Ah, vandaar.quote:Op zondag 11 september 2011 01:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik reageer op jou, en specifiek op jouw zogenaamde kleurbekentis. Jij gelooft helemaal niet in een CD van het WTC. Mijn idee is dat je dat veinst sinds je wist dat je modje zou worden.
Ik trek helemaal geen conclusie uit die teksten die ik quotte. Ik vond het opvallend genoeg om even te noemen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik gooi 20 keer een twintigzijdige dobbelsteen.
Ik gooi 1 keer 3
ergo, de dobbelsteen was anders de 19 keer dat ik geen 3 gooide?
of ergo: ik kan onmogelijk 3 gegooid hebben?
Bedoel, welke conclusie trek jij er uit want ik zie hem niet?
Mag ik nog even op mijn vliegtuigverhaal wijzen, voor deze onder sneeuwt?quote:Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik trek helemaal geen conclusie uit die teksten die ik quotte. Ik vond het opvallend genoeg om even te noemen.
Ja dus ik vraag me af waarom het opvallend isquote:Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik trek helemaal geen conclusie uit die teksten die ik quotte. Ik vond het opvallend genoeg om even te noemen.
Klopt. Ik meen me te herinneren dat de sterkte van het fundament met name uit de buitenkant van het gebouw kwam. Wat ook zou verklaren waarom het lijkt op een free-fall instorting, aangezien de binnenkant al lang en breed aan het instorten zou zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 01:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
WTC7 was ook nogal appart qua constructieLang verhaal kort, de pilaren van de fundamenten stonden op andere plekken dan die van het gebouw zelf. Iets met verandering van de plannen tijdens het bouwen ofzo, dus er zat een soort adapter in de constructie. Dat maakte het kwetsbaarder voor falen van 1 centrale pilaar.
Dat is ook typisch oompaloompa. Ze/hij verdraait je woorden om je uit de tent te lokken.quote:Op zondag 11 september 2011 01:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is ook typisch jokkebrok, geen inhoudelijke antwoorden en direct op de man/vrouw spelen...quote:Op zondag 11 september 2011 01:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ook typisch oompaloompa. Ze/hij verdraait je woorden om je uit de tent te lokken.
Het is geen totale freefall geweest. Wel zijn er een aantal seconden geweest waar de instorting in de buurt van freefall kwam, maar dat is vrij logisch...quote:Op zondag 11 september 2011 01:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Klopt. Ik meen me te herinneren dat de sterkte van het fundament met name uit de buitenkant van het gebouw kwam. Wat ook zou verklaren waarom het lijkt op een free-fall instorting, aangezien de binnenkant al lang en breed aan het instorten zou zijn.
Toch blijf ik het dan vaag vinden dat zowel links als rechts de buitenkant gelijkertijd lijkt in te storten, terwijl het links begon, aan de binnenkant dan wel. Maar ik ben geen structural engineer en heb nog niet aandachtig naar alle documentatie over WTC7 gekeken, dus ik kan hier nog geen harde conclusies uit trekken.
Dat was bij 1 van de torens het geval ja. Bij de ander stortte de buitenkant eerst in.quote:Op zondag 11 september 2011 01:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Klopt. Ik meen me te herinneren dat de sterkte van het fundament met name uit de buitenkant van het gebouw kwam. Wat ook zou verklaren waarom het lijkt op een free-fall instorting, aangezien de binnenkant al lang en breed aan het instorten zou zijn.
Zat ook een klein verschil tussenquote:Toch blijf ik het dan vaag vinden dat zowel links als rechts de buitenkant gelijkertijd lijkt in te storten, terwijl het links begon, aan de binnenkant dan wel. Maar ik ben geen structural engineer en heb nog niet aandachtig naar alle documentatie over WTC7 gekeken, dus ik kan hier nog geen harde conclusies uit trekken.
Het NIST rapport is geschreven op basis van de uitkomst. Totale collapse. Men heeft daar dus opzettelijk naar toe gewerkt in het rapport.quote:Op zondag 11 september 2011 01:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Toch blijf ik het dan vaag vinden dat zowel links als rechts de buitenkant gelijkertijd lijkt in te storten, terwijl het links begon, aan de binnenkant dan wel. Maar ik ben geen structural engineer en heb nog niet aandachtig naar alle documentatie over WTC7 gekeken, dus ik kan hier nog geen harde conclusies uit trekken.
Bij WTC 7 is free-fall bereikt. Dat staat notabene in het NIST rapport. David Chandler heeft NIST op hun fout gewezen en dat hebben ze met het schaamrood op hun kaken moeten corrigeren.quote:Op zondag 11 september 2011 01:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is ook typisch jokkebrok, geen inhoudelijke antwoorden en direct op de man/vrouw spelen...
[..]
Het is geen totale freefall geweest. Wel zijn er een aantal seconden geweest waar de instorting in de buurt van freefall kwam, maar dat is vrij logisch...
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 11 september 2011 01:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mag ik nog even op mijn vliegtuigverhaal wijzen, voor deze onder sneeuwt?
Opvallend omdat dit in het officiele document genoemd staat zonder dat de vragen die deze zinnen opwerpen direct worden beantwoord. Wellicht dat ze dat later nog uitleggen, dus vandaar gaf ik aan nog door te lezen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dus ik vraag me af waarom het opvallend is
Zoals tuin zegt als andere gebouwen een andere constructie hebben is het totale plaatje 1 uit 1, wat is er dan nog opvallend aan?
Baserate?quote:En zelfs dat buiten beschouwing latend, wanneer je de baserate niet kent kun je er niet uit concluderen in hoeverre zoiets toevallig is.
Het hele WTC complex moest tegen de vlakte om geld op te leveren en dat is gelukt. Dankzij die toevallige WTC 7 collapse.quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat was bij 1 van de torens het geval ja. Bij de ander stortte de buitenkant eerst in.
[..]
Zat ook een klein verschil tussenNiet veel maar toch. Simpel gezien is het de andere kant die een fractie van een seconde als een soort scharnier/kantelpunt moet fungeren, dat niet kan hebben en daardoor faalt. Had iemand met een bouwkunde achtergrond een keer mooi uitgelegt, jaar of wat geleden.
Edit: Dat laatste gaat trouwens vooral voor de 2 torens op, voor de duidelijkheidBij WTC7 was het ook voor een deel die apparte constructie.
Lees nou eens wat ik opgeschreven heb want ik zeg precies hetzelfde als jij me probeert te verbeteren....quote:Op zondag 11 september 2011 01:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij WTC 7 is free-fall bereikt. Dat staat notabene in het NIST rapport. David Chandler heeft NIST op hun fout gewezen en dat hebben ze met het schaamrood op hun kaken moeten corrigeren.
Hetzelfde als de dobbelsteen. Als de kans dat een vergelijkbaar gebouw instort na brand 10%is en er heeft maar 10 keer zo'n brand plaatsgevonden is het niet vreemd dat het pas 1x is gebeurd...quote:Op zondag 11 september 2011 01:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Ik wist niet dat ze rekening hadden gehouden met maar één type vliegtuig. Is een 707 kleiner dan een 767?
Waar haal je die informatie vandaan, want het komt een beetje over alsof je het (deels) uit je duim zuigt. Waarmee ik niet wil zeggen dat je dat doet trouwens.
[..]
Opvallend omdat dit in het officiele document genoemd staat zonder dat de vragen die deze zinnen opwerpen direct worden beantwoord. Wellicht dat ze dat later nog uitleggen, dus vandaar gaf ik aan nog door te lezen.
[..]
Baserate?
Echt he. Het zijn of trollen of blinden.quote:Op zondag 11 september 2011 01:50 schreef THEFXR het volgende:
Dat hier nog mensen die geen CD zien, ongelofelijk!
voor 9\11 geen enkele stalen gebouw ingestort, al stond het in de fik als het hellevuur, na 9\11 geen enkel stalen gebouw ingestort,behalve op 9\11 zelf, 3 gebouwen ingestort tegen de natuurkundige wetten in!
Lekker boeiend, gewoon laten lullen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is ook typisch jokkebrok, geen inhoudelijke antwoorden en direct op de man/vrouw spelen...
Sterker nog, het grootste deel van de instorting van WTC7 was free-fall volgens de officiele documentatie:quote:[..]
Het is geen totale freefall geweest. Wel zijn er een aantal seconden geweest waar de instorting in de buurt van freefall kwam, maar dat is vrij logisch...
quote:The analyses of the video (both the estimation of the instant the roofline began to descend and the calculated velocity and acceleration of a point on the roofline) revealed three distinct stages characterizing the 5.4 seconds of collapse:
Stage 1 (0 to 1.75 seconds): acceleration less than that of gravity (i.e., slower than free fall).
Stage 2 (1.75 to 4.0 seconds): gravitational acceleration (free fall)
Stage 3 (4.0 to 5.4 seconds): decreased acceleration, again less than that of gravity
Ja dat zijn die seconden, klopt.quote:Op zondag 11 september 2011 01:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Lekker boeiend, gewoon laten lullen.
[..]
Sterker nog, het grootste deel van de instorting van WTC7 was free-fall volgens de officiele documentatie:
[..]
Jij zegt "in de buurt". Ik zeg dat het free-fall was en dus niet "in de buurt". Lees zelf eens wat beter.quote:Op zondag 11 september 2011 01:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik opgeschreven heb want ik zeg precies hetzelfde als jij me probeert te verbeteren....
Overigens heeft David Chandler helemaal niemand op een fout gewezen en was er geen sprake van schaamrood. Hij heeft hen gevraagd de grafiek duidelijker te maken en kleinere tijdseenheden te gebruiken, dat was alles. Er was dus geen sprake van een fout o.i.d.
[..]
Hetzelfde als de dobbelsteen. Als de kans dat een vergelijkbaar gebouw instort na brand 10%is en er heeft maar 10 keer zo'n brand plaatsgevonden is het niet vreemd dat het pas 1x is gebeurd...
Als er honderden vergelijkbare branden plaats hebben gevonden, wordt het vreemder..
Het zou, voor zover ik en NIST weet, de allereerste keer in de geschiedenis van de wereld zijn dat zo'n gebouw instort door vuur. Dat an sich is geen bewijs, dat weet ik ook. Wel is het des te meer bizar dat het juist bij deze gebeurtenis wél plaatsvond. Daarom: opvallend.quote:Op zondag 11 september 2011 01:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hetzelfde als de dobbelsteen. Als de kans dat een vergelijkbaar gebouw instort na brand 10%is en er heeft maar 10 keer zo'n brand plaatsgevonden is het niet vreemd dat het pas 1x is gebeurd...
Als er honderden vergelijkbare branden plaats hebben gevonden, wordt het vreemder..
Klopt, foutje van mij. Ik keek naar de tijden van de stages, waarvan de free-fall-stage de grootste is.quote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat zijn die seconden, klopt.
(2.25/5.4 is trouwens niet het grootste deel)
Ik zal het filmpje van de NIST persconferentie opzoeken voor je. De gene die Chandler zijn vraag voor zijn kiezen kreeg kwam amper uit zijn woorden. Morgen ga ik hem voor je posten.quote:Op zondag 11 september 2011 01:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik opgeschreven heb want ik zeg precies hetzelfde als jij me probeert te verbeteren....
Overigens heeft David Chandler helemaal niemand op een fout gewezen en was er geen sprake van schaamrood. Hij heeft hen gevraagd de grafiek duidelijker te maken en kleinere tijdseenheden te gebruiken, dat was alles. Er was dus geen sprake van een fout o.i.d.
Maar daar heb ik ook al 20 keer bewijs van gepost, je wil het gewoon niet weten obviously...
[..]
en een zin verderop:quote:Op zondag 11 september 2011 01:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij zegt "in de buurt". Ik zeg dat het free-fall was en dus niet "in de buurt". Lees zelf eens wat beter.
quote:the north face descended essentially in free fall, indicating negligible support from the structure below
Nou ja, zelfde vraag, hoeveel andere zijn er in vergelijkbare omstandigheden niet ingestort?quote:Op zondag 11 september 2011 01:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Het zou, voor zover ik en NIST weet, de allereerste keer in de geschiedenis van de wereld zijn dat zo'n gebouw instort. Dat an sich is geen bewijs, dat weet ik ook. Wel is het des te meer bizar dat het juist bij deze gebeurtenis wél plaatsvond. Daarom: opvallend.
quote:Op zondag 11 september 2011 01:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Klopt, foutje van mij. Ik keek naar de tijden van de stages, waarvan de free-fall-stage de grootste is.
Klinkt aannemelijk. Aannemelijker misschien wel dan MIHOP, maar het blijft gissen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:58 schreef Terecht het volgende:
Al die MIHOP complotjes zijn leuk en aardig natuurlijk, maar wat vinden de huisdebunkers eigenlijk van LIHOP? Wat Chooselife bijv heeft geschreven in dit topic, wat vinden jullie daar nu van?
Voor alles moet een eerste keer zijn, niet?quote:Op zondag 11 september 2011 01:57 schreef Gray het volgende:
Het zou, voor zover ik en NIST weet, de allereerste keer in de geschiedenis van de wereld zijn dat zo'n gebouw instort door vuur. Dat an sich is geen bewijs, dat weet ik ook. Wel is het des te meer bizar dat het juist bij deze gebeurtenis wél plaatsvond. Daarom: opvallend.
De bal is rond, het elftal bestaat uit elf man, de wedstrijd is niet afgelopen tot de scheids het laatste fluitsignaal heeft gefloten, .... Het mag van mij wel iets specifieker.quote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk. Aannemelijker misschien wel dan MIHOP, maar het blijft gissen.
Dit haal ik nu idd uit mijn geheugen jaquote:Op zondag 11 september 2011 01:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Ik wist niet dat ze rekening hadden gehouden met maar één type vliegtuig. Is een 707 kleiner dan een 767?
Waar haal je die informatie vandaan, want het komt een beetje over alsof je het (deels) uit je duim zuigt. Waarmee ik niet wil zeggen dat je dat doet trouwens.
0.quote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja, zelfde vraag, hoeveel andere zijn er in vergelijkbare omstandigheden niet ingestort?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dont bother, je kunt het je duidelijk niet meer herinneren maar we hebben het hier al vaker over gehad. Als je kijkt naar wat er in het rapport aangepast is & naar wat Chandler er zelf over zegt zul je zien dat de aanpassing geen fout was maar een clarification van een bestaande grafiek.quote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zal het filmpje van de NIST persconferentie opzoeken voor je. De gene die Chandler zijn vraag voor zijn kiezen kreeg kwam amper uit zijn woorden. Morgen ga ik hem voor je posten.
Geef dan zelf het goede voorbeeld.quote:Op zondag 11 september 2011 02:01 schreef Terecht het volgende:
[..]
De bal is rond, het elftal bestaat uit elf man, de wedstrijd is niet afgelopen tot de scheids het laatste fluitsignaal heeft gefloten, .... Het mag van mij wel iets specifieker.
En daarom hebben ze natuurlijk voor x miljard dollar aan schade gedaan aan de omringende gebrouwen, Amerikaanse economie etc... Erg logisch ja.quote:Op zondag 11 september 2011 01:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het hele WTC complex moest tegen de vlakte om geld op te leveren en dat is gelukt. Dankzij die toevallige WTC 7 collapse.
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Vet van mij. Dat is veel te gemakkelijk gedacht, dat de kwade genius enkel maar zou hebben hoeven toezien hoe het plot zich ontvouwde. Het is bekend dat verscheidene agenten de aanslagen heel dicht op het spoor zijn gekomen, ze stonden zelfs al klaar om enkele van de handlangers te arresteren en dat zou het plot wel eens kunnen saboteren. LIHOP houdt in dat het deze agenten werd toegestaan gevaarlijk dichtbij ontmaskering van het plot te komen. Dit vereist een enorme voorkennis bij de kwade genius, die heeft immers van tevoren moeten kunnen inschatten hoe veel de agenten te weten mochten komen zonder daarbij het plot op te blazen. De vraag is dus hoe de kwade genius deze informatie te weten is gekomen, in een veel eerder stadium dan al die agenten en ook op zo'n manier dat anderen die informatie niet op tijd hebben kunnen achterhalen. LIHOP houdt dus in feite in dat iedereen die niet in het plot zat ervan weerhouden is de benodigde informatie bijeen te vergaren. De agenten wier taak het was om al-Qaida in de gaten te houden zijn dus op doelbewuste en uiterst subtiele manier misleid zonder dat zij dat doorhadden en waarbij de kwade genius het risico genomen heeft buitenstaanders tot op haarlengte van het complot te laten geraken.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:18 schreef Terecht het volgende:
Een aanvullend bezwaar tegen LIHOP is waarom Rumsfeld in zijn kantoor in het Pentagon zat op het moment dat vlucht 77 het gebouw ramde. Was hij er soms zo zeker van dat het vliegtuig zijn vleugel niet zou raken? Dat kan bijna alleen maar als Rumsfeld zelf de aanslagen gecoördineerd heeft, maar dan praat je al over MIHOP. En het kan nooit erg ingewikkeld zijn geweest voor Rumsfeld om er voor te zorgen dat hij die dag wat afspraken buiten de deur had zodat hij niet ter plaatse had hoeven zijn. Ik vermoed nl dat hij een groot deel van de tijd niet op zijn kantoor zat.
Jup, en een vliegtuig door (waarschijnlijk) een sluipwesp.quote:Op zondag 11 september 2011 02:01 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerste keer zijn, niet?
Er is ook een ongeval waarbij een vliegtuig is gecrashed door 2 stukjes plakband. Ook daar is een eerste keer voor.
Ik zit net even naar de MTOW's van de 707 serie en de 767 serie te kijken. Het valt me nu pas op dat de 707 loodzwaar is voor haar capaciteiten.quote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Dit haal ik nu idd uit mijn geheugen jamaar deze info is vrij makkelijk te vinden. Interviews met de ontwerpers bijvoorbeeld. BBC Horizon heeft er ook een helder verhaal over uitgezonden.
De 707 was toen het grootste gangbare passagierstoestel. Beetje alsof je nu rekening zou houden met een 747-400 ofzo. Het formaat en drooggewicht maakte niet zo heel veel uit. Het zijn de omstandigheden (hoeveelheid brandstof, snelheid) die het verschil maakt.
Waarom niet? Afgezien van verzekeringsgeld en een oorlog, is ook constructie heel goed voor de economie van een land als de VS.quote:Op zondag 11 september 2011 02:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daarom hebben ze natuurlijk voor x miljard dollar aan schade gedaan aan de omringende gebrouwen, Amerikaanse economie etc... Erg logisch ja.
Jij vind de officiële lezing een coherent verhaal. Dat opzich is al een reden om discussie met jou uit de weg te gaan.quote:Op zondag 11 september 2011 02:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dont bother, je kunt het je duidelijk niet meer herinneren maar we hebben het hier al vaker over gehad. Als je kijkt naar wat er in het rapport aangepast is & naar wat Chandler er zelf over zegt zul je zien dat de aanpassing geen fout was maar een clarification van een bestaande grafiek.
Verder is dit zeveren over details m.i. nogal useless, je ziet waar het de afgelopen 10 jaar tot heeft geleid,; helemaal niets.
Zolang er geen coherent alternatief verhaal is dat plausibel is en getest kan worden is het puur verspilling van tijd. En een coherent verhaal is er nog nooit geweest, zelfs niet voor de losse onderdelen. Nog niemand heeft een verhaal weten te verzinnen betreffende CD dat daadwerkelijk plaats gevonden zou kunnen hebben, dus ik zou je pijlen ergens anders op richten dan steeds hetzelfde detail herhalen...
Dat klopt ja. First flight was dan ook al weer in 1957(!) Oud beestje.quote:Op zondag 11 september 2011 02:06 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Ik zit net even naar de MTOW's van de 707 serie en de 767 serie te kijken. Het valt me nu pas op dat de 707 loodzwaar is voor haar capaciteiten.
Heeft ook echt zo goed gewerkt hequote:Op zondag 11 september 2011 02:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom niet? Afgezien van verzekeringsgeld en een oorlog, is ook constructie heel goed voor de economie van een land als de VS.
Dat is een koe in de kont kijken.quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heeft ook echt zo goed gewerkt he
dus je begrijpt niet wat ik zeg klaarblijkelijk en besluit maar loze statements te maken?quote:Op zondag 11 september 2011 02:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij vind de officiële lezing een coherent verhaal. Dat opzich is al een reden om discussie met jou uit de weg te gaan.
En ja, het ging om een grafiek. Daaruit blijkt wel dat ze daar bij NIST redelijk incapabel zijn, danwel zaken verdraaien, verzwijgen of zelfs verzinnen.
Gezien die ene agente (namen vergeet ik altijd) die tijden voor 9-11 al aangaf bij haar superieuren dat een aanslag op komst was, maar door haar superieuren is genegeerd, is LIHOP goed aannemelijk.quote:
Ach, ze hebben wel nieuwe strategische machtsposities kunnen veroveren in het Midden-Oosten, wat op de agenda van PNAC stond. 9-11 was de Pearl Harbor-event waar ze op wachtten. Zo slecht doen ze het niet, misschien qua economie, maar niet qua kapitaal.quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heeft ook echt zo goed gewerkt he
ik heb het filmpje gezien, ik kijk liever naar de inhoud en dan zie je dat er inhoudelijk niets veranderd is nadat ze chandlers kritiek opgevolgd hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 02:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ga slapen. Morgen krijg je dat filmpje met die priceless reactie van NIST van me.
En hoe groot is de kans dat twee keer precies hetzelfde 'nieuws' op dezelfde dag gebeurt. En dan nog een derde keer op diezelfde dag maar dan zonder vliegtuigquote:Op zondag 11 september 2011 02:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup, en een vliegtuig door (waarschijnlijk) een sluipwesp.
Was weer een andere first ja, zowel de oorzaak als het gevolg.quote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat twee keer precies hetzelfde 'nieuws' op dezelfde dag gebeurt.
[quote]
Kijk naar de oorzaak, en je hebt je antwoord...
[quote]
En dan nog een derde keer op diezelfde dag maar dan zonder vliegtuig
Ja, das misschien nog wel het mooiste ja. Dat 'instortprofiel' is totaal verkeerd voor een CDquote:Op zondag 11 september 2011 02:21 schreef oompaloompa het volgende:
Overigens, dat was waarschijnlijk niet Chandlers doel, geeft de instort-specificatie juist aan dat de kans dat het CD was kleiner is. Je kon een beter punt voor CD maken met de oude algemene gegevens (totale instortingtijd niet opgesplitst) dan de nieuwe gegevens waarin duidelijk is dat de collapse niet met free fall begint.
Ja maar daar mogen we het niet over hebben want het gaat niet om logica het gaat om opvallendheden en het is toch wel heel opvallend dat ze dit eerst niet in het rapport hadden staanquote:Op zondag 11 september 2011 02:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, das misschien nog wel het mooiste ja. Dat 'instortprofiel' is totaal verkeerd voor een CD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |