quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Slechte genen misschien, maar een ziekte?
wordt je al kaal?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
Jemig, mijn internet is zo gigantisch traag! Om ziek van te worden.
Toch ziekten!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef BlankeHarry het volgende:
Kaalheid (alopecia) is het ontbreken van haar, meestal op een plaats waar vroeger wel haar zat of bij anderen wel haar zit. Dit kan een gevolg zijn van normale biologische processen of van duidelijke ziekten; de scheidslijn is niet altijd duidelijk te trekken.
Sla je router.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
Jemig, mijn internet is zo gigantisch traag! Om ziek van te worden.
Sommige ziektes veroorzaken wel kaalheid, maar de meeste kaalheid is genetisch.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Slechte genen misschien, maar een ziekte?
je liegdquote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus, wordt je is nooit met een T harry.
wat freeze zegdquote:Op woensdag 7 september 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Serieus, wordt je is nooit met een T harry.
Dat heet kanker/chemotherapie.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
Er is toch ook één of andere ziekte dat je gewoon helemaal geen haar hebt? Op je hele lichaam niet? Dat zijn toch geen slechte genen
http://www.ziekenhuis.nl/(...)eld_item&item_id=266quote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat heet kanker/chemotherapie.
Zelfs dat niet. Het haarverlies is het gevolg van de pillen. Niet eens direct eigenlijkquote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat heet kanker/chemotherapie.
daarom ook die huilsmileyquote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Bah! Ze zijn pijnlijk geslachtSmerig. Echt.
Ik slacht mijn kippen altijd zelf. Koop je een hele kip, pak je bij zijn nek en die draai je om. Of de één houdt m vast en de ander gebruikt de hakbijl. Is tenminste lekker vers. Het zijn geen dieren maar voedselproducten.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Bah! Ze zijn pijnlijk geslachtSmerig. Echt.
Heel fijn voor je.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik slacht mijn kippen altijd zelf. Koop je een hele kip, pak je bij zijn nek en die draai je om. Of de één houdt m vast en de ander gebruikt de hakbijl. Is tenminste lekker vers. Het zijn geen dieren maar voedselproducten.
Ja, voor MK is er natuurlijk een uitzondering. Die mag met mij oud worden.quote:
hoe durf jequote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik slacht mijn kippen altijd zelf. Koop je een hele kip, pak je bij zijn nek en die draai je om. Of de één houdt m vast en de ander gebruikt de hakbijl. Is tenminste lekker vers. Het zijn geen dieren maar voedselproducten.
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, voor MK is er natuurlijk een uitzondering. Die mag met mij oud worden.
kdacht al jongequote:Op woensdag 7 september 2011 18:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, voor MK is er natuurlijk een uitzondering. Die mag met mij oud worden.
Schatje, ik zou jou nooit pijn doen. Dat weet je.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Schatje, ik zou jou nooit pijn doen. Dat weet je.
Haha, deed ik vroeger altijd. Ging ik met een touwtje in het centrum duiven vangen. En die dan aan mijn slangen geven.quote:
Haha, ik had precies het zelfde! Alleen had ik een python, en ving ik baby's. Al die mensen keken zo van: "Waarom vangt die kerel baby's?"quote:Op woensdag 7 september 2011 18:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, deed ik vroeger altijd. Ging ik met een touwtje in het centrum duiven vangen. En die dan aan mijn slangen geven.Al die mensen keken zo van: "Waarom vangt dat jochie duiven?"
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, ik had precies het zelfde! Alleen had ik een python, en ving ik baby's. Al die mensen keken zo van: "Waarom vangt die kerel baby's?"
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Mijn internet is zo fucking traag, ik ben er weg van, hoi.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ik reed vanmorgen over een duif heen, ik dacht dat het iets anders was maar toen ik dichtbij kwam zag ik het pas, stom beest
Doei.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Mijn internet is zo fucking traag, ik ben er weg van, hoi.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
ik heb ooit de kat van mijn buren aangereden
Hoeveel dagen was dat nouquote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Baggeruserlijst is bijna klaar.![]()
Goed zo jochie!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Baggeruserlijst is bijna klaar.![]()
Geen idee, maar ben er tig keer mee gestopt omdat ik er geen zin meer had. Het is vakantie toch.quote:
Vorige maand in Amerika over een (al dood) hert gereden, ik zag niets en opeens lag daar een hert en toen was de auto een beetje begaaid maar die plaat konden we gewoon terug duwen bij de wielenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Da's wel kut.
Een vriend van me heeft een haas overreden, en toen zat ik dus naast hem. Voelde je dus opeens zo'n bult waar je dan overheen reed.
Wij achterom kijken, zien we iets over de weg van links naar rechts spartelen.
Alweer?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Vandaag is er een MOD geband van FOK!
Monopoly!
Ik heb anders geen vakantie hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben er tig keer mee gestopt omdat ik er geen zin meer had. Het is vakantie toch.
Ja hij postte Tubgirl in een boterham in het ''zwarte plaatjes'' topic.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja hij postte Tubgirl in een boterham in het ''zwarte plaatjes'' topic.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorige maand in Amerika over een (al dood) hert gereden, ik zag niets en opeens lag daar een hert en toen was de auto een beetje begaaid maar die plaat konden we gewoon terug duwen bij de wielen
Deed hij het toch.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja hij postte Tubgirl in een boterham in het ''zwarte plaatjes'' topic.
Wat ik daar allemaal heb meegemaakt op de weg, asfalt dat wegspoelt door modderstromen, ongelukken, bosbranden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zou dan echt de rest van de rit met zo'n gigantisch kutgevoel rijden.
Ook al was dat beest al dood. (En natuurlijk speelt de schade ook een rol)
Wat een drama joh, dan rijd ik toch liever in Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat ik daar allemaal heb meegemaakt op de weg, asfalt dat wegspoelt door modderstromen, ongelukken, bosbranden.
Was wel vet hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat een drama joh, dan rijd ik toch liever in Nederland.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
ik heb ooit de kat van mijn buren aangereden
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer een poes doodgemept met een grote tak.
nee wel van treinstoelenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Heb je nog pics van je trein gemaakt ?
Voor de omgeving en de "cultuur" daar zou ik ook echt nog een keer naar Amerika willen.quote:
Ik gebruik geen msn meer, inderdaad 2009 nog wel eens, maar heb het nu niet eens meer geïnstalleerd.quote:
wtdanwelquote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gebruik geen msn meer, inderdaad 2009 nog wel eens, maar heb het nu niet eens meer geïnstalleerd.
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
Kijk ik had een poes aangereden. Dus ik zo kijken, lagen al zijn ingewanden er al half uit. Dat beest leefde nog. Ik wilde hem niet laten lijden, dat vond ik zielig. Toen heb ik een grote tak gepakt en dat beest op zijn kop geslagen om het uit zijn lijden te verlossen.
blaas jezelf opquote:Op woensdag 7 september 2011 19:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb ooit een kat opgeblazen met vuurwerkWas toen best wel nieuws....
quote:
maar wel een kkboelerquote:Op woensdag 7 september 2011 19:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ben geen Marrokaan/moslim.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Respect.
Zoals ik hier boven dus al zei, had een vriend van me een keer een haas overreden, die lag ook nog na te spartelen. Toen is een andere vriend van me daar naar toe gerend, en heeft z'n nek omgedraaid.
Wij stonden echt allemaal te kijken zo van; "Wtf, dat je dat kunt."
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vnv nu geen zin om kabel te plakken + heb hw
neequote:Op woensdag 7 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stuur het gewoon via gmail naar jezelf.
gr gr
ja manquote:Op woensdag 7 september 2011 19:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
En jij hebt een lelijke kop.
Ja, leave her alone!quote:
Maar MK is wel liefquote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
Maar ze moet mensen niet vertellen om zichzelf op te blazen. Da's nooit lief.
Dat doen haar neefjes toch al ?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf waarom?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelezen bedoel je. Een week ja.
Trouwens hoooooiquote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opgetyft gewoonquote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
Gelukkig.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bans worden niet besprokenquote:
haiquote:
Gelukkig dat ie een week weg is? Gelukkig dat het maar een week is?quote:
Jij bent echt de meest geweldige stagiaire ooit.quote:
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bans worden niet besproken
[..]
hai
[..]
Gelukkig dat ie een week weg is? Gelukkig dat het maar een week is?
Morgen heb ik school.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest geweldige stagiaire ooit.
Morgen heb ik school, gelukkig alleen maar makkelijke vakken.quote:
Bans mogen niet besproken wordenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
JaToen het banmeldtopic er nog was ( RIP never forget
) toen zag ik vaak genoeg mensen geband worden voor goatse etc. of was dat niet de rede?
Het is dat het kutweer is, anders had ik best naar school gewild.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen heb ik school, gelukkig alleen maar makkelijke vakken.
Oh, dan boeit het niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen heb ik school.
gr gr henkie
was ik vandaag al, maar ik heb morgen vrij belt mijn kut uitzendbureau op moet ik van 8:45 tot 17:30 werkenquote:
Jij gaat met mooi weer graag naar school?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is dat het kutweer is, anders had ik best naar school gewild.
Het banmeldtopic was idd baasquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
JaToen het banmeldtopic er nog was ( RIP never forget
) toen zag ik vaak genoeg mensen geband worden voor goatse etc. of was dat niet de rede?
Je zit de hele tijd op FOK!, zelfs terwijl je je opdrachten nog niet af hebt.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat ik een slechte stagiair ben ?
Toen ik fulltime ging FOK!ken had ik al mijn opdrachten al af.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit de hele tijd op FOK!, zelfs terwijl je opdrachten nog niet af zijn.
Maar daarvoor zat je ook al op FOK!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toen ik fulltime ging FOK!ken had ik al mijn opdrachten al af.
Toen postte ik af en toe iets.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daarvoor zat je ook al op FOK!
Zit je nog wel op FOK! in plaats van door te werken.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toen postte ik af en toe iets.
"was"quote:Op woensdag 7 september 2011 19:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het banmeldtopic was idd baas
Joah, beter dan met regen. Word je zo nat van.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat met mooi weer graag naar school?
Openbaar vervoer is dan goed genoeg om droog te blijven.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joah, beter dan met regen. Word je zo nat van.
Als ik mijn opdrachten maar afkrijg.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zit je nog wel op FOK! in plaats van door te werken.
Die smoes heb ik ook eens op school gebruikt, de leraar accepteerde hem niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik mijn opdrachten maar afkrijg.
Flinke bewolking weer morgen in ieder geval, zal wel weer een flinke hoosbui worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is dan goed genoeg om droog te blijven.
Wordt het morgen kutweer dan?
School is ook anders dan stage.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die smoes heb ik ook eens op school gebruikt, de leraar accepteerde hem niet.
Je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk volgens www.accuweather.comquote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Flinke bewolking weer morgen in ieder geval, zal wel weer een flinke hoosbui worden.
Ja, op school mag ik helaas niet de hele tijd zelfstandig werken.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
School is ook anders dan stage.
Schoolquote:Op woensdag 7 september 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt hoogstwaarschijnlijk gelijk volgens www.accuweather.com
[..]
Ja, op school mag ik helaas niet de hele tijd zelfstandig werken.
Wat is een Igen?quote:
Dus jij ging gelijk naar de universiteit toen je 4 was?quote:
kan jij in 2 minuten geen avondmaaltijd op danquote:
wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
kan jij in 2 minuten geen avondmaaltijd op dan
EN DAT IS MIJN ZINWOORDDING
Wauw! Een beleefde Marokkaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hier ook. Gelukkig zit ik binnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
Woah, er zweeft opeens een gigantisch grote pikzwarte wolk hier overheen
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hier ook. Gelukkig zit ik binnen.
Dit. En het regent hier ook knetterhard.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hier ook. Gelukkig zit ik binnen.
Hier gaat het dalijk ook nog wel hard regenenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit. En het regent hier ook knetterhard.
Hier niet!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:14 schreef BBQSausage het volgende:
Woah, er zweeft opeens een gigantisch grote pikzwarte wolk hier overheen
Ze hebben het gebouw zo ontworpen dat het goed bestemd is tegen terroristische aanslagen.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:16 schreef sharr het volgende:
Er komt een nieuw WTC. Het zou wel een beetje awkward zijn als er weer iets invliegt.
[conspiracy] Ook tegen bommen van onderin het gebouw, geplaatst door insiders? [/conspiracy]quote:Op woensdag 7 september 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze hebben het gebouw zo ontworpen dat het goed bestemd is tegen terroristische aanslagen.
Hier nog nietquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit. En het regent hier ook knetterhard.
Mja, dat zeggen ze wel vaker.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze hebben het gebouw zo ontworpen dat het goed bestemd is tegen terroristische aanslagen.
Aangezien de eerste zoveel meter van het gebouw uit puur beton bestaat, vast wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef sharr het volgende:
[..]
[conspiracy] Ook tegen bommen van onderin het gebouw, geplaatst door insiders? [/conspiracy]
Hihi. Mag ik ook borstvoeding van jou?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef sharr het volgende:
Een kind van zeven die nog borstvoeding krijgt, jezus. Straks denkt hij dat het compleet normaal is en gaat hij aan zijn juf hangen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef sharr het volgende:
Een kind van zeven die nog borstvoeding krijgt, jezus. Straks denkt hij dat het compleet normaal is en gaat hij aan zijn juf hangen.
Mijn moedermelk is opquote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hihi. Mag ik ook borstvoeding van jou?.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, dat zeggen ze wel vaker.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/One_World_Trade_Centerquote:Na de vernietiging van de Twin Towers bij de aanslagen op 11 september 2001, was er veel discussie over de toekomst van de locatie. Voorstellen kwamen bijna onmiddellijk, en in 2002 organiseerde de Lower Manhattan Development Corporation een wedstrijd om te bepalen hoe het land gebruikt zou gaan worden. Publieke afwijzing van de eerste ontwerpronde (het "Preliminary Design Concept") leidde tot een tweede, meer open ronde in december 2002 (de "Innovative Design Study"). Hieruit werd een ontwerp van Daniel Libeskind geselecteerd. Al voor het ontwerp goedgekeurd werd, werd het vele malen herzien[2], onder andere vanwege onenigheid met Larry Silverstein, de verhuurder van het oorspronkelijke gebouwencomplex.
Een definitief ontwerp voor de toren werd officieel onthuld op 28 juni 2006. Om te voldoen aan veiligheideisen van het New York City Police Department was in april van dat jaar een 57 meter hoge betonnen voet toegevoegd. Als antwoord op de kritiek dat de basis leek op een "betonnen bunker" werden plannen gemaakt de basis te bekleden met glazen prisma's. De ontwerpers omschreven de toren met termen als een "monolithische glazen structuur" en "bekroond door een gebeeldhouwde antenne." Gevraagd naar een einddatum verklaarde Silverstein: "In 2012 moeten we een volledig herbouwd World Trade Center hebben: prachtig en spectaculairder dan het ooit was."[3]
Op 26 april 2006 stelde de Port Authority of New York and New Jersey een conceptueel kader op waarmee aan de bouw begonnen kon worden. Een formele overeenkomst werd getekend op de volgende dag, de 75e verjaardag van de opening van het Empire State Building. Toen het bouwteam arriveerde begon de bouw met een formele ceremonie. Naar verwachting wordt de toren begin 2014 in gebruik genomen.
En dat vind je ook zo ergquote:Op woensdag 7 september 2011 20:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh is dat even jammer. Dan moet ik aan je borsten hangen zonder dat er iets uit komt..
Dat, en een gebrek aan een boeiend onderwerp om te bespreken hier.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Wat is het dood trouwens, zit iedereen op TC of hebben mensen ineens een leven?.
Ik zit gewoon keihard te fappen man.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Wat is het dood trouwens, zit iedereen op TC of hebben mensen ineens een leven?.
Dat hoef ik echt niet te weten.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zit gewoon keihard te fappen man.
Ik ben met school bezig....quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Leven.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Was sarcastisch.quote:
Huiswerk? Dat is klote. Maar ik heb het gelukkig niet!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben met school bezig....
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben met school bezig....
Ik ben 12 autist, wat is dit sarcasme?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Was sarcastisch.
Maar welke TC zit iedereen dan?
Nu klink je wel koos vriendloosquote:Op woensdag 7 september 2011 20:35 schreef Intronic het volgende:
http://tinychat.com/udowufapcam - Mocht iemand willen komen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu klink je wel koos vriendloos
Welke harde kern van wat?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:36 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen de harde kern zit in die TC
Nee want dan had jij er ook bij gezetenquote:
Dat zijn de eckte eckte inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
http://tinychat.com/bazentc
See for yourself.
Ik zit er ook bijquote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee want dan had jij er ook bij gezeten![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn de eckte eckte inderdaad
Blijkbaar niet he. Anders stond je er wel bij als 'de bovenbaas'.quote:
Ik blijf een bovenbaasquote:Op woensdag 7 september 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he. Anders stond je er wel bij als 'de bovenbaas'.
Er is niks mis met dromen, jongen. Fantasie is altijd fijn om te hebben. Jammer genoeg is de realiteit anders.quote:
Quoted For Truth.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban!![]()
Ik ben trouwens een eindbaas.
Ik zou geen eindbaas willen zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban!![]()
Ik ben trouwens een eindbaas.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Quoted For Truth.
Kijk spouwer, dit is wel realiteit.
Ja jij bent een beginbaas.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou geen eindbaas willen zijn.
Ik droom ook niet, ik constateer.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
Er is niks mis met dromen, jongen. Fantasie is altijd fijn om te hebben. Jammer genoeg is de realiteit anders.
Wat is er mis met een eindbaas zijn dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou geen eindbaas willen zijn.
Niet te blij zijn, het ging om het ik-adoreer-coban gedeelte. Die andere zin heb ik nieteens gelezen, leugens doen pijn aan mijn ogen.quote:
De sterkste vijand aan het einde van een level.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij weet toch wel wat een eindbaas inhoudt he?
eindbaasquote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er mis met een eindbaas zijn dan?
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik droom ook niet, ik constateer.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
De sterkste vijand aan het einde van een level.
Indirect heeft ie wel gelijk, maar het gaat niet om de gamevariant, maar om lelijke wijvenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
eindbaas
een wijf dat zeer, maar dan ook echt zéér lelijk is.
Dat stomme straattuig die alle woorden een negatieve betekenis geeft.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
eindbaas
een wijf dat zeer, maar dan ook echt zéér lelijk is.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]![]()
(ik weet geen goed tegenantwoord)
Ja.quote:
Zullen we BFF worden?quote:
Om in je eigen verwoordingen te blijven: ze is een zandnegerin.quote:
Ik ga het aan haar vragen. O wee als je liegt. O. Wee.quote:
en dan ?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Om in je eigen verwoordingen te blijven: ze is een zandnegerin.
Ik word liever negerturk genoemd. Want neger + turk = baas.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Om in je eigen verwoordingen te blijven: ze is een zandnegerin.
ik ben een arierquote:Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ik word liever negerturk genoemd. Want neger + turk = baas.
Weet ik, omdat neger UIquote:Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Veranderingquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef Dalando het volgende:
oh mijn god tinychat heeft nieuwe knopjes
dubbele faalquote:Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Video chat with me right now. I'm at http://tinychat.com/udowu
wat voor pilletjes? anti depressiva?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Half fok moet weer aan de pilletjes
Het is cobanquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Coban zegt dat ze niet verliefd wordt op ariers.
Weet ik veel, autismepilletjesquote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat voor pilletjes? anti depressiva?
hihi umad?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef coban het volgende:
[..]
Na deze post praat ik niet meer met je.
bestaan helaas nietquote:Op woensdag 7 september 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik veel, autismepilletjes
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:15 schreef coban het volgende:
Need...To...Ignore...Spouwer.
Moeilijk dit.
Anti-depressiva en Ritalin onder andere.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet? Hoe doen ze dat dan met autisme?
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
u still mad?
Moest een CV maken, top 5 maken van competenties enz.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor huiswerk had je eigenlijk?
BIER DRINKEN! 5 keer.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moest een CV maken, top 5 maken van competenties enz.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Klinkt saai.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
SorryIk weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben een faler
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik heb serieuze haat op competenties. Op het hbo strooien ze er echt te vaak mee. Ja, competentie dit, competentie dat en als je dit haalt, heb je deze competentie. Aarrgh.. STERFquote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij mij op het mbo ook.....quote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb serieuze haat op competenties. Op het hbo strooien ze er echt te vaak mee. Ja, competentie dit, competentie dat en als je dit haalt, heb je deze competentie. Aarrgh.. STERF
ik moet een Engelse training geven over competentiesquote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb serieuze haat op competenties. Op het hbo strooien ze er echt te vaak mee. Ja, competentie dit, competentie dat en als je dit haalt, heb je deze competentie. Aarrgh.. STERF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |