Pak dan een paard...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Die dochter is doable, mits ze haar smuigeltje houdt
Nieuw zadel.quote:
quote:
van een stoel?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als ik op mn 44e zo'n ouwe kop heb spring ik ergens vanaf.
Gek he, met zo'n moeder...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die dochter ook niet helemaal normaal
Nja maar ik zou me niet mijn ogen uit mijn kop schamen als ik naast haar liep. Dus in die zin is het wel een verbetering.quote:
quote:
quote:
Metallics are neutrals... Past dus theoretisch gezien overal bij. Maar bij haar niet zo geslaagd.quote:
Die had ik 30 jaar geleden alquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
Die veren-oorbellen, wat is daar aan? Ik heb het nooit gesnapt.
Vogel in het gezicht gevlogen en verloor veren aan de oorringen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
Die veren-oorbellen, wat is daar aan? Ik heb het nooit gesnapt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vogel in het gezicht gevlogen en verloor veren aan de oorringen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef Pheno het volgende:
Oke, ik heb geen zin meer in seks vanavond. Dank je RTL.
Vond je de vorige omakleding dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Injetta het volgende:
Deze is 39 jaar, eigenlijk toch nog jong toch?
Zouden ze haar nu ook in omakleding douwen?
Dan ben ik bij deze vrouw. Gadverdamme. Paniek. Trauma. Dit beeld gebruik ik als ie slap moet zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Geen ondergoed!! Dat is toch wat elke mannelijke Fok!-er graag wil???
Ik weet niet.. maar het maakte die vrouw toch oud lijken op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond je de vorige omakleding dan?
Dan mag jij de uitzondering zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze vrouw. Gadverdamme. Paniek. Trauma. Dit beeld gebruik ik als ie slap moet zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan mag jij de uitzondering zijn
Alleen al die doorrookte kop helpt dan alquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik weet niet.. maar het maakte die vrouw toch oud lijken op de een of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |