Nogmaals sterkte / succes / etc zometeen Isa!quote:Op woensdag 7 september 2011 07:38 schreef Isabeau het volgende:
Op zoek naar kleren zonder metaal is nog best moeilijk. Ik dacht mijn nieuwe trainingsbroek aan te kunnen doen, maar de uiteinden van de koordjes zijn van metaal.
Woohoooo That's usquote:RodeKruisZH RodeKruisZH Beverwyk
#Zorg voor #hartpatiënten #RKZ prima in orde. Zaterdag a.s. in de top 10 #cardiologie van de #AD! / ziekenhuis top 100!
Da's een mooi compliment!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Moggel!
Start ik twitter op, wat lees ik :
[..]
Woohoooo That's us
Netjes!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Moggel!
[..]
Woohoooo That's us
Jij snapt hemquote:Op woensdag 7 september 2011 09:01 schreef Den_Haag het volgende:
Je moet natuurlijk wel een nette auto hebben met DE erbij
Sorry, de adembeweging gaat met ribspreiding of met het bewegen van de buikwand.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je ademt met die spieren, dus dat heeft geen zin, ff niet ademen wordt lastig.
Yippie. Dat is een dik compliment - voor jullie ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Moggel!
[..]
Woohoooo That's us
Heb ik laten doenquote:
En jij gaat schrijven in de 1e plaats - dan werken dan geld verdienen.quote:
Je hebt echt iets tegen Herman, of niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef rubje het volgende:
Ik zie liever 100 keer de kookgek dat dat zelfingenomen hoofd van die kale bolle uit Rotterdam.
Bij de kookgek kreeg je altijd trek als je die bezig zag
Hou op. Ik wil hier niet die discussie nogmaalsquote:Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt echt iets tegen Herman, of niet?
Fijn, Bluezz!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:53 schreef Bluezz het volgende:
En het zonnetje schijnt
En mijn arm voelt beter aan, soepeler, draaicirkel wordt groter met bungelen
Oh, fijn dat hij mee was!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn, Bluezz!En wat leuk dat jullie cardiologiepoli zo hoog in de test is gekomen
MRI duurde 50 minEn ik was vergeten hoe ongelofelijk heet je ruggengraat wordt in dat ding. Ross zat deze keer in mijn zicht, ook wel prettig
Zoooo blij dat dat achter de rug is!
zo'n heerlijke baguette met ham/rosbief, mayo en rucola?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef borisz het volgende:
Nog even bij de Hema wat wat bloknotes etc gehaald. Omdat het brood nog niet ontdooid is, geen lunch in huis en nu dus broodjes gehaald bij de Hema. Hema is ook net een supermarkt geworden.
Oh heet?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:01 schreef Isabeau het volgende:
MRI duurde 50 minEn ik was vergeten hoe ongelofelijk heet je ruggengraat wordt in dat ding. Ross zat deze keer in mijn zicht, ook wel prettig
Zoooo blij dat dat achter de rug is!
Het is mijn schouderquote:Op woensdag 7 september 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgenyeah voor Bluezz's polsverbetering en nog een yeah voor Isa; ben je er weer mooi een jaar vanaf nu. Fijn dat je steun bij je had. Sterkte voor Piet
nóg maar een keertje dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De discussie zit ik ook niet op te wachten. Maar ik vraag mij wel af waar die enorme haat vandaan komt. Rubje praat over Den Blijker, zoals Pietverdriet over margarinequote:Op woensdag 7 september 2011 10:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Hou op. Ik wil hier niet die discussie nogmaals.
Preciesquote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
margarine?
MARGARINE?![]()
ZEI DAAR IEMAND MARGARINE??
Schuim schuim
![]()
Ik dacht dat Tong altijd de dorpsgek van Fok! was.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
Het is Rubje. De dorpsgek van Fok!
Waarom gaan we er op in?
Hotel New York is mooi, Kamers niet altijd even schoon en goed in de verf, maar wel mooiquote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Gearriveers bij Hotel New York na een bak geld uitgegeven te hebben in 010
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nóg maar een keertje dan.dankje, opgeslagen in mn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar gaat lekker met je
![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ze zijn van een vriendin. Maar ze lijken echt op biggetjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Scheelt weer bij het plukken. Koop je per stuk of per kilo?
Weee Weee Weeequote:Op woensdag 7 september 2011 14:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze zijn van een vriendin. Maar ze lijken echt op biggetjes.
Zonder de nieuwe Delicious toch ook maar weer op de Italiaanse toer.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:52 schreef borisz het volgende:
Wat zullen we eten? Totaal geen inspiratie. Al moet ik de nieuwe delicious nog open slaan
.
Jammer voor je.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:31 schreef rubje het volgende:
Morgen benik in Haarlem. Golfer zorg je dat de koffie klaarstaat
Jemig, je krijgt toch spontaan zin in 'wat dan ook' gemaakt van biggenvleesquote:Op woensdag 7 september 2011 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Bloes snapt het
Verder is het een kinderrijm uit het engels, waarbij je van je peuter de grote teen pakt, zegt,
This little piggy went to market.
This little piggy stayed at home. (bij de tweede teen)
This little piggy had roast beef, (etc)
This little piggy had none.
And this little piggy went "Wee! Wee! Wee!" all the way home. (Bij de kleine teen)
http://en.wikipedia.org/wiki/This_Little_Piggy
enne ook nog
Hoe bevalt dat wonen in Apeldoorn trouwens, appartementje naar wens zo lekker dicht bij het station?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor je.
1. We wonen niet in Haarlem.
2. We zitten morgen bij Toine Hermsen in Maastricht.
3. Je bent niet welkom.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder de nieuwe Delicious toch ook maar weer op de Italiaanse toer.
Bij het Itakliaanse winkeltje in Santpoort verse pasta, bospaddenstoelen/truffelsaus en gegrilde groente-salade voor straks gehaald.
(oh ja, en bij Betty van L'Amuse Andijker fenegriekkaas en kreeftencroquetten van Holtkamp gehaald)
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor je.
1. We wonen niet in Haarlem.
2. We zitten morgen bij Toine Hermsen in Maastricht.
3. Je bent niet welkom.
Huh ?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe bevalt dat wonen in Apeldoorn trouwens, appartementje naar wens zo lekker dicht bij het station?
Rubje heeft alle plekken opgekocht?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Damn, belde net net Toine Hermsen, geen tafel vrij
Even opslaan tot eind van het jaar. Dan staat er ongeveer dit:quote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb er maar eens een telefoontje aan gewaagd maar ik heb me nu dan toch echt ingeschreven voor de vakken die ik dit jaar wil volgen
Holladijee
![]()
Verder voel ik me totaal niet lekkergeen fijn begin van mijn werkweek met barstende koppijn, maar mijn klasje is echt
![]()
![]()
quote:Klote klas dat ik heb. Ze luisteren niet. Ze zijn irritant en ik wil ze wurgen
.
Klikquote:Hoogleraar Stapel uit Tilburg op non-actief
woensdag 07 september 2011 | 15:40 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 07 september 2011 | 15:53
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
TILBURG (ANP) - De Universiteit van Tilburg heeft woensdag met onmiddellijke ingang hoogleraar Diederik Stapel op non-actief gesteld. De hoogleraar cognitieve sociale psychologie heeft in zijn publicaties gebruikgemaakt van gefingeerde gegevens, aldus het college van bestuur in een verklaring.
Een speciale commissie onder leiding van oud-voorzitter W. Levelt van de Koninklijke Akademie van Wetenschappen KNAW zal onderzoeken bij welke publicaties van Stapel valse data zijn gebruikt.
Stapel was ook decaan van een Tilburgs onderzoeksinstituut. De professor, die vaak in de publiciteit kwam, werkte enkele weken geleden nog mee aan een publicatie van drie hoogleraren, waarin werd gesteld dat bewezen was dat vleeseters 'egoïstisch' en 'hufterig' zijn. De universiteit heeft zijn gegevens al van internet gehaald. Rector magnificus Philip Eijlander geeft woensdagavond een toelichting op de kwestie.
Ik stelde al direct vragen bij dit onderzoekquote:Vleeseters zijn egoïstischer'
NIJMEGEN - Mensen die graag vlees eten zijn egoïstischer, minder sociaal en 'hufteriger'. „Vlees eten haalt het slechtste in de mens naar boven.”
Foto: CORBIS
Dat concluderen drie hoogleraren uit Tilburg en Nijmegen, die verschillende onderzoeken hebben gedaan naar de psychologische betekenis van vlees en vlees eten. Carnivoren voelen zich superieur aan anderen, zeggen de professoren; zij denken dat vegetariërs en flexitariërs beter in hun vel zitten en minder eenzaam zijn.
De onderzoeken zijn gedaan door economisch psycholoog Marcel Zeelenberg, consumentenwetenschapper Diederik Stapel van de Universiteit van Tilburg en sociaal psycholoog Roos Vonk van de Radboud Universiteit, die overigens tevens lid is van de Partij voor de Dieren en voormalig voorzitter van de actiegroep Wakker Dier.
In een studie werd een groep proefpersonen onzeker gemaakt. Daarna moesten zij kiezen of ze een biefstuk, een omelet of vis wilden eten. In de onzekere groep koos 60 procent voor de biefstuk, terwijl in een controlegroep maar 20 procent het vlees prefereerde. Bij een ander onderzoek kregen sommige mensen een plaatje van een biefstuk te zien en anderen een afbeelding van een koe of een boom. Degenen die de biefstuk hadden gezien, reageerden daarna bij meerkeuzevragen egoïstischer, aldus de hoogleraren.
„Vleeseters denken meer in termen van dominantie en de baas zijn. Vlees eten is een manier om je te verheffen boven anderen”, zo stelt Vonk.
Hoe laat ben je hier?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:
voor 3 personen?
wist trouwens niet dat Holtkamp ook kreeftencroquetten in t assortiment had
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even opslaan tot eind van het jaar. Dan staat er ongeveer dit:
[..]
Je zit ook precies in de spitsquote:Op woensdag 7 september 2011 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
Op naar huis na een leuk dagjeNu file
Kranten pikken sowieso alles maar klakkeloos op. Dat bewees Neveneffecten welquote:Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Vegetariers zijn achterbaks en frauderen
[..]
Klik
Eerder was dit in de Media
[..]
Ik stelde al direct vragen bij dit onderzoek
Pseudowetenschappers en vleeseters
Neveneffecten?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kranten pikken sowieso alles maar klakkeloos op. Dat bewees Neveneffecten wel
Vlaams TV programma die daar ook de belspellen van de TV kregen en bekend werden van de helpdesk-terug-pak-actie tegen Mobistar.quote:
Yup. Iets te lang bij Lein blijven hangenquote:
Jep, en hier is het nog vrij onschuldig.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vlaams TV programma die daar ook de belspellen van de TV kregen en bekend werden van de helpdesk-terug-pak-actie tegen Mobistar.
Maar waar ik het over had:
Nog 200 te gaan tot de vakantie?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
eerste dag college achter den rug
Had je beter nog langen kunnen blijven hangenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Iets te lang bij Lein blijven hangen
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had je beter nog langen kunnen blijven hangen
Eigenlijk zou het versturen van valse nep persberichten een rage moeten zijn, wellicht gaan hoernalisten dan eens wat vaker checken en controleren.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vlaams TV programma die daar ook de belspellen van de TV kregen en bekend werden van de helpdesk-terug-pak-actie tegen Mobistar.
Maar waar ik het over had:
Ik download niet, en ik heb prachtige uitvoeringen die in zeer hoge kwaliteit wil omzetten, zodat ik de CD's niet meer hoef te gebruiken, ik wil de tags zo hebben dat ik er wat mee kan en de file info goed hebben. Als ik zou downloaden moet ik de kwaliteit gaan controleren, de juiste uitvoeringen uitzoeken, info toevoegen, dat is meer werk dan het zelf digitaliseren.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:03 schreef Felagund het volgende:
Je had ze ook gewoon kunnen downloaden Piet,
of doe je dat uit principe niet?
Iddquote:Op woensdag 7 september 2011 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik download niet, en ik heb prachtige uitvoeringen die in zeer hoge kwaliteit wil omzetten, zodat ik de CD's niet meer hoef te gebruiken, ik wil de tags zo hebben dat ik er wat mee kan en de file info goed hebben. Als ik zou downloaden moet ik de kwaliteit gaan controleren, de juiste uitvoeringen uitzoeken, info toevoegen, dat is meer werk dan het zelf digitaliseren.
Lein moet verder klussenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had je beter nog langen kunnen blijven hangen
Van de ideeenbox weet ik het niet, maar van de infobalie en per mail krijg je zeker inhoudelijk antwoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, 12 pakken lactosevrije chocolademelk gehaald bij de Jumbo aan de andere kant van de stad![]()
Tevens bij de Jumbo in het centrum een een briefje in de suggestiebox gedumpt dat ze dat product óók in de schappen moeten opnemen. Email adres achtergelaten, ben benieuwd.
Ik ga morgenavond ipv vandaag, ben echt kapot!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker geshopt dus![]()
Ik zit nu klaar om te sporten, hopen dat mijn knallende koppijn er van over gaat
Ze hebben het een hele tijd gedaan, fake onderzoeksbureau gemaakt, website erbij en elke maand maar onzin rond sturen todat na een hele tijd één journalist wat ging checkenquote:Op woensdag 7 september 2011 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het versturen van valse nep persberichten een rage moeten zijn, wellicht gaan hoernalisten dan eens wat vaker checken en controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |