M'n zus zit nu in Nieuw Zeelandquote:
quote:
Oeiquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
M'n zus zit nu in Nieuw Zeeland
Zij wel , en ik niet
Dit is toch wel erg mooi geworden hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan dit:
Maar rugby is erg goed te behappen, binnenkort weer kijken in de lokale pub
Oeh, geweldig stukje inderdaad! De Six Nations promo vond ik wel humor:quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is toch wel erg mooi geworden hoor.
Nice!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:54 schreef yvonne het volgende:
http://tickets.rugbyworldcup.com/info/matchScheduledate.aspx
En dan ben ik net op ferkansie, tussen de Britten
Gaaf! Wel het juiste shirt aantrekken, zijn ze redelijk gevoellig voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:54 schreef yvonne het volgende:
http://tickets.rugbyworldcup.com/info/matchScheduledate.aspx
En dan ben ik net op ferkansie, tussen de Britten
Sowieso is sport kijken met Britten erg leuk, zelfs sporten die'k niks aan vindt. Maar de sfeerquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaaf! Wel het juiste shirt aantrekken, zijn ze redelijk gevoellig voor
Britten zijn bazen in comazuipen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso is sport kijken met Britten erg leuk, zelfs sporten die'k niks aan vindt. Maar de sfeer
oh en de drank
Valt reuze mee, ze kunnen veeeeeeeeeeeel aan dat wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Britten zijn bazen in comazuipen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sowieso is sport kijken met Britten erg leuk, zelfs sporten die'k niks aan vindt. Maar de sfeer
oh en de drank
Vroeg beginnen, vroeg eindigenquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ze kunnen veeeeeeeeeeeel aan dat wel.
Ik heb het gezien ja. Met al die booze britain afleveringen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ze kunnen veeeeeeeeeeeel aan dat wel.
En de next morning a full englishquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker! Zo heb ik voetbal leren waarderen en sinds die tijd een groot Celtic fanaat, Nederlanders hebben gewoon geen sfeer als het op sport aan komt!
[..]
Vroeg beginnen, vroeg eindigen
Je weet dat ze excessen laten zien hè?quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja. Met al die booze britain afleveringen.
Dan ben ik nog braaf met mijn 7/8 biertjes
quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En de next morning a full english
Geen centje pijn
Dat is natuurlijk wel een compleet andere doelgroep dan de mensen die naar sportwedstrijden gaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja. Met al die booze britain afleveringen.
Dan ben ik nog braaf met mijn 7/8 biertjes
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef Patje1987 het volgende:
Mag ik hem noten en hem erop aanspreken? Even oefenen.
Ja. Maar Amsterdam zit wel vol met die excessenquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat ze excessen laten zien hè?
Niet iedere Brit zuipt zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |