2 MPs op eigen service en dan vier games op rij verliezen mag je wel een choke noemen denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
Was het eigenlijk een choke? Ik bedoel, hij had 2 MP's. Op het erste sloeg Djokovic een winner, op het tweede had Federer pech met de netband, het derde weet ik niet meer.
Volgens mij werd het 40-15 > 40-30 > deuce > nadeel > deuce > nadeel > deuce > nadeel > break.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij werd het 40-15 > 40-30 > deuce > nadeel > deuce > nadeel > deuce > nadeel > break.
U vraagt, hij draaitquote:
yes sirquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
Nu is iedereen opeens voor Djokovic?
Ja, hier had hij echt een goede kans op weer een Grand Slam overwinning.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
Dit komt denk ik veel en veel harder aan dan die nederlaag van vorig jaar - als Federer verliest.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Federer trademark. Tweede service, slice in het net.
Hou je nog iets over aan dit verlies.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb in elk geval 1,34 euro gewonnen op Betfair.
Ik denk dat het totaal niet hard aankomt. De Federer van nu heeft daar niet zoveel last meer van. GOAT, getrouwd, kinderen, nergens iets over te klagen en een prachtig leven. Ik denk dat het nu even klote is, maar volgende week is alles weer goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef Federer-fan het volgende:
Dit komt denk ik veel en veel harder aan dan die nederlaag van vorig jaar - als Federer verliest.
Ik hoop het. Klinkt goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk dat het totaal niet hard aankomt. De Federer van nu heeft daar niet zoveel last meer van. GOAT, getrouwd, kinderen, nergens iets over te klagen en een prachtig leven. Ik denk dat het nu even klote is, maar volgende week is alles weer goed.
neequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
Was dit misschien wel het laatste optreden van Federer op de US Open?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:13 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Djokovic, vervelend showmannetje
agreequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik zou er zo niet staan, maar mensen die een mening denken te kunnen hebben over wat het betekent een wedstrijd zo te winnen en de reactie die erbij hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |