quote:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:17:22Schade is enorm!! #aardbeving http://t.co/umAf9A3 reageer retweet
ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:17:22Schade is enorm!! #aardbeving http://t.co/umAf9A3 reageer retweet
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
Oh ja, Nederlands wordt de nieuwe wereldtaal en iedereen moet minstens 15.000 uur aan Nederlands lessen volgen.quote:
okquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, Nederlands wordt de nieuwe wereldtaal en iedereen moet minstens 15.000 uur aan Nederlands lessen volgen.
twitter:KoenG twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:29:11RT @earlfando: I'm going to go out on a limb and guess that an #aardbeving is a beaver that eats ants. reageer retweet
Gratis eten, altijd goedquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Intronic het volgende:
Gratis frietje van mijn favoriete chinees.
Amerikaan zeker?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
twitter:KoenG twitterde op donderdag 08-09-2011 om 21:29:11RT @earlfando: I'm going to go out on a limb and guess that an #aardbeving is a beaver that eats ants. reageer retweet
Bungeejumpenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aardbeving overleven. CHECK
Hoogstwaarschijnlijk.quote:
Als hij @KoenG heet. Heb jij OOIT een amerikaan ontmoet die KOEN heet.quote:
Met die laatste kan ik wel helpenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bungeejumpen
Mannen in pak verzameltopic maken: CHECK
Tonijnsandwich eten: CHECK
Renato Ferreira ontmoeten:
Trouwen:
3ling krijgen:
Coon.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als hij @KoenG heet. Heb jij OOIT een amerikaan ontmoet die KOEN heet.
Ik wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh handigquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met die laatste kan ik wel helpen
Ohja. ik faalquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nu nog gratis bier! Maar dat is zaterdagquote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gratis eten, altijd goed
Ook van de Chinees?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nu nog gratis bier! Maar dat is zaterdag
quote:
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens loop ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..quote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bungeejumpen
Mannen in pak verzameltopic maken: CHECK
Tonijnsandwich eten: CHECK
Renato Ferreira ontmoeten:
Trouwen:
3ling krijgen:
Dat specifieke topic waar MK het over heeft. Daar post je nu inquote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens draag ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..
En bungeejumping dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens draag ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..
Haha nice, die bedrijfsfeesten zijn de beste, heb ze ook een paar keer gehadquote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha, neen. Big-ass bedrijfsfeest.
oke dealquote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens loop ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..
mooi niet zoveel werkquote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
Allemaal even enquete invullen
http://www.knmi.nl/seismologie/seismoenquete.html
MAROKKAANSEKIP NEGEER ME NIET!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wij gaan trouwen en daarna de liefde bedrijven. Omdat mijn zaakje goed werkt krijg je gelijk een drieling. Tevens loop ik af en toe in pak, dus hoef je geen topic te maken. Je hoeft alleen maar van mij te genieten..
Ja zeker baas. En we worden opgehaald en thuis afgezet, dus ik zie het wel gebeuren dat die bus half wordt ondergekotstquote:Op donderdag 8 september 2011 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Haha nice, die bedrijfsfeesten zijn de beste, heb ze ook een paar keer gehadGratis drank en vreten over de hele avond
Zo'n kort antwoord maar, ik las er zowat overheen...quote:
kort maar krachtigquote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo'n kort antwoord maar, ik las er zowat overheen...
quote:In Venlo gingen mensen zelfs in paniek de straat op.
nerdjequote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Ik heb vandaag precies 11 uur op school doorgebracht. Baas
En hoeveel tussenuren en pauzes had je?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef coban het volgende:
Ik heb vandaag precies 11 uur op school doorgebracht. Baas
hahahahahahaha omg en daar woon ik dus, sjonniesquote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)DERLAND__.html?p=1,1
[..]__________________!!!!!!!!
MK was bang!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)DERLAND__.html?p=1,1
[..]__________________!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |