Die kreeg ik via PM binnen, toen ik nog een betrouwbare BM leekquote:Op maandag 12 september 2011 00:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Wil je zelf ff zoeken met welke hints jij kwam?![]()
Kwam jij niet met die fokstok hints naar mij..?
Ik dacht nog dat ik speciaal was.quote:Op maandag 12 september 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik maak vrijwel altijd excuses nadat er iemand dood is.
Vrijwel altijd dus.quote:Op maandag 12 september 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak alleen excuses bij mensen van wie ik het stiekem jammer vind dat ze dood zijn.
quote:Op maandag 12 september 2011 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik maak alleen excuses bij mensen van wie ik het stiekem jammer vind dat ze dood zijn.
we kunnen het spel ook beeindigd verklaren omdat de doden in de meerderheid zijnquote:Op maandag 12 september 2011 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik zeur he?
Ik wil gewoon weer mee kunnen doen.
Of we starten alvast een nieuwe ronde, heeft niemand door denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 01:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
we kunnen het spel ook beeindigd verklaren omdat de doden in de meerderheid zijn
Oh ik stel me ook verkiesbaarquote:Op maandag 12 september 2011 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of we starten alvast een nieuwe ronde, heeft niemand door denk ik.
1. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
BM:
liesje (0)
Voordeel van de twijfel, je hebt het!quote:Op maandag 12 september 2011 01:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik stel me ook verkiesbaar!
Roep dat niet te hard, straks ben je zijn geliefde ofzo.quote:Op maandag 12 september 2011 01:53 schreef MaJo het volgende:
En ik stem alvast voor de eerste lynch in een nieuwe ronde op Erik
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 12 september 2011 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, straks ben je zijn geliefde ofzo.
Dat weet ik zo niet.quote:Op maandag 12 september 2011 01:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietWel lullig trouwens, ben je altijd het liefje van een maffiabaas. En volgens mij koppelt cupido ook altijd aan Erik of niet?
Johquote:Op maandag 12 september 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet.
Wel weet ik dat Erik het altijd zwaar heeft met het moeten liegen.
Hij is er niet zo heel goed in, en dat is dan wel wer schattig.
Het is ook niet zo dat ik er steeds beter in wordquote:Op maandag 12 september 2011 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet.
Wel weet ik dat Erik het altijd zwaar heeft met het moeten liegen.
Hij is er niet zo heel goed in, en dat is dan wel wer schattig.
En het dorp me daarna nog steeds lynchte, onbegrijpelijkquote:Op maandag 12 september 2011 02:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik er steeds beter in word. Het stomste/mooiste moment was nog wel toen ik geen enkele vreugde toonde toen er een maffialid doodging bij een lynch
.
Dat ging perfect... zoals ik ook een hele goede maffia-BM wasquote:Op maandag 12 september 2011 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Toen Erik en ik SL waren, waren MP en TV tweeling?
Zo slecht doe ik het niet heurquote:Op maandag 12 september 2011 08:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ging perfect... zoals ik ook een hele goede maffia-BM was
Als je tips wil Erik hoor ik het wel
Je weet dat ik je mind aan het fucken ben. Recht door je oog naar binnen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef CaLeX het volgende:
Ben ik nog aan het ijlen van de koorts of zitten jullie me gewoon te mindfucken?
Er wordt echt overgeslagen wat ik zeg he? Ik als jullie nieuwe mensen aan willen trekken naar dit spel moet dat echt veranderen.. Maar goed nogmaals: had ik maar een rol als maffia, nachtwaker, of voodoheks dan had ik nog b leuke actieve rol...quote:Op maandag 12 september 2011 08:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
aangezien ik niet weet of ik voor 19 uur nog online kom mijn 2de stem alvast
en bovenstaand mijn speurtocht voor de dag
Ik vind dat Exentric90 erg aan het peuteren is bij lynda, dus volgens mij is hij de voodooheks, kill the witch.
Sluit je aan in de jacht en zet die heks op de brandstapel
#vote Exentric90
Tha_erik (4) Calex, Theatermama, Roger, Exentric90
Exentric90 (2) Lynda, Theatermama
Lynda (1) Exentric90
Jeez relaxquote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er wordt echt overgeslagen wat ik zeg he? Ik als jullie nieuwe mensen aan willen trekken naar dit spel moet dat echt veranderen.. Maar goed nogmaals: had ik maar een rol als maffia, nachtwaker, of voodoheks dan had ik nog b leuke actieve rol...
Vind je het echt raar dat mensen jouw gevoel niet volgen? Hints doen het meestal beter, ook al hoeven die uiteindelijk niet te kloppen, zie maar wat er met majo gebeurde.quote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er wordt echt overgeslagen wat ik zeg he? Ik als jullie nieuwe mensen aan willen trekken naar dit spel moet dat echt veranderen.. Maar goed nogmaals: had ik maar een rol als maffia, nachtwaker, of voodoheks dan had ik nog b leuke actieve rol...
Hoe vaak moet ik ook nog roepen kom je een keer met hints? Alleen 2x posten niemand luistert naar mij! werkt echt niet sorry.quote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Probleem is dat er weinig hints zijn richting jouw.. Echter zegt je stem gedrag deste meer....quote:Op maandag 12 september 2011 12:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik ook nog roepen kom je een keer met hints? Alleen 2x posten niemand luistert naar mij! werkt echt niet sorry.
Is het spel ookquote:Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef lynda het volgende:
Jou stemgedrag nog meer.
En hints ook..
en gedrag![]()
that's the game
Met dit topic volg ik niets van de les op school nu..![]()
![]()
Dit heb niets te maken dat je nieuw bent hoorquote:Op maandag 12 september 2011 13:21 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Is het spel ookheb ook al gezegd dat je het niet persoonlijk op moet vatten.. Ik vind het alleen gewoon jammer dat een mening van een nieuwe in het spel genegeerd wordt. Terwijl als een ander dat zou roepen iedereen massaal zal gaan stemmen.
quote:Op maandag 12 september 2011 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me ook vaak zat genegeerd in het spel. Of dat mensen me niet geloven enzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |