daarom ook die huilsmileyquote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Bah! Ze zijn pijnlijk geslachtSmerig. Echt.
Ik slacht mijn kippen altijd zelf. Koop je een hele kip, pak je bij zijn nek en die draai je om. Of de één houdt m vast en de ander gebruikt de hakbijl. Is tenminste lekker vers. Het zijn geen dieren maar voedselproducten.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Bah! Ze zijn pijnlijk geslachtSmerig. Echt.
Heel fijn voor je.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik slacht mijn kippen altijd zelf. Koop je een hele kip, pak je bij zijn nek en die draai je om. Of de één houdt m vast en de ander gebruikt de hakbijl. Is tenminste lekker vers. Het zijn geen dieren maar voedselproducten.
Ja, voor MK is er natuurlijk een uitzondering. Die mag met mij oud worden.quote:
hoe durf jequote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik slacht mijn kippen altijd zelf. Koop je een hele kip, pak je bij zijn nek en die draai je om. Of de één houdt m vast en de ander gebruikt de hakbijl. Is tenminste lekker vers. Het zijn geen dieren maar voedselproducten.
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, voor MK is er natuurlijk een uitzondering. Die mag met mij oud worden.
kdacht al jongequote:Op woensdag 7 september 2011 18:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, voor MK is er natuurlijk een uitzondering. Die mag met mij oud worden.
Schatje, ik zou jou nooit pijn doen. Dat weet je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |