Ninja-editquote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
IK BEN NIET DOOD MENSEN![]()
IK KEN GEEN PATRIQUE86 iig
inderdaad ie is er ook nog, die heks, ik stel voor dat we die ook nog even op de brandstapel zettenquote:
Maar Erik is een maffia BM en heeft dus een dubbele stem voor de maffia.quote:Op zondag 11 september 2011 21:22 schreef Exentric90 het volgende:
Is het niet makkelijker om Erik nu te bewaren als laatste!? Ik wil straks niet kunnen zeggen: I told you so.. Ik voel gewoon dat lynda ook maffia is. En ja ik snap omdat ik nieuw ben in het spel dat ik minder snel vertrouwd wordt.. De maar echt lynda is maffia..
Hoe zat het ook alweer met dier in de kill? Cupidokill: Hij zette hem in het hok van de geit, die hem vervolgens dusdanig toetakelde dat....quote:Op zondag 11 september 2011 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, voordat we de moord op Cupidootje vergeten: ik verdenk daar Stijnda van.
Ruisen van de wind -> windsurfen in fobo
Nazomerdag in weiland -> fobo
Familieportretten -> topic Altijd fijn om ouders te hebben die het leuk vinden etc.
Maar Erik heeft Ellan vermoordt, anders kan het orakel dat niet weten toch?quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer met dier in de kill? Cupidokill: Hij zette hem in het hok van de geit, die hem vervolgens dusdanig toetakelde dat....
Als het door 2 maffia gedaan is, dan is de kans groot dat Erik de 2e killer was, alleen al met blauw-grijze (ogen grijzig fobo) moet ik aan hem denken
Orakel - Het orakel kiest elke nacht één persoon. Wanneer het orakel sterft zal de SL de rol van het gekozen persoon onthullen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Erik heeft Ellan vermoordt, anders kan het orakel dat niet weten toch?
quote:
Oh ja.quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Orakel - Het orakel kiest elke nacht één persoon. Wanneer het orakel sterft zal de SL de rol van het gekozen persoon onthullen.
Whutquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens!
Ik zeg, laten we vooral niet deze lynch verspillen aan alleen mij! Waarom één lynch als je ook een dubbele lynch kan doen?!
DUBBELE LYNCH MORGEN WHEEEEHOOOOO!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |