Woohoooo That's usquote:RodeKruisZH RodeKruisZH Beverwyk
#Zorg voor #hartpatiënten #RKZ prima in orde. Zaterdag a.s. in de top 10 #cardiologie van de #AD! / ziekenhuis top 100!
Da's een mooi compliment!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Moggel!
Start ik twitter op, wat lees ik :
[..]
Woohoooo That's us
Netjes!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Moggel!
[..]
Woohoooo That's us
Jij snapt hemquote:Op woensdag 7 september 2011 09:01 schreef Den_Haag het volgende:
Je moet natuurlijk wel een nette auto hebben met DE erbij
Sorry, de adembeweging gaat met ribspreiding of met het bewegen van de buikwand.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je ademt met die spieren, dus dat heeft geen zin, ff niet ademen wordt lastig.
Yippie. Dat is een dik compliment - voor jullie ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 09:07 schreef Bluezz het volgende:
Moggel!
[..]
Woohoooo That's us
Heb ik laten doenquote:
En jij gaat schrijven in de 1e plaats - dan werken dan geld verdienen.quote:
Je hebt echt iets tegen Herman, of niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef rubje het volgende:
Ik zie liever 100 keer de kookgek dat dat zelfingenomen hoofd van die kale bolle uit Rotterdam.
Bij de kookgek kreeg je altijd trek als je die bezig zag
Hou op. Ik wil hier niet die discussie nogmaalsquote:Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt echt iets tegen Herman, of niet?
Fijn, Bluezz!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:53 schreef Bluezz het volgende:
En het zonnetje schijnt
En mijn arm voelt beter aan, soepeler, draaicirkel wordt groter met bungelen
Oh, fijn dat hij mee was!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn, Bluezz!En wat leuk dat jullie cardiologiepoli zo hoog in de test is gekomen
MRI duurde 50 minEn ik was vergeten hoe ongelofelijk heet je ruggengraat wordt in dat ding. Ross zat deze keer in mijn zicht, ook wel prettig
Zoooo blij dat dat achter de rug is!
zo'n heerlijke baguette met ham/rosbief, mayo en rucola?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef borisz het volgende:
Nog even bij de Hema wat wat bloknotes etc gehaald. Omdat het brood nog niet ontdooid is, geen lunch in huis en nu dus broodjes gehaald bij de Hema. Hema is ook net een supermarkt geworden.
Oh heet?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:01 schreef Isabeau het volgende:
MRI duurde 50 minEn ik was vergeten hoe ongelofelijk heet je ruggengraat wordt in dat ding. Ross zat deze keer in mijn zicht, ook wel prettig
Zoooo blij dat dat achter de rug is!
Het is mijn schouderquote:Op woensdag 7 september 2011 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:
goeiemorgenyeah voor Bluezz's polsverbetering en nog een yeah voor Isa; ben je er weer mooi een jaar vanaf nu. Fijn dat je steun bij je had. Sterkte voor Piet
nóg maar een keertje dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De discussie zit ik ook niet op te wachten. Maar ik vraag mij wel af waar die enorme haat vandaan komt. Rubje praat over Den Blijker, zoals Pietverdriet over margarinequote:Op woensdag 7 september 2011 10:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Hou op. Ik wil hier niet die discussie nogmaals.
Preciesquote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
margarine?
MARGARINE?![]()
ZEI DAAR IEMAND MARGARINE??
Schuim schuim
![]()
Ik dacht dat Tong altijd de dorpsgek van Fok! was.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
Het is Rubje. De dorpsgek van Fok!
Waarom gaan we er op in?
Hotel New York is mooi, Kamers niet altijd even schoon en goed in de verf, maar wel mooiquote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
Gearriveers bij Hotel New York na een bak geld uitgegeven te hebben in 010
quote:Op woensdag 7 september 2011 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
nóg maar een keertje dan.dankje, opgeslagen in mn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar gaat lekker met je
![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |