abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101804278
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:01 schreef WSquater het volgende:

[..]

En nog steeds heb je één simpele vraag niet beantwoord. Ik doe trouwens precies hetzelfde bij jou: een grapjes die andere probeert te overtuigen dat niks klopt wat je hoort en de hele wereld om zich heen is opgericht om alleen JOU voor de gek te houden, maar daarbij geen goede argumenten geeft om zijn bewering te ondersteunen.
Wat is die simpele vraag? En misschien is het antwoord wel niet zo simpel. Op dit moment heb ik geen zin om er hele lappen tekst uit te blaffen. Ik ben eigenlijk al een tijd klaar met deze reeks. Alles is wel gezegd, zo'n beetje.
pi_101804307
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 01:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat is die simpele vraag? En misschien is het antwoord wel niet zo simpel. Op dit moment heb ik geen zin om er hele lappen tekst uit te blaffen. Ik ben eigenlijk al een tijd klaar met deze reeks. Alles is wel gezegd, zo'n beetje.
Mijn antwoord:

quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

(...) heb ik geen zin om alles weer te herhalen. Daarom moet je de reeks doorlezen als je details wilt weten.
Kom op, je ontwijkt alles en zodra ik de vraag hier weer post zal je over iets heel anders gaan lullen. Ik heb de vraag al 2x gesteld in dit topic (#53) alleen.
  zondag 11 september 2011 @ 01:08:29 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101804326
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 01:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat roep je nu ook al maanden. Ondertussen alweer een jaar ofzo?.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_101804363
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ok, helemaal niks veranderd dus in de laatste 6 maanden. Of kun je je verhaal ondertussen wel concreet uiteenzetten jokkebrok?
Is al lang gedaan. Jij leest er op de een of andere manier altijd overheen. Daar kan ik niets aan doen verder.
pi_101804395
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is al lang gedaan. Jij leest er op de een of andere manier altijd overheen. Daar kan ik niets aan doen verder.
Dan denk ik dat je de term concreet niet helemaal begrijpt :)

Vorige keren liep je al vast op het neerhalen van de torens...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_101804414
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 01:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Of jij geeft het niet duidelijk aan en bent vaag. Jouw antwoorden zijn net zo duidelijk als iemand die zegt dat er de komende maand minimaal één aardbeving ergens in Azië zal voorkomen, in zo'n geval is het dus niet duidelijk waar en wordt je eigenlijk nog niet geinformeerd: er zal zoiezo wel ergens een aardbeving zijn, de aarde is altijd bezig.
pi_101804422
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat roep je nu ook al maanden. Ondertussen alweer een jaar ofzo?.
Heb jij kak op je bril? Ik post hier al lang niet meer zo actief en reageer ook niet meer zo uitebreid, zoals gewoonlijk.
pi_101804440
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb jij kak op je bril? Ik post hier al lang niet meer zo actief en reageer ook niet meer zo uitebreid, zoals gewoonlijk.
We weten dat je, zoals gewoonlijk, niet uitgebreid reageert. Aan de laatste paar pagina's te zien, ben je nog best wel actief.
pi_101804465
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je de term concreet niet helemaal begrijpt :)

Vorige keren liep je al vast op het neerhalen van de torens...
Die term begrijp ik prima. En vertel, waarom liep ik daarop vast?
pi_101804470
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:58 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Staat in het NIST-rapport: brand in het oostelijke gedeelte heeft de vloerdelen doen instorten op zo'n9 verdiepingen, waardoor de kolom geen zijwaartste ondersteuning meer kreeg en is gaan doorknikken, waardoor de resterende verdiepingen totaan het penthouse toe naar beneden zijn gekomen. De instorting vervolgde zijn weg door de rest van het gebouw heen, waarna als laatste de noordelijke facade samen met het dak naar beneden kwam.
Kan je mij even wijzen waar in het NIST rapport ik dat kan vinden, want mij lukt het niet.
pi_101804512
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef WSquater het volgende:

[..]

We weten dat je, zoals gewoonlijk, niet uitgebreid reageert. Aan de laatste paar pagina's te zien, ben je nog best wel actief.
Nu even ja. Maar nogmaals, spit de reeks door. Ik ga nergens meer uitgebreid op in.
pi_101804543
eeuhm zou het dan een idee zijn gewoon niet er op in te gaan, de laatste 3 paginas zijn inhoudelijk niet erg boeiend namelijk, er komt meer feitelijke informatie uit Fleur Agema bij Kneven en van de Brink...
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_101804550
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Kan je mij even wijzen waar in het NIST rapport ik dat kan vinden, want mij lukt het niet.
Ik weet niet zeker of het deze is, maar een snelle blik laat me denken dat het deze PDF is: http://www.nist.gov/customcf/get_pdf.cfm?pub_id=861610. Ik hoop dat ik je zo inhoudelijk en goed on-topic zonder wazig gedoe heb geholpen. ;)

quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 01:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nu even ja. Maar nogmaals, spit de reeks door. Ik ga nergens meer uitgebreid op in.
Wel zo makkelijk. Kan je trouwens even bewijzen dat je niet iemand van de overheid bent om wanorde te scheppen? De overheid heeft namelijk vast wel ingezien dat mensen misschien wantrouwig zouden zijn. Misschien hebben ze daarom wel mensen zoals jij ingehuurd om allerlei theorieën de wereld in te gooien, maar wel zo wazig en onduidelijk mogelijk.
pi_101804599
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:16 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of het deze is, maar een snelle blik laat me denken dat het deze PDF is: http://www.nist.gov/customcf/get_pdf.cfm?pub_id=861610. Ik hoop dat ik je zo inhoudelijk en goed on-topic zonder wazig gedoe heb geholpen. ;)

[..]

Wel zo makkelijk. Kan je trouwens even bewijzen dat je niet iemand van de overheid bent om wanorde te scheppen? De overheid heeft namelijk vast wel ingezien dat mensen misschien wantrouwig zouden zijn. Misschien hebben ze daarom wel mensen zoals jij ingehuurd om allerlei theorieën de wereld in te gooien, maar wel zo wazig en onduidelijk mogelijk.
:')
pi_101804622
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')
Lijkt me niet zo'n gekke vraag. Jij vraagt anderen continue om te bewijzen dat ze iets niet of wel zijn/hebben (gedaan/meegemaakt).
  zondag 11 september 2011 @ 01:20:50 #191
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101804627
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:22 schreef falling_away het volgende:

[..]

Het begint me intussen steeds duidelijker worden hoe religie heeft kunnen ontstaan, en blijven bestaan, in de mensheid. Mensen blijven de gekste dingen geloven, blijkbaar zit het in onze natuur om 'onverklaarbare' dingen te willen verklaren met de gekste theorieën?
Nou ja gek, er gaat imo wel een logische verklaring schuil achter de meeste theorieen omtrent 9/11. Mensen gaan niet zomaar de gekste dingen geloven. Vaak gaat daar een ontwikkeling aan vooraf die tot die extreme standpunten leidt, bijv om kritiek te omzeilen of omdat men dieper in de 'rabbit hole' is gedoken.
pi_101804682
Heeft iemand die bbc roadtrip docu gekeken? Geeft denk ik wel inzicht in de psyche van, maar ik moet het nog kijken..
  zondag 11 september 2011 @ 01:24:01 #193
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101804698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Op wie reageer je nou, en specifiek op wat?
Ik reageer op jou, en specifiek op jouw zogenaamde kleurbekentis. Jij gelooft helemaal niet in een CD van het WTC. Mijn idee is dat je dat veinst sinds je wist dat je modje zou worden.
pi_101804718
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:13 schreef Gray het volgende:
1 minuutje in Google:
http://www.nist.gov/public_affairs/factsheet/wtc_qa_082108.cfm
http://www.nist.gov/customcf/get_pdf.cfm?pub_id=861610
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
pi_101804770
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef WSquater het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo'n gekke vraag. Jij vraagt anderen continue om te bewijzen dat ze iets niet of wel zijn/hebben (gedaan/meegemaakt).
Omdat keer op keer bleek dat ze logen. 9/11 trekt leugenaars aan die het interessant vinden staan om te zeggen dat ze erbij waren of kennissen hadden die zijn omgekomen in de torens. Ik heb vaker aangetoond dat ze logen, dan dat ze hebben kunnen aantonen dat ze de waarheid spraken. Nog nooit heeft iemand aangetoond de waarheid te spreken. Chatrooms zitten ook vol gewillige slanke blondines... Je weets!
pi_101804784
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:16 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dank. Ik was aan het kijken in het 9-11 NIST report en de executive version daarvan, maar daar wordt WTC 7 slechts een handvol keer genoemd.

Dit kwam ik net tegen in het document dat je aandiende:
quote:
This was the first known instance of the total collapse of a tall building primarily due to fires.
en:
quote:
...the fires in WTC 7 were similar to those that have occurred in several tall buildings where the automatic sprinklers did not function or were not present. These other buildings did not collapse, while WTC 7 succumbed to its fires.
Ik blijf doorlezen, maar dit vond ik toch wel opvallend genoeg om even te noemen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 11-09-2011 01:49:00 ]
pi_101804794
Maar je kan dus nog steeds niet uitleggen hoe de torens ingestort zouden kunnen zijn?
  zondag 11 september 2011 @ 01:30:44 #198
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101804827
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:16 schreef oompaloompa het volgende:
eeuhm zou het dan een idee zijn gewoon niet er op in te gaan, de laatste 3 paginas zijn inhoudelijk niet erg boeiend namelijk, er komt meer feitelijke informatie uit Fleur Agema bij Kneven en van de Brink...
Zeg dat ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_101804835
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:28 schreef Gray het volgende:

Ik blijf doorlezen, maar dit vond ik toch wel opvallend genoeg om even te noemen. ;)
Ik gooi 20 keer een twintigzijdige dobbelsteen.

Ik gooi 1 keer 3

ergo, de dobbelsteen was anders de 19 keer dat ik geen 3 gooide?
of ergo: ik kan onmogelijk 3 gegooid hebben?

Bedoel, welke conclusie trek jij er uit want ik zie hem niet?
  zondag 11 september 2011 @ 01:33:04 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101804877
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 01:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Dank. Ik was aan het kijken in het 9-11 NIST report en de executive version daarvan, maar daar wordt WTC 7 slechts een handvol keer genoemd.

Dit kwam ik net tegen in het document dat je aandiende:

[..]

en:

[..]

WTC7 was ook nogal appart qua constructie ;) Lang verhaal kort, de pilaren van de fundamenten stonden op andere plekken dan die van het gebouw zelf. Iets met verandering van de plannen tijdens het bouwen ofzo, dus er zat een soort adapter in de constructie. Dat maakte het kwetsbaarder voor falen van 1 centrale pilaar.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')