quote:
minimixjes op youtubequote:
Hahahahaha ik moest echt lachenquote:
Wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:16 schreef Intronic het volgende:
De buschauffeur heeft nu zijn Forever Alone momentje denk ik.
Nee, alleen baby's horen melk te drinken, daarna moeten we er eigenlijk mee ophouden.quote:
EN CHOCOLADEMELK DANquote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee, alleen baby's horen melk te drinken, daarna moeten we er eigenlijk mee ophouden.
serieuss?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
4.5 op de schaal van richter blijkbaar
Echt waar?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
4.5 op de schaal van richter blijkbaar
Mooi, ligt Waalwijk eindelijk platquote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ja jongens ik kruip net onder het puin vandaan, maar ik leef nog.
Alleen mijn huis.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mooi, ligt Waalwijk eindelijk plat.
Echt waar?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
#aardbeving meteen trending worldwide.
Dit inderdaad. RENNEN NAAR DE SCHUILKELDERS. IEDEREEEN GAAT DOODquote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik voel dat dit een teken van het einde van de wereld is
/jaquote:
IK MEENDE HET GEENGRAPPEN.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit inderdaad. RENNEN NAAR DE SCHUILKELDERS. IEDEREEEN GAAT DOOD![]()
Het is niet het einde van de wereld, het is juist het begin van de toekomst!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit inderdaad. RENNEN NAAR DE SCHUILKELDERS. IEDEREEEN GAAT DOOD![]()
oh god.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld, het is juist het begin van de toekomst!
Die andere dingenquote:
IK OOK. IK ZIT NU AL IN MIJN NUCLEAIRE BOMSCHUILKELDEr.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK MEENDE HET GEENGRAPPEN.
Ja, dooie toekomstquote:Op donderdag 8 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld, het is juist het begin van de toekomst!
HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
IK OOK. IK ZIT NU AL IN MIJN NUCLEAIRE BOMSCHUILKELDEr.
[..]
Ja, dooie toekomst![]()
Wat nou? Deze toekomst wordt glorieus, met mij als wereldleider!quote:
dudequote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou? Deze toekomst wordt glorieus, met mij als wereldleider!
dan krijg ik wel een goeie functie hé, omdat sassemquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En met die egoistische gedachte is het al gedoemd om te falenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog liever een allesverwoestende nucleaire oorlog dan dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga mijn rijk regeren vanuit Sassenheim en ik moet nog een ICT-nerdje hebben om vijanden te hacken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dan krijg ik wel een goeie functie hé, omdat sassem
dit word een mooie toekomstquote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga mijn rijk regeren vanuit Sassenheim en ik moet nog een ICT-nerdje hebben om vijanden te hacken.
Het 10 jarige jubileum wordt wel beter gevierd waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
Terroristische aanslag is te vroeg gepland, bommen zijn drie dagen te vroeg af gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |