Bekijk deze YouTube-videoquote:Na Expeditie Robinson is vanaf 1 september elke donderdagavond om 21.30 het nieuwe programma ‘Holland in da Hood’ te zien. In dit programma volgen we acht Nederlandse jongeren die hiphop in hun aderen hebben strommen. Voor hun gevoel zijn ze in het verkeerde land geboren. Zij maken een reis naar LA om daar te vechten in een hiphop-life-style battle om erachter te komen wie de beste “Muthaf….G” is en alle facetten van hiphop bezit. Willy Wartaal gaat de show presenteren.
We gaan voor de vier topics vandaagquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Sickert het volgende:
Steeds bam vol! deze topiks gaan harddd
Andacht man, aandachtquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Het kan natuurlijk niet echt zijn, dit zijn allemaal acteurs die natuurlijk denken, fuck it een reis LA + 50.000 Euro waarom niet? Mensen zijn mij toch na 1 jaar weer vergeten.
Eyeworks?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Wie dit programma heeft bedacht is geniaal!
Nee, deze mensen bestaanquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Het kan natuurlijk niet echt zijn, dit zijn allemaal acteurs die natuurlijk denken, fuck it een reis LA + 50.000 Euro waarom niet? Mensen zijn mij toch na 1 jaar weer vergeten.
Ik zou ook meedoen! Ik kan niet dansen, niet rappen en vind die hamburgers van net ook niets!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hahahaaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Dat is mijn broertje, maar ik zie hem als familie (was in het begin) :'
Idd. Komt allemaal heel nep over. Jammer.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Nee alleen rijke blankenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Szura het volgende:
Zie je die huizen nigga's.
Ik zie geen niggers
Net zo min als de rest daarquote:
Het komt juist totaal niet nep over ook..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Idd. Komt allemaal heel nep over. Jammer.
Herkenbaar voor de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Adelante het volgende:
Ze worden keihard uitgelachen door die chicks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |