Shocking.quote:
helaas doorheen geslapen toen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shocking.
Midden-Limburg trouwens: niks gevoeld.Geef mij maar 1992, dat was pas een beving.
Wakker van geworden.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
helaas doorheen geslapen toen.
Die heb ik gevoelt! 's ochtends vroeg toch? Daar werd ik nog wakker van toen we op vakantie warenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Shocking.
Midden-Limburg trouwens: niks gevoeld.Geef mij maar 1992, dat was pas een beving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
Rond een uur of vier 's nachts geloof ik. Mijn moeder en ik werden wakker en hebben het huis gecontroleerd. Vader en broer sliepen er dooheen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik gevoelt! 's ochtends vroeg toch? Daar werd ik nog wakker van toen we op vakantie waren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardbeving_Roermond_1992quote:Op donderdag 8 september 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rond een uur of vier 's nachts geloof ik. Mijn moeder en ik werden wakker en hebben het huis gecontroleerd. Vader en broer sliepen er dooheen.
Dat is hem.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardbeving_Roermond_1992
Telegraafquote:Veel mensen zijn erg geschrokken van de beving. In Venlo gingen mensen zelfs in paniek de straat op.
Ik hoor volgende week als ik er weer eens ben de verhalen wel.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef -J-D- het volgende:
Er liggen 2 Nederlanders onder het puin van de aardbeving. Zegt de een tegen de ander: “Heb jij 10 euro voor mij?” Waarop de ander zegt: “Nee sorry, ik zit nogal krap”.
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef -J-D- het volgende:
Er liggen 2 Nederlanders onder het puin van de aardbeving. Zegt de een tegen de ander: “Heb jij 10 euro voor mij?” Waarop de ander zegt: “Nee sorry, ik zit nogal krap”.
ja ik heb hem hier ook gevoeld, was net of er een hele zware vrachtwagen door de straat heen scheurde en was na 2 sec ook al weer weg...quote:
Roermond nog ongeslagen bovenaan!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef RonaldV het volgende:
3e plaats!
http://nl.wikipedia.org/w(...)evingen_in_Nederland
Als je bedenkt dat die in Japan 9.0 wasquote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef RonaldV het volgende:
3e plaats!
http://nl.wikipedia.org/w(...)evingen_in_Nederland
Daar heb ik toen doorheen geslapenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Roermond nog ongeslagen bovenaan!
Je was niet de enige.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar heb ik toen doorheen geslapen![]()
De volgende dag had iedereen het er over. Behalve ik dus
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
helaas doorheen geslapen toen.
Hoe moeten ze dat nou weten?quote:
Ik bedoel: is dat altijd?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dat nou weten?
Door te voelen?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dat nou weten?
Meestal wel ja. Maar of er nu nog komen weet (nog) niemand.quote:
Hoe moeten ze het van te voren weten?quote:
De aardschollen of breukvlakken of waar die beving ook vandaan komt zullen zich vast nog met wat hikjes gaan nestelen.quote:
He jammer, ik vind t wel tof nu ik weet wat t isquote:Op donderdag 8 september 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De aardschollen of breukvlakken of waar die beving ook vandaan komt zullen zich vast nog met wat hikjes gaan nestelen.Maar meestal voel je die naschokken niet.
Laten we t hopenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Naschokken kunnen ook erger zijn als de aardbeving zelf
Echt niet.quote:
quote:Ik ging naar de juwelier voor een paar gaatjes in m'n oren, kom ik thuis met gepiercde tepels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |