quote:
maar wel een kkboelerquote:Op woensdag 7 september 2011 19:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ben geen Marrokaan/moslim.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Respect.
Zoals ik hier boven dus al zei, had een vriend van me een keer een haas overreden, die lag ook nog na te spartelen. Toen is een andere vriend van me daar naar toe gerend, en heeft z'n nek omgedraaid.
Wij stonden echt allemaal te kijken zo van; "Wtf, dat je dat kunt."
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vnv nu geen zin om kabel te plakken + heb hw
neequote:Op woensdag 7 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stuur het gewoon via gmail naar jezelf.
gr gr
ja manquote:Op woensdag 7 september 2011 19:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
En jij hebt een lelijke kop.
Ja, leave her alone!quote:
Maar MK is wel liefquote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
Maar ze moet mensen niet vertellen om zichzelf op te blazen. Da's nooit lief.
Dat doen haar neefjes toch al ?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf waarom?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelezen bedoel je. Een week ja.
Trouwens hoooooiquote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opgetyft gewoonquote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
Gelukkig.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bans worden niet besprokenquote:
haiquote:
Gelukkig dat ie een week weg is? Gelukkig dat het maar een week is?quote:
Jij bent echt de meest geweldige stagiaire ooit.quote:
Jaquote:Op woensdag 7 september 2011 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bans worden niet besproken
[..]
hai
[..]
Gelukkig dat ie een week weg is? Gelukkig dat het maar een week is?
Morgen heb ik school.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt de meest geweldige stagiaire ooit.
Morgen heb ik school, gelukkig alleen maar makkelijke vakken.quote:
Bans mogen niet besproken wordenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
JaToen het banmeldtopic er nog was ( RIP never forget
) toen zag ik vaak genoeg mensen geband worden voor goatse etc. of was dat niet de rede?
Het is dat het kutweer is, anders had ik best naar school gewild.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen heb ik school, gelukkig alleen maar makkelijke vakken.
Oh, dan boeit het niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Morgen heb ik school.
gr gr henkie
was ik vandaag al, maar ik heb morgen vrij belt mijn kut uitzendbureau op moet ik van 8:45 tot 17:30 werkenquote:
Jij gaat met mooi weer graag naar school?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is dat het kutweer is, anders had ik best naar school gewild.
Het banmeldtopic was idd baasquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
JaToen het banmeldtopic er nog was ( RIP never forget
) toen zag ik vaak genoeg mensen geband worden voor goatse etc. of was dat niet de rede?
Je zit de hele tijd op FOK!, zelfs terwijl je je opdrachten nog niet af hebt.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat ik een slechte stagiair ben ?
Toen ik fulltime ging FOK!ken had ik al mijn opdrachten al af.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zit de hele tijd op FOK!, zelfs terwijl je opdrachten nog niet af zijn.
Maar daarvoor zat je ook al op FOK!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toen ik fulltime ging FOK!ken had ik al mijn opdrachten al af.
Toen postte ik af en toe iets.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar daarvoor zat je ook al op FOK!
Zit je nog wel op FOK! in plaats van door te werken.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toen postte ik af en toe iets.
"was"quote:Op woensdag 7 september 2011 19:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het banmeldtopic was idd baas
Joah, beter dan met regen. Word je zo nat van.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat met mooi weer graag naar school?
Openbaar vervoer is dan goed genoeg om droog te blijven.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joah, beter dan met regen. Word je zo nat van.
Als ik mijn opdrachten maar afkrijg.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zit je nog wel op FOK! in plaats van door te werken.
Die smoes heb ik ook eens op school gebruikt, de leraar accepteerde hem niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik mijn opdrachten maar afkrijg.
Flinke bewolking weer morgen in ieder geval, zal wel weer een flinke hoosbui worden.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is dan goed genoeg om droog te blijven.
Wordt het morgen kutweer dan?
School is ook anders dan stage.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die smoes heb ik ook eens op school gebruikt, de leraar accepteerde hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |