Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er moet altijd een neger op die stockfoto's
Je bent te laatquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Oeh, is FOK! nu een democratie? Ik stem vóór!
Leuk geweest welquote:Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Yvonne heeft eerst instemming van users nodig, voordat ze iets durft te beslissen.
Rot eens even gauw op uit dit topic met je aandachtshoerigheid, het gaat hier niet over jou of je fucking FGD, het gaat hier over ene kutuser genaamd Haifisch, die wel baggert, wel kloot, en niet grappig is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:27 schreef computerprobleem het volgende:
Wat wij doen speelt zich alleen af binnen het ONZ subforum.
Dus ik zie niet echt in wat het probleem is. We kwetsen niemand en de topics/posts zijn gewoon grappig bedoeld (ze zijn het ook gewoon, dat sommige het niet kunnen waarderen is gewoon een kwestie van smaak).
Bekijk andere subforums maar eens, daar hebben we het nooit daarover. Ik kom namelijk vaak in General Chat, film/tv, historie&cultuur e.d. en daar zal het eigenlijk nooit over de FGD of de RCD gaan.
Dus reageer gewoon niet op onze posts als ze je irriteren of als je ze niet grappig vind... we dingen niets af of zo xD.
Wil je de volgende keer je geslachtsopeningen niet meer insmeren met zout?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Rot eens even gauw op uit dit topic met je aandachtshoerigheid, het gaat hier niet over jou of je fucking FGD, het gaat hier over ene kutuser genaamd Haifisch, die wel baggert, wel kloot, en niet grappig is.
Da's nog te veel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:32 schreef Haifisch het volgende:
Maar dus, ik bagger minder dan eerst.
Dit is ONZ, niet BAG.quote:Ik hou het in dit subforum en doe het voornamelijk in mijn topics (of die van CP waar FGD bij staat).
Je moet gewoon een virtuele nekschot krijgen met die forum verklotende onzin van je.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:32 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer je geslachtsopeningen niet meer insmeren met zout?
Maar dus, ik bagger minder dan eerst. Ik hou het in dit subforum en doe het voornamelijk in mijn topics (of die van CP waar FGD bij staat).
For the record:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet gewoon een virtuele nekschot krijgen met die forum verklotende onzin van je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |