Ik zit gewoon keihard te fappen man.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Wat is het dood trouwens, zit iedereen op TC of hebben mensen ineens een leven?.
Dat hoef ik echt niet te weten.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zit gewoon keihard te fappen man.
Ik ben met school bezig....quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Wat is het dood trouwens, zit iedereen op TC of hebben mensen ineens een leven?.
Leven.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Intronic het volgende:
Was sarcastisch.quote:
Huiswerk? Dat is klote. Maar ik heb het gelukkig niet!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben met school bezig....
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben met school bezig....
Ik ben 12 autist, wat is dit sarcasme?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Was sarcastisch.
Maar welke TC zit iedereen dan?
Nu klink je wel koos vriendloosquote:Op woensdag 7 september 2011 20:35 schreef Intronic het volgende:
http://tinychat.com/udowufapcam - Mocht iemand willen komen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu klink je wel koos vriendloos
Welke harde kern van wat?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:36 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen de harde kern zit in die TC
Nee want dan had jij er ook bij gezetenquote:
Dat zijn de eckte eckte inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 20:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
http://tinychat.com/bazentc
See for yourself.
Ik zit er ook bijquote:Op woensdag 7 september 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee want dan had jij er ook bij gezeten![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn de eckte eckte inderdaad
Blijkbaar niet he. Anders stond je er wel bij als 'de bovenbaas'.quote:
Ik blijf een bovenbaasquote:Op woensdag 7 september 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Blijkbaar niet he. Anders stond je er wel bij als 'de bovenbaas'.
Er is niks mis met dromen, jongen. Fantasie is altijd fijn om te hebben. Jammer genoeg is de realiteit anders.quote:
Quoted For Truth.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban!![]()
Ik ben trouwens een eindbaas.
Ik zou geen eindbaas willen zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban!![]()
Ik ben trouwens een eindbaas.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:47 schreef coban het volgende:
[..]
Quoted For Truth.
Kijk spouwer, dit is wel realiteit.
Ja jij bent een beginbaas.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou geen eindbaas willen zijn.
Ik droom ook niet, ik constateer.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:46 schreef coban het volgende:
[..]
Er is niks mis met dromen, jongen. Fantasie is altijd fijn om te hebben. Jammer genoeg is de realiteit anders.
Wat is er mis met een eindbaas zijn dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou geen eindbaas willen zijn.
Niet te blij zijn, het ging om het ik-adoreer-coban gedeelte. Die andere zin heb ik nieteens gelezen, leugens doen pijn aan mijn ogen.quote:
De sterkste vijand aan het einde van een level.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij weet toch wel wat een eindbaas inhoudt he?
eindbaasquote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is er mis met een eindbaas zijn dan?
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik droom ook niet, ik constateer.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
De sterkste vijand aan het einde van een level.
Indirect heeft ie wel gelijk, maar het gaat niet om de gamevariant, maar om lelijke wijvenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
eindbaas
een wijf dat zeer, maar dan ook echt zéér lelijk is.
Dat stomme straattuig die alle woorden een negatieve betekenis geeft.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
eindbaas
een wijf dat zeer, maar dan ook echt zéér lelijk is.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]![]()
(ik weet geen goed tegenantwoord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |