We gaan voor de vier topics vandaagquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Sickert het volgende:
Steeds bam vol! deze topiks gaan harddd
Andacht man, aandachtquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Het kan natuurlijk niet echt zijn, dit zijn allemaal acteurs die natuurlijk denken, fuck it een reis LA + 50.000 Euro waarom niet? Mensen zijn mij toch na 1 jaar weer vergeten.
Eyeworks?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Wie dit programma heeft bedacht is geniaal!
Nee, deze mensen bestaanquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Het kan natuurlijk niet echt zijn, dit zijn allemaal acteurs die natuurlijk denken, fuck it een reis LA + 50.000 Euro waarom niet? Mensen zijn mij toch na 1 jaar weer vergeten.
Ik zou ook meedoen! Ik kan niet dansen, niet rappen en vind die hamburgers van net ook niets!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hahahaaquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Dat is mijn broertje, maar ik zie hem als familie (was in het begin) :'
Idd. Komt allemaal heel nep over. Jammer.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |