quote:Na haar emotionele vertrek bij Shownieuws is Patty Brard helemaal klaar met de vele huilbuien. Samen met Patricia Paay wil ze er weer bovenop komen.
De presentatrice heeft een tv-programma bedacht waarin zij en de blonde diva de hoofdrollen spelen.
"Patty belde mij op met een te gek plan", vertelt Patricia enthousiast in Life4You. Patty: "Er zijn in Nederland natuurlijk mensen die het veel slechter hebben dan wij en die mensen, die het echt nodig hebben, willen wij helpen. Dit doen we door middel van ons schnabbels te laten doen die we normaal nooit zouden willen doen."
De brunette noemt haar Hollandse repertoir wat zij Patricia wel graag eens zou willen zien doen met een boa om en Patricia ziet een paaldansact voor haar collega wel zitten, waarop Patty grapt: "Die paal moet voor mij nog uitgevonden worden!"
Op de vraag van Irene Moors of ze het wel leuk zou vinden een programma met 'Pat' te maken, antwoord Patrica wel brutaal dat het uit pure noodzaak is: "Ja ik moet wel, moet toch geld verdienen!"
Oud Shownieuws-presentatrice Patty kan het niet laten om nog even een kleine steek onder water uit te delen aan haar oude werkgever: "Ik hoef het nieuwtje nu in ieder geval niet meer weg te geven aan Shownieuws!"
patries heeft t anders best gezellig met dr leeftijdsgenootquote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef StephanL het volgende:
Beetje saai tot nu toe. Vorige week was leuker.
Maak er een reeks van.quote:
Donequote:
Welnee zeg, je hoeft niks.Je bent hier mod voor je plezier, je hoeft toch niet verplicht naar die pulp te kijken als je het niets vindt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 01:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, misschien moet ik er nog een beetje ingroeien.
Nee, ik ben híer mod voor mijn plezier, in [MEN] ben ik mod voor mijn werk.quote:
Niet blaffen hè.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik ben híer mod voor mijn plezier, in [MEN] ben ik mod voor mijn werk.
Het is een beetje flauw inderdaad, de drie meiden hebben gewoon minder humor dan Geer & Goor en die gasten van de Klusjesmannen. Volgende uitzending lijkt me ook al niet ontzettend leuk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Cynix ® het volgende:
Geer & Goor was erg, maar ze hadden wel een soort spontane, snelle grappen. Die mis ik hier een beetje. Nou ja, ze proberen het wel, dat is nog iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |