quote:
maar wel een kkboelerquote:Op woensdag 7 september 2011 19:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik ben geen Marrokaan/moslim.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Respect.
Zoals ik hier boven dus al zei, had een vriend van me een keer een haas overreden, die lag ook nog na te spartelen. Toen is een andere vriend van me daar naar toe gerend, en heeft z'n nek omgedraaid.
Wij stonden echt allemaal te kijken zo van; "Wtf, dat je dat kunt."
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vnv nu geen zin om kabel te plakken + heb hw
neequote:Op woensdag 7 september 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Stuur het gewoon via gmail naar jezelf.
gr gr
ja manquote:Op woensdag 7 september 2011 19:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
En jij hebt een lelijke kop.
Ja, leave her alone!quote:
Maar MK is wel liefquote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
Maar ze moet mensen niet vertellen om zichzelf op te blazen. Da's nooit lief.
Dat doen haar neefjes toch al ?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf waarom?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelezen bedoel je. Een week ja.
Trouwens hoooooiquote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
opgetyft gewoonquote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja, leave her alone!
Gelukkig.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bans worden niet besprokenquote:
haiquote:
Gelukkig dat ie een week weg is? Gelukkig dat het maar een week is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |