abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101730618
Ik vond die ontgroeningen in Leiden er een beetje tam uitzien, overdag iig. Een beetje water over mensen gooien met 25-27 graden, poe poe
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_101730684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef m.k het volgende:
Ik vond die ontgroeningen in Leiden er een beetje tam uitzien, overdag iig. Een beetje water over mensen gooien met 25-27 graden, poe poe
Welke ontgroening heb jij gezien? Niet de onze iig want daar gebeurde alles binnen of op afgesloten terrein.
Blood Sugar Sex Magik
pi_101730722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:20 schreef hoogvlieger het volgende:
Alle posts hierboven :')

Ontgroening hoort er gewoon bij als je lid wil worden van een corps. Dat ik al eerder een ontgroening bij defensie had gelopen was voor mij wel een pre. Verder heb ik het gewoon net als iedereen doorlopen. Afentoe is het gewoon zorgen dat je voor het minst kutte kiest. Als je bijvoorbeeld de keuze hebt om een half uur in te dikken of een uur lang het terrein schoon te maken dan kies ik voor het laatste. Zou hou je jezelf wel ff bezig. Voor de rest gewoon je best doen en niet te veel van dat gezeik aantrekken.
"ALLE" posts hierboven :').

Ik bepleit hetzelfde als jij hoor pipo :*
pi_101730756
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef EllaN het volgende:

[..]
" Maar dat ontgroening :')! Maar bij defensie niet! " is erg krom.
Helemaal niet :').
Ik heb niks met studentenbiertank-kroegentocht-festijnen, dus aan mij is zo'n studentenvereniging idd niet besteed. Je gaat echter wel met een reden in dienst, waarschijnlijk onder andere omdat je wel ergens bij wilt horen. Dan doe je daar ook voor wat het vraagt. En die ontgroening bij het cad.-korps zal sowieso wel heel anders zijn dan bij de gemiddelde studentenvereniging. Als in: niet per se gericht op feesten en bier zuipen maar gewoon veel serieuzer.
pi_101730762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef EllaN het volgende:

[..]

Nja bijna alle dan :P
Blood Sugar Sex Magik
pi_101730788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Welke ontgroening heb jij gezien? Niet de onze iig want daar gebeurde alles binnen of op afgesloten terrein.
Hogeschool Leiden stond er in mijn reserveringen boek
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef EllaN het volgende:

[..]

Sowieso EllaN :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_101730818
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

. En die ontgroening zal wel heel anders zijn dan bij de gemiddelde studentenvereniging.
Ja. Al mag er toch niet gezopen worden tijdens de ontgroening. Daarna wel natuurlijk :+
Blood Sugar Sex Magik
pi_101730842
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef m.k het volgende:

[..]

[..]

Hogeschool :')
Blood Sugar Sex Magik
pi_101730876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef m.k het volgende:

[..]

[..]

Idd :')!
pi_101730925
:') :') :') :') :') :') :') :')
pi_101730931
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:24 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Ja. Al mag er toch niet gezopen worden tijdens de ontgroening. Daarna wel natuurlijk :+
Kan je eigenlijk een beetje vertellen in welke richting die ontgroening was?
Hoe verschilt het van bier-zuip-festijnen bij studenten?
pi_101731087
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Helemaal niet :').
Ik heb niks met studentenbiertank-kroegentocht-festijnen, dus aan mij is zo'n studentenvereniging idd niet besteed. Je gaat echter wel met een reden in dienst, waarschijnlijk onder andere omdat je wel ergens bij wilt horen. Dan doe je daar ook voor wat het vraagt. En die ontgroening bij het cad.-korps zal sowieso wel heel anders zijn dan bij de gemiddelde studentenvereniging. Als in: niet per se gericht op feesten en bier zuipen maar gewoon veel serieuzer.
Er wordt in de ontgroeningstijd van de vereniging hun ook de mores en de geschiedenis van de vereniging / disputen aangeleerd. Het is niet enkel lol haha zuipen klooien.

Prima dat jij er niets mee hebt, maar zeg niet dat het geen functie heeft.
pi_101731229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:27 schreef EllaN het volgende:

[..]

Er wordt in de ontgroeningstijd van de vereniging hun ook de mores en de geschiedenis van de vereniging / disputen aangeleerd. Het is niet enkel lol haha zuipen klooien.

Prima dat jij er niets mee hebt, maar zeg niet dat het geen functie heeft.
Ik vind dat je moet gaan studeren om te studeren. Fijn als je wilt rondklooien, maar het is niet echt relevant aan je studie :'). Dus mijn nederige mening is gewoon dat het niet echt een functie heeft..
Alsof je van die geschiedenis en mores opeens vernieuwd ethisch inzicht in de wereld krijgt :').
Ja, sociale contacten en netwerken. Dat is misschien het enige, maar dat kan ik ook wel zonder.

Und jetzt ga ik douchen, ltrz.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:29:00 #114
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101731245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef m.k het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :')
:') Deze smiley :')
pi_101731469
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik vind dat je moet gaan studeren om te studeren. Fijn als je wilt rondklooien, maar het is niet echt relevant aan je studie :'). Dus mijn nederige mening is gewoon dat het niet echt een functie heeft..
Alsof je van die geschiedenis en mores opeens vernieuwd ethisch inzicht in de wereld krijgt :').
Ja, sociale contacten en netwerken. Dat is misschien het enige, maar dat kan ik ook wel zonder.

Prima dat jij dat vindt, maar een ontgroening an sich heeft de functie om meer kameraadschap te ontwikkelen en mensen de geschiedenis van de vereniging te laten leren. Alsof alles wat je doet een groot ethisch inzicht moet opleveren :P.

Dat is de functie ervan. Dat jij die stupid vindt, prima. Maar zeg niet dat het geen functie heeft :').

Verder zijn we idd op fok, dus...

Vrienden, sociale contacten :')!!!
pi_101731578
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Kan je eigenlijk een beetje vertellen in welke richting die ontgroening was?
Hoe verschilt het van bier-zuip-festijnen bij studenten?
Ontgroening is je gewoon klaar maken voor de vereniging. Iedereen die lid is heeft m gelopen dus jij zal hem ook lopen wil je lid worden. Er zitten wat kut momenten in maar zo leer je de mooie momenten weer te koesteren.

quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Studie gaat uiteraard voor. Maar ik wil wel wat connecties buiten de studie en heb zoiso wel zin in een feestje op zn tijd. Er bestaat altijd nog een verschil tussen een 'prominent' lid en een lid.
Blood Sugar Sex Magik
pi_101731579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:31 schreef EllaN het volgende:

[..]

Prima dat jij dat vindt, maar een ontgroening an sich heeft de functie om meer kameraadschap te ontwikkelen en mensen de geschiedenis van de vereniging te laten leren.

Dat is de functie ervan. Dat jij die stupid vindt, prima. Maar zeg niet dat het geen functie heeft :').

Verder zijn we idd op fok, dus...

Vrienden, sociale contacten :')!!!
Ok ok. Jij je zin. Het heeft een of andere stomme functie die niet relevant is aan je studie :').
Nu echt mezelf met water besprenkelen..
pi_101731671
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ok ok. Jij je zin. Het heeft een of andere stomme functie die niet relevant is aan je studie :').
Doe jij alleen maar dingen die relevant zijn aan je studie dan?
pi_101731699
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Is wel relevant aan je studie. Het percentage mensen dat hun P haalt is bij verenigingen hoger dan daarbuiten. Komt vanwege wat voorwaarden en voordelen die aan het lidmaadschap zitten.
Blood Sugar Sex Magik
pi_101731801
Mensen met een opleiding :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_101731832
Overigens ben ik zelf geen lid :).

Maar ik vind het zo'n dikke onzin dat mensen heel het verenigingsgebeuren standaard en bij voorbaat moeten haten.
pi_101731868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:36 schreef Thaboel het volgende:
Mensen met een opleiding :')
Dit :')
pi_101731873
Geheelonthouders :')
Blood Sugar Sex Magik
  donderdag 8 september 2011 @ 22:38:44 #124
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101732038
Bitterballen eten :')
pi_101732091
aardbevingen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')