Hoeft niet he... Sommige mensen zijn van hunzelf al dikker van postuurquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dikkere?zeg maar dik
Btw als hij dit een paar maanden volhoudt, zal hij dan niet heel veel afvallen?
http://www.operafamilia.nlquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg al jeuk van die naam; opera familia
Das waar jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft niet he... Sommige mensen zijn van hunzelf al dikker van postuur
True.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg al jeuk van die naam; opera familia
Ik klik niet. Nee. Nein. Njet! Iie!quote:
Zo goed? Of voor jouw tijdquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny of Karina, knal er eens een lekker TT'je in!
Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm.. het zegt me niks.. wat is het?
Het wordt op die website bevestigd, laat ik het zo zeggenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ook niet klikken Benny, ik vind het ook zo'n vreemde familie
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm.. het zegt me niks.. wat is het?
Vaak hebben ze dan ook nog zware bottenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeft niet he... Sommige mensen zijn van hunzelf al dikker van postuur
Heerlijk meeblermuziekquote:
Ik ken het, ik ken hetquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaak hebben ze dan ook nog zware botten
Dat klopt, we komen je halen!quote:
Jodeleyhiehie we zijn in de Alpenquote:
Waar?quote:
quote:
Bodypainten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
OK wat is dit nou? Jongleren, rappen of drummen?
Of zingenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
playbacken deed 'ie ook nog!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
als dit doorgaat ga ik volgend jaar skippyballen op het podium
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
als dit doorgaat ga ik volgend jaar skippyballen op het podium
Ja mijn eendje vliegt ook wel eensquote:
Zijn daar foto;s van?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja mijn eendje vliegt ook wel eens
prima, doen we een soort van Mario Kart met skippyballen... succes verzekerdquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
die ik mee, skippyballen is leuk.
Neequote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik lach ook altijd als ik ballen in mijn hand heb..
What else is new?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef MissJ het volgende:
tja Patries krijgt gewoon een natte pruim van deze mooiboy
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik lach ook altijd als ik ballen in mijn hand heb..
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:59 schreef D. het volgende:
Goh, ik vroeg me al af waar Gordon bleef met zijn grap
(late reactie, hd-recorder stond op pauze). Hij niet, zijn zus blijkbaar wel. Was er niet genoeg stof voor een fatsoenlijk jurkje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Jezus, less is more heeft hij zeker nog nooit van gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Belinda![]()
Vooral nu ze over het zware ongeluk verteld hebben.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
nice toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Belinda![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Belinda
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Doe jij even normaal zeg.quote:
Ook echt 2x erover begiinen he. Wat een faal die mensenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef MissJ het volgende:
ja hoor, leg maar weer even de nadruk op je zielige verhaal om op die manier zieltjes te winnen
Toch dominee!quote:
Exact tegelijkquote:
Waarom zou ik Karin Bloemen voeren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
Don't feed the troll. En Karin Bloemen!
Die muteknop? Jaquote:
Ik versta ave maria, voor de rest kunnen ze de songtekst van watskeburt zingen, geen idee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:05 schreef StephanL het volgende:
Mooi dat opera, je verstaat er nooit geen hout van
Neequote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
Die neusgaten van die man als hij uithaalt
Doorgaans wanneer je iemand op tv iets hoort zeggen is er een vraag van de redactie aan vooraf gegaan. Dus als die dat mooie tv vinden zullen ze er elke week naar vissen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ook echt 2x erover begiinen he. Wat een faal die mensen
En ze vertellen er maar wat graag weer over.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Doorgaans wanneer je iemand op tv iets hoort zeggen is er een vraag van de redactie aan vooraf gegaan. Dus als die dat mooie tv vinden zullen ze er elke week naar vissen.
ditquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
mensen die opera niet kunnen waarderen
Ja ik heb hetzelfde, ik kan er niet opkomen wie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hij doet me ergens aan denken.. aan een acteur ofzo..
Ik ook, mijn drinken is op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
Nou nou, ik pies in m'n broek van emotie.
Jawel maar dit was cheap.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
Drama-queenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef Disana het volgende:
Goedkoop hoor, om dit nummer te kiezen. En Patricia trapt erin, die staat te janken.
Gelukkig valt er over smaak niet te twisten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
Volgens mij een zanger.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde, ik kan er niet opkomen wie.
Het is niet de opera, het is de totale uitgekauwdheid ervan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
Ik vond dit een beetje too muchquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
Het is totaal mijn ding nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
Lijkt 'ie niet op 1 van de mannen van Abba, of de BeeGees?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde, ik kan er niet opkomen wie.
Abba.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lijkt 'ie niet op 1 van de mannen van Abba, of de BeeGees?
Je kunt best van klassieke muziek houden en dit niet mooi vinden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Richard Branson:
[ afbeelding ]
iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die ook!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
Die wilde ik voorstellen, maar vond het toch niet genoeg lijken om 'm te noemenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt he?quote:
Ik houd van happen op trollsquote:
En Van Dobben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
Deze opmerking werd mede mogelijk gemaakt door Kleenex
Nee maar wel een beetje, Abba was ook wel een goede. Hij heeft in ieder geval een plastic hoofd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Die wilde ik voorstellen, maar vond het toch niet genoeg lijken om 'm te noemen
Wat zou een echte 'kenner' hier van vinden? Ik bedoel, Patries is niet echt klassiek geschoold. Kan zij dit beoordelen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef WillemijnB het volgende:
Ik kan opera best waarderen, maar niet dit gezeur bij HGT. Net als die dame die de halve finale niet gehaald heeft, met die Von Trapp familie.
Kiddies zitten al in MNIquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
Kiddies moeten hun eigen show krijgen, dan kan ik ze negeren. RTL, lees je mee? Jullie nog meer SMS-inkomsten door een tweede show, ik geen irritatie door kinderacts. Kthnxby
Gewone zang kan ze al niet fatsoenlijk beoordelen. Vorig jaar een hoop geblaat bij Christina, dat meisje dat viel tijdens d'r Wicked optreden, kwam toen ook niks zinnigs uit. Net als Gordon trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zou een echte 'kenner' hier van vinden? Ik bedoel, Patries is niet echt klassiek geschoold. Kan zij dit beoordelen?
de lichtgevende ballen van julioquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen idee wie er door zou moeten
Dat kijk ik niet. Albert kan ik niet aanzien.quote:
En denk dat die familie en floor burning ofzoiets doorgaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geen idee wie er door zou moeten
Ik vrees het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En de 2de zou ik eigenlijk niet weten.
Zullen wel die opera lui worden
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Haaaaai
Ik ga voor Boy, voor Floor Burnin' en voor No Escape!
Opera Familia niet, ik HAAT opera!
Doei, kusjessss
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef Guanabana het volgende:
voor Floor Burnin' en voor No Escape!
Ik heb altijd het idee dat ze denken: Oh het is klassiek, klinkt niet heel beroerd, dus ik ga nu heel ontroerd zitten doen, want klassieke muziek is heul intellectueel enzo!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Gewone zang kan ze al niet fatsoenlijk beoordelen. Vorig jaar een hoop geblaat bij Christina, dat meisje dat viel tijdens d'r Wicked optreden, kwam toen ook niks zinnigs uit. Net als Gordon trouwens.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Die confettipakken zouden ook wel door kunnen
RTL = Regelmatig Te Laatquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Het loopt lekker uit zegmeer dan de 8 minuten dat het te laat begon volgens mij.
Hou es snel opquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
Die confettipakken zouden ook wel door kunnen
Zou me niets verbazen! Geldt overigens wel voor meer dingen hoor. Valt je pas op als je ergens meer verstand van hebt. Ze kunnen dus wel heel goed doen alsof.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze denken: Oh het is klassiek, klinkt niet heel beroerd, dus ik ga nu heel ontroerd zitten doen, want klassieke muziek is heul intellectueel enzo!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Die kinderen uit FLOOR zijn nog beter dan die ouderen in No Escape
Normaal 5 minuten bij VOH, dat was geen punt, maar morgen begint MNI 20 min te laatquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
die jongens van Floor waren ook wel leuk maar we hebben al zoveel dansgroepen
maar ja de rest is echt waardeloosquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk vanavond voor het eerst, dus heb eigenlijk geen ideequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
Die ene met die retro broeken en brillen die Patries lelijk vond, die vind ik het beste geloof k...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef loezzzje het volgende:
En om eerlijk te zijn vind ik die andere dansgroepen dan ook beter.
En die andere dansgroep van de eerste show vond ik ook heel goed.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene met die retro broeken en brillen die Patries lelijk vond, die vind ik het beste geloof k...
Samen met die hele kleine kinderen van het begin.
Dan ga ik maar voor de lelijke pakjes. En Boy natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
maar ja de rest is echt waardeloos
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook een ernstig ongeluk gehad
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat hij stemmen wilt verdienen! En het is warm op het podium!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
Waarom staat Boy daar weer/nog steeds ontbloot op het podium?
voor patries en gordonquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
De stembus is gesloten, hij mag zich wel weer aankledenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
De lijnen zijn gesloten. Het zal wel op speciaal verzoek van Patries zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij stemmen wilt verdienen! En het is warm op het podium!
Ik kan me er niet aan ergeren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De lijnen zijn gesloten. Het zal wel op speciaal verzoek van Patries zijn
Hypen, er moet toch een finalist zijn tegen dat kleine krijskind van eerder?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:31 schreef loezzzje het volgende:
dat ze waffel nou eens houden over die opera familie
Oh god ja dan heb ik nog liever dat die opera familie wint!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hypen, er moet toch een finalist zijn tegen dat kleine krijskind van eerder?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok en ook een beetjevoormij dan
Ja, dat gekrijs gaat maar lekker met de radio meeblerren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh god ja dan heb ik nog liever dat die opera familie wint!
En dus zijn ze doorquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:33 schreef Injetta het volgende:
Zit die stomme opera familie toch in de top 3
Tja, ongeluk zit in een klein hoekje hequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:33 schreef Injetta het volgende:
Zit die stomme opera familie toch in de top 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |