Gewoon doorgaan tot 20...quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Boris?? Hoe komt het dat jij er wel 20 mocht neerzetten en ik niet??![]()
![]()
Nou ja, vind het toch altijd al een crime om een lijst te bedenken wat dat is echt onmogelijk wmb..
quote:
Ik vond het een toffe filmquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Api's gekeken?
Wat vond jij van 'NO' ?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Laatste 3 afleveringen DexterEn ik wil niet kijken ik ben zo bang dat Julia dood gaat
![]()
![]()
Ken je dat gevoel dat iets tè intens is? Ik heb dat nu met Dexter
Vond seizoen 3 wel minder dan 1 en vooral 2 (Doakesquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
En echt elk seizoen is tot nu toe beter dan het seizoen ervoor. Hoe doen ze datBen benieuwd naar dat nieuwe seizoen!
ja dat.. 3 was even een inzakkertje (vergeleken met de rest, nog steeds briljant dus eigenlijk)quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond seizoen 3 wel minder dan 1 en vooral 2, 4 was weer een superseizoen. 5 kijken we binnenkort.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Seizoen 4 was de Trinity killer? Ik vergeet altijd in welk seizoen ik zit. Ik kijk nu die met Julia Stiles![]()
Ik heb niet voor niets collega's die blij zijn als ze weer mogen werken. Lekker rustigquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef LieLie het volgende:
Doe mij maar een dag werken, wordt ik lang niet zo moe van als van oppassen![]()
Maar het was wel gezellig
Ja manquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets collega's die blij zijn als ze weer mogen werken. Lekker rustig
Oh ja, dat is nu al hè? Denk niet dat ik 't ergens kan zien hier... eens even zoeken..quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:30 schreef TAV74 het volgende:
Pweh, wat een pass van Sneijder weerLekkere goal ook.
Veronica streamt het live, maar ik denk niet buiten NL.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh ja, dat is nu al hè? Denk niet dat ik 't ergens kan zien hier... eens even zoeken..
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Veronica streamt het live, maar ik denk niet buiten NL.
hidemyass.com. Geweldig, kun je een Nederlands IP-adres nemen. Volgens mij kun je het de eerste maand gratis uitproberen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]nope, idd niet nee
En ik ben niet meer echt in staat om een pub op te zoeken nu waar ze het eventueel uitzenden
Heus? Ik zou bijna nu snel gaan douchen en gaan kijken! Maar in m'n eentje naar de pub vind ik ook weer zoietsquote:
Volgens mij zijn er meer mensen daar die voetbal kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heus? Ik zou bijna nu snel gaan douchen en gaan kijken! Maar in m'n eentje naar de pub vind ik ook weer zoiets
oh, nee. Je moet ook voor de eerste maand betalen. Maar het is ideaal, want je kunt ook een US IP nemen, en dan series streamen op hulu.com, veel sneller dan al die andere streamsites..quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hidemyass.com. Geweldig, kun je een Nederlands IP-adres nemen. Volgens mij kun je het de eerste maand gratis uitproberen..
Ja, dat dan weer wel.. maar ik heb soms nog wat moeite met 't verstaan van 't lokale accent hier, laat staan als ze gezopen hebben.. dus als ik dan al aanspraak heb, dan kan ik alleen maar knikken en schaapachtig lachenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er meer mensen daar die voetbal kijken
Thanks! ik zal er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, nee. Je moet ook voor de eerste maand betalen. Maar het is ideaal, want je kunt ook een US IP nemen, en dan series streamen op hulu.com, veel sneller dan al die andere streamsites..
Jij was ook de schuldige dat ik ben gaan zoekenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
Jij was ook de schuldige dat ik ben gaan zoeken
Niks mis met DVD-covers toch? Als het mediabestand maar HD isquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Yvesss het volgende:
Als je maar geen DVD-covers downloadt. Ik doe helemaal niet meer aan DVD's. Alleen omdat het moet/niet anders kan. Anders mkv.
Er staat hier een oude PC met 5 TB aan harde schijven aan een gigabit-netwerk met een HDI Dune B1 mediaplayerquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:50 schreef Yvesss het volgende:
Ja, dat is dan wel weer zo. Op zich boeien de covers me niet zo. Als die 16TB maar vol zit. En dar lijkt het wel weer op. Tip: USB3 docking station voor dit soort usenet--activiteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |