quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja hij postte Tubgirl in een boterham in het ''zwarte plaatjes'' topic.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorige maand in Amerika over een (al dood) hert gereden, ik zag niets en opeens lag daar een hert en toen was de auto een beetje begaaid maar die plaat konden we gewoon terug duwen bij de wielen
Deed hij het toch.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja hij postte Tubgirl in een boterham in het ''zwarte plaatjes'' topic.
Wat ik daar allemaal heb meegemaakt op de weg, asfalt dat wegspoelt door modderstromen, ongelukken, bosbranden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik zou dan echt de rest van de rit met zo'n gigantisch kutgevoel rijden.
Ook al was dat beest al dood. (En natuurlijk speelt de schade ook een rol)
Wat een drama joh, dan rijd ik toch liever in Nederland.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat ik daar allemaal heb meegemaakt op de weg, asfalt dat wegspoelt door modderstromen, ongelukken, bosbranden.
Was wel vet hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat een drama joh, dan rijd ik toch liever in Nederland.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
ik heb ooit de kat van mijn buren aangereden
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een keer een poes doodgemept met een grote tak.
nee wel van treinstoelenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Heb je nog pics van je trein gemaakt ?
Voor de omgeving en de "cultuur" daar zou ik ook echt nog een keer naar Amerika willen.quote:
Ik gebruik geen msn meer, inderdaad 2009 nog wel eens, maar heb het nu niet eens meer geïnstalleerd.quote:
wtdanwelquote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gebruik geen msn meer, inderdaad 2009 nog wel eens, maar heb het nu niet eens meer geïnstalleerd.
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
Kijk ik had een poes aangereden. Dus ik zo kijken, lagen al zijn ingewanden er al half uit. Dat beest leefde nog. Ik wilde hem niet laten lijden, dat vond ik zielig. Toen heb ik een grote tak gepakt en dat beest op zijn kop geslagen om het uit zijn lijden te verlossen.
blaas jezelf opquote:Op woensdag 7 september 2011 19:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb ooit een kat opgeblazen met vuurwerkWas toen best wel nieuws....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |