Wel met een reguliere CD, waar vrijwel elke belangrijke steunpilaar wordt opgeblazen. De twee 'loud booms' die zijn waargenomen in WTC7 worden wel verwezen, maar niet verklaard door NIST:quote:Op zondag 11 september 2011 02:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, das misschien nog wel het mooiste ja. Dat 'instortprofiel' is totaal verkeerd voor een CD
quote:An emergency responder caught in the building between the 6th and 8th floors says he heard two loud booms. Isn't that evidence that there was an explosion?
The sound levels reported by all witnesses do not match the sound level of an explosion that would have been required to cause the collapse of the building. If the two loud booms were due to explosions that were responsible for the collapse of WTC 7, the emergency responder-located somewhere between the 6th and 8th floors in WTC 7-would not have been able to survive the near immediate collapse and provide this witness account.
Nee dan was het in het begin freefall geweest en daarna langzamer gegaan.quote:Op zondag 11 september 2011 02:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Wel met een reguliere CD, waar vrijwel elke belangrijke steunpilaar wordt opgeblazen. De twee 'loud booms' die zijn waargenomen in WTC7 worden wel verwezen, maar niet verklaard door NIST:
[..]
kuch... Ik heb hele posts aan het NIST rapport gewijd. Daar ging ik ZEER inhoudelijk in op de materie. Ben je dat vergeten? Oh wacht, je bezigt je tactiekje om bij mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen gewoon weer. Stom dat ik daar intrap.quote:Op zondag 11 september 2011 02:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik heb het filmpje gezien, ik kijk liever naar de inhoud en dan zie je dat er inhoudelijk niets veranderd is nadat ze chandlers kritiek opgevolgd hebben.
Ik weet niet hoe ik nog duidelijker kan zijn, chandler heeft niemand een fout toe laten geven, lees eens waar je het over hebt in plaats van youtube filmpjes kijken, dan zou je het misschien begrijpen...
Ja lekker inhoudelijk!quote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
kuch... Ik heb hele posts aan het NIST rapport gewijd. Daar ging ik ZEER inhoudelijk in op de materie. Ben je dat vergeten? Oh wacht, je bezigt je tactiekje om bij mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen gewoon weer. Stom dat ik daar intrap.
Zouden brekende balken kunnen zijn. Dat geeft een fikse knal.quote:Op zondag 11 september 2011 02:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Wel met een reguliere CD, waar vrijwel elke belangrijke steunpilaar wordt opgeblazen. De twee 'loud booms' die zijn waargenomen in WTC7 worden wel verwezen, maar niet verklaard door NIST:
[..]
Niet mijn expertise, dus ik zal je maar op je woord geloven.quote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee dan was het in het begin freefall geweest en daarna langzamer gegaan.
de enige cd die bij dit patroon past is een aantal zwakke bommen die eerst af gegaan zijn die niet de andere bommen aangetast hebben waarna iemand 2 seconden later de echte bommen af heeft laten gaan. (die overigens allemaal bestand waren tegen vuur)
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 11 september 2011 02:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zouden brekende balken kunnen zijn. Dat geeft een fikse knal.
Wauw het wordt steeds ingewikkelder. Voor mij is de zaak Twin-Towers 1 en 2 heel simpel. Een zo goed als vrije val 'en rechte ineenstorting maal twee. Drie zelfs waarbij de laatste geen vliegtuig aan te pas kwam. Mochten zij ineengestort zijn door eigen gewicht dan zouden zij er beduidend langer over doen. En dan nog de first responders die niet 1 maar een hele rits aan knallen hoorden komen uit de gebouwen. Seconden voor aanvang van ineenstorting.quote:Op zondag 11 september 2011 02:21 schreef oompaloompa het volgende:
Overigens, dat was waarschijnlijk niet Chandlers doel, geeft de instort-specificatie juist aan dat de kans dat het CD was kleiner is. Je kon een beter punt voor CD maken met de oude algemene gegevens (totale instortingtijd niet opgesplitst) dan de nieuwe gegevens waarin duidelijk is dat de collapse niet met free fall begint.
Je kunt het makkelijk in je hoofd bedenken, gedachten experimentje.quote:Op zondag 11 september 2011 02:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Niet mijn expertise, dus ik zal je maar op je woord geloven.
[..]
Dat zou kunnen.
Ik vind dit wel een goeie, maar daar zijn een aantal mensen hier het vast niet mee eensquote:Op zondag 11 september 2011 02:40 schreef Bill_E het volgende:
Jongens ik ben dit topic al even uit het oog verloren, maar wat is de beste documentaire momenteel die ik morgenavond vanavond op de weblog kan gooien omtrent 9/11 ?
Ok dankje, maar ik zoek meer iets in de BNWquote:Op zondag 11 september 2011 02:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goeie, maar daar zijn een aantal mensen hier het vast niet mee eens
Pfff.. das een hele goeie. Ik ivnd 9/11 coincidences 1-19 (te vinden op youtube) wel ok. Alleen het ziet er niet zo gelikt uit.quote:Op zondag 11 september 2011 02:40 schreef Bill_E het volgende:
Jongens ik ben dit topic al even uit het oog verloren, maar wat is de beste documentaire momenteel die ik morgenavond vanavond op de weblog kan gooien omtrent 9/11 ?
Stort een jenga bouwsel recht naar beneden in zijn eigen " footprint" ?quote:Op zondag 11 september 2011 02:46 schreef oompaloompa het volgende:
eigenlijk is het gewoon net als een potje jenga, haal genoeg blokjes weg en de hele unit stort keihard in.
In plaats van een hand was het brand en in plaats van blokjes waren het balken.
Zo ver rijkt die analogie niet.quote:Op zondag 11 september 2011 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Stort een jenga bouwsel recht naar beneden in zijn eigen " footprint" ?
Bedankt, maar juist dit punt snapte ik wel. Wat ik niet begreep was het voorbeeld waarin eerst vrije val zou zijn en dan niet.quote:Op zondag 11 september 2011 02:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je kunt het makkelijk in je hoofd bedenken, gedachten experimentje.
Dingen storten in met een snelheid gelijk aan zwaartekracht wanneer de tegenwerkende kracht die ze ervaren relatief extreem klein is.
Als je dus een baksteen laat vallen op een ei verplettert het het ei met ongeveer freefall snelheid.
Laat je een baksteen op een pudding vallen zal de baksteen afremmen.
Wat er gebeurt als je een explosief ergens onder af laat gaan is dat er een gat geslagen wordt. Dat gat wordt overbrugd door dingen die erboven zaten met de versnelling van zwaartekracht.
Bij een explosief heb je dus meteen instorting met de versnelling van zwaartekracht, als een structuur langzaam zwakker wordt zal de boel eerst langzamer instorten en pas wanneer de massa bovenop veel groter is dan de support er onder (baksteen vs ei) wordt versnelling ten grootte van zwaartekracht bereikt.
Ik ga nog liever Prison Break kijken dan naar die onzin luisteren.. Bij Prison Break ga ik zelf mee in de bullshit en vele toevalligheden om vermaakt te worden. Maar wat jij doet is gewoon trollen.quote:Op zondag 11 september 2011 02:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Was weer een andere first ja, zowel de oorzaak als het gevolg.
Dat komt natuurlijk niet in de buurt van de realiteit.quote:Op zondag 11 september 2011 00:58 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Staat in het NIST-rapport: brand in het oostelijke gedeelte heeft de vloerdelen doen instorten op zo'n9 verdiepingen, waardoor de kolom geen zijwaartste ondersteuning meer kreeg en is gaan doorknikken, waardoor de resterende verdiepingen totaan het penthouse toe naar beneden zijn gekomen. De instorting vervolgde zijn weg door de rest van het gebouw heen, waarna als laatste de noordelijke facade samen met het dak naar beneden kwam.
Een LIHOP is niet afdoende. Als een LIHOP zou zijn dan is er gegarandeerd ook een MIHOP.quote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk. Aannemelijker misschien wel dan MIHOP, maar het blijft gissen.
Als de galvanische corrosie en asbest gefixed diende te worden had het miljarden meer gekost plus dat wall street maanden niet knap bereikbaar was geweest.quote:Op zondag 11 september 2011 02:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daarom hebben ze natuurlijk voor x miljard dollar aan schade gedaan aan de omringende gebrouwen, Amerikaanse economie etc... Erg logisch ja.
ZEROquote:Op zondag 11 september 2011 02:40 schreef Bill_E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |