quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Snakey het volgende:
Ik wilde hem nog even laten bungelen en dan vanuit het niks een nekslag ban geven.![]()
![]()
Hoelang moet ik dan nog die pagina refreshen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Snakey het volgende:
Ik wilde hem nog even laten bungelen en dan vanuit het niks een nekslag ban geven.![]()
![]()
Goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Snakey het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Snakey het volgende:
![]()
Leuk sig, Haifisch zijnde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn spreekbeurt over Haifisch houden.
Nice! Lange tijd of een paar weekjes?quote:
Mail hem! Wellicht krijg je een informatiepakket!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn spreekbeurt over Haifisch houden.
Iets later vanvond, of misschien morgenochtend. In ieder geval op het moment dat hij denkt dat het er niet meer van komt. En dan BAM, weg, minstens een week.quote:
+1quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iets later vanvond, of misschien morgenochtend. In ieder geval op het moment dat hij denkt dat het er niet meer van komt. En dan BAM, weg, minstens een week.![]()
![]()
Kun je hem niet gewoon een paar daagjes geven? Hij is dan wel weer geschrokken volgens mijquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iets later vanvond, of misschien morgenochtend. In ieder geval op het moment dat hij denkt dat het er niet meer van komt. En dan BAM, weg, minstens een week.![]()
![]()
2 hele wekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice! Lange tijd of een paar weekjes?
[..]
Mail hem! Wellicht krijg je een informatiepakket!
Niksquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er verder nog leuke topics gespot vannacht ?
Ook goed! Hoewel ik zijn note/bangeschieddenis niet kan zien natuurlijk.quote:
Het is zonde inderdaad.quote:
Jouw opvolgerquote:
Onmogelijk, ik maak geen kuttopics in ONZ.quote:
Dream on.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik maak geen kuttopics in ONZ.
Je ruikt naar vis kloon though.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef VISGEUR het volgende:
[..]
De dochter van mijn moeder en de zoon van mijn vader
Kenners wetenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Monopoly het volgende:
Haifisch is een titel van een nummer van Rammstein.
Die sealquote:
Ook niet overdagquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:37 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik mag geen rare plaatjes meer posten midden in de nacht
En ik hou mij hier keurig aanquote:
Gok anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet of dit een SC is of niehieeeet.
Oh, daar komt die kleur dus vandaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ik hou mij hier keurig aan
Ik had gewoon een tik op mijn billetjes nodig, en nu ga ik hard en lekker
Terecht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie ook zo'n medelijden met die HappyFeet?
Ze laten dat beest de volle 2700 km terugzwemmen!
Zielig is dat ja! Dan krijg ik altijd meer zin in zo'n sealtje:quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
Hebben jullie ook zo'n medelijden met die HappyFeet?
Ze laten dat beest de volle 2700 km terugzwemmen!
Tuuk, alles is één SCquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet of dit een SC is of niehieeeet.
England ftwquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:40 schreef Monopoly het volgende:
Ze konden hem moeilijk een Antartica cruise aanbieden.
Bezuinigingen hebben ze ook in Nieuw-Zeeland. Zeker nu het WK Rugby begint deze week.
Ik denk dat ze het wel ver gaan schoppen.quote:
Moet je een abo nemen, kun je ze zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij gaan 50% van mn notes daarover Yvonnnnnnnnuh.
Ik heb ze even ingelezen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij gaan 50% van mn notes daarover Yvonnnnnnnnuh.
Ik ben een vies en stout meisje. Sry.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ze even ingelezen.
Pfff, wat een vuiligheid post je wel eens. Het is dat ik niet mag lekken....
Stassiquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:46 schreef VISGEUR het volgende:
heb een hekel aan hitler vergelijking daarvoor plus 1 bij de ban
maar blijkbaar zijn stassi praktijken hier niet vreemd op FOK!
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel ver gaan schoppen.
Alleen maar omdat Zuid Afrika niet in vorm is.
Brian HabanaWat een held!
Ja. Is koud.quote:
M'n zus zit nu in Nieuw Zeelandquote:
quote:
Oeiquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
M'n zus zit nu in Nieuw Zeeland
Zij wel , en ik niet
Dit is toch wel erg mooi geworden hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan dit:
Maar rugby is erg goed te behappen, binnenkort weer kijken in de lokale pub
Oeh, geweldig stukje inderdaad! De Six Nations promo vond ik wel humor:quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is toch wel erg mooi geworden hoor.
Nice!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:54 schreef yvonne het volgende:
http://tickets.rugbyworldcup.com/info/matchScheduledate.aspx
En dan ben ik net op ferkansie, tussen de Britten
Gaaf! Wel het juiste shirt aantrekken, zijn ze redelijk gevoellig voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:54 schreef yvonne het volgende:
http://tickets.rugbyworldcup.com/info/matchScheduledate.aspx
En dan ben ik net op ferkansie, tussen de Britten
Sowieso is sport kijken met Britten erg leuk, zelfs sporten die'k niks aan vindt. Maar de sfeerquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaaf! Wel het juiste shirt aantrekken, zijn ze redelijk gevoellig voor
Britten zijn bazen in comazuipen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso is sport kijken met Britten erg leuk, zelfs sporten die'k niks aan vindt. Maar de sfeer
oh en de drank
Valt reuze mee, ze kunnen veeeeeeeeeeeel aan dat wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Britten zijn bazen in comazuipen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso is sport kijken met Britten erg leuk, zelfs sporten die'k niks aan vindt. Maar de sfeer
oh en de drank
Vroeg beginnen, vroeg eindigenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ze kunnen veeeeeeeeeeeel aan dat wel.
Ik heb het gezien ja. Met al die booze britain afleveringen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ze kunnen veeeeeeeeeeeel aan dat wel.
En de next morning a full englishquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker! Zo heb ik voetbal leren waarderen en sinds die tijd een groot Celtic fanaat, Nederlanders hebben gewoon geen sfeer als het op sport aan komt!
[..]
Vroeg beginnen, vroeg eindigen
Je weet dat ze excessen laten zien hè?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja. Met al die booze britain afleveringen.
Dan ben ik nog braaf met mijn 7/8 biertjes
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de next morning a full english
Geen centje pijn
Dat is natuurlijk wel een compleet andere doelgroep dan de mensen die naar sportwedstrijden gaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja. Met al die booze britain afleveringen.
Dan ben ik nog braaf met mijn 7/8 biertjes
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Patje1987 het volgende:
Mag ik hem noten en hem erop aanspreken? Even oefenen.
Ja. Maar Amsterdam zit wel vol met die excessenquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat ze excessen laten zien hè?
Niet iedere Brit zuipt zo
ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er morgen nog een hele dag heur
Heb je ook gemaild dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Patje1987 het volgende:
Als jij hem er nou op aanspreekt, geef ik hem wel een note.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Patje1987 het volgende:
mag ik ju een ban geefe voor de oefnmen ghihihi grgrquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:05 schreef Patje1987 het volgende:
Laten we vooral rustig blijven, geen paniek!
Wat de fuck staat hier?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
mag ik ju een ban geefe voor de oefnmen ghihihi grgr
En ik schop 'm daarinquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als jij hem er nou op aanspreekt, geef ik hem wel een note.
Oja, done.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:14 schreef yvonne het volgende:
Z, m'n ijsje is op, we hebben het over sport gehad, bedtijd
Sneek ban jij haaivis nog even?
Wees blij.quote:Op dinsdag 6 september 2011 03:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik kan me geen topic van Haifisch voor de geest halen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 03:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Eèèèèèèènnnnnn er staat een streep door zijn naam.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er moet altijd een neger op die stockfoto's
Je bent te laatquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Oeh, is FOK! nu een democratie? Ik stem vóór!
Leuk geweest welquote:Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Yvonne heeft eerst instemming van users nodig, voordat ze iets durft te beslissen.
Rot eens even gauw op uit dit topic met je aandachtshoerigheid, het gaat hier niet over jou of je fucking FGD, het gaat hier over ene kutuser genaamd Haifisch, die wel baggert, wel kloot, en niet grappig is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:27 schreef computerprobleem het volgende:
Wat wij doen speelt zich alleen af binnen het ONZ subforum.
Dus ik zie niet echt in wat het probleem is. We kwetsen niemand en de topics/posts zijn gewoon grappig bedoeld (ze zijn het ook gewoon, dat sommige het niet kunnen waarderen is gewoon een kwestie van smaak).
Bekijk andere subforums maar eens, daar hebben we het nooit daarover. Ik kom namelijk vaak in General Chat, film/tv, historie&cultuur e.d. en daar zal het eigenlijk nooit over de FGD of de RCD gaan.
Dus reageer gewoon niet op onze posts als ze je irriteren of als je ze niet grappig vind... we dingen niets af of zo xD.
Wil je de volgende keer je geslachtsopeningen niet meer insmeren met zout?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rot eens even gauw op uit dit topic met je aandachtshoerigheid, het gaat hier niet over jou of je fucking FGD, het gaat hier over ene kutuser genaamd Haifisch, die wel baggert, wel kloot, en niet grappig is.
Da's nog te veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:32 schreef Haifisch het volgende:
Maar dus, ik bagger minder dan eerst.
Dit is ONZ, niet BAG.quote:Ik hou het in dit subforum en doe het voornamelijk in mijn topics (of die van CP waar FGD bij staat).
Je moet gewoon een virtuele nekschot krijgen met die forum verklotende onzin van je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:32 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer je geslachtsopeningen niet meer insmeren met zout?
Maar dus, ik bagger minder dan eerst. Ik hou het in dit subforum en doe het voornamelijk in mijn topics (of die van CP waar FGD bij staat).
For the record:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet gewoon een virtuele nekschot krijgen met die forum verklotende onzin van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |