Dan toch maar doodslaan danquote:Op maandag 5 september 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dit moment is hij dat even niet
oerbeer is er nog dus neequote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Dalando het volgende:
Zijn jullie inmiddels al wat minder kut?
rekenenquote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef aight1 het volgende:
Iemand zin om te rekenen met log enzo? ik niet
Weet ik schatje, maar we kunnen ook gewoon bij mij thuis chillen...quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
under the coconut tree you be chillin wid me
Kan ook.quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik schatje, maar we kunnen ook gewoon bij mij thuis chillen...
oh hahahaquote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik probeerde nectar na te doen met zijn post maar niemand snapt mij
Kom maar door. Misschien kan ik er iets van maken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef aight1 het volgende:
Iemand zin om te rekenen met log enzo? ik niet
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je faalde, je had dan beter gelijk een willekeurige user kunnen bashenquote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wie dan?quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
Er word hier gehosseld dat is niet te geleauven
BISSE LIMBURREGS?quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
Laatmaar, teveel typen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kom maar door. Misschien kan ik er iets van maken.
Hey MocroKip,quote:
Das toch echt niet meer normaal. Das toch niet te geleeeeuven.quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Dalando het volgende:
umad?quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
Met je bek. Ga eens wat anders doen dan users op internet bashen, zoals werk zoeken klaploper. Goddomme zeg
quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
Met je bek. Ga eens wat anders doen dan users op internet bashen, zoals werk zoeken klaploper. Goddomme zeg
Haten op MarokkaanseKip, even NSB'en.quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
keiharde gangbang met 1 wijf.quote:
kutjong rot eens lekker op uit dit topicquote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
Ik wel. Ik vind ook dat ie gelijk heeft.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oerbeer opgekut niemand mag je
Ik mag hem wel een beetje.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oh.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind ook dat ie gelijk heeft.
Alsof jij zo jovel bent. Beetje de hele dag in UDOWU hangen is ook best triest.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gaat het wel helemaal goed met je?quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hey MocroKip,
Ik studeer.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alsof jij zo jovel bent. Beetje de hele dag in UDOWU hangen is ook best triest.
Pardon?quote:
Nouja, misschien niet met de scheldwoorden enzo, maar ergens heeft ie wel een puntquote:
Ze loopt steeds dat soort opmerkingen te plaatsen, gewoon schijtirritant om te zien. Kom hier voor een beetje ontspanning.quote:
oke, ik weet genoeg.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, misschien niet met de scheldwoorden enzo, maar ergens heeft ie wel een punt.
Klopt, triest idd. Maar relax, maak dan een TR oid en ga er niet zo op in.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze loopt steeds dat soort opmerkingen te plaatsen, gewoon schijtirritant om te zien. Kom hier voor een beetje ontspanning.
Dat kan ze bij mij ook en bij mij kan ze ook een heule leuke meid tag krijgenquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, ik hou van je. Bij mij ben je veilig. Niemand die je kwetst als je in mijn armen... Bij mij kan je altijd je verhaal kwijt, je hebt altijd een schouder om op te huilen.
MarokkaanseKip, kies mij...
Kusje,
je schatjelief
quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, ik hou van je. Bij mij ben je veilig. Niemand die je kwetst als je in mijn armen bent... Bij mij kan je altijd je verhaal kwijt, je hebt altijd een schouder om op te huilen.
MarokkaanseKip, kies mij...
Kusje,
je schatjelief
Heeft ze al tochquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kan ze bij mij ook en bij mij kan ze ook een heule leuke meid tag krijgen
Chillquote:
Ik wou het gewoon even duidelijk maken.quote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, triest idd. Maar relax, maak dan een TR oid en ga er niet zo op in.
wouquote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik wou het gewoon even duidelijk maken.
Je staat al bij mijn friends en je hebt ook al een tagjequote:
Ze is halalquote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef Ragboer het volgende:
Waarom is iedereen boos op Kippetje? Zij is lief.
Dat sta je toch alquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik wil ook op iemands vriendenlijstje staan
Jaja. Donder nou maar gewoon op met je bash gedrag.quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ben jou niet uitkeringstrekker
hardquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je staat al bij mijn friends en je hebt ook al een tagje
boehoe cry me a freakin' riverquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jaja. Donder nou maar gewoon op met je bash gedrag.
Het is een goede SC.quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ach, 125 delen waren er al meer dan ik voorspeld had.
Whehequote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
flikker zelf op man autistjequote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jaja. Donder nou maar gewoon op met je bash gedrag.
Verbaasd mij ook eerlijk gezegdquote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
http://dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
totdat oerbeer hier kwam :S
omdat Oerbeerquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef LompeHork het volgende:
Nou nou, waarom al die haat in dit topic?
quote:Op maandag 5 september 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
boehoe cry me a freakin' river
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rustig mangquote:Op maandag 5 september 2011 23:00 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo ruzie maken, ik ga jonko paffe, bierie doen en dan slapen. Challas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |