Al die mensen huilenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef dirkjo het volgende:
Ik voelde hem ook (wijchen), net zoals heel veel andere mensen http://twitter.com/#!/search/aardbeving
Right.. Maar in Rijswijk nietquote:
zou me niks verbazenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef lekzzz het volgende:
Zou het weer een F16 door de geluidsbarriere zijn?
Nee dat gaat niet door heel nederland op die manier.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef lekzzz het volgende:
Ze waren gisteren wel flink bezig met de F16's. Vandaag niet echt toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef lekzzz het volgende:
SRSLY?>!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik voelde het ook!!!!
Maar ik zit in Voorburg. Omdat ik pasgeleden een 'tremor' heb gevoeld ik Griekenland herkende ik het precies. Destijds was het een impact van 2,5 op de schaal van Richter.
Ik dacht eerst dat er iemand tegen het huis aanreedquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
Utrecht hier. Dacht dat er een vrachtwagen langsreed
Precies, had ik ookquote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er iemand tegen het huis aanreed.
De politiek zal wel denken: "Zie, weer een reden om geen kerncentrales te bouwen"quote:
Ja echt, mijn bank staat op wielen en hij schoof een beetje heen en weer....quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik voelde het ook!!!!
Maar ik zit in Voorburg. Omdat ik pasgeleden een 'tremor' heb gevoeld ik Griekenland herkende ik het precies. Destijds was het een impact van 2,5 op de schaal van Richter.
Haha, ben ik gelukkig niet de enigste die dacht dat er iemand tegen zijn huis aan knaldequote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er iemand tegen het huis aanreed.
link doet t nietquote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef lekzzz het volgende:
http://www.112groesbeek.n(...)nederland-te-voelen/
Error establishing a database connectionquote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef lekzzz het volgende:
http://www.112groesbeek.n(...)nederland-te-voelen/
Lag toch niet aan mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik voelde het ook!!!!
Hehehehehequote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
Vriend van me wilde direct het huis uit rennen![]()
Ik heb 'm een pilsje gegeven.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
Vriend van me wilde direct het huis uit rennen![]()
Ik heb 'm een pilsje gegeven.
Ik wel! En onze serre kraaktequote:
Same here, zo erg als anderen hier het blijkbaar hebben meegemaakt was het niet..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
Utrecht hier. Dacht dat er een vrachtwagen langsreed
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Tsunami-alarm voor de regio Oldenzaal en omstreken i.v.m. het Hulsbeek!!!!!!
Ook slachtofferhulp en nazorg enzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Bij het KNMI kun je een formulier invullen over je ervaringen
Dan zaten we nu niet vrolijk te typen maar lagen we ergens onder een paar lagen beton.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
ik heb gehoord 11.2 op de schaal van Richter
Is dat inclusief BTW?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
ik heb gehoord 11.2 op de schaal van Richter
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef Szura het volgende:
Zou die Star Wars-kerel die meedeed aan X-Cherso hier een ster voor laten tatoëren?
Z'n eerste aardbeving!
Ik heb gehoord dat volgende maand in London een benefietconcert voor ons wordt gegeven als gevolg van de aardbeving.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ook slachtofferhulp en nazorg enzo?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Skaai het volgende:
8/11, THE DAY THAT CHANGED THE WORLD.
Tis geen 11 augustusquote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Skaai het volgende:
8/11, THE DAY THAT CHANGED THE WORLD.
en VPB natuurlijkquote:
Inderdaadquote:
Yeah! en giro 555 is eindelijk voor ons!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat volgende maand in London een benefietconcert voor ons wordt gegeven als gevolg van de aardbeving.
Onder andere Madonna en Michael Jackson ( met behulp van 3d animatie) treden op. ABBA en OASIS zullen speciaal voor ons weer bijeen komen en optreden in London
Veel schijnen het idd niet gevoeld te hebben, maar ik voelde het wel.quote:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:17:22Schade is enorm!! #aardbeving http://t.co/umAf9A3 reageer retweet
Zelfs aardbevingen willen niet naar almere.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Skaai het volgende:
Ik zat in de auto richting Almere jeweets, NIKS GEHOORD EN GEVOELD
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zelfs aardbevingen willen niet naar almere.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:17:22Schade is enorm!! #aardbeving http://t.co/umAf9A3 reageer retweet
!
Mooi dat het lelijke Almere dus blijft bestaan en de rest KAPOT gaatquote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik voelde 'm wel in Almere hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Telegraafquote:AARDBEVING IN NEDERLAND
AMSTERDAM - In delen van Nederland is donderdagavond een lichte aardbeving gevoeld. “Precies 21.04 stond hier alles te trillen, zon 5 a 6 seconden”, zo laat een inwoner van Duiven (Gelderland) weten aan De Telegraaf. De lichte aardschok is ook gevoeld in Noord-Limburg, Maastricht, Venlo, Hilversum en Arnhem. Een bewoner van die laatste stad laat weten dat zijn serre schade heeft opgelopen door de trillingen.
Het epicentrum van de beving ligt volgens eerste berichten in Amerrsfoort. De aardschok zou een kracht heben gehad van 4.5 op de schaal van Richter.
LATER MEER.
Ik stond in de garage en gooide de koelkast deur iets te hard dicht.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Krekkelens het volgende:
http://www.emsc-csem.org/Earthquake/earthquake.php?id=234981
Vlakbij boxmeer dus, 4.4 op schaal van Richter
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef Culthit. het volgende:
Vrienden van me hebben het dus wel gemerkt.
Venlo IS Nrd.Limburgquote:
Dat de vikingen nu geen angst kenden, wil nog niet zeggen dat de rest ook zo stoer isquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef aegir_de_viking het volgende:
Ik woon op zo'n 8 km van het epicentrum... voelde net of er een zware vrachtwagen voorbij reed.
Beetje trillende ramen in de kozijnen, verder niks om je druk over te maken.
Nu weer verder tv kijken.
idd ODIN ODIN ODIN!!!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat de vikingen nu geen angst kenden, wil nog niet zeggen dat de rest ook zo stoer is
Woon vlakbij Amersfoort maar heb echt niks gemerktquote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef Oekeokiki het volgende:
Hier in Amersfoort ook een zware aardbeving. Was wel eng hoor
Shocking.quote:
helaas doorheen geslapen toen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shocking.
Midden-Limburg trouwens: niks gevoeld.Geef mij maar 1992, dat was pas een beving.
Wakker van geworden.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
helaas doorheen geslapen toen.
Die heb ik gevoelt! 's ochtends vroeg toch? Daar werd ik nog wakker van toen we op vakantie warenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shocking.
Midden-Limburg trouwens: niks gevoeld.Geef mij maar 1992, dat was pas een beving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
Rond een uur of vier 's nachts geloof ik. Mijn moeder en ik werden wakker en hebben het huis gecontroleerd. Vader en broer sliepen er dooheen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik gevoelt! 's ochtends vroeg toch? Daar werd ik nog wakker van toen we op vakantie waren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardbeving_Roermond_1992quote:Op donderdag 8 september 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rond een uur of vier 's nachts geloof ik. Mijn moeder en ik werden wakker en hebben het huis gecontroleerd. Vader en broer sliepen er dooheen.
Dat is hem.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardbeving_Roermond_1992
Telegraafquote:Veel mensen zijn erg geschrokken van de beving. In Venlo gingen mensen zelfs in paniek de straat op.
Ik hoor volgende week als ik er weer eens ben de verhalen wel.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef -J-D- het volgende:
Er liggen 2 Nederlanders onder het puin van de aardbeving. Zegt de een tegen de ander: “Heb jij 10 euro voor mij?” Waarop de ander zegt: “Nee sorry, ik zit nogal krap”.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef -J-D- het volgende:
Er liggen 2 Nederlanders onder het puin van de aardbeving. Zegt de een tegen de ander: “Heb jij 10 euro voor mij?” Waarop de ander zegt: “Nee sorry, ik zit nogal krap”.
ja ik heb hem hier ook gevoeld, was net of er een hele zware vrachtwagen door de straat heen scheurde en was na 2 sec ook al weer weg...quote:
Roermond nog ongeslagen bovenaan!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef RonaldV het volgende:
3e plaats!
http://nl.wikipedia.org/w(...)evingen_in_Nederland
Als je bedenkt dat die in Japan 9.0 wasquote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef RonaldV het volgende:
3e plaats!
Daar heb ik toen doorheen geslapenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Roermond nog ongeslagen bovenaan!
Je was niet de enige.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar heb ik toen doorheen geslapen![]()
De volgende dag had iedereen het er over. Behalve ik dus
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
helaas doorheen geslapen toen.
Hoe moeten ze dat nou weten?quote:
Ik bedoel: is dat altijd?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dat nou weten?
Door te voelen?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dat nou weten?
Meestal wel ja. Maar of er nu nog komen weet (nog) niemand.quote:
Hoe moeten ze het van te voren weten?quote:
De aardschollen of breukvlakken of waar die beving ook vandaan komt zullen zich vast nog met wat hikjes gaan nestelen.quote:
He jammer, ik vind t wel tof nu ik weet wat t isquote:Op donderdag 8 september 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De aardschollen of breukvlakken of waar die beving ook vandaan komt zullen zich vast nog met wat hikjes gaan nestelen.Maar meestal voel je die naschokken niet.
Laten we t hopenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Naschokken kunnen ook erger zijn als de aardbeving zelf
Echt niet.quote:
quote:Ik ging naar de juwelier voor een paar gaatjes in m'n oren, kom ik thuis met gepiercde tepels...
Ik kreeg een hoestaanval van het lachenquote:
Dit is ONZ niet.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:57 schreef Miasan het volgende:
Misschien was het wel een voorschok en breekt de pleuris vannacht pas echt uit.
Dat wordt ook niet tot Nederland gerekend.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef MissDragon het volgende:
Hier in Stein(Zuid-Limburg) Niks gemerkt van de beving...
Originele grapquote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet tot Nederland gerekend.
Goeie grap man.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Toen was hij noggeneens geboren
Kansloos!quote:
Verkeerde linkje, kijk nu nog eens.quote:
Ook kansloos, maar wel leuk kansloosquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verkeerde linkje, kijk nu nog eens.
Broekiesquote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Toen was hij noggeneens geboren
Het epicentrum lag onder duitsland volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef citroen2011 het volgende:
Hoi, Dinxperlo, Gendringen, Ulft, Silvolde ook allemaal gevoeld.
Ik vind het best wel scary dat deze aardbeving zover te voelen is, zelfs tot in Duitsland toe
Gek he, dat het ook in Duitsland te voelen is, als het epicentrum zo'n beetje op de NL-Duitse grens ligt.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef citroen2011 het volgende:
Ik vind het best wel scary dat deze aardbeving zover te voelen is, zelfs tot in Duitsland toe !
Normaal gesproken hoor je wel eens vaker over Groningen en zo...niet zo verontrustend...maar deze...gaat wel een heel groot deel van Nederland en Duitsland in !
Einde nabij ?
Oke ookal heb ik niks gevoeld, ik noteer het even.quote:
serieus gastquote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef citroen2011 het volgende:
Ik vind het best wel scary dat deze aardbeving zover te voelen is, zelfs tot in Duitsland toe !
Normaal gesproken hoor je wel eens vaker over Groningen en zo...niet zo verontrustend...maar deze...gaat wel een heel groot deel van Nederland en Duitsland in !
Einde nabij ?
Wil niet veel zeggen hoor, maar voor Nederland is dit nogal wat:quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
serieus gast
Volg je het nieuws wel eens, deze aardbeving stelt echt geen hol voor...
Die schuilkelders zijn nog niet nodig
Zo heftig was het toch niet ?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Het bergingshok heeft een paar scheurtjes opgelopen.
[ afbeelding ]
Dat wel, maar op de (logaritmische) schaal van Richter stelt het niks voor.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen hoor, maar voor Nederland is dit nogal wat:
Jawel natuurlijk wel maar om nu meteen oud en nieuw af te kondigen omdat 2012 is begonnen gaat wat verquote:Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen hoor, maar voor Nederland is dit nogal wat:
Hoe zou het met de plamuurlaag van Barbie zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Het bergingshok heeft een paar scheurtjes opgelopen.
[ afbeelding ]
7 hoop ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Wie hoopt er mee op een naschok van minimaal 5
Ik denk dat als je een klein beetje geconcentreerd tv zat te kijken op een zachte bank dat je het zo gemist kan hebben..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef djenneke het volgende:
Ja, gemerkt, gek genoeg mijn ouders, die toch zeker 5 km verderop wonen, merkten helemaal niets...
die voel je welquote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Voor mijn gevoel viel het wel mee, die van 13 april 1992 was duidelijker voelbaar. Maar vanavond na dat golvende gevoel wat 7 of 8 seconden duurde was er een duidelijke schok en een flink krakend geluid van het dak en toen was het ook gelijk afgelopen. Maar dat scheurtje zat er nog niet, althans was nog niet eerder zichtbaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zo heftig was het toch niet ?
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Als je zo graag een naschok wilt dan pis je toch gewoon even tegen schrikdraad aan?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef delano.888 het volgende:
Lijkt wel Paranormal Activityquote:
Deze was vlakbij de snelle kweekreactor in Kalkar. Wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Nu nog een flinke bij een kerncentrale en dan is het net 2012
There is no such thingquote:
Wat dacht je van Dodewaard?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:32 schreef Ikzelve het volgende:
[..]
Deze was vlakbij de snelle kweekreactor in Kalkar. Wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |