat Matavz wel zal spelen morgen. Is fit teruggekomen van zijn interlandwedstrijden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Tyton dus toch in het doel tegen vvv,matavz volgens laatste training niet,misschien een rookgordijn.
Aldus Thijs
Rutten laat toch geen 2 debutanten tegelijk spelen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Matavz wel zal spelen morgen. Is fit teruggekomen van zijn interlandwedstrijden.
Ik zeg toch ook nergens dat het een basisplaats isquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rutten laat toch geen 2 debutanten tegelijk spelen?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Als ie Matavsz niet meteen bij de aftrap opstelt, dan zou ik hem na de wedstrijd meteen ontslaan.
Aangezien Rutten de trainer is, dan speelt Matavz pas zijn eerste wedstrijd in de EL.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat het een basisplaats is
Of in 2012. " Tim heeft nu genoeg meegetraind en ik weet wat hij kan."quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aangezien Rutten de trainer is, dan speelt Matavz pas zijn eerste wedstrijd in de EL.
Oh, doen ze bij Groningen nooit trainen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.
Hij traint pas net mee man.
Matavz pissig,laatste speeldag,laatste contractjaar van Matavz,door blessures speelt Matavz.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of in 2012. " Tim heeft nu genoeg meegetraind en ik weet wat hij kan."
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Tyton misschien basis plaats.
[ afbeelding ]
Kippenvel hier....quote:
29-4-2007 vergeten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kippenvel hier....
Mijn mooiste PSV moment ooit. Ik stond overigens op ongeveer dezelfde positie als dit filmpje.
Echte de gekte na deze goal.... nooit meegemaakt. Prachtig.
Enige kutte was dat ik met de bus mee was, dus na wedstrijd meteen terug ging. Had pas laat beslist dat ik meeging.
Ben echt al zooo vaak Europees uit geweest. Mijn eerste was geloof ik Werder uit. Met Menzo als held. En met 500 Sinterklazen om me heen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent nooit meer Europees uit geweest? Je hebt een hele dag (soms zelfs meerdere dagen) om de stad te verkennen. Hoofdstraten, het centrum, kroegentocht houden en 's avonds sluit je af met een potje voetbal van je favoriete club.
"We zijn niet thuis; wat valt er hier allemaal te zien/beleven" Met die gedachte kun je heel plezierige Europese wedstrijden bezoeken.
2-1 Rodaquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Hopen dat Twente 1-1 blijft,Ajax verliest en PSV BOOMTTTTT!!!!!!!!!!
En waar slaat je 1-3 voorbeeld eigenlijk op???quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
Heracles uit is anders een van de lastigste wedstrijden van 't seizoen, ik zou voor 1-3 tekenen.
Op berichten als:quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En waar slaat je 1-3 voorbeeld eigenlijk op???
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit Ajax moeten we gewoon bij de ballen pakken
quote:
Omdat Ajax met 'slechts' 1-3 wint in Almelo en er hier enkele zijn die Heracles uit schromelijk onderschatten en nu weer hoog van de toren lopen te blazen over het oprollen van Ajax?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja maar waarom 1-3 en niet 0-4 ofzo?
Double painquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Ajax met 'slechts' 1-3 wint in Almelo en er hier enkele zijn die Heracles uit schromelijk onderschatten en nu weer hoog van de toren lopen te blazen over het oprollen van Ajax?
Het is 3-2 geworden, dat wil die azijnzeiker je duidelijk maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Ajax met 'slechts' 1-3 wint in Almelo en er hier enkele zijn die Heracles uit schromelijk onderschatten en nu weer hoog van de toren lopen te blazen over het oprollen van Ajax?
Of Lyon 2005quote:Op zondag 11 september 2011 01:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toch kies ik de goal van Alex in het Emirates
Ajax, Twente en PSV hebben alle drie nog geen sterke indruk gemaakt. Volgende week kan het echt alle kanten op.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit Ajax moeten we gewoon bij de ballen pakken
Psv vind ik toch,sinds ADO goed spelen,ADO Ried,Excelsior moet je gewoon kunnen inpakken,en dat deden wij. Maar we zullen zien,ik denk een 1-5 voor PSV vandaagquote:Op zondag 11 september 2011 09:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax, Twente en PSV hebben alle drie nog geen sterke indruk gemaakt. Volgende week kan het echt alle kanten op.
Als je erbij was geweest in het stadion dan lulde je wel anders.quote:Op zondag 11 september 2011 01:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toch kies ik de goal van Alex in het Emirates
Ik zie PSV ook niet zomaar VVV oprollen. Vooral niet omdat VVV er in de counter razendsnel uit kan komen en bij die omschakeling ligt de zwakte van PSV.En het veldspel tegen Ried was tot aan de 1-0 erg belabberd. Leuk die grote uitslagen hoor, maar die komen tot nu toe vooral door bevliegingen en individuele kwaliteiten. Maar dat is zoals het woord al zegt ook een kwaliteit. Probleem daarvan is dat je te snel afhankelijk wordt van een of twee spelers.quote:Op zondag 11 september 2011 09:57 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Psv vind ik toch,sinds ADO goed spelen,ADO Ried,Excelsior moet je gewoon kunnen inpakken,en dat deden wij. Maar we zullen zien,ik denk een 1-5 voor PSV vandaag
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb dit seizoen al meer mooi opgezette aanvallen gezien dan in heel het vorige seizoen bij elkaar. Dat zegt veel over vorig seizoen, maar ook wel iets over dit seizoen. Mertens trekt met zijn goals, assists en acties tot nu toe wel de meeste aandacht, maar het team speelt veel meer als team en weet elkaar steeds makkelijker te vinden.quote:Op zondag 11 september 2011 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook niet zomaar VVV oprollen. Vooral niet omdat VVV er in de counter razendsnel uit kan komen en bij die omschakeling ligt de zwakte van PSV.En het veldspel tegen Ried was tot aan de 1-0 erg belabberd. Leuk die grote uitslagen hoor, maar die komen tot nu toe vooral door bevliegingen en individuele kwaliteiten. Maar dat is zoals het woord al zegt ook een kwaliteit. Probleem daarvan is dat je te snel afhankelijk wordt van een of twee spelers.
Daar mogen wij van mening over verschillenquote:Op zondag 11 september 2011 10:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb dit seizoen al meer mooi opgezette aanvallen gezien dan in heel het vorige seizoen bij elkaar. Dat zegt veel over vorig seizoen, maar ook wel iets over dit seizoen. Mertens trekt met zijn goals, assists en acties tot nu toe wel de meeste aandacht, maar het team speelt veel meer als team en weet elkaar steeds makkelijker te vinden.
Natuurlijk moet nog blijken hoe dit tegen grotere tegenstanders gaat lopen, maar de potentie is er en dit team is niet afhankelijk van bevliegingen.
Wat weet jij er nu vanaf?quote:Op zondag 11 september 2011 10:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je erbij was geweest in het stadion dan lulde je wel anders.
Dat is juist wat ik potentie noem. Ze kunnen het blijkbaar wel. Inderdaad op dit moment nog vooral op momenten dat de tegenstander de kop al een beetje laat hangen, maar het zit erin. Dus dat moeten ze nu nog doortrekken naar de moeilijke momenten van een wedstrijd en tegen betere tegenstanders.quote:Op zondag 11 september 2011 10:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar mogen wij van mening over verschillenBen het wel met je eens dat de potentie er is maar het zou ook niet goed zijn als je voor bijna 30 miljoen jonge spelers had gehaald zonder potentie, dus dat is wel een beetje een dooddoener.
En er zijn inderdaad goede aanvallen gezien, maar die heb ik vaak pas gezien als er al een veilige marge is. Qua veldspel vind ik Ajax daar nog steeds een stuk verder in en die vind ik al niet eens goed spelen.
Ah op die manier, dan ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik potentie noem. Ze kunnen het blijkbaar wel. Inderdaad op dit moment nog vooral op momenten dat de tegenstander de kop al een beetje laat hangen, maar het zit erin. Dus dat moeten ze nu nog doortrekken naar de moeilijke momenten van een wedstrijd en tegen betere tegenstanders.
Dat heeft echter tijd nodig (het is een proces), zal met vallen en opstaan gaan en dat is volgens mij de reden waarom veel PSV-supporters PSV dit seizoen geen kampioen zien worden. Ik in ieder geval niet.
Smakelijk hèquote:
en nu een mening over de verdediging.quote:Op zondag 11 september 2011 11:56 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Wij kunnen met geluk en zoals al werd gezegd op individuele kwaliteiten kampioen worden,maar het zou ook kunnen,dat het team hechter wordt en dus dan kan het gewoon.
Maar we hebben volgens mij nog geen wedstrijd gezien met Matavz erbij,als Matavz nou eens goed kaatst,en helpt met mooie aanvallen,heb je een geniale voorhoede. Mertens met een goed schot,snelle acties en een goeie assist. Matavz die (hopelijk) een killer voorin wordt bij PSV,en hij kan volgens mij wel goeie aanvallen opzetten.. (Ookal was vaak dit in combinatie met Tadic). En Lens die snel is met een goeie voorzet,of Labyad die talent heeft en een gevoel voor richting. Ook heeft labyad IMO best veel spelinzicht. Overigens mag van mij Labyad aanvoerder worden,door dat met die interview oven Ogbu. Hij zei toen tegen een journalist dat hij niet met hem mocht praten zonder zijn zaakwaarnemer,en hij helpt wel vaker mede/tegenspelers.
Oke.quote:Op zondag 11 september 2011 12:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nu een mening over de verdediging.![]()
iig positiever dan anderen.quote:Op zondag 11 september 2011 12:11 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Oke.
Oke.
Komt ie dan.
Ja?
He?
Oke
Tjee
Die is slecht.![]()
quote:Overigens mag van mij Labyad aanvoerder worden,door dat met die interview oven Ogbu. Hij zei toen tegen een journalist dat hij niet met hem mocht praten zonder zijn zaakwaarnemer,en hij helpt wel vaker mede/tegenspelers.
Matavz dus niet?quote:thijsslegers thijsslegers
#tyton staat vanmiddag inderdaad in de goal. #vvvpsv
quote:Op zondag 11 september 2011 12:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik gok eigenlijk op een invalbeurt voor Matavz
quote:thijsslegers thijsslegers
#matavz zit op de bank. #tyton v #isaksson is de enige wijziging #vvvpsv
Waar is Derijck??twitter:PSV twitterde op zondag 11-09-2011 om 13:29:02OPSTELLING PSV: Tyton, Manolev, Bouma, Marcelo, Pieters, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Mertens en Labyad. #vvvpsv reageer retweet
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 september 2011 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
iig positiever dan anderen.![]()
Ik verwacht meer:
Manolev: kan er niks van, prutser
Marcelo: wie?
Bouma: Tjah
Derijck: Goed
Pieters: Tjah
Isaksson: Zie Manolev
Tamata: Tjah
Het is dat Tyton er is.
quote:Op zondag 11 september 2011 13:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik snap dat gezeur over Matavz niet. Die gast heeft er net twee trainingen op zitten.
Dat is niet waar. Ze boden 5.5 miljoen en dat is niets. Volgend jaar verkoop je hem voor 5.2miljoen(clausule), want door een normale EK te spelen is hij dan sowieso weg.quote:Op zondag 11 september 2011 13:51 schreef Geo3kant het volgende:
Pieters hadden ze moeten verkopen, dat geld krijg je er misschien nooit meer voor.
Maarja, dan had PSV weer een verdediger minder.
Ik vind Pieters gewoon goed.
Ik hoorde 7 a 8 miljoen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze boden 5.5 miljoen en dat is niets. Volgend jaar verkoop je hem voor 5.2miljoen(clausule), want door een normale EK te spelen is hij dan sowieso weg.
3 ton winst is niets, want een goede vervanger haal je niet zo maar.
Dat wou PSV maar NU wou dat niet bieden.quote:Op zondag 11 september 2011 13:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik hoorde 7 a 8 miljoen.Met EK erbij kan hij meer op leveren ja.
Dat gaat nooit gebeuren. Als hij een normale EK speelt en dus meerdere clubs hem willen hebben, kan hij meer tekengeld vragen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Kunnen we hem geen nieuw contract achtig iets aanbieden?
'Beroerde trap van de keeper' is ook als vanouds aanwezig.....quote:Op zondag 11 september 2011 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
'Foutje van Marcelo'
'Buitenspel Lens'
'Slechte voorzet Manolev'
Deze zinnen horen we te vaak
quote:
Wissel is +30 seconde extra tijd.quote:Op zondag 11 september 2011 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom ging Rutten nog ff wisselen?
quote:Op zondag 11 september 2011 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook niet zomaar VVV oprollen.
Ach was paar weken geleden andersom precies hetzelfde tegen precies dezelfde teamquote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel grappig dat alle Ajax fans nu ineens hier heen komen
ik was er al voor de wedstrijdquote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Logisch toch?quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Musa schijnt goed te zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misschien nog een paar spelers extra aankopen?
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Idd, vandaar ook het gelijke spel.
Laatste minuut nog wisselenquote:Op zondag 11 september 2011 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wat heeft Rutten nou verkeerd gedaan dan?
Er staat me dan toch een goed elftal op het veld en die hebben het laten afweten.
Niet eens, VVV had ook gewoon geluk, dit doen ze nooit meer 3 van die goals, gewoon pech.quote:Op zondag 11 september 2011 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wat heeft Rutten nou verkeerd gedaan dan?
Er staat me dan toch een goed elftal op het veld en die hebben het laten afweten.
Blijf jij maar vooral niet tegen kritiek kunnen. PSV is gewoon zo makkelijk van de wijs te brengen.quote:
Marcelo laten spelen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja behalve dat dan
Maar toen stond het al 3-3.
Misschien dat de aanklager van de KNVB er deze week nog mee aan de slag gaat?quote:Op zondag 11 september 2011 16:29 schreef Geo3kant het volgende:
Gelukkig kreeg Mertens geen geel voor die lompe overtreding en is die er volgende week bij.
Rot op vuile troll dat je bentquote:Op zondag 11 september 2011 16:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien dat de aanklager van de KNVB er deze week nog mee aan de slag gaat?
Als..quote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Maarja, speelde Matavz de hele wedstrijd, stond het al na 45 min 0-5
Uhuhquote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Maarja, speelde Matavz de hele wedstrijd, stond het al na 45 min 0-5
Wellicht dat de Provincie ook wil bijdragen?!quote:Op zondag 11 september 2011 16:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misschien nog een paar spelers extra aankopen?
Hoe Matavz nu speelde zeker wel. Kom op man, die kansen die Lens kreeg. Die kreeg Matavz er zeker in. Die Marcelo is ook zo'n hopeloos geval, waarom stelt Rutten die gast op?quote:Op zondag 11 september 2011 16:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als..koop je niks voor.
En ook dat kun je niet weten/garanderen
Vond Marcello voor zijn doen goed spelen vandaag, call me crazy.quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe Matavz nu speelde zeker wel. Kom op man, die kansen die Lens kreeg. Die kreeg Matavz er zeker in. Die Marcelo is ook zo'n hopeloos geval, waarom stelt Rutten die gast op?
Die ja + Lens. Verprutsen veel kansen en ballen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef mrstylo het volgende:
Vergeten jullie Wijnaldum niet??
Grootste sukkel ooit. 2 100% kansen missen.
Dat vind ik altijd het kutte aa dit. Dat je gewoon dik kon winnen...quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wellicht dat de Provincie ook wil bijdragen?!
Verrassend. Dat doet 'ie anders nooit.quote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef mrstylo het volgende:
Nah, weer zo'n bange uitstralen. Maakt domme fouten en die laatste kans moest hij gewoon punteren.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Vond Marcello voor zijn doen goed spelen vandaag, call me crazy.
Net zoals iemand die roept dat Blackcard Greg wel even Mertens tegen houdquote:Op zondag 11 september 2011 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij faalt wel vaak he, vandaag
Op VI zijn ze meedogenloos. En terecht natuurlijk.quote:Met name omdat de defensie van PSV zo onzeker oogde als een peuter die voor het eerst een dagje mocht wennen op de basisschool.
Bron
Ik vond dit eigenlijk een betere wissel:quote:Op zondag 11 september 2011 16:35 schreef StijnDa het volgende:
Wijnaldum speelde waardeloos vandaag.
Dat zullen we volgende week wel zien, maar vandaag faal jij zwaar.quote:Op zondag 11 september 2011 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals iemand die roept dat Blackcard Greg wel even Mertens tegen houd
Hopen dat ze er bij studio voetbal nog even op terugkomen. Dat helpt altijd bij de agendavulling in Zeist.quote:
Vertel...quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zullen we volgende week wel zien, maar vandaag faal jij zwaar.
Eigenlijk moet je niet met Toivonen en Wijnaldum tegelijk spelen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk een betere wissel:
Matavz -> Wijnaldum
Matavz neemt positie van Lens, Lens naar Labyad en Labyad dan op het middenveld. Misschien gebeurt dit tijdens de EL.
Ook een optie.quote:Op zondag 11 september 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je niet met Toivonen en Wijnaldum tegelijk spelen.
Hutch voor Wijnaldum, en dan in de wedstrijd Matavs voor Toivonen, Lens naar rechts, Labyad naar 10, Matavs spits.
Misschien ook wat nerveus, maar 2 van die 3 goals hadden andere keepers ook niet gehad, en dat moet je ook gewoon meteen tegen die jongen zeggen. Dat gebeurd soms.quote:
Toivonen was de enige scherpe aanvaller vandaag...quote:Op zondag 11 september 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je niet met Toivonen en Wijnaldum tegelijk spelen.
Hutch voor Wijnaldum, en dan in de wedstrijd Matavs voor Toivonen, Lens naar rechts, Labyad naar 10, Matavs spits.
Negeer dit soort figuren gewoon ..quote:Op zondag 11 september 2011 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort figuren dan niet met feiten/quotes komen...
Waarom? Ben je bang dat jouw Ajax niet kan winnen? (neem maar even aan dat je voor ajax bent aangezien je lijkt op alle andere trolletjes).quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hopen dat ze er bij studio voetbal nog even op terugkomen. Dat helpt altijd bij de agendavulling in Zeist.
Maakte soms ook wel eens wat fouten, maar kwam door de zenuwen idd. Nu maar hopen dat hij tijdens de EL ook speelt. Zal goed zijn voor zijn vertrouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Misschien ook wat nerveus, maar 2 van die 3 goals hadden andere keepers ook niet gehad, en dat moet je ook gewoon meteen tegen die jongen zeggen. Dat gebeurd soms.
Je zegt dat ik jou moet negerenquote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Negeer dit soort figuren gewoon ..Wees slim en ga er niet in mee.
Ik praat over het algemeen eigenlijk, niet persee vandaag.quote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toivonen was de enige scherpe aanvaller vandaag...
Waarom, wij plagen jullie als jullie verliezen of iets fout doen, jullie bij ons. Niks raars, lucht ook een beetje op, wordt het verdriet en de woede minder.quote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Negeer dit soort figuren gewoon ..Wees slim en ga er niet in mee.
Daarna 5-0 ofzoquote:Op zondag 11 september 2011 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Donderdag wil ik ze wel raak zien. 7-0
Zou mooi zijnquote:
Ik zag hem toch zeker 1 hele fijne voorzet geven (Manolev), wel opletten!quote:Op zondag 11 september 2011 16:48 schreef StijnDa het volgende:
Pieters deed het prima vandaag, Bouma & Marcelo niet, Manolev viel niet zo op bij mij...
Daarna mislukt hakje waardoor VVV de 4de erin kon knallen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik zag hem toch zeker 1 hele fijne voorzet geven (Manolev), wel opletten!
weet je, ik geniet er ook wel van. 't is toch effe leuk om elkaar uit te lokken/trollen etcquote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom, wij plagen jullie als jullie verliezen of iets fout doen, jullie bij ons. Niks raars, lucht ook een beetje op, wordt het verdriet en de woede minder.
Maar als ik dit zou doen in een ander topic krijg ik vast een notequote:
Maak dan een TR oid ipv dat je het volgende keer 'terug gaat doen'quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar als ik dit zou doen in een ander topic krijg ik vast een note
We zullen zien de volgende keer
Manolev is ook te slecht en Bouma te wisselvallig. Met deze verdediging wordt het gewoon te moeilijk.quote:
Vertonghen en Alderweireld zijn wel beter als die amateurtjes van VVVquote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Doublepain het volgende:
Matavz speelde trouwens geniaal. Die aannames van hem.![]()
Kan niet wachten als hij tegen Ajax speelt
Vandaar 2-2quote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertonghen en Alderweireld zijn wel beter als die amateurtjes van VVV
Speelde goed hoor, had een goeie kopbal. Alleen die keeper moest uitsloven en die bal tegenhouden. Daarna nog een hakje, liep goed. Ben tevreden met hem. Tenminste wat ik nu gezien heb. Beter dan Berg die alleen op een eilandje zat.quote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Geo3kant het volgende:
Matavs speelde geniaalnigga please.. wat is dit nou weer voor een verheerlijking van de nieuwe aankoop, die knakker heeft 1 bal mooi uit de lucht geplukt en verder nog niks laten zien.
Ik baseer me mening liever op een aantal wedstrijden..
Eens, mooie kopbal, maar ik heb een hekel aan dat 'oeh geniaal' na 2 leuke acties, so far so good maar wacht nou maar effe af wat die jongen gaat doen. Ik dacht ook dat Lens een goede aankoop was, nu denk ik er wel anders over.quote:Op zondag 11 september 2011 17:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelde goed hoor, had een goeie kopbal. Alleen die keeper moest uitsloven en die bal tegenhouden. Daarna nog een hakje, liep goed. Ben tevreden met hem. Tenminste wat ik nu gezien heb. Beter dan Berg die alleen op een eilandje zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |