Bij Terecht en tuinhek wel.quote:Op zondag 11 september 2011 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Stort een jenga bouwsel recht naar beneden in zijn eigen " footprint" ?
Hoe durf je te denken dat dit correct is. Als er eentje geen recht heeft om een docu te maken over 911 is het wel BBC.quote:Op zondag 11 september 2011 02:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goeie, maar daar zijn een aantal mensen hier het vast niet mee eens
Maar dat leg ik daar uit. Als je explosieven gebruikt begint het met vrije val omdat de onderkant weggeslagen is. Dat is of vrije val all the way down of daarna wordt het afgeremd door structurele weerstand.quote:Op zondag 11 september 2011 02:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Bedankt, maar juist dit punt snapte ik wel. Wat ik niet begreep was het voorbeeld waarin eerst vrije val zou zijn en dan niet.
Ik besefte me gister voor het slapen nog, dat dit punt zowel voor als tegen het officiele verhaal geldt als argument wat betreft het instorten van WTC7.quote:Op zondag 11 september 2011 01:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik gooi 20 keer een twintigzijdige dobbelsteen.
Ik gooi 1 keer 3
ergo, de dobbelsteen was anders de 19 keer dat ik geen 3 gooide?
of ergo: ik kan onmogelijk 3 gegooid hebben?
Bedoel, welke conclusie trek jij er uit want ik zie hem niet?
Niet zeuren kerel. Als je vind dat het geen goed punt is, wijs mij dan op een ander gebouw wat bestookt is met grote delen brandende wolkenkrabber... Zo niet, hou dit soort beschuldigingen gewoon voor je.quote:Op zondag 11 september 2011 03:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ga nog liever Prison Break kijken dan naar die onzin luisteren.. Bij Prison Break ga ik zelf mee in de bullshit en vele toevalligheden om vermaakt te worden. Maar wat jij doet is gewoon trollen.
Ik denk dat je daar vrij veel verklaringen voor kan bedenken. Als een willekeurige persoon het over een explosie heeft kan het zo veel zijn. Misschien was het een deel van de vuurbal die naar beneden kwam, de harde klap die de dragende structuur van het gebouw te verdragen kreeg, Vallend puin etc. etc.quote:Op zondag 11 september 2011 08:32 schreef Bastard het volgende:
Ik zat net een docu te kijken op National.. tja je komt er niet onderuit.
Maar wat apart is. Het eerste vliegtuig vliegt het gebouw in rond de 95e verdieping, en vrijwel meteen vinden er explosier plaats op 3 verdiepingen er ver onder. Ergens op de 22e, ergens richting begane grond. Daar werd helaas verder niet op ingegaan in de docu waarom dat het gebeurde, het was een mededeling..
Maar.. hoe kon dat gebeuren? Wat was het explosief?
Je bedoelt Coleen Rowley denk ik, haar afdeling kreeg maar geen toestemming Moussaoui's laptop te doorzoeken. Zij vermoedde dat haar superieuren uit carrieremotieven die toestemming niet hebben willen geven en die beslissing later hebben onder het tapijt hebben willen schuiven.quote:Op zondag 11 september 2011 02:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Gezien die ene agente (namen vergeet ik altijd) die tijden voor 9-11 al aangaf bij haar superieuren dat een aanslag op komst was, maar door haar superieuren is genegeerd, is LIHOP goed aannemelijk.
Er zijn diverse varianten van CD. Wat jij hier beweert is gewoonweg niet waar. Het start niet altijd met vrije val. En ook zeker niet altijd van onder af.quote:Op zondag 11 september 2011 09:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar dat leg ik daar uit. Als je explosieven gebruikt begint het met vrije val omdat de onderkant weggeslagen is. Dat is of vrije val all the way down of daarna wordt het afgeremd door structurele weerstand.
Wat er gemeten is (en door chandler opge-eist is) is juist het tegenovergestelde. Eerst langzamere acceleratie, pas na een tijdje acceleratie met de versnelling van zwaartekracht.
Oh ja, die hadden we ook nog. De tovenaars kerosine die eerst explodeert in een grote vuurbal. Vervolgens door de liftschachten naar beneden stroomt en in de lobby de uitgang kiest ipv de lager gelegen basement om daar wat mensen te verbranden. En het vervolgens ook nog lang en heet genoeg kan branden om de core constructie dusdanig te verzwakken. Magisch spulquote:Op zondag 11 september 2011 10:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar vrij veel verklaringen voor kan bedenken. Als een willekeurige persoon het over een explosie heeft kan het zo veel zijn. Misschien was het een deel van de vuurbal die naar beneden kwam, de harde klap die de dragende structuur van het gebouw te verdragen kreeg, Vallend puin etc. etc.
brandstof welllicht?quote:Op zondag 11 september 2011 08:32 schreef Bastard het volgende:
Ik zat net een docu te kijken op National.. tja je komt er niet onderuit.
Maar wat apart is. Het eerste vliegtuig vliegt het gebouw in rond de 95e verdieping, en vrijwel meteen vinden er explosier plaats op 3 verdiepingen er ver onder. Ergens op de 22e, ergens richting begane grond. Daar werd helaas verder niet op ingegaan in de docu waarom dat het gebeurde, het was een mededeling..
Maar.. hoe kon dat gebeuren? Wat was het explosief?
goed punt, geef eens een voorbeeld van het tegendeel of houd je beschuldigingen lekker voor je. Aangezien je nog geen enkele keer aangetoond hebt iets te begrijpen van mechanica, kan ik je niet zo maar op je mooie ogen geloven..quote:Op zondag 11 september 2011 11:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zijn diverse varianten van CD. Wat jij hier beweert is gewoonweg niet waar. Het start niet altijd met vrije val. En ook zeker niet altijd van onder af.
Schoenmaker blijf bij je leest.
sowieso lijkt het me nogal moeilijk om een enorme boel explosieven in een brandend gebouw te hebben die dan totaal geplanned niet af gaan een paar uur langquote:Op zondag 11 september 2011 11:41 schreef MrJones het volgende:
Stel dat WTC 7 is opgeblazen. De voorbereidingen daartoe zouden al weken daarvoor moeten hebben plaatsgevonden. Het is het enige gebouw, buiten de Twin Towers, dat in elkaar stort op 9/11. Is het complot dan zó ingenieus, dat men zelfs van tevoren heeft berekend welke kant het puin zou opvliegen en waar er brand zou ontstaan.Oftewel, dat er brand uitbreekt in het gebouw dat je hebt gepland om te gaan opblazen, is iets teveel afhankelijk van de factor 'mazzel' in mijn ogen.
Die bedoelde ik, ja.quote:Op zondag 11 september 2011 11:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bedoelt Coleen Rowley denk ik, haar afdeling kreeg maar geen toestemming Moussaoui's laptop te doorzoeken. Zij vermoedde dat haar superieuren uit carrieremotieven die toestemming niet hebben willen geven en die beslissing later hebben onder het tapijt hebben willen schuiven.
Waarom dat?quote:Op zondag 11 september 2011 11:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sowieso lijkt het me nogal moeilijk om een enorme boel explosieven in een brandend gebouw te hebben die dan totaal geplanned niet af gaan een paar uur lang
quote:Op zondag 11 september 2011 11:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
goed punt, geef eens een voorbeeld van het tegendeel of houd je beschuldigingen lekker voor je. Aangezien je nog geen enkele keer aangetoond hebt iets te begrijpen van mechanica, kan ik je niet zo maar op je mooie ogen geloven..
Linken naar filmpjes op het internet bewijst niet dat je opeens iets van mechanica weet.quote:
Jij hebt ook nog nooit aangetoond dat jij de waarheid spreekt.quote:Op zondag 11 september 2011 01:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat keer op keer bleek dat ze logen. 9/11 trekt leugenaars aan die het interessant vinden staan om te zeggen dat ze erbij waren of kennissen hadden die zijn omgekomen in de torens. Ik heb vaker aangetoond dat ze logen, dan dat ze hebben kunnen aantonen dat ze de waarheid spraken. Nog nooit heeft iemand aangetoond de waarheid te spreken. Chatrooms zitten ook vol gewillige slanke blondines... Je weets!
quote:Op zondag 11 september 2011 12:09 schreef WSquater het volgende:
[..]
Linken naar filmpjes op het internet bewijst niet dat je opeens iets van mechanica weet.
Go away boy, you're bothering me!quote:Op zondag 11 september 2011 12:11 schreef WSquater het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog nooit aangetoond dat jij de waarheid spreekt.
Tja, dat is dan jammer. Ik stel alleen maar kritische vragen richting jou, die je al 6 pagina's lang niet hebt kunnen beantwoorden.quote:Op zondag 11 september 2011 12:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Go away boy, you're bothering me!
[ (j0kkebr0k's portret) ]
Moet dit een post voorstellen die wat aan het topic bijdraagt, of zit je nu gewoon wat te trollen?quote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh ja, die hadden we ook nog. De tovenaars kerosine die eerst explodeert in een grote vuurbal. Vervolgens door de liftschachten naar beneden stroomt en in de lobby de uitgang kiest ipv de lager gelegen basement om daar wat mensen te verbranden. En het vervolgens ook nog lang en heet genoeg kan branden om de core constructie dusdanig te verzwakken. Magisch spul
Ik heb al vaker gezegd dat je de reeks maar eens moet doorspitten. Ik ga niet weer alles herhalen en ellenlange posts neerplempen. Geen zin meer in.quote:Op zondag 11 september 2011 12:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, dat is dan jammer. Ik stel alleen maar kritische vragen richting jou, die je al 6 pagina's lang niet hebt kunnen beantwoorden.
Het is gewoon een troll. Het wordt hem warm onder de voeten, en hij weet geen goed antwoord meer dus dit is zijn uitweg. Is het je opgevallen hoe jij niet meer bezig bent met je vorige reactie, maar met die troll? Je hebt nog steeds geen antwoord, maar ondertussen ga je zometeen mogelijk al door naar het volgende onderwerp. Zo worden alle vragen/kritieken ontweken.quote:Op zondag 11 september 2011 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Moet dit een post voorstellen die wat aan het topic bijdraagt, of zit je nu gewoon wat te trollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |