abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101801508
En weer de vraag nu Federer eruit ligt: Wint Federer ooit nog een Grand Slam?
pi_101801510
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ik zelf heb het gevoel dat hij daar in deze fase van zijn carriere niet zo erg meer mee zit. En ik geloof nog steeds dat hij voelt dat hij, zeker Djokovic, gewoon nog kan hebben ook al zijn deze laatste 2 US Opens zo gelopen. Vorig jaar 3 MP's, dit jaar 2-0 in sets voor en 2 MP's. Natuurlijk is het dan pijnlijk als je verliest, maar je geeft jezelf gewoon nog de mogelijk op de winst.

Ik denk dat hij na een korte vakantie gewoon weer fris is en met lekkere zin weer aan het tennissen gaat.
Hopelijk wel. Altijd prachtig om hem te zien tennissen.
pi_101801515
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Komt de troll weer :')
agh, laat hem, de man die Rafa keer op keer vernedert dit seizoen werd geklopt door Federer, dat steekt nog altijd ;)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_101801525
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

als iemand beter speelt wint hij... niemand wint van spelers die beter zijn, anders zou je namelijk verliezen/
Dat hangt natuurlijk volledig af van de definitie van "beter zijn" die je gebruikt.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:27:21 #205
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101801532
quote:

[..]

Ik zelf heb het gevoel dat hij daar in deze fase van zijn carriere niet zo erg meer mee zit. En ik geloof nog steeds dat hij voelt dat hij, zeker Djokovic, gewoon nog kan hebben ook al zijn deze laatste 2 US Opens zo gelopen. Vorig jaar 3 MP's, dit jaar 2-0 in sets voor en 2 MP's. Natuurlijk is het dan pijnlijk als je verliest, maar je geeft jezelf gewoon nog de mogelijk op de winst.

Ik denk dat hij na een korte vakantie gewoon weer fris is en met lekkere zin weer aan het tennissen gaat.
Maar zou hij het echt geen probleem vinden om nog vijf jaar te tennissen en geen enkel GS of MS meer te winnen - gesteld dat het patroon van dit jaar zich voortzet?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_101801542
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk volledig af van de definitie van "beter zijn" die je gebruikt.
beter zijn is de punten maken die ertoe doen, het verschil is verder vaak toch niet heel groot, zeker niet op dit niveau.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:27:54 #207
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101801550
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar zou hij het echt geen probleem vinden om nog vijf jaar te tennissen en geen enkel GS of MS meer te winnen - gesteld dat het patroon van dit jaar zich voortzet?
Ik denk niet dat hij genoeg neemt met halve finale / finaleplaatsen zoals nu.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_101801551
Eigenlijk verzekert Federer hiermee zijn GOAT status nog meer _O_ .

Als hij de finale had gehaald en van Nadal had verloren had het erger geweest dan nu hij niet de finale haalt en Nadal (denk ik) verliest. Anders Nadal op 11, en nu blijft hij (wellicht) steken op 10.

Een rare (tennis)wereld.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:28:27 #209
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101801567
Ik gun Murray nu zijn eerste GS.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:28:43 #210
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101801576
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij genoeg neemt met halve finale / finaleplaatsen zoals nu.
Nee, dat lijkt mij dus ook. Wat heeft hij daar nu aan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_101801577
Nu maar juichen voor Murray inderdaad.
pi_101801581
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:28 schreef Salamando het volgende:
Ik gun Murray nu zijn eerste GS.
'
ik ook, maar mentaal gaat hij dat niet halen, als hij Nadal verslaat is het in drie sets Djokovic
pi_101801591
Ik hoop op een Djokovic-Murray finale en Djokovic verdient het nu echt wel om deze titel te pakken.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:29:25 #214
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101801606
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk verzekert Federer hiermee zijn GOAT status nog meer _O_ .

Als hij de finale had gehaald en van Nadal had verloren had het erger geweest dan nu hij niet de finale haalt en Nadal (denk ik) verliest. Anders Nadal op 11, en nu blijft hij (wellicht) steken op 10.

Een rare (tennis)wereld.
Dus eigenlijk moeten we juist blij zijn dat Federer heeft verloren - en misschien heeft Federer dit wel van tevoren zo bedacht. :P
pi_101801611
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

beter zijn is de punten maken die ertoe doen, het verschil is verder vaak toch niet heel groot, zeker niet op dit niveau.
Dus als op een beslissend moment een bal die uit gegaan zou zijn via het net toch binnen de lijn valt ben je beter dan je tegenstander, valt op een soortgelijk moment een bal die in geweest zou zijn toch buiten de lijn dan ben je slechter dan je tegenstander?
pi_101801618
Murray vind ik wel zo saai, al verdient ie kwa hoe die speelt wel een GS een keertje :P
pi_101801627
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moeten we juist blij zijn dat Federer heeft verloren - en misschien heeft Federer dit wel van tevoren zo bedacht. :P
Maar als Fed die finale vervolgens had gewonnen was het nog indrukwekkender geweest, zeker als hij daar Nadal had geklopt :D
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:30:34 #218
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101801649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef truedestiny het volgende:
Ik hoop op een Djokovic-Murray finale en Djokovic verdient het nu echt wel om deze titel te pakken.
Als Djokovic in de finale in drie sets wint van Murray is Murray denk ik niet blij. Op een gegeven moment gaat het hem toch opbreken dat hij het (nog) niet waarmaakt als het er écht om gaat.
pi_101801654
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt mij dus ook. Wat heeft hij daar nu aan?
Zolang hij zichzelf kansen geeft om Grand Slams te winnen heeft hij nog wat om voor te spelen. Semifinale MP is zeker een kans.

Of Federer nog een GS in zich heeft weet ik niet, maar ik weet zeker dat hij nog kansen in zich heeft.
pi_101801661
quote:

[..]

Zie jij Fed nog een Grand Slam winnen? Zo ja, welke?
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:30:52 #221
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_101801664
Zit helemaal klaar voor Rafa! *O* Gelukkig zal die er niet zo'n lange partij van maken; een executie moet snel en kort zijn, het slachtoffer geen pijn laten lijden.

Ik zeg 3 sets, 6-0, 6-0, 6-1 (Murray krijgt er 1 voor de eer). *O* Wat denken jullie? Hoop dat Rafa deze pot als trainingspartij'tje ziet en dat hij de ballen hard tegen de baseline aan probeert te meppen, dat zal de enige manier zijn om Djokotron te kunnen verslaan.

VAMOS RAFAAAA!! *O*

YiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhAAAAAAA!!!! *O*
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:31:10 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101801677
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus als op een beslissend moment een bal die uit gegaan zou zijn via het net toch binnen de lijn valt ben je beter dan je tegenstander, valt op een soortgelijk moment een bal die in geweest zou zijn toch buiten de lijn dan ben je slechter dan je tegenstander?
Ja, zo werkt het inderdaad. Het gaat erom wie de belangrijke punten maakt; geluk kan daar een rol in spelen.
pi_101801684
Wat zijn de voorspellingen? Ik denk dat Nadal wint in 4. Ook al heb ik het liefst dat Murray wint.
pi_101801687
Kan me echt niet schelen hoe goed Djokovic wel of niet verlies opneemt, ik kan me volledig vinden in Federers reactie. Nog wel zo sportief zijn om gewoon de tegenstander normaal de hand te schudden en daarna gewoon maken dat je wegkomt voordat je daar finaal breekt. Hij had ook gewoon zijn racket kapot kunnen smijten en zonder een woord te zeggen weg kunnen lopen. Federer is een man die leeft voor zijn sport, als hij gewoon zijn schouders had opgehaald zou dat me vies tegengevallen zijn. Hij mag best ontzettend balen na deze idiote wedstrijd.

@BobW: Ik heb alle vertrouwen van wel, al zou het maar zijn omdat Djokovic en Nadal een keer geblesseerd raken. Maakt me niet uit hoe. Maar het liefst gewoon met het tennis waarmee hij Djokovic om zeep hielp in Roland Garros. Want hij kan het nog, maar waar ik me altijd afvraag hoe tennissers drie match points weg kunnen werken om vervolgens zelf drie sets aan één stuk te winnen, kan Federer de druk blijkbaar ook niet meer aan. Maar goed, hij kan niet altijd choken, het zal hem vast nog wel eens lukken. En daarna is elke Grand Slam die hij eventueel nog wint meegenomen. Ondertussen durf ik eigenlijk zelf zijn matches niet meer te kijken omdat hij de laatste tijd onder spanning gewoon breekt. En dan niet op de goeie manier.
pi_101801701
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Er is vrijwel nooit 1 beslissend moment en zelfs al gebeurt wat je zegt op een cruciaal punt krijg je niet plots de rest van de wedstrijd cadeau Je moet nog steeds de wedstrijd binnenhalen en dus andere belangrijke punten scoren.

Kom even met een reëel idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')