SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. EllaN Profiel | History | Fotoboek Orakel
2. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek Dorp
3. Marsan Profiel | History | Fotoboek Dorpsoudste
4. Exentric90 Profiel | History | Fotoboek
5. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
6. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
7. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
8. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Zombie/Bodyguard
9. Lynda Profiel | History | Fotoboek
10. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Maffia
11. tdrone Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
12. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek Maffia
13.TheVulture Profiel | History | Fotoboek Dorp
14. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
15. MaJo Profiel | History | Fotoboek Dorp
16. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
17. timmmmm Profiel | History | Fotoboek Dorp
18. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek Cupido/Bodyguard
19. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Maffia
20. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21. AchJa Profiel I History I Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Gewoonfaye en Maarten-Pieter (back-up voor Gewoonfaye: Naatje_1, maar stuur de PM's naar Gewoonfaye en Maarten-Pieter)
Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1.1
Nacht 1.2
Dag 2
Nacht 2
Dag 3.1
Dag 3.2
Nacht 3
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Maarten-Pieter op 11-09-2011 21:19:55 ]
Heb die bm stemmen ook al een paar keer bekeken, maar kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Verkiezingsuitslag:
Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (6) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi, Bartjebart, PatriQue89
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (6) tdrone, MaJo, lies, Cable, Theatermama, Roger_Epiales
Roger_Epiales (2) Tha_Erik, PS
Theatermama (1) Marsan
AlbinoBambi is vastgesteld maffia.
Vind het echt grappig dat je mij af probeert te schilderen als maffia terwijl er veel meer hints richting andere personen wijzen. Voor mij een goede rede om jouw te verdenken samen met de verkiezingen en de stem van albino.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:57 schreef lynda het volgende:
Kill 1:
Exentric90
Muziek in fobo
Kill 2:
Exentric90
Zwembad pohi
Ellan:
Supermarkt -> Eten fobo
Er was gister toch ook iets met een baas?
[DEF] SC#230 Ik ben Jan Kaas en heb geen toekomst bij de baas
en toen flipte firefox en laptop![]()
![]()
oké!quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Vind het echt grappig dat je mij af probeert te schilderen als maffia terwijl er veel meer hints richting andere personen wijzen. Voor mij een goede rede om jouw te verdenken samen met de verkiezingen en de stem van albino.
zo jou gezicht staat op stormquote:
ik heb nog geen verdenkingen uitgesproken omdat die direct leiden naar verdachtmakingenquote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
Dus patrique wordt nu verdacht puur omdat er een paar vrouwen in zijn fobo staan? Dit lijkt heel erg op wat er gister met mij geprobeerd werd en ik vertrouw er niks van.
Ik ga zo eens proberen echte hints te zoeken.
Ga zelf maar zoeken..quote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo jou gezicht staat op storm
vind je de hints naar iemand anders overtuigender dan?
convince me
tja als je dat nou ook eens kon onderbouwen met hints, als je ook dorp bent vind ik het jammer dat het vertrouwen tussen ons zo ver te zoeken is, zo krijgen ze hun zinquote:Op zondag 11 september 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga zelf maar zoeken..
Duidelijk maffiapraktijk dit!
Ik zeg nu voor de derde keer: Ik ben dorp! Nu is het aan jou om dit te vertrouwen..quote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja als je dat nou ook eens kon onderbouwen met hints, als je ook dorp bent vind ik het jammer dat het vertrouwen tussen ons zo ver te zoeken is, zo krijgen ze hun zin
Ja dat zei Albino gister ookquote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zeg nu voor de derde keer: Ik ben dorp! Nu is het aan jou om dit te vertrouwen..
Ja, dat magquote:Op zondag 11 september 2011 14:04 schreef MaJo het volgende:
Mag het dorp de burgemeester lynchen? Ik vind de hints naar Tha_Erik namelijk het sterkst. Vorige ronde had hij al hints tegen (homobar) en vooral de 1 minuut voor 1 hint vind ik erg sterkDus als het mogelijk is wil ik Tha_Erik nomineren, maar kan even niet vinden of dat mag
Die verdenk ik ook ernstig, gezien de vermoorde BG en het stemgedrag van Patrique bij de BM verkiezing.quote:Op zondag 11 september 2011 14:11 schreef MaJo het volgende:
Wat ook meespeelt is de gematigde reactie van Tha_Erik toen ik nog leefde en er wel een maffialid was gesneuveld. Als dorpsburgemeester ben je dan toch blij? Daardoor denk ik echt dat Erik (alweer) maffia is
Als je echt twijfelt dan ga je met me mee. De hints richting Erik zijn veel sterker dan naar Patrique vind ikquote:Op zondag 11 september 2011 14:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die verdenk ik ook ernstig, gezien de vermoorde BG en het stemgedrag van Patrique bij de BM verkiezing.
Wat heeft mijn stemgedrag daar mee te maken?quote:Op zondag 11 september 2011 14:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die verdenk ik ook ernstig, gezien de vermoorde BG en het stemgedrag van Patrique bij de BM verkiezing.
Die snap ik ook niet inderdaad?quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn stemgedrag daar mee te maken?
Ik heb juist niet op Erik gestemd met BM, omdat ik hem niet vertrouw..quote:Op zondag 11 september 2011 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet inderdaad?Stem je mee op Erik? Dan maak je nog kans te overleven
Ik heb wel op Erik gestemd omdat ik dacht dat hij nu echt niet nog een keer maffia kon zijn maar ik vertrouw hem ook voor geen meter meerquote:Op zondag 11 september 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb juist niet op Erik gestemd met BM, omdat ik hem niet vertrouw..
En, ja, ik stem ook 'm ja!
Dat leg ik later nog wel eens uit.quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn stemgedrag daar mee te maken?
Ik wil eigenlijk eerst zekerheid over mijn theorie, alhoewel ik nu al redelijk zeker ben.quote:
Ik verdenk ze beide, dus al je echt wil dat ik ga switchen, prima.quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef MaJo het volgende:
Ik vertrouw Roger en AchJa ook niet trouwens. Laat eens zien dat ik jullie kan vertrouwen en stem mee op Erik! Of wacht, dat kan natuurlijk niet als maffia zijnde?
Nee, ik zie ook wel in dat er voor deze nacht weinig (tot geen) sluitend bewijs tegen hem is, maar ik kijk niet alleen naar deze nacht.quote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
Dus patrique wordt nu verdacht puur omdat er een paar vrouwen in zijn fobo staan? Dit lijkt heel erg op wat er gister met mij geprobeerd werd en ik vertrouw er niks van.
Ik ga zo eens proberen echte hints te zoeken.
Sorry, maar dit soort drukmiddelen werken niet op mij.quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef MaJo het volgende:
Ik vertrouw Roger en AchJa ook niet trouwens. Laat eens zien dat ik jullie kan vertrouwen en stem mee op Erik! Of wacht, dat kan natuurlijk niet als maffia zijnde?
Ik vind de bovenste hint eigenlijk ook best wel sterk.quote:Roger_epiales[/b]:
holle geluiden, dan weer hoog, dan weer laag: Pohi --> De Grote Fok-Eurovisie ladder! Wie laat jij stijgen en dalen?
Ze dacht zelf dat ze zich het een en ander inprentte: Sig --> "Reality is for people who can't imagine anything better."
Ja, idd.quote:Op zondag 11 september 2011 15:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vind de bovenste hint eigenlijk ook best wel sterk.
Hmmmm....
Probeer maar om het te laten lijken alsof je geen maffia bent!quote:Op zondag 11 september 2011 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als busdriver he. Daardoor kunnen die hints wel op mij slaan, maar ik heb het dus niet gedaan!
Toeval is ook vaak een grote factor trouwens. Daar ben ik tenminste wel vaker om gelynchd.quote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt echt echt die moord niet gepleegd. Mijn handen zijn schoon en ik heb mijn best gedaan om tot nu toe een goede BM te zijn. Vannacht actief hints proberen te zoeken (die eigenlijk niet worden opgemerkt, maar goed), ben nog een van de weinige over die actief meepost en verdorie ik heb die moord niet gepleegd en ben gewoon onschuldig en gebusdrived ofzo! Dat is de enige verklaring die ik kan hebben voor die schijthints.
Ik hoop dat je gelijk heb anders ben jij morgen de volgendequote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt echt echt die moord niet gepleegd. Mijn handen zijn schoon en ik heb mijn best gedaan om tot nu toe een goede BM te zijn. Vannacht actief hints proberen te zoeken (die eigenlijk niet worden opgemerkt, maar goed), ben nog een van de weinige over die actief meepost en verdorie ik heb die moord niet gepleegd en ben gewoon onschuldig en gebusdrived ofzo! Dat is de enige verklaring die ik kan hebben voor die schijthints.
Dat was liesje.quote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nnoo niet MaJo! Ik vertrouw haar echt volledig! Weten julie niet meer hoe ze Albino neerhaalde? Serieus, iedereen die op MaJo stemt is een serieuze maffia verdachte!
met MaJo, echt welquote:
Uh, nee.quote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met MaJo, echt welEcht stomme mensen stop op MaJo stemmen! Er zijn echt geen 6 maffia meer, dus dat betekent dat er minstens één idioot aan het stemmen is
ja maar er zijn nog wel meer dan 6 dorpelingen, dus misschien ben jij ook gewoon paranoïdequote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met MaJo, echt welEcht stomme mensen stop op MaJo stemmen! Er zijn echt geen 6 maffia meer, dus dat betekent dat er minstens één idioot aan het stemmen is
Wat heeft majo gedaan dan bij de vorige lynch volgens jou?quote:
huhquote:Op zondag 11 september 2011 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar er zijn nog wel meer dan 6 dorpelingen, dus misschien ben jij ook gewoon paranoïde
ik bedoel te zeggen, die stemmers op Majo kunnen net zo goed dorpelingen zijnquote:
ja, dat zeg ik, dat zou nog erger zijn want dan zijn ze allemaal domquote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen, die stemmers op Majo kunnen net zo goed dorpelingen zijn
Ik deel mee in je leedquote:Op zondag 11 september 2011 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil zoveel zeggen!![]()
Lees het vanavond wel allemaal.
ze heeft in elk geval mij overtuigd om op Albino te stemmen en hard camapgen gevoerd. Wil je letterlijke posts? Teruglezen kan je zelf ook. Of leren ze je dat niet bij de maffia?quote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat heeft majo gedaan dan bij de vorige lynch volgens jou?
Ik zie vooral iemand die ergens op stemt zodat ze zelf niet dood gaat. Maar als Majo dorp blijkt, mag je mij gerust lynchen hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze heeft in elk geval mij overtuigd om op Albino te stemmen en hard camapgen gevoerd. Wil je letterlijke posts? Teruglezen kan je zelf ook. Of leren ze je dat niet bij de maffia?
PatriQue89 (1) Roger_Epialesquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft Cable nou weer niet gestemd?
RIP.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Sorry was op familie reunie maar stem op majo zit mobiel. Otto ding werkt niet mer
Waarom zou jij dood gaan dan?quote:
Cable = CLX/ Calex?quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
PatriQue89 (1) Roger_Epiales
Lynda (1) Exentric90
Tha_Erik (5) MaJo, PatriQue89, AchJa, EllaN, PS
MaJo (7) IJs, Tha_Erik, Stijn, theatermama, Lynda CLX
&
MaJo (6) Tha_Erik, Exentric90, theatermama, AlbinoBambi, Lynda
Albino (8) liesje, EllaN, IJs, MaJo, Stijn, Marsan, PS, Dorpsoudste
PatriQue89 (3) AchJa, CaLeX, Roger_Epiales
Dat mijn verdachte dorp blijkt te zijn. Dat er iemand doodgaat omdat ie twee keer niet stemt vind ik jammer (want stom voor het spel), maar dat het maffia is, is natuurlijk wel zeer okéquote:
je flikt het mij gewoon 2 keer he!quote:Op zondag 11 september 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf er bij, dit hele voorval met MaJo is uiterst naar (voor mij en haar, want zij dood en ik nu verdacht), maar ik zweer echt dat ik onschuldig ben wat betreft het uitmoorden van het dorp. Ik ben geen maffia, en ik ben zeer zeker gebusdrived vorige nacht.
wat een schurk ben je tochquote:Op zondag 11 september 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik flik niemand niks.
(Het voelt als een verloren zaak, wat ik ook zeg men heeft nu toch wel besloten dat ik maffia ben... vraag me af of het nog wel zin heeft om hints te zoeken straks)
Ik zeg het je lynda is zo goed als zeker maffiaquote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja verdomme! Ik zei het tochSchiet mij maar lek vannacht maffia, ik wil niet eens bij dit domme dorp horen.
meneer de burgemeester, ik heb een heerlijk nagerecht voor u gemaakt een chocolade bombequote:Op zondag 11 september 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik flik niemand niks.
(Het voelt als een verloren zaak, wat ik ook zeg men heeft nu toch wel besloten dat ik maffia ben... vraag me af of het nog wel zin heeft om hints te zoeken straks)
Haha helemaal mee eens, hoe dom kun je zijn als dorp na gisterenquote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja verdomme! Ik zei het tochSchiet mij maar lek vannacht maffia, ik wil niet eens bij dit domme dorp horen.
Wat is er suggestief aan dan, ik zeg toch niks?quote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Majo, stop anders ook gewoon even met je suggestieve posts.
Je komt terug op gisteren, en hebt een mening over het resultaat.quote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er suggestief aan dan, ik zeg toch niks?
agreed...quote:Op zondag 11 september 2011 19:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik zeg het je lynda is zo goed als zeker maffia
Ja ik baal dat ik dood ben natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je komt terug op gisteren, en hebt een mening over het resultaat.
Okquote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee, alleen de rol is onthuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ninja-editquote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
IK BEN NIET DOOD MENSEN![]()
IK KEN GEEN PATRIQUE86 iig
inderdaad ie is er ook nog, die heks, ik stel voor dat we die ook nog even op de brandstapel zettenquote:
Maar Erik is een maffia BM en heeft dus een dubbele stem voor de maffia.quote:Op zondag 11 september 2011 21:22 schreef Exentric90 het volgende:
Is het niet makkelijker om Erik nu te bewaren als laatste!? Ik wil straks niet kunnen zeggen: I told you so.. Ik voel gewoon dat lynda ook maffia is. En ja ik snap omdat ik nieuw ben in het spel dat ik minder snel vertrouwd wordt.. De maar echt lynda is maffia..
Hoe zat het ook alweer met dier in de kill? Cupidokill: Hij zette hem in het hok van de geit, die hem vervolgens dusdanig toetakelde dat....quote:Op zondag 11 september 2011 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, voordat we de moord op Cupidootje vergeten: ik verdenk daar Stijnda van.
Ruisen van de wind -> windsurfen in fobo
Nazomerdag in weiland -> fobo
Familieportretten -> topic Altijd fijn om ouders te hebben die het leuk vinden etc.
Maar Erik heeft Ellan vermoordt, anders kan het orakel dat niet weten toch?quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met dier in de kill? Cupidokill: Hij zette hem in het hok van de geit, die hem vervolgens dusdanig toetakelde dat....
Als het door 2 maffia gedaan is, dan is de kans groot dat Erik de 2e killer was, alleen al met blauw-grijze (ogen grijzig fobo) moet ik aan hem denken
Orakel - Het orakel kiest elke nacht één persoon. Wanneer het orakel sterft zal de SL de rol van het gekozen persoon onthullen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Erik heeft Ellan vermoordt, anders kan het orakel dat niet weten toch?
quote:
Oh ja.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Orakel - Het orakel kiest elke nacht één persoon. Wanneer het orakel sterft zal de SL de rol van het gekozen persoon onthullen.
Whutquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens!
Ik zeg, laten we vooral niet deze lynch verspillen aan alleen mij! Waarom één lynch als je ook een dubbele lynch kan doen?!
DUBBELE LYNCH MORGEN WHEEEEHOOOOO!!!!
Ik weet iig dat mijn stem op jou blijft staanquote:Op zondag 11 september 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is toch best lief van me dat jullie een 1+1 gratis lynch krijgen? Zodat jullie nog meer onschuldigen kunnen lynchen
?
Nou wat Erik dus antwoordde.. Dan kan Erik dus de 2e killer zijn geweest toch?quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Erik heeft Ellan vermoordt, anders kan het orakel dat niet weten toch?
Jep, had de rol verkeerd onthouden.quote:Op zondag 11 september 2011 22:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou wat Erik dus antwoordde.. Dan kan Erik dus de 2e killer zijn geweest toch?
Klein (quote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, had de rol verkeerd onthouden.
Understatement.quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Klein () beetje verdacht was hij ook al, dan zou ik ook moorden. Nah grote kans dus op Erik 2e killer
RL dingenquote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach was druk bezig met RL dingen.
Vergeet maar weer gewoon want ik ben geen maffiaquote:Op zondag 11 september 2011 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, voordat we de moord op Cupidootje vergeten: ik verdenk daar Stijnda van.
Ruisen van de wind -> windsurfen in fobo
Nazomerdag in weiland -> fobo
Familieportretten -> topic Altijd fijn om ouders te hebben die het leuk vinden etc.
Dat zei Erik ookquote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vergeet maar weer gewoon want ik ben geen maffia
Je hebt anders wel op MaJo gestemd.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vergeet maar weer gewoon want ik ben geen maffia
quote:
Haha dat kloptquote:
Foutje, eerlijk waarquote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt anders wel op MaJo gestemd.![]()
En dit:
[..]
Foto waar je in het gras in het zonnetje zit/ligt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha dat klopt![]()
Maar er staat ook geen weiland/nazomerdag in mijn fobo, waar heb je die gevonden IJs?
Je main foto.quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha dat klopt![]()
Maar er staat ook geen weiland/nazomerdag in mijn fobo, waar heb je die gevonden IJs?
Ohjaquote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Foto waar je in het gras in het zonnetje zit/ligt.
En ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Ik had je echt op mijn verdachtenlijstje op een gedeelde 1e plaats staan samen met Erik. Maar mijn eerder verzonnen theorie mbt dat stemmen sneed dus geen hout.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom dorp ook. Een heel aantal mensen zijn echt te goedgelovig.
Ja, maar nu dus wel ineens die dubbele lynch.quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef AchJa het volgende:
Dood ga je vuile huichelaar! Jij bent ook verantwoordelijk voor de kill op je eigen BG.
Hij denkt vast dat we geen idee hebben wie er maffia is dus dat we een dorp meelynchen hè...quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar nu dus wel ineens die dubbele lynch.
Vraag me echt af wat daar nu weer achter zit.
Nou ja, hints zoeken en laat de heksenjacht beginnen, Who Is With Me!?
Kunnen jullie kan de maffia nog bedrogen uitkomen dan.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij denkt vast dat we geen idee hebben wie er maffia is dus dat we een dorp meelynchen hè...
PM me maar. Moet me nog ff inlezen, laatste keer is jaar of twee geleden geloof ik.quote:Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgende rondezal een aantal dagen duren.
Die kill op de BG zette mij uiteindelijk wel aan het denken. En was jij ook echt weg naar een verjaardag oid? Want volgens mij zag ik die dag om een uur of vier jouw laatste bezoek nog op een paar minuten geleden staan, om vervolgens vrij laat met de opmerking "inlezen" te komen, want net terug.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef MaJo het volgende:
En hoe voelt het dorp zich nu ik gewoon gelijk bleek te hebben?
Ongeveerquote:
Ohja bij de stemming weet je ook echt al meteen wie Maffia is natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef lynda het volgende:
Ow dubbele lynch?![]()
Dan gewoon 1 ##vote Exentric90 omdat je maar blijft roepen dat ik maffia ben terwijl ik dit gewoon echt niet ben. Whoohoo Albino heeft op mij gestemd.
De rest waren tot nu toe allemaal dorpgerelateerde rollen
Kom maar met goede hints![]()
Ow en trouwens waarom wilde jij Cablegun (Maffia) voor BM hebben?![]()
Tha_erik (3) Calex, Theatermama, Roger
Exentric90 (1) Lynda
zolang het geen kaleheksenjacht isquote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar nu dus wel ineens die dubbele lynch.
Vraag me echt af wat daar nu weer achter zit.
Nou ja, hints zoeken en laat de heksenjacht beginnen, Who Is Whith Me!?
quote:
Isgoed.quote:Op zondag 11 september 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PM me maar. Moet me nog ff inlezen, laatste keer is jaar of twee geleden geloof ik.
Erik komt dan dus op 4 te staan he?quote:Op zondag 11 september 2011 22:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ohja bij de stemming weet je ook echt al meteen wie Maffia is natuurlijk
Ik ga straks echt zo hard i told you so roepen als het er uit is
##Vote Tha_erik ##Vote Lynda
Tha_erik (3) Calex, Theatermama, Roger, Exentric90
Exentric90 (1) Lynda
Lynda (1) Exentric90
Sorryquote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Erik komt dan dus op 4 te staan he?![]()
Tha_erik (4) Calex, Theatermama, Roger, Exentric90
Exentric90 (1) Lynda
Lynda (1) Exentric90
Ja, gewoon 2 stemmen uitbrengen op 2 personen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:00 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Sorry
hoe werkt die dubbele lynch eigk?2x stemmen toch gewoon?
heb ik gedaan dusquote:Op zondag 11 september 2011 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, gewoon 2 stemmen uitbrengen op 2 personen.
Liefst maffia natuurlijk
Ja, maar niet nu.quote:
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 11 september 2011 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar niet nu.
Wekker gaat morgen om 5 uur, dus ga nu slapen.
Ow ik reageerde op Exentric die alleen roept lynda is maffiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al mag jij ook wel hints zoeken.
Iedereen eigenlijk wel![]()
Wat doe jequote:Op zondag 11 september 2011 23:20 schreef CaLeX het volgende:
Exentric90 (1) Lynda
Lynda (2) Exentric90 Calex
vooralsnog
Ik let vooralsnog alleen op stem gedrag en wat mensen zeggen. Tot nu toe (behalve mijn stem van BM) zijn alle stemmen goed geweest van mij. Duss..quote:Op zondag 11 september 2011 23:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ow ik reageerde op Exentric die alleen roept lynda is maffia
Nou bij deze jou stem gedragquote:Op zondag 11 september 2011 23:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik let vooralsnog alleen op stem gedrag en wat mensen zeggen. Tot nu toe (behalve mijn stem van BM) zijn alle stemmen goed geweest van mij. Duss..
Zal ik hints zoeken?quote:Op zondag 11 september 2011 23:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ow ik reageerde op Exentric die alleen roept lynda is maffia
Ik lach zo hard he als ik straks dood ben en mijn rol daar staat.. Dan weet iedereen dat je maffia bentquote:Op zondag 11 september 2011 23:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou bij deze jou stem gedrag
Je wil Cable voor BM hebben (Maffia)
Dag 1 stem je op Majo (Dorp)
Dag 2 stem je op mij zonder hints
quote:Op maandag 12 september 2011 00:25 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik lach zo hard he als ik straks dood ben en mijn rol daar staat.. Dan weet iedereen dat je maffia bentzoals ik in de BM verkiezingen al zei ik lees op een of andere manier tussen de regels door
als jij straks maffia blijkt he? Dan hoop ik dat je netjes je excuus even aan bied aan mij
ben je geen maffia doe ik dat vanzelfsprekend ook
OMGquote:Op maandag 12 september 2011 00:25 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik lach zo hard he als ik straks dood ben en mijn rol daar staat.. Dan weet iedereen dat je maffia bentzoals ik in de BM verkiezingen al zei ik lees op een of andere manier tussen de regels door
als jij straks maffia blijkt he? Dan hoop ik dat je netjes je excuus even aan bied aan mij
ben je geen maffia doe ik dat vanzelfsprekend ook
Nee dat niet. Maar jullie mening wordt vertroebelt doordat ik nog nieuw ben in het spel en lynda al langer mee draait. Snap ik best hoorquote:Op maandag 12 september 2011 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OMG
Jij vind jezelf ook wel heel wat he?
Volgens mij ook.quote:Op maandag 12 september 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is de eerste keer volgens mij dat de orakelrol ook daadwerkelijk iets (leuks) oplevert.
Ja voor jou misschienquote:Op maandag 12 september 2011 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is de eerste keer volgens mij dat de orakelrol ook daadwerkelijk iets (leuks) oplevert.
Nou, het is voor iedereen nu wel duidelijk dat ik niet te vertrouwen ben (en nu het zo out in the open is, voel ik me een soort psychopaatquote:
Er luistert alleen niemand meer naar je...quote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het is voor iedereen nu wel duidelijk dat ik niet te vertrouwen ben (en nu het zo out in the open is, voel ik me een soort psychopaat! Alsof het er allemaal niks meer toe doet wat ik zeg of doe en gewoon dus chaos kan creeëren
!).
kusje?quote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, het is voor iedereen nu wel duidelijk dat ik niet te vertrouwen ben (en nu het zo out in the open is, voel ik me een soort psychopaat! Alsof het er allemaal niks meer toe doet wat ik zeg of doe en gewoon dus chaos kan creeëren
!).
Wil je zelf ff zoeken met welke hints jij kwam?quote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
!).
Die kreeg ik via PM binnen, toen ik nog een betrouwbare BM leekquote:Op maandag 12 september 2011 00:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Wil je zelf ff zoeken met welke hints jij kwam?![]()
Kwam jij niet met die fokstok hints naar mij..?
Ik dacht nog dat ik speciaal was.quote:Op maandag 12 september 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik maak vrijwel altijd excuses nadat er iemand dood is.
Vrijwel altijd dus.quote:Op maandag 12 september 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak alleen excuses bij mensen van wie ik het stiekem jammer vind dat ze dood zijn.
quote:Op maandag 12 september 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak alleen excuses bij mensen van wie ik het stiekem jammer vind dat ze dood zijn.
we kunnen het spel ook beeindigd verklaren omdat de doden in de meerderheid zijnquote:Op maandag 12 september 2011 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik zeur he?
Ik wil gewoon weer mee kunnen doen.
Of we starten alvast een nieuwe ronde, heeft niemand door denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 01:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
we kunnen het spel ook beeindigd verklaren omdat de doden in de meerderheid zijn
Oh ik stel me ook verkiesbaarquote:Op maandag 12 september 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of we starten alvast een nieuwe ronde, heeft niemand door denk ik.
1. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
BM:
liesje (0)
Voordeel van de twijfel, je hebt het!quote:Op maandag 12 september 2011 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik stel me ook verkiesbaar!
Roep dat niet te hard, straks ben je zijn geliefde ofzo.quote:Op maandag 12 september 2011 01:53 schreef MaJo het volgende:
En ik stem alvast voor de eerste lynch in een nieuwe ronde op Erik
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 12 september 2011 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, straks ben je zijn geliefde ofzo.
Dat weet ik zo niet.quote:Op maandag 12 september 2011 01:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietWel lullig trouwens, ben je altijd het liefje van een maffiabaas. En volgens mij koppelt cupido ook altijd aan Erik of niet?
Johquote:Op maandag 12 september 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet.
Wel weet ik dat Erik het altijd zwaar heeft met het moeten liegen.
Hij is er niet zo heel goed in, en dat is dan wel wer schattig.
Het is ook niet zo dat ik er steeds beter in wordquote:Op maandag 12 september 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet.
Wel weet ik dat Erik het altijd zwaar heeft met het moeten liegen.
Hij is er niet zo heel goed in, en dat is dan wel wer schattig.
En het dorp me daarna nog steeds lynchte, onbegrijpelijkquote:Op maandag 12 september 2011 02:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik er steeds beter in word. Het stomste/mooiste moment was nog wel toen ik geen enkele vreugde toonde toen er een maffialid doodging bij een lynch
.
Dat ging perfect... zoals ik ook een hele goede maffia-BM wasquote:Op maandag 12 september 2011 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Toen Erik en ik SL waren, waren MP en TV tweeling?
Zo slecht doe ik het niet heurquote:Op maandag 12 september 2011 08:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ging perfect... zoals ik ook een hele goede maffia-BM was
Als je tips wil Erik hoor ik het wel
Je weet dat ik je mind aan het fucken ben. Recht door je oog naar binnen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef CaLeX het volgende:
Ben ik nog aan het ijlen van de koorts of zitten jullie me gewoon te mindfucken?
Er wordt echt overgeslagen wat ik zeg he? Ik als jullie nieuwe mensen aan willen trekken naar dit spel moet dat echt veranderen.. Maar goed nogmaals: had ik maar een rol als maffia, nachtwaker, of voodoheks dan had ik nog b leuke actieve rol...quote:Op maandag 12 september 2011 08:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
aangezien ik niet weet of ik voor 19 uur nog online kom mijn 2de stem alvast
en bovenstaand mijn speurtocht voor de dag
Ik vind dat Exentric90 erg aan het peuteren is bij lynda, dus volgens mij is hij de voodooheks, kill the witch.
Sluit je aan in de jacht en zet die heks op de brandstapel
#vote Exentric90
Exentric90 (2) Lynda, Theatermama
Lynda (1) Exentric90
Jeez relaxquote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er wordt echt overgeslagen wat ik zeg he? Ik als jullie nieuwe mensen aan willen trekken naar dit spel moet dat echt veranderen.. Maar goed nogmaals: had ik maar een rol als maffia, nachtwaker, of voodoheks dan had ik nog b leuke actieve rol...
Vind je het echt raar dat mensen jouw gevoel niet volgen? Hints doen het meestal beter, ook al hoeven die uiteindelijk niet te kloppen, zie maar wat er met majo gebeurde.quote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er wordt echt overgeslagen wat ik zeg he? Ik als jullie nieuwe mensen aan willen trekken naar dit spel moet dat echt veranderen.. Maar goed nogmaals: had ik maar een rol als maffia, nachtwaker, of voodoheks dan had ik nog b leuke actieve rol...
Hoe vaak moet ik ook nog roepen kom je een keer met hints? Alleen 2x posten niemand luistert naar mij! werkt echt niet sorry.quote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Probleem is dat er weinig hints zijn richting jouw.. Echter zegt je stem gedrag deste meer....quote:Op maandag 12 september 2011 12:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik ook nog roepen kom je een keer met hints? Alleen 2x posten niemand luistert naar mij! werkt echt niet sorry.
Is het spel ookquote:Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef lynda het volgende:
Jou stemgedrag nog meer.
En hints ook..
en gedrag![]()
that's the game
Met dit topic volg ik niets van de les op school nu..![]()
![]()
Dit heb niets te maken dat je nieuw bent hoorquote:Op maandag 12 september 2011 13:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Is het spel ookheb ook al gezegd dat je het niet persoonlijk op moet vatten.. Ik vind het alleen gewoon jammer dat een mening van een nieuwe in het spel genegeerd wordt. Terwijl als een ander dat zou roepen iedereen massaal zal gaan stemmen.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me ook vaak zat genegeerd in het spel. Of dat mensen me niet geloven enzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |