SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. EllaN Profiel | History | Fotoboek Orakel
2. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek Dorp
3. Marsan Profiel | History | Fotoboek Dorpsoudste
4. Exentric90 Profiel | History | Fotoboek
5. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
6. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
7. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
8. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek Zombie/Bodyguard
9. Lynda Profiel | History | Fotoboek
10. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Maffia
11. tdrone Profiel | History | Fotoboek Nachtwaker
12. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek Maffia
13.TheVulture Profiel | History | Fotoboek Dorp
14. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
15. MaJo Profiel | History | Fotoboek Dorp
16. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
17. timmmmm Profiel | History | Fotoboek Dorp
18. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek Cupido/Bodyguard
19. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Maffia
20. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
21. AchJa Profiel I History I Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: Gewoonfaye en Maarten-Pieter (back-up voor Gewoonfaye: Naatje_1, maar stuur de PM's naar Gewoonfaye en Maarten-Pieter)
Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1.1
Nacht 1.2
Dag 2
Nacht 2
Dag 3.1
Dag 3.2
Nacht 3
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Maarten-Pieter op 11-09-2011 21:19:55 ]
Heb die bm stemmen ook al een paar keer bekeken, maar kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
Verkiezingsuitslag:
Bartjebart (2) Lynda, Stijn
Lynda (6) IJsdraakje, AchJa,TheVulture, AlbinoBambi, Bartjebart, PatriQue89
Cablegunmaster(1) Exentric90
PS(3) CLX, EllaN, timmmmm
Exentric90 (0)
Tha_Erik (6) tdrone, MaJo, lies, Cable, Theatermama, Roger_Epiales
Roger_Epiales (2) Tha_Erik, PS
Theatermama (1) Marsan
AlbinoBambi is vastgesteld maffia.
Vind het echt grappig dat je mij af probeert te schilderen als maffia terwijl er veel meer hints richting andere personen wijzen. Voor mij een goede rede om jouw te verdenken samen met de verkiezingen en de stem van albino.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:57 schreef lynda het volgende:
Kill 1:
Exentric90
Muziek in fobo
Kill 2:
Exentric90
Zwembad pohi
Ellan:
Supermarkt -> Eten fobo
Er was gister toch ook iets met een baas?
[DEF] SC#230 Ik ben Jan Kaas en heb geen toekomst bij de baas
en toen flipte firefox en laptop![]()
![]()
oké!quote:Op zondag 11 september 2011 11:05 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Vind het echt grappig dat je mij af probeert te schilderen als maffia terwijl er veel meer hints richting andere personen wijzen. Voor mij een goede rede om jouw te verdenken samen met de verkiezingen en de stem van albino.
zo jou gezicht staat op stormquote:
ik heb nog geen verdenkingen uitgesproken omdat die direct leiden naar verdachtmakingenquote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
Dus patrique wordt nu verdacht puur omdat er een paar vrouwen in zijn fobo staan? Dit lijkt heel erg op wat er gister met mij geprobeerd werd en ik vertrouw er niks van.
Ik ga zo eens proberen echte hints te zoeken.
Ga zelf maar zoeken..quote:Op zondag 11 september 2011 13:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo jou gezicht staat op storm
vind je de hints naar iemand anders overtuigender dan?
convince me
tja als je dat nou ook eens kon onderbouwen met hints, als je ook dorp bent vind ik het jammer dat het vertrouwen tussen ons zo ver te zoeken is, zo krijgen ze hun zinquote:Op zondag 11 september 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga zelf maar zoeken..
Duidelijk maffiapraktijk dit!
Ik zeg nu voor de derde keer: Ik ben dorp! Nu is het aan jou om dit te vertrouwen..quote:Op zondag 11 september 2011 13:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja als je dat nou ook eens kon onderbouwen met hints, als je ook dorp bent vind ik het jammer dat het vertrouwen tussen ons zo ver te zoeken is, zo krijgen ze hun zin
Ja dat zei Albino gister ookquote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zeg nu voor de derde keer: Ik ben dorp! Nu is het aan jou om dit te vertrouwen..
Ja, dat magquote:Op zondag 11 september 2011 14:04 schreef MaJo het volgende:
Mag het dorp de burgemeester lynchen? Ik vind de hints naar Tha_Erik namelijk het sterkst. Vorige ronde had hij al hints tegen (homobar) en vooral de 1 minuut voor 1 hint vind ik erg sterkDus als het mogelijk is wil ik Tha_Erik nomineren, maar kan even niet vinden of dat mag
Die verdenk ik ook ernstig, gezien de vermoorde BG en het stemgedrag van Patrique bij de BM verkiezing.quote:Op zondag 11 september 2011 14:11 schreef MaJo het volgende:
Wat ook meespeelt is de gematigde reactie van Tha_Erik toen ik nog leefde en er wel een maffialid was gesneuveld. Als dorpsburgemeester ben je dan toch blij? Daardoor denk ik echt dat Erik (alweer) maffia is
Als je echt twijfelt dan ga je met me mee. De hints richting Erik zijn veel sterker dan naar Patrique vind ikquote:Op zondag 11 september 2011 14:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die verdenk ik ook ernstig, gezien de vermoorde BG en het stemgedrag van Patrique bij de BM verkiezing.
Wat heeft mijn stemgedrag daar mee te maken?quote:Op zondag 11 september 2011 14:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die verdenk ik ook ernstig, gezien de vermoorde BG en het stemgedrag van Patrique bij de BM verkiezing.
Die snap ik ook niet inderdaad?quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn stemgedrag daar mee te maken?
Ik heb juist niet op Erik gestemd met BM, omdat ik hem niet vertrouw..quote:Op zondag 11 september 2011 14:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die snap ik ook niet inderdaad?Stem je mee op Erik? Dan maak je nog kans te overleven
Ik heb wel op Erik gestemd omdat ik dacht dat hij nu echt niet nog een keer maffia kon zijn maar ik vertrouw hem ook voor geen meter meerquote:Op zondag 11 september 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb juist niet op Erik gestemd met BM, omdat ik hem niet vertrouw..
En, ja, ik stem ook 'm ja!
Dat leg ik later nog wel eens uit.quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn stemgedrag daar mee te maken?
Ik wil eigenlijk eerst zekerheid over mijn theorie, alhoewel ik nu al redelijk zeker ben.quote:
Ik verdenk ze beide, dus al je echt wil dat ik ga switchen, prima.quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef MaJo het volgende:
Ik vertrouw Roger en AchJa ook niet trouwens. Laat eens zien dat ik jullie kan vertrouwen en stem mee op Erik! Of wacht, dat kan natuurlijk niet als maffia zijnde?
Nee, ik zie ook wel in dat er voor deze nacht weinig (tot geen) sluitend bewijs tegen hem is, maar ik kijk niet alleen naar deze nacht.quote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
Dus patrique wordt nu verdacht puur omdat er een paar vrouwen in zijn fobo staan? Dit lijkt heel erg op wat er gister met mij geprobeerd werd en ik vertrouw er niks van.
Ik ga zo eens proberen echte hints te zoeken.
Sorry, maar dit soort drukmiddelen werken niet op mij.quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef MaJo het volgende:
Ik vertrouw Roger en AchJa ook niet trouwens. Laat eens zien dat ik jullie kan vertrouwen en stem mee op Erik! Of wacht, dat kan natuurlijk niet als maffia zijnde?
Ik vind de bovenste hint eigenlijk ook best wel sterk.quote:Roger_epiales[/b]:
holle geluiden, dan weer hoog, dan weer laag: Pohi --> De Grote Fok-Eurovisie ladder! Wie laat jij stijgen en dalen?
Ze dacht zelf dat ze zich het een en ander inprentte: Sig --> "Reality is for people who can't imagine anything better."
Ja, idd.quote:Op zondag 11 september 2011 15:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vind de bovenste hint eigenlijk ook best wel sterk.
Hmmmm....
Probeer maar om het te laten lijken alsof je geen maffia bent!quote:Op zondag 11 september 2011 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Er bestaat ook nog zoiets als busdriver he. Daardoor kunnen die hints wel op mij slaan, maar ik heb het dus niet gedaan!
Toeval is ook vaak een grote factor trouwens. Daar ben ik tenminste wel vaker om gelynchd.quote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt echt echt die moord niet gepleegd. Mijn handen zijn schoon en ik heb mijn best gedaan om tot nu toe een goede BM te zijn. Vannacht actief hints proberen te zoeken (die eigenlijk niet worden opgemerkt, maar goed), ben nog een van de weinige over die actief meepost en verdorie ik heb die moord niet gepleegd en ben gewoon onschuldig en gebusdrived ofzo! Dat is de enige verklaring die ik kan hebben voor die schijthints.
Ik hoop dat je gelijk heb anders ben jij morgen de volgendequote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt echt echt die moord niet gepleegd. Mijn handen zijn schoon en ik heb mijn best gedaan om tot nu toe een goede BM te zijn. Vannacht actief hints proberen te zoeken (die eigenlijk niet worden opgemerkt, maar goed), ben nog een van de weinige over die actief meepost en verdorie ik heb die moord niet gepleegd en ben gewoon onschuldig en gebusdrived ofzo! Dat is de enige verklaring die ik kan hebben voor die schijthints.
Dat was liesje.quote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nnoo niet MaJo! Ik vertrouw haar echt volledig! Weten julie niet meer hoe ze Albino neerhaalde? Serieus, iedereen die op MaJo stemt is een serieuze maffia verdachte!
met MaJo, echt welquote:
Uh, nee.quote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met MaJo, echt welEcht stomme mensen stop op MaJo stemmen! Er zijn echt geen 6 maffia meer, dus dat betekent dat er minstens één idioot aan het stemmen is
ja maar er zijn nog wel meer dan 6 dorpelingen, dus misschien ben jij ook gewoon paranoïdequote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met MaJo, echt welEcht stomme mensen stop op MaJo stemmen! Er zijn echt geen 6 maffia meer, dus dat betekent dat er minstens één idioot aan het stemmen is
Wat heeft majo gedaan dan bij de vorige lynch volgens jou?quote:
huhquote:Op zondag 11 september 2011 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar er zijn nog wel meer dan 6 dorpelingen, dus misschien ben jij ook gewoon paranoïde
ik bedoel te zeggen, die stemmers op Majo kunnen net zo goed dorpelingen zijnquote:
ja, dat zeg ik, dat zou nog erger zijn want dan zijn ze allemaal domquote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen, die stemmers op Majo kunnen net zo goed dorpelingen zijn
Ik deel mee in je leedquote:Op zondag 11 september 2011 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil zoveel zeggen!![]()
Lees het vanavond wel allemaal.
ze heeft in elk geval mij overtuigd om op Albino te stemmen en hard camapgen gevoerd. Wil je letterlijke posts? Teruglezen kan je zelf ook. Of leren ze je dat niet bij de maffia?quote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat heeft majo gedaan dan bij de vorige lynch volgens jou?
Ik zie vooral iemand die ergens op stemt zodat ze zelf niet dood gaat. Maar als Majo dorp blijkt, mag je mij gerust lynchen hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze heeft in elk geval mij overtuigd om op Albino te stemmen en hard camapgen gevoerd. Wil je letterlijke posts? Teruglezen kan je zelf ook. Of leren ze je dat niet bij de maffia?
PatriQue89 (1) Roger_Epialesquote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft Cable nou weer niet gestemd?
RIP.quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef cablegunmaster het volgende:
Sorry was op familie reunie maar stem op majo zit mobiel. Otto ding werkt niet mer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |