Dan toch maar doodslaan danquote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dit moment is hij dat even niet
oerbeer is er nog dus neequote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Dalando het volgende:
Zijn jullie inmiddels al wat minder kut?
rekenenquote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef aight1 het volgende:
Iemand zin om te rekenen met log enzo? ik niet
Weet ik schatje, maar we kunnen ook gewoon bij mij thuis chillen...quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
under the coconut tree you be chillin wid me
Kan ook.quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik schatje, maar we kunnen ook gewoon bij mij thuis chillen...
oh hahahaquote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik probeerde nectar na te doen met zijn post maar niemand snapt mij
Kom maar door. Misschien kan ik er iets van maken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef aight1 het volgende:
Iemand zin om te rekenen met log enzo? ik niet
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je faalde, je had dan beter gelijk een willekeurige user kunnen bashenquote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wie dan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
Er word hier gehosseld dat is niet te geleauven
BISSE LIMBURREGS?quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
Laatmaar, teveel typen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kom maar door. Misschien kan ik er iets van maken.
Hey MocroKip,quote:
Das toch echt niet meer normaal. Das toch niet te geleeeeuven.quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
umad?quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
Met je bek. Ga eens wat anders doen dan users op internet bashen, zoals werk zoeken klaploper. Goddomme zeg
quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
Met je bek. Ga eens wat anders doen dan users op internet bashen, zoals werk zoeken klaploper. Goddomme zeg
Haten op MarokkaanseKip, even NSB'en.quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
keiharde gangbang met 1 wijf.quote:
kutjong rot eens lekker op uit dit topicquote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
Ik wel. Ik vind ook dat ie gelijk heeft.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oerbeer opgekut niemand mag je
Ik mag hem wel een beetje.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oh.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind ook dat ie gelijk heeft.
Alsof jij zo jovel bent. Beetje de hele dag in UDOWU hangen is ook best triest.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
Ik studeer.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alsof jij zo jovel bent. Beetje de hele dag in UDOWU hangen is ook best triest.
Pardon?quote:
Nouja, misschien niet met de scheldwoorden enzo, maar ergens heeft ie wel een puntquote:
Ze loopt steeds dat soort opmerkingen te plaatsen, gewoon schijtirritant om te zien. Kom hier voor een beetje ontspanning.quote:
oke, ik weet genoeg.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, misschien niet met de scheldwoorden enzo, maar ergens heeft ie wel een punt.
Klopt, triest idd. Maar relax, maak dan een TR oid en ga er niet zo op in.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze loopt steeds dat soort opmerkingen te plaatsen, gewoon schijtirritant om te zien. Kom hier voor een beetje ontspanning.
Dat kan ze bij mij ook en bij mij kan ze ook een heule leuke meid tag krijgenquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, ik hou van je. Bij mij ben je veilig. Niemand die je kwetst als je in mijn armen... Bij mij kan je altijd je verhaal kwijt, je hebt altijd een schouder om op te huilen.
MarokkaanseKip, kies mij...
Kusje,
je schatjelief
quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, ik hou van je. Bij mij ben je veilig. Niemand die je kwetst als je in mijn armen bent... Bij mij kan je altijd je verhaal kwijt, je hebt altijd een schouder om op te huilen.
MarokkaanseKip, kies mij...
Kusje,
je schatjelief
Heeft ze al tochquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kan ze bij mij ook en bij mij kan ze ook een heule leuke meid tag krijgen
Chillquote:
Ik wou het gewoon even duidelijk maken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, triest idd. Maar relax, maak dan een TR oid en ga er niet zo op in.
wouquote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wou het gewoon even duidelijk maken.
Je staat al bij mijn friends en je hebt ook al een tagjequote:
Ze is halalquote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef Ragboer het volgende:
Waarom is iedereen boos op Kippetje? Zij is lief.
Dat sta je toch alquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wil ook op iemands vriendenlijstje staan
Jaja. Donder nou maar gewoon op met je bash gedrag.quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ben jou niet uitkeringstrekker
hardquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je staat al bij mijn friends en je hebt ook al een tagje
boehoe cry me a freakin' riverquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jaja. Donder nou maar gewoon op met je bash gedrag.
Het is een goede SC.quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ach, 125 delen waren er al meer dan ik voorspeld had.
Whehequote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
flikker zelf op man autistjequote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jaja. Donder nou maar gewoon op met je bash gedrag.
Verbaasd mij ook eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
totdat oerbeer hier kwam :S
omdat Oerbeerquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef LompeHork het volgende:
Nou nou, waarom al die haat in dit topic?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
boehoe cry me a freakin' river
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rustig mangquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo ruzie maken, ik ga jonko paffe, bierie doen en dan slapen. Challas.
quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]dat deed pijn jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]koele pic wel, nu oprottenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet spotten met autisten aubquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
flikker zelf op man autistje
Wie begon nou opeens te zieken tegen mij hier? Was jij toch?quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tip voor jou: terug naar schoolquote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wie begon nou opeens te zieken tegen mij hier? Was jij toch?
Serieus. Stop gewoon met haten. Helemaal niet specifiek bedoeld tegen jouquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
excuus pzquote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet spotten met autisten aub
gr gr
Jij bent zo schijnheilig als de pest.quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus. Stop gewoon met haten. Helemaal niet specifiek bedoeld tegen jou, maar tegen iedereen. Met ruzie is nooit iets opgelost. Dus allemaal lief doen en als je dat niet kan, je bent in 1 klik weg uit dit topic
Geenzins. Maar wel geïrriteerd.quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij is Oerbeer een beetje boos
Hoor wie het zegt!quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent zo schijnheilig als de pest.
Dat was epischquote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Monopoly het volgende:
Doet me denken aan Tiny die de telefoon opneemt: "Ja, het is wel gezellig hoor".
Lau op de achtergrond: **** tering god hoeren
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent zo schijnheilig als de pest.
Ehrm,quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wie begon nou opeens te zieken tegen mij hier? Was jij toch?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgensmij ben je wel een beetje boosquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jaja. Donder nou maar gewoon op met je bash gedrag.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
je vult me aan manquote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Monopoly het volgende:
zijn het marrokanen, nee het is wartaal
die dikzak van watskeburt
Het is geenszins.quote:
Marrokanen ?quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Monopoly het volgende:
Hork.quote:Op maandag 5 september 2011 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwaah, is niet zo storend IMHO.
[..]
Gamezz
Mono wat heb je op?quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik probeerde de ruzie te sussen, zo ben ik. Tot nu toe word ik behoorlijk genegeerd.quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kwam per toeval hier terecht, wat jij?
Ho ho, je had laatst een relatief goed gesprek over games.quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kwam per toeval hier terecht, wat jij?
Dat dus.quote:
Als je het zo stelt, ja. Komt omdat ze steeds in allerlei topics begint te bashen. Dat is schijtirritant gewoon.quote:Op maandag 5 september 2011 23:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
volgensmij ben je wel een beetje boos
iBenny en remlof ookquote:
Oneens met eerder gestelde stelling.quote:
Kloptquote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, je had laatst een relatief goed gesprek over games.![]()
[..]
Dat dus.
wil je fittie komop dannnquote:
AoE?quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kloptgaan we weer over games praten?
ibenny op no 2quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Monopoly het volgende:
Niet haten op Remlof. Ik vind hem ( op mezelf na ) de beste mod op heel FOK!
Hoezo dat, wat mij betreft doet hij het prima.quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Dalando het volgende:
remlof is nu moderator lijkt nogsteeds raar
For my part prima, zojuist de Assassin's Creed Multiplayer Beta gespeeld, het valt tegen!quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kloptgaan we weer over games praten?
Toch goed bedoeld.quote:Op maandag 5 september 2011 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeerde de ruzie te sussen, zo ben ik. Tot nu toe word ik behoorlijk genegeerd.
Jij mag er indd ook best zijn hoorquote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind mijzelf het beste, maar ja, ik ben dan ook undercover.quote:Op maandag 5 september 2011 23:04 schreef Monopoly het volgende:
Jij was toch admin?quote:Op maandag 5 september 2011 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf het beste, maar ja, ik ben dan ook undercover.
female belfs dansend in bikiniquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben een lvl 85 blood elf paladin.
Zo inspirerendquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef aight1 het volgende:
Op duistere dagen klim ik het liefst op het dak om hier urenlang te zitten met niets dan een lapje stof om mijn tengere lichaam.
haha wat schattigquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef aight1 het volgende:
Op duistere dagen klim ik het liefst op het dak om hier urenlang te zitten met niets dan een lapje stof om mijn tengere lichaam.
Hoezo viel het tegen, is er veel veranderd?quote:Op maandag 5 september 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo dat, wat mij betreft doet hij het prima.
En volgens mij eindigde de laatste UDOWU ook in zoiets als een "ruzie"
[..]
For my part prima, zojuist de Assassin's Creed Multiplayer Beta gespeeld, het valt tegen!
Mits instagib.quote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef Monopoly het volgende:
Wie heeft er zin in UT GOTY nu dan ?
deze post heeft mij geinspireerd om dit gedicht te schrijvenquote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef aight1 het volgende:
Wow.quote:Op maandag 5 september 2011 23:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
deze post heeft mij geinspireerd om dit gedicht te schrijven
Nacht,
Ruzie,
Dak,
Raam,
Traan,
Huil,
Snoepjes.
Wel met een spongebob tandenborstel anders nietquote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga ook mijn tanden poetsen.
gr gr
Daar gaat het om, je hebt weer wat betekend voor de mensheid.quote:Op maandag 5 september 2011 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik toch een beetje het idee dat ik m'n avond goed besteed heb.
Het is puur de multiplayer en deze was eigenlijk redelijk hetzelfde. Repetitieve gameplay, geen vernieuwingen eigenlijk. Zonde wel, ik had er veel meer van verwacht (vooral de area waarin je rondhobbelt is erg klein, ik had het allemaal wat grootser verwacht). Wat niet is kan nog komen natuurlijk!quote:Op maandag 5 september 2011 23:08 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hoezo viel het tegen, is er veel veranderd?
Met zout.quote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wel met een spongebob tandenborstel anders niet
ik met zandquote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met headsets, ben ik nu raar?
Waar is gloeibeer trouwens?
Hij zal wel afgehaakt zijn na dat relletje.quote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Dalando het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met headsets, ben ik nu raar?
Waar is gloeibeer trouwens?
quote:Op maandag 5 september 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
SNAPJENUM GLOEIBEER HELEMAAL ROOD HOOFD OMDAT BOOS
Weet nog niet. Twijfel eraan om mijn videokaart te upgraden of gewoon een PS3 te kopen.quote:
Steekpartij in MIS.quote:
ruzie tussen verschillende bevolkingsgroepen in het zuid-oosten van Aziëquote:
quote:
quote:
Oo.quote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
ruzie tussen verschillende bevolkingsgroepen in het zuid-oosten van Azië
Ja maar dromedarissen zijn de shitquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
Sowieso mensen die lama's hoger inschatten dan alpaca's.
kamelen togquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dromedarissen zijn de shit
Mensen die niet krokodillenquote:Op maandag 5 september 2011 23:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar dromedarissen zijn de shit
Stokstaartjes, punt.quote:
Het was veelbelovend ja, maar niet echt de moeite waard dus.quote:Op maandag 5 september 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is puur de multiplayer en deze was eigenlijk redelijk hetzelfde. Repetitieve gameplay, geen vernieuwingen eigenlijk. Zonde wel, ik had er veel meer van verwacht (vooral de area waarin je rondhobbelt is erg klein, ik had het allemaal wat grootser verwacht). Wat niet is kan nog komen natuurlijk!
lacostequote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
verkapt kijkmijlacostedragen
hihi
hoe lang is een kijkmijl? is dat 1.2 kilometer met de lengte van een uitkijktoren erbijquote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
verkapt kijkmijlacostedragen
hihi
scherpquote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
hoe lang is een kijkmijl? is dat 1.2 kilometer met de lengte van een uitkijktoren erbij
zo scherp dat ik door messen kan snijdenquote:
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Hoe kan je daar in godsnaam ruzie over maken?
Nee, op het eerste gezicht niet zo interessant, hoewel de graphics wel mooi waren opgepoetst. Ik ben toch wel benieuwd naar de single player, die was altijd top en zal ook wel goed blijven!quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het was veelbelovend ja, maar niet echt de moeite waard dus.
Ja dat dan weer wel.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Schoenen van lacoste zijn wel vet.
met klittebandquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Schoenen van lacoste zijn wel vet.
CLOYSTER.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?
Pikachu jwz.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil de rel niet opnieuw starten natuurlijk; maar zeg nou eerlijk; welke pokémon is het beste?
dittoquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
die ene in dat eiquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gele konijn.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
togepi?quote:
De glitter alakazamquote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe het maar een paar keerquote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorraggen. Schijt aan de tandarts.
hij heet togepiquote:
watquote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
Anders mis ik even bijna twee delen.
zeker zo'n nerdquote:Op maandag 5 september 2011 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
een jongen uit mijn klas had die en was er trots op![]()
black & yellow black & yellowquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando, wat is er zo instabiel aan die check dan
Je kon gewoon die query blijven parsen.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker boeiend. de glitter alakazam was de beste.
Zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op maandag 5 september 2011 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
ben er weer joehoe joepie oerbeer is weggepest
pokepicsquote:Op maandag 5 september 2011 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Gaan we nu allemaal pics dumpen? Dan weet ik zeker dat we niet bij de 150 komen.
?quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef stefanhaan het volgende:
Btw dalando beveilig je server eens wat beter.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Plasticcccc
ik ga morgen poging doen tot treinpic
watquote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Je database structuur kan trouwens wel wat beter.
ja elke dag ging ik bij hem spelenquote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je was bff met hem nie liegen
Fimpje ja?quote:Op maandag 5 september 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
Ik ga morgen pics maken van al mijn treinen + een filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |