Hopelijk wel. Altijd prachtig om hem te zien tennissen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zelf heb het gevoel dat hij daar in deze fase van zijn carriere niet zo erg meer mee zit. En ik geloof nog steeds dat hij voelt dat hij, zeker Djokovic, gewoon nog kan hebben ook al zijn deze laatste 2 US Opens zo gelopen. Vorig jaar 3 MP's, dit jaar 2-0 in sets voor en 2 MP's. Natuurlijk is het dan pijnlijk als je verliest, maar je geeft jezelf gewoon nog de mogelijk op de winst.
Ik denk dat hij na een korte vakantie gewoon weer fris is en met lekkere zin weer aan het tennissen gaat.
agh, laat hem, de man die Rafa keer op keer vernedert dit seizoen werd geklopt door Federer, dat steekt nog altijdquote:
Dat hangt natuurlijk volledig af van de definitie van "beter zijn" die je gebruikt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
als iemand beter speelt wint hij... niemand wint van spelers die beter zijn, anders zou je namelijk verliezen/
Maar zou hij het echt geen probleem vinden om nog vijf jaar te tennissen en geen enkel GS of MS meer te winnen - gesteld dat het patroon van dit jaar zich voortzet?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zelf heb het gevoel dat hij daar in deze fase van zijn carriere niet zo erg meer mee zit. En ik geloof nog steeds dat hij voelt dat hij, zeker Djokovic, gewoon nog kan hebben ook al zijn deze laatste 2 US Opens zo gelopen. Vorig jaar 3 MP's, dit jaar 2-0 in sets voor en 2 MP's. Natuurlijk is het dan pijnlijk als je verliest, maar je geeft jezelf gewoon nog de mogelijk op de winst.
Ik denk dat hij na een korte vakantie gewoon weer fris is en met lekkere zin weer aan het tennissen gaat.
beter zijn is de punten maken die ertoe doen, het verschil is verder vaak toch niet heel groot, zeker niet op dit niveau.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk volledig af van de definitie van "beter zijn" die je gebruikt.
Ik denk niet dat hij genoeg neemt met halve finale / finaleplaatsen zoals nu.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar zou hij het echt geen probleem vinden om nog vijf jaar te tennissen en geen enkel GS of MS meer te winnen - gesteld dat het patroon van dit jaar zich voortzet?
Nee, dat lijkt mij dus ook. Wat heeft hij daar nu aan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij genoeg neemt met halve finale / finaleplaatsen zoals nu.
'quote:
Dus eigenlijk moeten we juist blij zijn dat Federer heeft verloren - en misschien heeft Federer dit wel van tevoren zo bedacht.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk verzekert Federer hiermee zijn GOAT status nog meer.
Als hij de finale had gehaald en van Nadal had verloren had het erger geweest dan nu hij niet de finale haalt en Nadal (denk ik) verliest. Anders Nadal op 11, en nu blijft hij (wellicht) steken op 10.
Een rare (tennis)wereld.
Dus als op een beslissend moment een bal die uit gegaan zou zijn via het net toch binnen de lijn valt ben je beter dan je tegenstander, valt op een soortgelijk moment een bal die in geweest zou zijn toch buiten de lijn dan ben je slechter dan je tegenstander?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
beter zijn is de punten maken die ertoe doen, het verschil is verder vaak toch niet heel groot, zeker niet op dit niveau.
Maar als Fed die finale vervolgens had gewonnen was het nog indrukwekkender geweest, zeker als hij daar Nadal had gekloptquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we juist blij zijn dat Federer heeft verloren - en misschien heeft Federer dit wel van tevoren zo bedacht.
Als Djokovic in de finale in drie sets wint van Murray is Murray denk ik niet blij. Op een gegeven moment gaat het hem toch opbreken dat hij het (nog) niet waarmaakt als het er écht om gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef truedestiny het volgende:
Ik hoop op een Djokovic-Murray finale en Djokovic verdient het nu echt wel om deze titel te pakken.
Zolang hij zichzelf kansen geeft om Grand Slams te winnen heeft hij nog wat om voor te spelen. Semifinale MP is zeker een kans.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij dus ook. Wat heeft hij daar nu aan?
Zie jij Fed nog een Grand Slam winnen? Zo ja, welke?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het inderdaad. Het gaat erom wie de belangrijke punten maakt; geluk kan daar een rol in spelen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus als op een beslissend moment een bal die uit gegaan zou zijn via het net toch binnen de lijn valt ben je beter dan je tegenstander, valt op een soortgelijk moment een bal die in geweest zou zijn toch buiten de lijn dan ben je slechter dan je tegenstander?
Er is vrijwel nooit 1 beslissend moment en zelfs al gebeurt wat je zegt op een cruciaal punt krijg je niet plots de rest van de wedstrijd cadeau Je moet nog steeds de wedstrijd binnenhalen en dus andere belangrijke punten scoren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus als op een beslissend moment een bal die uit gegaan zou zijn via het net toch binnen de lijn valt ben je beter dan je tegenstander, valt op een soortgelijk moment een bal die in geweest zou zijn toch buiten de lijn dan ben je slechter dan je tegenstander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |