quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mannen kunnen altijd een pak dragen, vrouwen geen trouwjurk
Niet dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mannen in pak.
Maar niet van die magere mannetjes, da's lelijk.
Ja, maar ik kan dus geen pak dragen, omdat ik mager ben.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja je snapt wat ik bedoel.
Oh wist niet dat je doelde op dat 'mager' gedeelte.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan dus geen pak dragen, omdat ik mager ben.Dus kan ik niet altijd al een pak dragen.
En zeg nou niet dat ik maar meer moet eten
MK is tof, zij mag dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Dit is wat, de 34ste keer dat MK TS is in deze reeks?![]()
waar zie je datquote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Lekker is dat, dan ben ik bijna 30quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je doelde op dat 'mager' gedeelte.
Jammer dan, meld je maar over 5/6 jaar.
Niets mis met 30ers. Mits lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker is dat, dan ben ik bijna 30
Waarom staat het dan wel in ONZ en wordt er geSCed, terwijl het geen ONZ SC is?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.
Staat wel in ONZ en er wordt wel geSCed maar het is geen ONZ SC
neequote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
* Spouwerranger meldt
Maar dat wist MK al
omdat ONZquote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Waarom staat het dan wel in ONZ en wordt er geSCed, terwijl het geen ONZ SC is?
Gewoon even geteld een paar topics terug. Toen was je in een kwart van de gevallen TS.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
Doe ik ook aan, alles met disco.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan discozwemmen.
hihihi we zeiden hetzelfde. Wil jij met mij disco zwemmen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koel, dat wil ik wel met je doen dan.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe ik ook aan, alles met disco.
Ok dat is dan afgesproken.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koel, dat wil ik wel met je doen dan.
Heb je dat geteld?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt ook echt gelijkDit is écht de 34e.
Ik ben wel goed!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt ook echt gelijkDit is écht de 34e.
Hallon!quote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
hihihi we zeiden hetzelfde. Wil jij met mij disco zwemmen?
Wattquote:
Topquote:
Wat heeft ze geflikt?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef coban het volgende:
Ik ben veilig thuis kinders. Geen paniek.
En oh ja, ik heb net iemand voor hoer uitgemaakt.
Wie?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef coban het volgende:
Deed je moeder weer eens lastig?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef coban het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Even een datum prikken en we gaan discozwemmen, ik neem mijn bowlingbal mee.
Voelde het goed?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef coban het volgende:
Wat een feestquote:Op donderdag 8 september 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Even een datum prikken en we gaan discozwemmen, ik neem mijn bowlingbal mee.
Deze is minder, ik heb wel betere TT's van jouw gezien.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mja mijn TT's zijn wel baas he.
Ja maar in het algemeen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze is minder, ik heb wel betere TT's van jouw gezien.
Oké, bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Roburtt het volgende:
Mijn eten staat in de oven, ik heb godverdomme honger.
Bam eindelijk erkenning in dit topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Discozwemmen is voor bazen
Nu eis je eigenlijk gewoon een compliment.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in het algemeen.
Het waren nederlandse nickelson wannabe allochtoon sletjes die iets randoms op te merken haddenquote:
JA ZEG HET GWN 43567890#$%^&*()quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu eis je eigenlijk gewoon een compliment.
Dat wel, maar vrouwen in pak zijn ook wel te doen, dus "/vrouwen" had wel bij deze TT gemogen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mja mijn TT's zijn wel baas he.
Oh dan was het terecht.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
Het waren nederlandse nickelson wannabe allochtoon sletjes die iets randoms op te merken hadden.
Maar ik zei wel hoer op een gepaste manier, dat dan wel he.
Maar eigenlijk scheld ik nooit zomaar
Ik zag vandaag zo'n typisch Nickelson gozertje in de bus:quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
Het waren nederlandse nickelson wannabe allochtoon sletjes die iets randoms op te merken hadden.
Maar ik zei wel hoer op een gepaste manier, dat dan wel he.
Maar eigenlijk scheld ik nooit zomaar
quote:
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag vandaag zo'n typisch Nickelson gozertje in de bus:
-1,60m
-Marokkaan.
-Petje wat op zijn hoofd ligt.
-Natuurlijk een Nickelson jas.
-Praat straattaal.
Inderdaad, hoezo zou ik een glimmende vuilniszak met vulling en een bontkraagje willen dragen?quote:
Dat is gucciquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangen
Wel.quote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Wel.
@rez: ik zag er ook een, ohnee. Ik zag er wel 1000.
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangen
Meid, wat heb je het toch zwaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Wel.
@rez: ik zag er ook een, ohnee. Ik zag er wel 1000.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.WTF moet je met een nektasje?
Inhoud van nektasje:quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.WTF moet je met een nektasje?
Ja, maar wtf moet je met een nektasje?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een tunesier in de klas hij draagt zelfs nektasje in de klas altijd.
Maar hij is wel lief.
om dingen in te doen misschien?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar wtf moet je met een nektasje?
Ik gniffelde.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef coban het volgende:
[..]
Inhoud van nektasje:
- monopolygeld (zogenaamd geld jeweet)
- prikpen om mee te djoeken
- nekschotje
Zoals Mascara?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om dingen in te doen misschien?
Een gewone tas of een broekzak is daar niet goed genoeg voor?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om dingen in te doen misschien?
geen heuptas hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Ik heb een enkel en een armtasje. Ook een pols en een keeltasje. Binnenkort een beentasje.
Ja style jeweet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een gewone tas of een broekzak is daar niet goed genoeg voor?
Mascaraquote:
OMG VOELDE JE OOK??quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Wow.. alles was hier aan het schudden. Lichte aardbeving ofzo
Eckte bazen verbranden hun gezicht en lopen er dan trots mee rond!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Mascara__!
eckte bazen gebruiken roet uit uitlaat van auto.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
And this is (tromgeroffel) Miss America of 2012.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Alles goed met jullie? Vandaag met mij wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om landen te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag. Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Mee eens of heb je een andere mening?
Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
Terechte klachtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Alles goed met jullie? Vandaag met mij wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om landen te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag. Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Mee eens of heb je een andere mening?
Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Flevolandquote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg voelde ook aardbeving? WAAR WONEN JULLIE BBQ EN SPOUWER
Ja, voor een paar seconden.quote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Hier ook, serieus, ik dacht dat ik het me verbeelde.
Weet ik veel. Ik voelde mijn bureau eerste schudden en opeens verschoof mijn bureaustoelquote:
Goed om te horen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Hetzelfde geld voor Leiden en omgeving.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Intronic het volgende:
Tilburg is veilig, niets aan de hand, u kunt doorlopen.
Voelde het niet schudden dan? Hier in Breda was het wel te voelen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Intronic het volgende:
Tilburg is veilig, niets aan de hand, u kunt doorlopen.
Hier in alphen (15km ten oosten van leiden) voelde ik wel iets, maar het leek net op een auto ofzoquote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hetzelfde geld voor Leiden en omgeving.
Maar maar zelden in Nederland.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
Jemigdit gebeurt in turkije om de 3 seconden jankerds
Hier in Sassenheim, dat is 10km ten noorden van Leiden, voelde ik helemaal niks.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hier in alphen (15km ten oosten van leiden) voelde ik wel iets, maar het leek net op een auto ofzo
Het enige wat ik voel schudden is de bus waar ik in zitquote:Op donderdag 8 september 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Voelde het niet schudden dan? Hier in Breda was het wel te voelen.
Aah.. zodoendequote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Het enige wat ik voel schudden is dr bus waar ik in zit.
Wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef Roburtt het volgende:
wooow, ik zit gewoon chill te eten gaat opeens alles trillen
liedjen. naam. nuquote:Op donderdag 8 september 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb helemaal niks gevoeld. Maar had ook keihard hardstyle opstaan.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Hoe komt het dat ik niks heb gevoeld?
Misschien alleen het oostelijke gedeelte van Nederland? Of jij hebt het niet gemerkt ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Hoe komt het dat ik niks heb gevoeld?
twitter:Kinderombudsman twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:07:49Aardschok in Velp gld, ik klapte net van de bank zo hard. reageer retweet
Roburtt en ik wonen in hetzelfde dorp, ik denk dat hij aan het trollen is.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien alleen het oostelijke gedeelte van Nederland? Of jij hebt het niet gemerkt ofzo?
surequote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
twitter:Kinderombudsman twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:07:49Aardschok in Velp gld, ik klapte net van de bank zo hard. reageer retweet
Overdrijven is ook een vak.
quote:
wtfquote:Op donderdag 8 september 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
Overdrijven is ook een vak.
Gaan ze nu ook al wedstrijdjes op twitter houden?twitter:andreasudo twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:10:23Ok, wie gokt er mee? ik zeg #aardbeving was 3.1 op de schaal van Richter reageer retweet
quote:
minimixjes op youtubequote:
Hahahahaha ik moest echt lachenquote:
Wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef Intronic het volgende:
De buschauffeur heeft nu zijn Forever Alone momentje denk ik.
Nee, alleen baby's horen melk te drinken, daarna moeten we er eigenlijk mee ophouden.quote:
EN CHOCOLADEMELK DANquote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee, alleen baby's horen melk te drinken, daarna moeten we er eigenlijk mee ophouden.
serieuss?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
4.5 op de schaal van richter blijkbaar
Echt waar?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
4.5 op de schaal van richter blijkbaar
Mooi, ligt Waalwijk eindelijk platquote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ja jongens ik kruip net onder het puin vandaan, maar ik leef nog.
Alleen mijn huis.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mooi, ligt Waalwijk eindelijk plat.
Echt waar?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
#aardbeving meteen trending worldwide.
Dit inderdaad. RENNEN NAAR DE SCHUILKELDERS. IEDEREEEN GAAT DOODquote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik voel dat dit een teken van het einde van de wereld is
/jaquote:
IK MEENDE HET GEENGRAPPEN.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit inderdaad. RENNEN NAAR DE SCHUILKELDERS. IEDEREEEN GAAT DOOD![]()
Het is niet het einde van de wereld, het is juist het begin van de toekomst!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit inderdaad. RENNEN NAAR DE SCHUILKELDERS. IEDEREEEN GAAT DOOD![]()
oh god.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld, het is juist het begin van de toekomst!
Die andere dingenquote:
IK OOK. IK ZIT NU AL IN MIJN NUCLEAIRE BOMSCHUILKELDEr.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK MEENDE HET GEENGRAPPEN.
Ja, dooie toekomstquote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld, het is juist het begin van de toekomst!
HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
IK OOK. IK ZIT NU AL IN MIJN NUCLEAIRE BOMSCHUILKELDEr.
[..]
Ja, dooie toekomst![]()
Wat nou? Deze toekomst wordt glorieus, met mij als wereldleider!quote:
dudequote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou? Deze toekomst wordt glorieus, met mij als wereldleider!
dan krijg ik wel een goeie functie hé, omdat sassemquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En met die egoistische gedachte is het al gedoemd om te falenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog liever een allesverwoestende nucleaire oorlog dan dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga mijn rijk regeren vanuit Sassenheim en ik moet nog een ICT-nerdje hebben om vijanden te hacken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dan krijg ik wel een goeie functie hé, omdat sassem
dit word een mooie toekomstquote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga mijn rijk regeren vanuit Sassenheim en ik moet nog een ICT-nerdje hebben om vijanden te hacken.
Het 10 jarige jubileum wordt wel beter gevierd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
Terroristische aanslag is te vroeg gepland, bommen zijn drie dagen te vroeg af gegaan.
quote:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:17:22Schade is enorm!! #aardbeving http://t.co/umAf9A3 reageer retweet
ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:17:22Schade is enorm!! #aardbeving http://t.co/umAf9A3 reageer retweet
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
Oh ja, Nederlands wordt de nieuwe wereldtaal en iedereen moet minstens 15.000 uur aan Nederlands lessen volgen.quote:
okquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, Nederlands wordt de nieuwe wereldtaal en iedereen moet minstens 15.000 uur aan Nederlands lessen volgen.
twitter:KoenG twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:29:11RT @earlfando: I'm going to go out on a limb and guess that an #aardbeving is a beaver that eats ants. reageer retweet
Gratis eten, altijd goedquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
Gratis frietje van mijn favoriete chinees.
Amerikaan zeker?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
twitter:KoenG twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:29:11RT @earlfando: I'm going to go out on a limb and guess that an #aardbeving is a beaver that eats ants. reageer retweet
Bungeejumpenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aardbeving overleven. CHECK
Hoogstwaarschijnlijk.quote:
Als hij @KoenG heet. Heb jij OOIT een amerikaan ontmoet die KOEN heet.quote:
Met die laatste kan ik wel helpenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bungeejumpen
Mannen in pak verzameltopic maken: CHECK
Tonijnsandwich eten: CHECK
Renato Ferreira ontmoeten:
Trouwen:
3ling krijgen:
Coon.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als hij @KoenG heet. Heb jij OOIT een amerikaan ontmoet die KOEN heet.
Ik wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh handigquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met die laatste kan ik wel helpen
Ohja. ik faalquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nu nog gratis bier! Maar dat is zaterdagquote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gratis eten, altijd goed
Ook van de Chinees?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nu nog gratis bier! Maar dat is zaterdag
quote:
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens loop ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bungeejumpen
Mannen in pak verzameltopic maken: CHECK
Tonijnsandwich eten: CHECK
Renato Ferreira ontmoeten:
Trouwen:
3ling krijgen:
Dat specifieke topic waar MK het over heeft. Daar post je nu inquote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens draag ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..
En bungeejumping dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens draag ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..
Haha nice, die bedrijfsfeesten zijn de beste, heb ze ook een paar keer gehadquote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, neen. Big-ass bedrijfsfeest.
oke dealquote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens loop ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..
mooi niet zoveel werkquote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
Allemaal even enquete invullen
http://www.knmi.nl/seismologie/seismoenquete.html
MAROKKAANSEKIP NEGEER ME NIET!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens loop ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..
Ja zeker baas. En we worden opgehaald en thuis afgezet, dus ik zie het wel gebeuren dat die bus half wordt ondergekotstquote:Op donderdag 8 september 2011 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Haha nice, die bedrijfsfeesten zijn de beste, heb ze ook een paar keer gehadGratis drank en vreten over de hele avond
Zo'n kort antwoord maar, ik las er zowat overheen...quote:
kort maar krachtigquote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo'n kort antwoord maar, ik las er zowat overheen...
quote:In Venlo gingen mensen zelfs in paniek de straat op.
nerdjequote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Ik heb vandaag precies 11 uur op school doorgebracht. Baas
En hoeveel tussenuren en pauzes had je?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Ik heb vandaag precies 11 uur op school doorgebracht. Baas
hahahahahahaha omg en daar woon ik dus, sjonniesquote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)DERLAND__.html?p=1,1
[..]__________________!!!!!!!!
MK was bang!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
Like a boss.quote:
Niet veelquote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoeveel tussenuren en pauzes had je?
De lichte aardschok is ook gevoeld in Noord-Limburg, Maastricht, Hilversum en Arnhem. Een bewoner van die laatste stad laat weten dat zijn serre schade heeft opgelopen door de trillingen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
Echt hè.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Intronic het volgende:
Heel Nederland op zijn kop omdat er een beving van 4,6 was.
ik kijk t morgen wel op schoolquote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen, mensen,
Holland in da hood
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
Opa met zijn vriendin, zoeen jonge griet.
Ik hoorde het ook jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Mijn broertjes, die beschouw ik zeg maar als familie
was ik de enige die dat hoorde?
Kees is waarschijnlijk zijn grote voorbeeld, die is natuurlijk ook heftruckchauffeur.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Als beroep heftruckchauffeur zijnIk heb dat als bijbaan en dat vind ik al matig om voor 2 dagen per week te doen
omgquote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kees is waarschijnlijk zijn grote voorbeeld, die is natuurlijk ook heftruckchauffeur.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 8 september 2011 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
Deze kerel heeft echt die stem van Aminam, van Mastermovies
Ah, dan ben je inderdaad wel heel erg triest.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, kees als voorbeeld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |