Zaterdagavondquote:Op donderdag 29 september 2011 22:34 schreef static het volgende:
Fuck gemist, moet weer helemaal acclimatiseren in NL.
Wanneer is de herhaling?
Dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:07 schreef davo1979 het volgende:
Weet je wat ik nou een beetje raar vond. Die patricia ging toch op bezoek met een voedselpakket. Toen trok ze koelkast open en kwam tot de ontdekking dat die koelkast vol stond ( oke tot hier geen problemen). Trekt ze er 2 bakjes johma eiersalade uit. Als je weinig geld heb koop je dat toch niet of koop je het toch van een goedkoper merk.
ik dacht dat ze dat gekregen hadden al eerder uit een voedselpakketquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:07 schreef davo1979 het volgende:
Weet je wat ik nou een beetje raar vond. Die patricia ging toch op bezoek met een voedselpakket. Toen trok ze koelkast open en kwam tot de ontdekking dat die koelkast vol stond ( oke tot hier geen problemen). Trekt ze er 2 bakjes johma eiersalade uit. Als je weinig geld heb koop je dat toch niet of koop je het toch van een goedkoper merk.
Ja, volgens mij komt het zaterdag én zondag in de herhalingquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zondagavond toch ook op rtl8?
Welke diepte interviews??quote:Op maandag 26 september 2011 10:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb het nu 2 keer geprobeerd maar ben toch elke keer na 10 minuten weggezapt.
De rolverdeling is duidelijk:
Patty doet Gordon na, door zo platvloers mogelijk uit de hoek te komen en vervolgens vooral hard om haar eigen grap te lachen.
Patricia speelt de diva die vooral ruzie maakt en het vooral niet met Patty eens is.
Tatjana is er voor de serieuze noot en doet de diepte interviews en mag vooral zwoel in de camera kijken.
Dat blonde meisje, die later meedeed in de modeshow, daar vond ik de woonkamer er ook alles behalve 'krap' overkomen, maar ik kan niet in iemand zijn budget kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik dacht dat ze dat gekregen hadden al eerder uit een voedselpakket
maar goed, ik ken idd ook mensen die gewoon goed kunnen rondkomen en toch naar de voedselbank gaan en van alles krijgen, ik weet ook niet precies hoe het werkt
ik had ook de indruk dat ze zich zo opstelde omdat ze natuurlijk niet achter wilde blijven bij Patty en patricia omdat hun zich niks laten zeggen en natuurlijk omdat de camera er bovenop stond...ik denk in real life dat je Tatje zo aan het huilen hebtquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moest wel lachen dat Tatjana zélf zo'n grote bek had tegen die man buiten met die loods. Kom nou zeg, als het mijn terrein was en iemand drukt zijn neus in de ruimte mét camera erbij, alsof je niet het recht hebt om te zeggen dat je niet wilt.![]()
En dan zegt zij notabene dat hij een grote mond heeft en begint ze te vloeken, dom wijf
Gelukkig begreep Patries het later wel.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik had ook de indruk dat ze zich zo opstelde omdat ze natuurlijk niet achter wilde blijven bij Patty en patricia omdat hun zich niks laten zeggen en natuurlijk omdat de camera er bovenop stond...ik denk in real life dat je Tatje zo aan het huilen hebt
Ik ga hem vanavond of morgen in de herhaling kijken, van het voorstukje leek het me wel watquote:
quote:
ik kijk zo. Toch niets beters te doen tot om 22.00 uur mijn kwaliteitsserie begintquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond of morgen in de herhaling kijken, van het voorstukje leek het me wel wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |