Is goed voor je algemene ontwikkeling om af en toe mee te doen aan een discussiequote:
Belachelijk die line-up. Waarom speelt Steve Cropper niet mee?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
Pubquiz: benoem alle bekende muzikanten uit deze clip
Hahaha gaafquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:00 schreef EllaN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_velociraptor.htmlhet lijkt echt!
Skitterend!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:00 schreef EllaN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)de_velociraptor.htmlhet lijkt echt!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zelfs in een anarchistische beweging is er een hiërarchie.
Incorrect. Dat de etiquette niet voor iedereen duidelijk is, betekent niet dat deze afwezig is.quote:[..]
Touché..
[..]
Bij een willekeurige sportvereniging is er strengere "etiquette"..
ongeveer net zo koningsgezind als de gemiddelde Nederlander en student.quote:[..]
Hoe koningsgezind denk je dat de gemiddelde militair is?
quote:[..]
juist..
[..]
probeer het nog maar een keer..
Zit in de woonkamer, laptop op tafel. Glas cola voor me.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:13 schreef Lotusss het volgende:
Ik lig in bed met netbook op schoot, en op het nachtkastje een kop kruidenthee met honing.
Heerlijk, zo'n vrijdagavond...
Oud en burgerlijk zijn we hequote:Op vrijdag 9 september 2011 22:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit in de woonkamer, laptop op tafel. Glas cola voor me.
Weekendje rust, volgende week word actief genoeg. 20km kanoën, 25km, skaten, 70fietsen, 35lopen en dan nog een dwarsdoorsteek van 10km ofzo.
Zit ook een docu te kijken over dat stanford prison experiment. Super interessant!quote:
Ja, tuurlijk, sorry... Stom van mij..quote:
waar zie je mij beweren dat ie afwezig is, pannekoek? Het gaat erom dat het geen ene flikker uitmaakt wat voor jasje-dasje-etiquette je verafgood, zelfs een bowlingvereniging heeft z'n kledingvoorschriften..quote:[..]
Incorrect. Dat de etiquette niet voor iedereen duidelijk is, betekent niet dat deze afwezig is.
Nihil dus, en dus verwaarloosbaar als argument.quote:[..]
ongeveer net zo koningsgezind als de gemiddelde Nederlander en student.
Ja chapeau.quote:[..]
Pijp mij! Ik ben een pijlstaartrog.quote:
Onsignificant.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Pijp mij! Ik ben een pijlstaartrog.
En een eland dan?quote:
Zal vast wel lekker smaken als het van de BBQ af komt...quote:
Godver, snap je nu echt niet meer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig met je huichje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |