dubbele faalquote:Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ik word liever negerturk genoemd. Want neger + turk = baas.
quote:Video chat with me right now. I'm at http://tinychat.com/udowu
wat voor pilletjes? anti depressiva?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Half fok moet weer aan de pilletjes
Het is cobanquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Coban zegt dat ze niet verliefd wordt op ariers.
Weet ik veel, autismepilletjesquote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat voor pilletjes? anti depressiva?
hihi umad?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef coban het volgende:
[..]
Na deze post praat ik niet meer met je.
bestaan helaas nietquote:Op woensdag 7 september 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik veel, autismepilletjes
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:15 schreef coban het volgende:
Need...To...Ignore...Spouwer.
Moeilijk dit.
Anti-depressiva en Ritalin onder andere.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet? Hoe doen ze dat dan met autisme?
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
u still mad?
Moest een CV maken, top 5 maken van competenties enz.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor huiswerk had je eigenlijk?
BIER DRINKEN! 5 keer.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moest een CV maken, top 5 maken van competenties enz.
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Klinkt saai.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
SorryIk weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben een faler
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik heb serieuze haat op competenties. Op het hbo strooien ze er echt te vaak mee. Ja, competentie dit, competentie dat en als je dit haalt, heb je deze competentie. Aarrgh.. STERFquote:Op woensdag 7 september 2011 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij mij op het mbo ook.....quote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb serieuze haat op competenties. Op het hbo strooien ze er echt te vaak mee. Ja, competentie dit, competentie dat en als je dit haalt, heb je deze competentie. Aarrgh.. STERF
ik moet een Engelse training geven over competentiesquote:Op woensdag 7 september 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb serieuze haat op competenties. Op het hbo strooien ze er echt te vaak mee. Ja, competentie dit, competentie dat en als je dit haalt, heb je deze competentie. Aarrgh.. STERF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |