Ik kreeg een hoestaanval van het lachenquote:
Dit is ONZ niet.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:57 schreef Miasan het volgende:
Misschien was het wel een voorschok en breekt de pleuris vannacht pas echt uit.
Dat wordt ook niet tot Nederland gerekend.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef MissDragon het volgende:
Hier in Stein(Zuid-Limburg) Niks gemerkt van de beving...
Originele grapquote:Op donderdag 8 september 2011 22:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet tot Nederland gerekend.
Goeie grap man.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Toen was hij noggeneens geboren
Kansloos!quote:
Verkeerde linkje, kijk nu nog eens.quote:
Ook kansloos, maar wel leuk kansloosquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Verkeerde linkje, kijk nu nog eens.
Broekiesquote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Toen was hij noggeneens geboren
Het epicentrum lag onder duitsland volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef citroen2011 het volgende:
Hoi, Dinxperlo, Gendringen, Ulft, Silvolde ook allemaal gevoeld.
Ik vind het best wel scary dat deze aardbeving zover te voelen is, zelfs tot in Duitsland toe
Gek he, dat het ook in Duitsland te voelen is, als het epicentrum zo'n beetje op de NL-Duitse grens ligt.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef citroen2011 het volgende:
Ik vind het best wel scary dat deze aardbeving zover te voelen is, zelfs tot in Duitsland toe !
Normaal gesproken hoor je wel eens vaker over Groningen en zo...niet zo verontrustend...maar deze...gaat wel een heel groot deel van Nederland en Duitsland in !
Einde nabij ?
Oke ookal heb ik niks gevoeld, ik noteer het even.quote:
serieus gastquote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef citroen2011 het volgende:
Ik vind het best wel scary dat deze aardbeving zover te voelen is, zelfs tot in Duitsland toe !
Normaal gesproken hoor je wel eens vaker over Groningen en zo...niet zo verontrustend...maar deze...gaat wel een heel groot deel van Nederland en Duitsland in !
Einde nabij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |