Bekijk deze YouTube-videoquote:Na Expeditie Robinson is vanaf 1 september elke donderdagavond om 21.30 het nieuwe programma ‘Holland in da Hood’ te zien. In dit programma volgen we acht Nederlandse jongeren die hiphop in hun aderen hebben strommen. Voor hun gevoel zijn ze in het verkeerde land geboren. Zij maken een reis naar LA om daar te vechten in een hiphop-life-style battle om erachter te komen wie de beste “Muthaf….G” is en alle facetten van hiphop bezit. Willy Wartaal gaat de show presenteren.
We gaan voor de vier topics vandaagquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Sickert het volgende:
Steeds bam vol! deze topiks gaan harddd
Andacht man, aandachtquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Het kan natuurlijk niet echt zijn, dit zijn allemaal acteurs die natuurlijk denken, fuck it een reis LA + 50.000 Euro waarom niet? Mensen zijn mij toch na 1 jaar weer vergeten.
Eyeworks?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Wie dit programma heeft bedacht is geniaal!
Nee, deze mensen bestaanquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Het kan natuurlijk niet echt zijn, dit zijn allemaal acteurs die natuurlijk denken, fuck it een reis LA + 50.000 Euro waarom niet? Mensen zijn mij toch na 1 jaar weer vergeten.
Ik zou ook meedoen! Ik kan niet dansen, niet rappen en vind die hamburgers van net ook niets!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hahahaaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Dat is mijn broertje, maar ik zie hem als familie (was in het begin) :'
Idd. Komt allemaal heel nep over. Jammer.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Nee alleen rijke blankenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Szura het volgende:
Zie je die huizen nigga's.
Ik zie geen niggers
Net zo min als de rest daarquote:
Het komt juist totaal niet nep over ook..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd. Komt allemaal heel nep over. Jammer.
Herkenbaar voor de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Adelante het volgende:
Ze worden keihard uitgelachen door die chicks
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef Cee het volgende:
Ah, dus dat was die aardbeving. B.I.G. die zich omrolde in z'n graf. Weten we dat ook weer.
Hij is de papa je weet tochquote:Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef Cheiron het volgende:
Die 30 plusser voelt zich het mannetje.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een absoluut bazenprogramma
nou ik niet, dan maar geen kinderenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Adelante het volgende:
Zijn er vrouwen die nu denken "daar wil ik een kindje van"
Heeft iemand de incest ratioquote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Montelly het volgende:
Munstergeleen
Oppervlakte 4,64 km²
Inwoners (2007) 5060
[ afbeelding ]
WTF die 8 jarigequote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
0.34 zorgt bij mij iedere keer voor tranen
Ditquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Telkens als je denkt, nee, het kán echt niet erger, dan wordt een seconde later het tegendeel bewezen![]()
.
Limburg.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
waar hebben ze die gasten eigenlijk gevonden?
één of andere inrichtingquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
waar hebben ze die gasten eigenlijk gevonden?
En wie hier de lijpste is ja dat zie je meteeeeeeeen!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Neger ik kom uit Geleeeeeeeeeeeeeeeen!
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
Ik ben fan van die territoriumafbakendecolaslurper.
Waarom ken ik dat filmpjequote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
maar dan krijg je geen bazen tvquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom nemen ze altijd dit soort mongolen.
Je kan heus wel mensen vinden die normaler zijn.
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
Dat is niet leuk hequote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit trekt veel meer kijkers en reacties natuurlijk. Die kleine coladrinker vergeet je nooit meerquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef muzas het volgende:
Ik krijg ineens zin om San Andreas uit de kast te halen
Maar dit gaat een beetje te ver, dit zijn namelijk echt mensen die niet 100% zijn dus om daar grappen over te maken... Net zoals die kerel van Romana op de scooter zijn ook niet 100%.quote:
Da's iets als snel natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sowieso beter dan Oh Oh Cherso dit
Nooit gezien. En dat houd ik zoquote:
Is dat FOK!raptaal?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef StephanL het volgende:
Op naar het vierde topic. Als het zo doorgaat worden het er wel een stuk of zes
ohja aardbeving, weet ik nog niks van. ik geef RTL de schuldquote:Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef Adelante het volgende:
Deze topics zijn de snelstlopende vanavond op FOK!, kan geen aardbeving tegenop
Schijnheiligequote:Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Maar dit gaat een beetje te ver, dit zijn namelijk echt mensen die niet 100% zijn dus om daar grappen over te maken... Net zoals die kerel van Romana op de scooter zijn ook niet 100%.
En dan een bitch meenemen naar huisquote:
Nederlanders die meteen gaan gillen dat ze een trilling voelden. Die hebben zeker nooit geneukt of zoquote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohja aardbeving, weet ik nog niks van. ik geef RTL de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |