quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
ik heb ooit de kat van mijn buren aangereden
Hoeveel dagen was dat nouquote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Baggeruserlijst is bijna klaar.![]()
Goed zo jochie!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Baggeruserlijst is bijna klaar.![]()
Geen idee, maar ben er tig keer mee gestopt omdat ik er geen zin meer had. Het is vakantie toch.quote:
Vorige maand in Amerika over een (al dood) hert gereden, ik zag niets en opeens lag daar een hert en toen was de auto een beetje begaaid maar die plaat konden we gewoon terug duwen bij de wielenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Da's wel kut.
Een vriend van me heeft een haas overreden, en toen zat ik dus naast hem. Voelde je dus opeens zo'n bult waar je dan overheen reed.
Wij achterom kijken, zien we iets over de weg van links naar rechts spartelen.
Alweer?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Vandaag is er een MOD geband van FOK!
Monopoly!
Ik heb anders geen vakantie hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, maar ben er tig keer mee gestopt omdat ik er geen zin meer had. Het is vakantie toch.
Ja hij postte Tubgirl in een boterham in het ''zwarte plaatjes'' topic.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja hij postte Tubgirl in een boterham in het ''zwarte plaatjes'' topic.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorige maand in Amerika over een (al dood) hert gereden, ik zag niets en opeens lag daar een hert en toen was de auto een beetje begaaid maar die plaat konden we gewoon terug duwen bij de wielen
Deed hij het toch.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja hij postte Tubgirl in een boterham in het ''zwarte plaatjes'' topic.
Wat ik daar allemaal heb meegemaakt op de weg, asfalt dat wegspoelt door modderstromen, ongelukken, bosbranden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zou dan echt de rest van de rit met zo'n gigantisch kutgevoel rijden.
Ook al was dat beest al dood. (En natuurlijk speelt de schade ook een rol)
Wat een drama joh, dan rijd ik toch liever in Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat ik daar allemaal heb meegemaakt op de weg, asfalt dat wegspoelt door modderstromen, ongelukken, bosbranden.
Was wel vet hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat een drama joh, dan rijd ik toch liever in Nederland.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
ik heb ooit de kat van mijn buren aangereden
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer een poes doodgemept met een grote tak.
nee wel van treinstoelenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Heb je nog pics van je trein gemaakt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |