quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Snakey het volgende:
Ik wilde hem nog even laten bungelen en dan vanuit het niks een nekslag ban geven.![]()
![]()
Hoelang moet ik dan nog die pagina refreshen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Snakey het volgende:
Ik wilde hem nog even laten bungelen en dan vanuit het niks een nekslag ban geven.![]()
![]()
Goedquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Snakey het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:26 schreef Snakey het volgende:
![]()
Leuk sig, Haifisch zijnde.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn spreekbeurt over Haifisch houden.
Nice! Lange tijd of een paar weekjes?quote:
Mail hem! Wellicht krijg je een informatiepakket!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga mijn spreekbeurt over Haifisch houden.
Iets later vanvond, of misschien morgenochtend. In ieder geval op het moment dat hij denkt dat het er niet meer van komt. En dan BAM, weg, minstens een week.quote:
+1quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iets later vanvond, of misschien morgenochtend. In ieder geval op het moment dat hij denkt dat het er niet meer van komt. En dan BAM, weg, minstens een week.![]()
![]()
Kun je hem niet gewoon een paar daagjes geven? Hij is dan wel weer geschrokken volgens mijquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iets later vanvond, of misschien morgenochtend. In ieder geval op het moment dat hij denkt dat het er niet meer van komt. En dan BAM, weg, minstens een week.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |