Dat is iedereen tegenwoordig onder de twintigquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
en toch zijn álle dochters ook altijd lekker trashy
Daar hoort ze thuis bedoel jequote:
Ze heeft de trashy leeftijd er wel voor!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:44 schreef StephanL het volgende:
Haha die stem van dat kindalsof ze een baby uitpoept
Ik denk het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Doe ouwe wijven zijn zo recalcitrant. Is dat wat jarenlang jezelf wegcijferen als moeder en een lelijke scheiding doet met vrouwen van een zekere leeftijd?
Nee dat is je inner trailerparkquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Doe ouwe wijven zijn zo recalcitrant. Is dat wat jarenlang jezelf wegcijferen als moeder en een lelijke scheiding doet met vrouwen van een zekere leeftijd?
Ze is al te oud als Bennymeisjequote:
Nee, dat is aangeborenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja das de midlife crisis bij vrouwen denkikquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
WUUUUUUUUT??quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ben kapot... ik ga de laptop uit doen!
have fun iedereen verder!!
xx
trustequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Neuhquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
xx
Zware Van Nellequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker met de peuk in de handenIk zet alvast in dat ze shag rookt
Dat doet ze als ze een peuk draait.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:47 schreef MissJ het volgende:
gadverredamme! Scheel je oksels eens zeg!
Ze kan zo meedoen met HGT!quote:
Haha echtquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze haalt haar tanden niet van elkaar als ze praat.
Die gast durft haar niet doormidden te zagen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik stel mijn mening even bij.. dit is erger dan the Texas Chainsaw Massacre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |