quote:Na haar emotionele vertrek bij Shownieuws is Patty Brard helemaal klaar met de vele huilbuien. Samen met Patricia Paay wil ze er weer bovenop komen.
De presentatrice heeft een tv-programma bedacht waarin zij en de blonde diva de hoofdrollen spelen.
"Patty belde mij op met een te gek plan", vertelt Patricia enthousiast in Life4You. Patty: "Er zijn in Nederland natuurlijk mensen die het veel slechter hebben dan wij en die mensen, die het echt nodig hebben, willen wij helpen. Dit doen we door middel van ons schnabbels te laten doen die we normaal nooit zouden willen doen."
De brunette noemt haar Hollandse repertoir wat zij Patricia wel graag eens zou willen zien doen met een boa om en Patricia ziet een paaldansact voor haar collega wel zitten, waarop Patty grapt: "Die paal moet voor mij nog uitgevonden worden!"
Op de vraag van Irene Moors of ze het wel leuk zou vinden een programma met 'Pat' te maken, antwoord Patrica wel brutaal dat het uit pure noodzaak is: "Ja ik moet wel, moet toch geld verdienen!"
Oud Shownieuws-presentatrice Patty kan het niet laten om nog even een kleine steek onder water uit te delen aan haar oude werkgever: "Ik hoef het nieuwtje nu in ieder geval niet meer weg te geven aan Shownieuws!"
patries heeft t anders best gezellig met dr leeftijdsgenootquote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef StephanL het volgende:
Beetje saai tot nu toe. Vorige week was leuker.
Maak er een reeks van.quote:
Donequote:
Welnee zeg, je hoeft niks.Je bent hier mod voor je plezier, je hoeft toch niet verplicht naar die pulp te kijken als je het niets vindt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, misschien moet ik er nog een beetje ingroeien.
Nee, ik ben híer mod voor mijn plezier, in [MEN] ben ik mod voor mijn werk.quote:
Niet blaffen hè.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik ben híer mod voor mijn plezier, in [MEN] ben ik mod voor mijn werk.
Het is een beetje flauw inderdaad, de drie meiden hebben gewoon minder humor dan Geer & Goor en die gasten van de Klusjesmannen. Volgende uitzending lijkt me ook al niet ontzettend leuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Cynix ® het volgende:
Geer & Goor was erg, maar ze hadden wel een soort spontane, snelle grappen. Die mis ik hier een beetje. Nou ja, ze proberen het wel, dat is nog iets.
quote:Gordon: Diva's Draaien Door is schrale kopie Joling & Gordon Over De Vloer
Dit bericht is geplaatst op 15-09-2011
en daar is Gordon weer! Hij vindt Diva's Draaien Door van Paay, Brard en Tatjana maar een schrale kopie Joling & Gordon Over De Vloer... 'Eerlijk gezegd, vind ik er niks aan.'
Joling & Gordon Over De Vloer beter...
Gordon vindt Patricia Paay 'fantastisch leuk en gunt haar de wereld', maar hij noemt haar programma Diva's draaien door een 'schrale kopie' van zijn eigen programma Joling & Gordon Over De Vloer. 'Eerlijk gezegd, vind ik er niks aan.'
'Neem die Hummer bijvoorbeeld,' stelt Gordon vanochtend in Evers Staat Op op Radio 538. 'Als ze dat niet hadden gedaan, leek het tenminste nog of ze ergens over na hadden gedacht.'
'De eerste aflevering was een beetje rommeling, zonder kop en staart. Ook was de verhouding tussen Gerard en mij natuurlijk, er werd geïmproviseerd, wij wisten niks. Zij weten wat er gaat komen.'
Omdat Goor de polderdiva's niet wil afvallen, benadrukt hij wel dat Patricia fantastisch is en dat hij het jammer vindt. En ook: van Patty ben ik al jaren een groot fan op tv, en Tatjana, ja die zegt niks.'
Eeh, nee.quote:
ik vind er niks meequote:
Ruzie tussen Pat en Tat!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niet zoveel met een horeca-toko, maar ik ben benieuwd...
Haha, ja!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een lekker zonnebankvrouwke, die blonde
Haha, ja, die man die achter tatjana aan gingquote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat zorgcentrum in Rotjeknor was leuk laatst, boeiende aflevering met veel emoosssies, dit is een beetje.... beetje ja
Ja, die schilderquote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ja, die man die achter tatjana aan ging
Mjah.. ik wacht nog ff op de ruziequote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die schilder
Deze mensen hebben geld en dan knap ik een beetje af, de afleveringen zijn leuk bij mensen die niks tot weinig hebben.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het weer superleuk. Ik wil Patsy en Patty in huis nemen en ze dan verzorgen op hun oude dag.
Zaterdagavondquote:Op donderdag 29 september 2011 22:34 schreef static het volgende:
Fuck gemist, moet weer helemaal acclimatiseren in NL.
Wanneer is de herhaling?
Dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:07 schreef davo1979 het volgende:
Weet je wat ik nou een beetje raar vond. Die patricia ging toch op bezoek met een voedselpakket. Toen trok ze koelkast open en kwam tot de ontdekking dat die koelkast vol stond ( oke tot hier geen problemen). Trekt ze er 2 bakjes johma eiersalade uit. Als je weinig geld heb koop je dat toch niet of koop je het toch van een goedkoper merk.
ik dacht dat ze dat gekregen hadden al eerder uit een voedselpakketquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:07 schreef davo1979 het volgende:
Weet je wat ik nou een beetje raar vond. Die patricia ging toch op bezoek met een voedselpakket. Toen trok ze koelkast open en kwam tot de ontdekking dat die koelkast vol stond ( oke tot hier geen problemen). Trekt ze er 2 bakjes johma eiersalade uit. Als je weinig geld heb koop je dat toch niet of koop je het toch van een goedkoper merk.
Ja, volgens mij komt het zaterdag én zondag in de herhalingquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zondagavond toch ook op rtl8?
Welke diepte interviews??quote:Op maandag 26 september 2011 10:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het nu 2 keer geprobeerd maar ben toch elke keer na 10 minuten weggezapt.
De rolverdeling is duidelijk:
Patty doet Gordon na, door zo platvloers mogelijk uit de hoek te komen en vervolgens vooral hard om haar eigen grap te lachen.
Patricia speelt de diva die vooral ruzie maakt en het vooral niet met Patty eens is.
Tatjana is er voor de serieuze noot en doet de diepte interviews en mag vooral zwoel in de camera kijken.
Dat blonde meisje, die later meedeed in de modeshow, daar vond ik de woonkamer er ook alles behalve 'krap' overkomen, maar ik kan niet in iemand zijn budget kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik dacht dat ze dat gekregen hadden al eerder uit een voedselpakket
maar goed, ik ken idd ook mensen die gewoon goed kunnen rondkomen en toch naar de voedselbank gaan en van alles krijgen, ik weet ook niet precies hoe het werkt
ik had ook de indruk dat ze zich zo opstelde omdat ze natuurlijk niet achter wilde blijven bij Patty en patricia omdat hun zich niks laten zeggen en natuurlijk omdat de camera er bovenop stond...ik denk in real life dat je Tatje zo aan het huilen hebtquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest wel lachen dat Tatjana zélf zo'n grote bek had tegen die man buiten met die loods. Kom nou zeg, als het mijn terrein was en iemand drukt zijn neus in de ruimte mét camera erbij, alsof je niet het recht hebt om te zeggen dat je niet wilt.![]()
En dan zegt zij notabene dat hij een grote mond heeft en begint ze te vloeken, dom wijf
Gelukkig begreep Patries het later wel.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik had ook de indruk dat ze zich zo opstelde omdat ze natuurlijk niet achter wilde blijven bij Patty en patricia omdat hun zich niks laten zeggen en natuurlijk omdat de camera er bovenop stond...ik denk in real life dat je Tatje zo aan het huilen hebt
Ik ga hem vanavond of morgen in de herhaling kijken, van het voorstukje leek het me wel watquote:
quote:
ik kijk zo. Toch niets beters te doen tot om 22.00 uur mijn kwaliteitsserie begintquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond of morgen in de herhaling kijken, van het voorstukje leek het me wel wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |