Zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb in elk geval 1,34 euro gewonnen op Betfair.
quote:
Ik vond die actie op MP #2 echt niet kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zou er zo niet staan, maar mensen die een mening denken te kunnen hebben over wat het betekent een wedstrijd zo te winnen en de reactie die erbij hoort.
Wat vond jij van die actie van hem nadat hij het eerste MP wegwerkte dan? Dat kan echt niet..quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zou er zo niet staan, maar mensen die een mening denken te kunnen hebben over wat het betekent een wedstrijd zo te winnen en de reactie die erbij hoort.
Krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
Godverdomme. Federer kon Djokovic niet eens aankijken.
Ik denk dat hij bang is dat hij dingen gaat zeggen waar hij spijt van krijgt mbt Djoko..kan hem geen ongelijk geven hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:16 schreef Morthill het volgende:
Federer gaf aan dat hij geen interview wil, dit komt echt wel hard aan. Twee jaar op rij zo verliezen, voor het eerst geen slam in een seizoen, gewoon zijn slechtste seizoen in bijna een decennium.
Niet gezien, die game kon ik niet aanzien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat vond jij van die actie van hem nadat hij het eerste MP wegwerkte dan? Dat kan echt niet..
Gaf aan dat hij geen interview wilde? Met wie? De verliezaars worden toch nooit geinterviewd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:16 schreef Morthill het volgende:
Federer gaf aan dat hij geen interview wil, dit komt echt wel hard aan. Twee jaar op rij zo verliezen, voor het eerst geen slam in een seizoen, gewoon zijn slechtste seizoen in bijna een decennium.
Het is altijd erg minimumlijerig. Hij zal nooit eens stilstaan en iemand oprecht feliciteren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Hij kijkt hem aan met een vriendelijk lachje geeft hem een hand en feliciteerd hem. Niks mis mee.
Ik heb toch echt een gevoel van niet... eerst moest hij al Nadal voor zich dulden en ging dat nog redelijk gelijk op, en toen kwam Djokovic er ook nog eens bij en moet hij zich voorbij twee hele sterke rivalen zien te knokken als hij nog eens wat wil winnen. En hoe fantastisch hij ook nog steeds is, hij zal er niet beter meer op worden. Hij is nog steeds geweldig, maar niet meer superieur. En een sporter wil altijd de beste zijn, zeker als je zo'n erelijst hebt als Federer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk dat het totaal niet hard aankomt. De Federer van nu heeft daar niet zoveel last meer van. GOAT, getrouwd, kinderen, nergens iets over te klagen en een prachtig leven. Ik denk dat het nu even klote is, maar volgende week is alles weer goed.
Wat zou hij dan moeten zeggen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang is dat hij dingen gaat zeggen waar hij spijt van krijgt mbt Djoko..kan hem geen ongelijk geven hoor.
Goh na zo'n verlies niet heel erg verrassend.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is altijd erg minimumlijerig. Hij zal nooit eens stilstaan en iemand oprecht feliciteren.
Geen idee, ik hoorde het hem letterlijk zeggen toen hij bij de stoel stond. Verplicht interview te geven volgens mij na wedstrijden bij persconferentie, dus wellicht dat hij daar geen zin in had.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gaf aan dat hij geen interview wilde? Met wie? De verliezaars worden toch nooit geinterviewd?
twitter:MiralemS twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 23:18:51Djoko bravisimo grande sinore...:) reageer retweet
Dat zal over Djokovic gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zou hij dan moeten zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |