Dat is iedereen tegenwoordig onder de twintigquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
en toch zijn álle dochters ook altijd lekker trashy
Daar hoort ze thuis bedoel jequote:
Ze heeft de trashy leeftijd er wel voor!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef StephanL het volgende:
Haha die stem van dat kindalsof ze een baby uitpoept
Ik denk het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Doe ouwe wijven zijn zo recalcitrant. Is dat wat jarenlang jezelf wegcijferen als moeder en een lelijke scheiding doet met vrouwen van een zekere leeftijd?
Nee dat is je inner trailerparkquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Doe ouwe wijven zijn zo recalcitrant. Is dat wat jarenlang jezelf wegcijferen als moeder en een lelijke scheiding doet met vrouwen van een zekere leeftijd?
Ze is al te oud als Bennymeisjequote:
Nee, dat is aangeborenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja das de midlife crisis bij vrouwen denkikquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
WUUUUUUUUT??quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ben kapot... ik ga de laptop uit doen!
have fun iedereen verder!!
xx
trustequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Neuhquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Zware Van Nellequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker met de peuk in de handenIk zet alvast in dat ze shag rookt
Dat doet ze als ze een peuk draait.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:47 schreef MissJ het volgende:
gadverredamme! Scheel je oksels eens zeg!
Ze kan zo meedoen met HGT!quote:
Haha echtquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze haalt haar tanden niet van elkaar als ze praat.
Die gast durft haar niet doormidden te zagen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik stel mijn mening even bij.. dit is erger dan the Texas Chainsaw Massacre
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef loezzzje het volgende:
Deze vrouw zou ik dan eerder het bus ongeluk gunnen dan de opera familie
Wie heeft er 7 kinderen? Moeder of dochter?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
22 en 7 kinderen, zeker ook van 3 kerels?
Nee kinderen leeftijd tussen de 22 en 7quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wie heeft er 7 kinderen? Moeder of dochter?
2 kinderen van 3 kerels?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
double penetration, maar dan anders.quote:
He? Dat heb ik dan net gemist. Had ze op haar 22ste 7 kinderen? Of heeft ze in 22 jaar 7 kinderen opgevoed of zoiets?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ohw, zegdatdan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee kinderen leeftijd tussen de 22 en 7
Je kijkt toch mee?quote:
Jij vindt paarden lekker zolang ze hun bek houden?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:51 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een paard is die dochter. Lekker zolang ze d'r bek dicht houdt.
Met een kledingbon van de Pabo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoe vinden ze die kandidaten? Lokken met een zak wiet?? 100 euro????
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Jij vindt paarden lekker zolang ze hun bek houden?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Hey Hey! Een paard heeft een mondquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Pics van je moeder!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:54 schreef Apotheose het volgende:
ik ben in ieder geval WEL blij met mn moeder! Zo , dat moest ook es ff gezegd worden![]()
hoi mem
Dat had ik net ff gemist.quote:
Dat moest van je moeder?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:54 schreef Apotheose het volgende:
ik ben in ieder geval WEL blij met mn moeder! Zo , dat moest ook es ff gezegd worden![]()
hoi mem
Als je dit ziet is zelfs de dochter van Patty Brard blij met d'r moeder!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:54 schreef Apotheose het volgende:
hoi mem
tevens zal ie er dan linea recta weer uit komen van het aanzien van al die pauperige ellende op de buisquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Even snel een appelkoek naar binnen werken tijdens de reclame, want zometeen kan dat niet meer
Ja ik mis ook altijd de helft omdat ik zit te gieren om de reacties hierquote:
nee. Dit keer was het geheel op eigen initiatiefquote:
Ik ook met de mijnequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:54 schreef Apotheose het volgende:
hoi mem
Valt mee gelukkigquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
tevens zal ie er dan linea recta weer uit komen van het aanzien van al die pauperige ellende op de buis
En ik ook met de mijnequote:
Jij bent blij met de moeder van Pisces?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef Superslechterik het volgende:
Ik moet aan dit filmpje denken als ik die stem van die dochter hoor.
Hij ervaart het misschien niet als nadelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou je je nadelen opnoemen op een datingsite?
Ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij bent blij met de moeder van Pisces?
Sexy maar toch klassiekquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
ELKE week begint Gordon over zijn eigen moeder die toen net overleden was.
Het lijkt HGT wel, met drama zoals het busje van net
Dat Gordon er nog niks over gezegd heeftquote:
Ze heeft nu het reserve gebit van d'r moeder in. Naast d'r gewone gebit.quote:
Dat had ik gisteren bij Holland in da hood.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte.
Tja Rottûrdam hè?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte.
Kijk is naar gebit van dochterlief, 19 jaarquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
jezus 44 en al een gebit da's wel ergmijn oma is 94 en heeft nog eigentanden
Dat was me inderdaad ook een programma zeg.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren bij Holland in da hood.
Het is maar een tijdelijk momentjequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
Het erge is die moeder is 4 jaar jonger dan ik
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
Zolang je geen Britney Spears-pakje aan hebt is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
Word je er al opgewonden van?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
En jij hebt ook van die korte rokjes aan??quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
Nou lekker makkelijk lachen om anderenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was me inderdaad ook een programma zeg.
RTL heeft dit seizoen wel topprogramma's hoor
Omdraaien.. Gewoon achterlangs..quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Die dochter is doable, mits ze haar smuigeltje houdt
We gaan hier rchting japanse tvquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou lekker makkelijk lachen om anderen
PMen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdraaien.. Gewoon achterlangs..
Pak dan een paard...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Die dochter is doable, mits ze haar smuigeltje houdt
Nieuw zadel.quote:
quote:
van een stoel?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als ik op mn 44e zo'n ouwe kop heb spring ik ergens vanaf.
Gek he, met zo'n moeder...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die dochter ook niet helemaal normaal
Nja maar ik zou me niet mijn ogen uit mijn kop schamen als ik naast haar liep. Dus in die zin is het wel een verbetering.quote:
quote:
quote:
Metallics are neutrals... Past dus theoretisch gezien overal bij. Maar bij haar niet zo geslaagd.quote:
Die had ik 30 jaar geleden alquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
Die veren-oorbellen, wat is daar aan? Ik heb het nooit gesnapt.
Vogel in het gezicht gevlogen en verloor veren aan de oorringen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
Die veren-oorbellen, wat is daar aan? Ik heb het nooit gesnapt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vogel in het gezicht gevlogen en verloor veren aan de oorringen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef Pheno het volgende:
Oke, ik heb geen zin meer in seks vanavond. Dank je RTL.
Vond je de vorige omakleding dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Injetta het volgende:
Deze is 39 jaar, eigenlijk toch nog jong toch?
Zouden ze haar nu ook in omakleding douwen?
Dan ben ik bij deze vrouw. Gadverdamme. Paniek. Trauma. Dit beeld gebruik ik als ie slap moet zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Geen ondergoed!! Dat is toch wat elke mannelijke Fok!-er graag wil???
Ik weet niet.. maar het maakte die vrouw toch oud lijken op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond je de vorige omakleding dan?
Dan mag jij de uitzondering zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze vrouw. Gadverdamme. Paniek. Trauma. Dit beeld gebruik ik als ie slap moet zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan mag jij de uitzondering zijn
Alleen al die doorrookte kop helpt dan alquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik weet niet.. maar het maakte die vrouw toch oud lijken op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |